Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 36 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  moepie za 26 nov 2011 - 7:10

Muppetje; ik voel me eigenlijk wel goed, wat moe en zere borsten en koud brrrr Maar ik klaag niet hoor!!! Ben er heel blij mee smile

Ingrid; Bedankt, lief van je! Hoe gaat het met jou? Begrijp ik uit je onderschrift dat jullie in 2012 weer verder gaan met misschien een terugplaatsing van een cryo?

Triesje; wat balen dat je ziek was/bent! Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt.
Gelukkig dat J. geen blaasontstekking heeft, gaat de huisarts nog verder onderzoeken waar zijn pijn dan vandaan komt? Ik lees het al, hopelijk heeft hij baat bij de forlax.

Wat een leuk stukje in de krant!! Ik heb nog les gehad van Rob. T. Wat leuk dat je dit met hem doet! Hij was een toffe leraar! Geeft hij überhaupt nog les? of is hij nu helemaal met andere dingen bezig?
Echt een super leuk initiatief dit!! Maar mag ik daaruit opmaken dat jij in Z. woont?? dan zijn we bijna buren namelijk Wink

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 36 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Muppetje za 26 nov 2011 - 7:13

moepie schreef:Muppetje; ik voel me eigenlijk wel goed, wat moe en zere borsten en koud brrrr Maar ik klaag niet hoor!!! Ben er heel blij mee smile

Dat begrijp ik. Het is je echt gegund, geniet ervan!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Triesje1983 za 26 nov 2011 - 8:30

@ Muppetje: graag gedaan lieverd. Knuffel...

@ Moepie: ik zie ineens je onderschrift! Gefeliciteerd meid! (voor als ik dat nog niet gedaan had hahahaha)
Ja ik hoop ook dat hij er echt baat bij heeft. Hij had niet elke dag buikpijn, maar merken wel dat als hij forlax heeft gehad, hij meer poept op een dag...
Dankjewel. Ik heb geen idee of hij nog les geeft. Maar ik woon inderdaad in Zwolle. Waar woon jij in Z.? Ik in Stadshagen Very Happy.

Hier enorm last van m'n onderbuik én m'n onderrug/bekken... Is 't al bijna 7 december? Dan kan ik vertellen dat ik er last van heb dat ik niet ongesteld word en geholpen wil worden...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  moepie za 26 nov 2011 - 10:55

Triesje1983 schreef:@ Muppetje: graag gedaan lieverd. Knuffel...

@ Moepie: ik zie ineens je onderschrift! Gefeliciteerd meid! (voor als ik dat nog niet gedaan had hahahaha)
Ja ik hoop ook dat hij er echt baat bij heeft. Hij had niet elke dag buikpijn, maar merken wel dat als hij forlax heeft gehad, hij meer poept op een dag...
Dankjewel. Ik heb geen idee of hij nog les geeft. Maar ik woon inderdaad in Zwolle. Waar woon jij in Z.? Ik in Stadshagen Very Happy.

Hier enorm last van m'n onderbuik én m'n onderrug/bekken... Is 't al bijna 7 december? Dan kan ik vertellen dat ik er last van heb dat ik niet ongesteld word en geholpen wil worden...

Ik woon niet in Z. maar in het kleine dorpje W. (dan weet je het wel he??) op die manier bedoelde ik 'buren'.
Wat ontzettend balen dat je zo'n last hebt van je buik en rug. Ik hoop echt dat ze je gaan helpen. Je moet dan 7 december naar de fertiliteitsafdeling? Met wie heb je dan een afspraak? Wij waren dit keer (afgelopen jaar dus) ook niet zo te spreken hoor, we hebben heel veel tegenvallers daar gehad, alles liep langs elkaar heen er werd niet duidelijk gecommuniceerd bij hun en ook niet naar ons toen. Dat is ontzettend balen! Helemaal als je zo afhankelijk van ze bent zoals in ons geval.
Ik hoop echt dat ze je serieus gaan nemen.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  ingrid82 za 26 nov 2011 - 23:03

Lief dat je het vraagt,
heb in oktober de laatste poging gedaan, icsi dit keer omdat we bij de vorige ivf geen bevruchtingen hadden,maar wel opeen andere methode dan ''normaal''.
Omdat ik pcos heb en bij de gewone icsi kans heb op overstimulatie voor de punctie, hebben we nu ''het veilige schema'' gevolgd waardoor ik zoveel mogelijk follikels mocht stimuleren maar dan krijg ik geen verse tp omdat eigenlijk het boeltje beneden overgestimuleert is,maar omdat ik meer dan 30 follikels mocht laten groeien had ik dus ook kans op meer grote en goede eicellen, uiteindelijk waren er 29 gegroeid en gepuncteerd daarvan 16 goed en daardus weer 12 bevruchtingen!
Iets wat ik nog nooit eerder had gehad! De eerste x 1 bevruchting en de 2e x dus niks, dus dit is enorm!
De kwaliteit van de bevruchtingen weten we niet omdat het kliniek samenwerkt met dusseldorf en ze daar de bevruchtingen gelijk in de vriezer doen,weten we de kwaliteit pas als ze de cryo's ontdooien,ook daar zit weer risico's aan maargoed we hebben 4 rietjes van 3 en hopen dat daar ergens ons ''kindje'' tussenzit.
Maargoed omdat ik na 6dagen na de punctie al ongesteld was mocht ik in november geen tp en aangezien het lab de laatste 2 weken van december gesloten is wordt het waarschijnlijk 2012 .
Geeft niks, het was wel even balen omdat ik echt hoopte op nog een kans dit jaar,we gaan er gewoon tegen in het nieuwe jaar (zeggen we al 4 jaar haha).

Nou meiden nogmaals succes alles!
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11

Bericht  Muppetje za 26 nov 2011 - 23:06

Jeetje, Ingrid, wat een verhaal. Ik ga enorm hard voor je duimen volgend jaar!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Creabea_28 zo 27 nov 2011 - 5:28

Muppetje schreef:Jeetje, Ingrid, wat een verhaal. Ik ga enorm hard voor je duimen volgend jaar!

Ik duim mee voor jou hoor Ingrid! Ik gun het jou echt zo!!!!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Triesje1983 zo 27 nov 2011 - 10:07

@ Moepie: oooooow daar hahahaha... ik hoop ook dat ze mij eindelijk serieus gaan nemen. 't Lijkt wel of ik er met de dag meer last van krijg, maargoed... nog evenv olhouden... En klopt idd, daar zitten wij nu, van de Isalaklinieken. Maar daar zaten we met J.oshua ook en toen was ik dus niet TE dik...De gyn die me doorgestuurd heeft, heeft het verder ook niet over mijn gewicht gehad, maar de fertiliteitsafdeling dus wel.

@ Ingrid: jeetje meid, dat klinkt wel enorm heftig zeg. Ik hoop dat het allemaal goedkomt volgend jaar voor jullie en je dan snel een positieve test in handen hebt.

Ben net weer begonnen met een haakprojectje. Ik ga een wokkelsjaal maken. Ben benieuwd of 't me gaat lukken Very Happy...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Triesje1983 di 29 nov 2011 - 9:02

Hey meiden,

ik bensupermoe!
Ik heb namelijk een enorm kort nachtje gehad...
Ben met J.oshua bezig geweest tot 01.45 uur. Eerst had hij een nachtmerrie en daarna werd hij weer huilend wakker van de buikpijn. Heb hem even bij me neergelegd, maar ook dit hielp niet, uiteindelijk weer in z'n eigen bedje gelegd rond 01.45 uur en toen is hij eindelijk weer in slaap gevallen.
Maar om 4 uur ging de wekker weer en om 5 uur moest ik eruit. Om 6.15 uur zaten we op de fiets naar m'n ouders toe, om met m'n moeder naar Beverwijk te gaan.

Mijn maagbandje is helemaal leeggehaald en nu is het op naar de 112 kilo... Al vind ik 't niet leuk... Moet nu dus zo'n 8 kilo aankomen, om voor de Gastric Bypass in aanmerking te komen (verzekeringtechnisch). Ze zagen zelf ook heel goed in dat het op deze manier niet verder gaat, maar om 't dan even een "extra" zetje te geven en omdat m'n bandje sowieso 2 maanden helemaal leeg moet zijn, voor ik dan überhaupt geopereerd mag gaan worden, is hij nu alvast leeggehaald.
Morgen de huisarts bellen voor weer een verwijzing naar de radiologie voor nogmaals een slikfoto en daarna kan ik weer bellen en vragen voor formulie bloedonderzoek, of in iedergeval wat er onderzocht moet worden.
Als dit allemaal gedaan is, krijg ik een afspraak voor een dinsdagmiddag en dan ook meteen met de chirurg. Die is dan nog gewoon in België, dus dan heb ik een afspraak via de computer hahahaha.

Hierna zal de operatie aangevraagd gaan worden en daarna de operatie plaatsvinden.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Caresses wo 30 nov 2011 - 3:06

Luthien dat is zeker balen, wat een domme fout! Je had afgelopen maandag een echo gehad toch? Wat is daar uitgekomen/te zien?

Ik ben vandaag weer ongesteld geworden en meteen naar de huisarts gegaan. Ze vind dat ik een late eisprong heb en heeft ons doorgestuurd naar de feriliteitspoli in het zkh. Meteen een afspraak gemaakt voor 19 dec. (Jammer dat je er niet zo snel terecht kan zoals bij de huisarts). Wel spannend hoor..
Aangezien ik m'n eisprong niet wil missen vrijen we echt 2 week lang om de dag en de huisarts zei dat dat niet nodig was en het dan echt een 'moetje' wordt (en dat is het inmiddels ook) dus wel fijn om van haar te horen dat we dat kunnen inperken naar een paar dagen smile. Hebben/hadden jullie dat ook dat het soms voelt als moeten?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Annie24 wo 30 nov 2011 - 3:24

Caresses; 19 december terecht kunnen valt wel mee, vind dat best snel! Hier was toen een wachttijd van 11 weken, bijna 3 maanden dus Wink Dat het voelt alsof het een moetje wordt krijgt je straks helemaal als je echt in de mmm zit. Dan is het ook geen gevoel meer, maar dan is het ook echt zo. Daarom tot die tijd gewoon doen wat je 'vroeger' ook deed. Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  SarahKey wo 30 nov 2011 - 3:34

triesje: even over jou krantenbericht, Ik herkende Rob haha, dat was een leraar van mij toen ik de opleiding kinderopvang deed. Grappig om dan zo'n bekend hoofd terug te zien Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Amber- wo 30 nov 2011 - 4:27

@ Caresses, fijn dat je doorgestuurd bent. Hoe laat is je eisprong dan?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  moepie wo 30 nov 2011 - 6:54

SarahKey schreef:triesje: even over jou krantenbericht, Ik herkende Rob haha, dat was een leraar van mij toen ik de opleiding kinderopvang deed. Grappig om dan zo'n bekend hoofd terug te zien Laughing

Dan zat jij vast op dezelfde school als mij smile Ik heb ook les gehad van hem tijdens die opleiding!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Le Chat Noir wo 30 nov 2011 - 7:04

Even ego berichtje: ben vandaag na precies 28 dagen ongesteld geworden, goed he.
Wel 2 weken bruine afscheiding met stolsels gehad Sad dus ik dacht echt dat alles in de war was, maar nu een echte hevige menstruatie door gezet. Zal deze week nog ff bellen naar het ziekenhuis, want de volgende menstruatie zal dan tijdens de winterstop zijn, dus moet even weten hoe dat verder uitkomt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 wo 30 nov 2011 - 9:07

@ Caresses: spannend hoor meid. En dat is nog best snel hoor. Ik ga duimen voor jullie.

@ SarahKey: hahaha, wat grappig! Nog 1 hahaha LOL. Hij is nu eigenaar van Studio Tas.

@ Moepie: hahaha, dat bedoel ik dus... Op welke school hebben jullie gezeten dan?

Pffffffff, wat een dag... Onze kleine man is een verrekt slim mannetje. Hij had het in z´n hoofd gehaald om zijn bed naar de commode te schuiven, via z´n bed op de commode te klimmen en hier allerlei dingen uit te halen. Toen ik ging kijken, lag de hele vloer (bijna) bezaaid met bodylotion, haarlotion én mentholpoeder. Dit staat op de plank, boven de commode! Toen ik wat wilde pakken, gleed ik uit over de (bijna niet zichtbare) haarlotion, waardoor ik met m'n zij boven op de speelgoedkist (die ook nog eens anders stond als anders) viel. Gevolg: gekneusde ribben, blauw en dik been, last van m'n bekken, rug en schouder en een kapotte enkel...

Omdat de kosmos dit waarschijnlijk nog niet genoeg vond , werd ik onderweg naar m'n werk ook nog half aangereden door een automobilist. Ik reed op de weg, naast de auto, die vervolgens uit het niets ineens naar rechts ging en de achterkant van m'n fiets raakte. Ik kon mezelf nog net overeind houden, waardoor ik gelukkig door kon fietsen naar m'n werk. Dus dat ging lekker..
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 wo 30 nov 2011 - 19:31

Even heel ego, sorry...maar ben vanochtend ongesteld geworden na onze eerste iui Sad
Had het wel een beetje verwacht, maar het blijft natuurlijk behoorlijk kl*te.
Gaan nu waarschijnlijk eerst een maandje rust doen en dan daarna weer verder. Reageer van de week nog op jullie!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Le Chat Noir wo 30 nov 2011 - 19:37

Toevallig keek ik hier net...wat balen dat je ongesteld bent geworden Crea Sad. Omdat alles zo goed leek heb je toch hoop! Hele dikke knuffel!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  SarahKey wo 30 nov 2011 - 20:45

moepie schreef:
SarahKey schreef:triesje: even over jou krantenbericht, Ik herkende Rob haha, dat was een leraar van mij toen ik de opleiding kinderopvang deed. Grappig om dan zo'n bekend hoofd terug te zien Laughing

Dan zat jij vast op dezelfde school als mij smile Ik heb ook les gehad van hem tijdens die opleiding!
Dat denk ik dan wel haha. Ik zat op de landstede aan de fuchsiastraat. Cool
Misschien zaten we wel bij elkaar in de klas Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Amber- wo 30 nov 2011 - 20:46

Crea wat balen meid. hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Caresses do 1 dec 2011 - 0:21

Annie24, 3 maanden dat is zeker lang! (ik hou meteen op met klagen Wink ). Met name door je lach smiley aan het einde, toverde je een glimlach op m'n gezicht. Very Happy

Amber, tussen dag 18-21

LCN, fijn dat je cyclus nu 28 dagen was. Je hebt het over winterstop tijdens je menstruatie, krijg je onderzoeken tijdens je menstruatie?

Triesje, Auw! Wat vervelend zeg.

Crea, He wat rot Sad

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  moepie do 1 dec 2011 - 2:55

Crea; dikke hug voor jou! Ook al had je het ergens in je achterhoofd misschien al gedacht, je blijft hopen natuurlijk!! Ik hoopte het ook heel erg voor je! Bah wat een rottigheid. Sterkte meid!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien do 1 dec 2011 - 21:51

Hallo meiden,

daar was ik weer een keertje.

@ Alyssa, Hoe staan jullie er nu voor?

@ Creabea, wat ontzettend balen meid, dat je ongesteld bent geworden. hug

@ Muppetje, ben benieuwd hoe het in het ZH is gegaan. Hopelijk zag alles er goed uit.

@ Ingrid, neem aan dat de 4 rietjes betekenen dat je 4 pogingen met cryo terugplaatsing hebt? Ik hoop heel erg voor jullie dat daar voor jullie een zwangerschap uit voort mag komen. hug Jullie zijn nu al zo lang bezig, het is jullie heel erg gegund.

@ carresses, Hoop voor je dat de dagen naar je afspraak lekker snel zullen gaan.

@ LCN, Hoe ziet bij jou de planning er nu uit? Krijg je een tp in je eigen cyclus of moet dat nog wel opgewerkt worden met medicijnen? Wilde je nu eigenlijk wel nog voor de jaarwisseling de tp doen, of toch erna?

@ Triesje, jeetje meid, al helemaal bont en blauw en dan nog bijna van je fiets gereden worden. Sommige automobilisten. Werd van de week half van de weg gedrukt door een busje.

@ all, zo wat een boel meiden zijn er weer in dit topic zeg. Wordt nog lastig bijhouden wie, hoe, wat etc.
Ik was maandag weer voor een echo geweest en de boel was al aardig aan het slinken. Het is nu echt afwachten tot alles weer een acceptabele grote heeft, maar als het zo door slinkt zit een volgende ronde nog voor de jaarwisseling er misshien nog wel in.
We gaan het nog een ronde met Puregon proberen. Hebben dit ook al wel doorgegeven aan de gyn.

Gisteren in het kader van nacontrole van de Hodgkin voor de tweede keer een mammografie moeten laten maken. Dat is echt geen pretje pale . Kan me ook niet voorstellen dat het goed is voor je lichaam trouwens. 22 dec moet ik ook nog een hartecho en een ecg laten maken. Dit omdat ik nu in m'n 10e jaar schoon zit en ze een grote nacontrole wilden doen. We moeten denk ik maar eens een parkeerabbonement bij het zh overwegen. 1,10 per uur... is toch eigenlijk niet normaal. (en als het uitloopt mag je met 1 uur en 2 minuten dus al 2,20 betalen).

Ik ben de komende tijd wel wat minder online (iig dat heb ik me voorgenomen). M'n laatste verslag is afgekeurd omdat de hele module is omgegooid en nu moet ik dus een heel nieuw verslag schrijven. Ik wil dit voor de kerstvakantie allemaal afronden, dus moet even bikkelen.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Muppetje vr 2 dec 2011 - 2:30

Lief dat je het vraagt Luthien, alles was goed smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje vr 2 dec 2011 - 7:06

Trouwens, Crea, wat onwijs balen dat je ongesteld bent geworden hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: