Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Moepie: jeeeeeeeeeeeeej! Wat super meid!!! Ben echt zo blij voor je! Een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor alle felicitaties!!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wauw wat super Moepie! Gefeliciteerd en fijne zwangerschap!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Gefeliciteerd Moepie! Wat een leuk nieuws!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Moepie, wat ontzettend fijn!!! Gefeliciteerd !
Gast- Gast
@ Moepie, Gefeliciteerd! Het is jullie zo ontzettend gegund!!!
@ Carresses, welkom in dit topic. Succes met jullie gang naar de dokter. Hopelijk zal het voor jullie niet lang meer duren.
@ all, bedankt voor alle lieve berichtjes. De grootste teleurstelling is bij mij wel geweest. Vrijdag was er een heel duidelijk dominant follikel te zien, maar de minder dominante waren toch echt te groot. Ik heb wel last van de vergrote eierstokken, lijkt een beetje op menstruatiepijn die iets te hoog zit. Volgens de gyn kan dit nog wel een paar dagen duren.
Maandag hebben we een afspraak met onze vaste gyn over hoe nu verder. Door de andere gyn's werd gezegd dat de LEO operatie het meest voor de hand liggend is, maar onze vaste gyn is de verantwoordelijke voor fertiliteit, dus we moeten het vervolg met haar bespreken. Weer afwachten dus.
@ Carresses, welkom in dit topic. Succes met jullie gang naar de dokter. Hopelijk zal het voor jullie niet lang meer duren.
@ all, bedankt voor alle lieve berichtjes. De grootste teleurstelling is bij mij wel geweest. Vrijdag was er een heel duidelijk dominant follikel te zien, maar de minder dominante waren toch echt te groot. Ik heb wel last van de vergrote eierstokken, lijkt een beetje op menstruatiepijn die iets te hoog zit. Volgens de gyn kan dit nog wel een paar dagen duren.
Maandag hebben we een afspraak met onze vaste gyn over hoe nu verder. Door de andere gyn's werd gezegd dat de LEO operatie het meest voor de hand liggend is, maar onze vaste gyn is de verantwoordelijke voor fertiliteit, dus we moeten het vervolg met haar bespreken. Weer afwachten dus.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Moepie nogmaals gefeliciteerd
Het is jullie zo gegund......
Het is jullie zo gegund......
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wauw! Wat super, Moepie Ik ben echt blij voor jullie!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Gefeliciteerd Moepie!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Moepie, gefeliciteerd!
Hopelijk mag dit hele topic je snel volgen!
Geniet ervan!
Hopelijk mag dit hele topic je snel volgen!
Geniet ervan!
Gast- Gast
Allemaal bedankt!
Meiden, ik hoop ook echt dat er snel meer meiden uit dit topic mij achter na komen! het is jullie zo gegund!! En natuurlijk hou ik de boel hier in de gaten, blijf met jullie meeleven hoor.
Meiden, ik hoop ook echt dat er snel meer meiden uit dit topic mij achter na komen! het is jullie zo gegund!! En natuurlijk hou ik de boel hier in de gaten, blijf met jullie meeleven hoor.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
moepie schreef:Allemaal bedankt!
Das lief van je! Wij komen er allemaal ook wel, daar gevoel heb ik echt!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Yaelynn schreef:Luthien schreef:@ yaelynn, helpt het ziekenhuis je pas als je op jou streefgewicht zit of mischien al eerder? Want je hebt anders nog wel een lange weg/tijd te gaan. Uiteraard hoop ik van harte voor je dat het jullie inderdaad binnen 3 maanden zal lukken.
.
Nee, niemand helpt me ermee. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik 124 kg toen ik zwanger raakte dus het kan wel maar toch afslanken omdat het gezonder is
xxx
@Yaelynn: Wil echt echt niet betweterig overkomen (sorry anders), maar zag net je topic bij Algemeen over welk merk sigaretten je rookt... Als je rookt, duurt het zwanger worden ook 2 keer zo lang...en je hebt een verhoogde kans op miskramen. Stoppen is echt veel beter dus...
Weet hoe moeilijk het is (zelf vroeger ook gerookt en man dus nog steeds problemen ermee) maar...is ook erg belangrijk! Je zou toch sowieso stoppen als je zwanger wordt neem ik aan??
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Yaelynn schreef:Luthien schreef:@ yaelynn, helpt het ziekenhuis je pas als je op jou streefgewicht zit of mischien al eerder? Want je hebt anders nog wel een lange weg/tijd te gaan. Uiteraard hoop ik van harte voor je dat het jullie inderdaad binnen 3 maanden zal lukken.
.
Nee, niemand helpt me ermee. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik 124 kg toen ik zwanger raakte dus het kan wel maar toch afslanken omdat het gezonder is
xxx
@Yaelynn: Wil echt echt niet betweterig overkomen (sorry anders), maar zag net je topic bij Algemeen over welk merk sigaretten je rookt... Als je rookt, duurt het zwanger worden ook 2 keer zo lang...en je hebt een verhoogde kans op miskramen. Stoppen is echt veel beter dus...
Weet hoe moeilijk het is (zelf vroeger ook gerookt en man dus nog steeds problemen ermee) maar...is ook erg belangrijk! Je zou toch sowieso stoppen als je zwanger wordt neem ik aan??
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
moepie gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!1
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Moepie, gefeliciteerd!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Caresses, welkom meid! Ik miste je al een poos in het 'voor een kindje in 2011' topic, daar heb je ook een tijdje meegeschreven, toch? Jammer dat het nog niet gelukt is meid
LCN, ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik baal wel, had gehoopt vandaag ongesteld te worden.
Moepie, wat superfijn zeg! Gefeliciteerd!
Luthien, ben benieuwd naar het gesprek morgen. Hopelijk krijg je de LEO operatie.
Yaelynn, vind het zelf ook wel een beetje raar dat je nog rookt terwijl jullie bezig zijn voor een kindje.
LCN, ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik baal wel, had gehoopt vandaag ongesteld te worden.
Moepie, wat superfijn zeg! Gefeliciteerd!
Luthien, ben benieuwd naar het gesprek morgen. Hopelijk krijg je de LEO operatie.
Yaelynn, vind het zelf ook wel een beetje raar dat je nog rookt terwijl jullie bezig zijn voor een kindje.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Hey meiden,
@Luthien: Balen meid, dat 't deze ronde sowieso niet meer mag...Ik ga duimen dat je er niet ziek van word meid...
Dankjewel. Ik doe dit nu voor het 3e jaar en als je dan die lachende gezichtjes weer ziet, dan geeft dat gewoon weer een stimulans om het het jaar erop wéér te organiseren . Want DAAR doe je het voor .
Vervelend dat je er toch zo'n last van hebt meid...
@ Moepie: als de andere naam iloveandres was, dan zou dat heel erg goed kunnen hahaha. J.oshua is van 5 januari, dus zou goed kunnen dat hij dan 't oudste was . Nou of ze me echt niet willen helpen, dat zal 7 december blijken... daarom neem ik manlief ook mee ;-). Lijkt mij idd ook dat zij zo zouden moeten denken, maar nee, de fertiliteitsafdeling is alleen maar bezig met het idee dat ik persé zwanger wil worden nu... dat is nu niet van toepassing, ik wil van die pijn af... We hebben inderdaad al heel wat ellende enzo gehad. Ik had in zwangerschap zware bekkeninstabiliteit en die is nooit weer weggegaan. Ik kan zelfs niet meer fulltime werken, omdat mijn bekken dat niet aankunnen, heb huishoudelijke hulp, douchestoel, extra trapleuning aan de andere kant, verhoogd toilet beneden, een trippelstoel en nu eigen krukken...En daarnaast is J.oshua al vanaf 3 maanden oud heel vaak ziek, dan weer dit, dan weer dat, heeft in 2 jaar tijd al heel vaak in het ziekenhuis gelegen enzovoorts...
Hoe is 't met je NOD afgelopen?
Oeh, ik lees het al... GEFELICITEERD MEID!!!!! Geniet ervan!!!!
@ Alyssa: ik ben idd al heel erg lang niet meer ongesteld geweest. De laatste keer was 1e menstruatiedag geloof ik 10 maart... Dat hoop ik idd ook, ben er echt zooooo enorm klaar mee nu...
Ik ga voor je duimen dat je niet ongesteld word meid...
@ Caresses: welkom hier meid. Alleen wel jammer dat 't jullie nog niet gelukt is...
Hier ga ik morgenochtend proberen urine van J.oshua op te vangen. Hij heeft steeds vaker dat hij het ineens kan uitkrijsen van de buikpijn... Dit gaat dan echt door merg en been. Vanavond is hij 2x huilend wakker geworden van de buikpijn, dus er moet iets zijn... Ook meteen maar een afspraak bij de huisarts maken dan...
@Luthien: Balen meid, dat 't deze ronde sowieso niet meer mag...Ik ga duimen dat je er niet ziek van word meid...
Dankjewel. Ik doe dit nu voor het 3e jaar en als je dan die lachende gezichtjes weer ziet, dan geeft dat gewoon weer een stimulans om het het jaar erop wéér te organiseren . Want DAAR doe je het voor .
Vervelend dat je er toch zo'n last van hebt meid...
@ Moepie: als de andere naam iloveandres was, dan zou dat heel erg goed kunnen hahaha. J.oshua is van 5 januari, dus zou goed kunnen dat hij dan 't oudste was . Nou of ze me echt niet willen helpen, dat zal 7 december blijken... daarom neem ik manlief ook mee ;-). Lijkt mij idd ook dat zij zo zouden moeten denken, maar nee, de fertiliteitsafdeling is alleen maar bezig met het idee dat ik persé zwanger wil worden nu... dat is nu niet van toepassing, ik wil van die pijn af... We hebben inderdaad al heel wat ellende enzo gehad. Ik had in zwangerschap zware bekkeninstabiliteit en die is nooit weer weggegaan. Ik kan zelfs niet meer fulltime werken, omdat mijn bekken dat niet aankunnen, heb huishoudelijke hulp, douchestoel, extra trapleuning aan de andere kant, verhoogd toilet beneden, een trippelstoel en nu eigen krukken...En daarnaast is J.oshua al vanaf 3 maanden oud heel vaak ziek, dan weer dit, dan weer dat, heeft in 2 jaar tijd al heel vaak in het ziekenhuis gelegen enzovoorts...
Hoe is 't met je NOD afgelopen?
Oeh, ik lees het al... GEFELICITEERD MEID!!!!! Geniet ervan!!!!
@ Alyssa: ik ben idd al heel erg lang niet meer ongesteld geweest. De laatste keer was 1e menstruatiedag geloof ik 10 maart... Dat hoop ik idd ook, ben er echt zooooo enorm klaar mee nu...
Ik ga voor je duimen dat je niet ongesteld word meid...
@ Caresses: welkom hier meid. Alleen wel jammer dat 't jullie nog niet gelukt is...
Hier ga ik morgenochtend proberen urine van J.oshua op te vangen. Hij heeft steeds vaker dat hij het ineens kan uitkrijsen van de buikpijn... Dit gaat dan echt door merg en been. Vanavond is hij 2x huilend wakker geworden van de buikpijn, dus er moet iets zijn... Ook meteen maar een afspraak bij de huisarts maken dan...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Hé, je moet wel meewerken he haha. Ik wil/moet juist wél ongesteld worden, omdat ik nu in een verloren cyclus zit. Dus duim maar dat ik snel ongesteld wordTriesje1983 schreef:
Ik ga voor je duimen dat je niet ongesteld word meid..
Balen overigens dat J. zovaak buikpijn heeft. Goed van je dat je even zijn urine opvangt en dat laat controleren, kan nooit geen kwaad.
Alyssa- Prater
Ik ben daarnet ongesteld geworden (oké, dat staat lomp in dit topic haha)
Alyssa- Prater
Wat goed Alyssa! Jij mag daar blij mee zijn, je kan eindelijk weer meedoen!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Moepie, gefeliciteerd!
@ Alyssa, ja dat kopt, maar vond het te moeilijk om daar veel mee te schrijven omdat ik er dan veel te veel mee bezig was en ik vond het lastig dat er mensen kwamen en binnen een hele korte tijd zwanger raakten (ondanks dat ik het ze echt wel gun) en daarmee geconfronteerd werd. Fijn voor je dat je ongesteld bent geworden, dan kunnen jullie weer verder.
@Triesje, wat vervelend zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent (wordt daar wel iets mee gedaan bij de dokter/ziekenhuis?)
@ Alyssa, ja dat kopt, maar vond het te moeilijk om daar veel mee te schrijven omdat ik er dan veel te veel mee bezig was en ik vond het lastig dat er mensen kwamen en binnen een hele korte tijd zwanger raakten (ondanks dat ik het ze echt wel gun) en daarmee geconfronteerd werd. Fijn voor je dat je ongesteld bent geworden, dan kunnen jullie weer verder.
@Triesje, wat vervelend zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent (wordt daar wel iets mee gedaan bij de dokter/ziekenhuis?)
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....