Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 40 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Caresses di 20 dec 2011 - 20:04

Dames, ik stap zo op het vliegtuig dus ben komende week niet online. Dan weten jullie even waarom ik niet reageer smile.

@LCN Wat toevallig, dan hebben we waarschijnlijk op dezelfde dag onze eisprong gehad smile Ik zal alleen eerder weer ongesteld worden denk ik.
Ja blijft confronterend he al die zwangerschappen. Bij jou komt het ook heus!! hug

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 40 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Muppetje di 20 dec 2011 - 20:10

Caresses schreef:Dames, ik stap zo op het vliegtuig dus ben komende week niet online. Dan weten jullie even waarom ik niet reageer smile.

@LCN Wat toevallig, dan hebben we waarschijnlijk op dezelfde dag onze eisprong gehad smile Ik zal alleen eerder weer ongesteld worden denk ik.
Ja blijft confronterend he al die zwangerschappen. Bij jou komt het ook heus!! hug

Waar ga je heen? Veel plezier iig!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Triesje1983 wo 21 dec 2011 - 8:37

Hey meiden,

hier nog steeds aan de pil... heb nog niks gehoord van de verzekering, dus zal wel moeten... Moet nog een weekje en dan ben ik alweer klaar met deze strip.
Ik had bewust even een beetje afstand genomen. Ik hoop dat jullie 't me niet kwalijk nemen...

Gisteren is Joshua geopereerd aan z'n duimpje en dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Hij zit nu in 't gips en is lekker eigenwijs... Hij trekt de watten die eronder zitten er steeds uit hahaha...

Ik hoop echt dat ik straks na deze pil in de stopweek ongesteld word, want dan stop ik ook meteen weer... Word ik niet ongi, dan zal ik daarna weer opnieuw moeten beginnen met een nieuwe strip

Ik duim voor iedereen dat jullie allemaal snel een positieve test in jullie handen mogen hebben en dat de eventuele behandelingen hun werk hebben gedaan....
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Luthien wo 21 dec 2011 - 22:07

Hey meiden,
Alvast bedankt voor het duimen. Of het helpt zullen we over een kleine twee weken weten.

@ LCN, je cyclus komt zo dus wel goed uit? Nog even wachten en dan mag je weer aan de bak!

@ Carresses, Hoe ziet het er nu verder voor jou uit? De test waren goed, maar hoe nu verder. Mijn gyn neemt geen samenlevingstest af omdat het heel onnauwkeurig schijnt te zijn. Ook de interpretatie is per gyn verschillend. Zou er niet te veel waarde aan hechten.

@Triesje, Ik hoop voor je dat je na je pilstrip ongesteld zult worden. Beterschap voor je kleine vent.

@ Muppetje, hoe is het met jou? laatste clomid gehad? Welke dosis krijg je eigenlijk?

@ all, de IUI viel me heel erg mee. En nu dus twee weekjes wachten. De 27ste moeten we wel bloed laten prikken voor de progesteron en dan nog een weekje wachten. Vind het allemaal wel heel spannend. Zal wel komen omdat deze manier weer helemaal nieuw is voor ons. Met de clomid was het bijna normaal als ik weer ongesteld werd.

Vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest voor een hartecho en een ecg. De cardioloog vroeg aan de hand van de uitslag, wat ik eigenlijk kwam doen... Ze had dus helemaal niet in het dossier gekeken. Maar met m'n hart is dus niets aan de hand. Beetje snelle hartslag in rust, maar voor de rest alles goed. Heb alleen nog steeds geen uitslag van de mammografie, zal ik eens achteraan gaan bellen. Overigens maak ik me daar ook geen zorgen over hoor.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Clapperdie wo 21 dec 2011 - 22:29

*breek heel even in*

Over de samenlevingstest: Ik had 2x een negatieve samenlevingstest maar ben wel 2x zwanger geworden (doormiddel van Clomid) (1e keer werd dit een miskraam en de 2e keer nou zie ticker). Ik heb toen ook aan de gyn gevraagd hoe dat nou kan. Je bent namelijk heel erg teleurgesteld na een negatieve samenlevingstest maar eigenlijk zegt het dus niet zo veel.

Antwoord van de gyn was: de test is een moment opnamen. Het kan best zo zijn dat een half uur voor de test het baarmoederslijm nog wel toegankelijk was. En eigenlijk wilde ze ook niet meer dat die testen uitgevoerd zouden worden maar het was nou eenmaal beleid van het ziekenhuis.

Een negatievetest zegt dus gelukkig niets.

Verder wil ik jullie allemaal even een dikke knuffel geven! hug Ik hoop dat 2012 jullie jaar gaat worden!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Muppetje wo 21 dec 2011 - 22:33

Luthien, alles goed hoor, gisteren inderdaad laatste Clomid gehad, slik 100 mg. Zal later even uitgebreid reageren, ben nu natuurlijk aan het werk

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa vr 23 dec 2011 - 8:43

Hallo dames!

Ik ben er even tussenuit geweest. Heb even een maand rust genomen voor mezelf, nadat ik wederom slecht nieuws had gekregen. Ook de 100 mg slaat niet aan, dus ik moet volgende ronde 150 mg Clomid nemen. Ik ben nu mijn ongesteldheid weer aan het opwekken en zou dan aankomende week ongesteld moeten worden. Spannende weken weer dus!

Ik heb niet alles bijgelezen, maar ga het vanaf nu wel weer bijhouden!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Lejow vr 23 dec 2011 - 8:46

Ach wat balen Alyssa Sad

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Alyssa vr 23 dec 2011 - 8:49

Ja, enorm Lejow. Ben er ook echt een paar weken niet goed van geweest, vooral ook voor een eventuele operatie. Het is zo onwerkelijk allemaal.

Ik heb in het andere topic even een (mini)update gezet nav jouw vraag.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Caresses ma 26 dec 2011 - 23:28

@Muppetje, dezelfde plaats als waar jij elk moment heen gaat smile. Was mooi! Met de bussen kan je trouwens gratis (officieel niet maar ze controleren bijna niet) en het lijkt alsof niemand een kaartje heeft.
En eten kan héérlijk bij capo de fero (adres is: via di s. cosimato). Het zat daar helemaal vol met Italianen die daar hun kerst lunch aten. Zit vlak onder de bekende fontein della tartarughe in de wijk Traverse).
Waar in Rome zit je hotel?

Triesje Natuurlijk nemen we dat je niet kwalijk. Het is toch hartstikke logisch dat je soms wat afstand neemt. Hopelijk wordt je snel ongesteld.

Luthien Spannend!! 2 weken wachten.
Vandaag weer bloed geprikt. Nu om te kijken wat mijn progesteron waarde is. Moet nu een afspraak maken en dan hoor ik hoe nu verder. Sowieso willen ze alles nog checken (dat doen ze standaard) dus gaan ze vloeistof in mij spuiten zodat ze kunnen zien of m'n eierstokken niet verkleefd zijn.

Clapperdie Bedankt voor je berichtje. Dat doet me goed, geeft toch weer wat meer hoop. Ik had inderdaad al wel op i-net gelezen dat de test niet heel betrouwbaar is maar wel nog steeds gebruikt wordt bij gebrek aan beter.

Alyssa Wat ontzettend kl*te zeg! hug Hopelijk werkt 150 mg wel.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luthien do 29 dec 2011 - 7:39

Hey meiden, hebben jullie een fijne kerst gehad? Jullie duimen heeft helaas niet geholpen. Dinsdag moest ik bloed laten prikken, maar ik ben ook dinsdag ongesteld geworden. 7 dagen na de IUI, dus veel te snel. Met de Clomid had ik een LF van 14 dagen, maar dat is met spuiten dus niet het geval. Morgen heb ik een belafspraak met de gyn over hoe nu verder.

@ Alyssa, balen dat de 100 ook niet voldoende effect heeft gehad. Hoop op meer succes met de 150.

@ Caresses, Neem aan dat je een HSG krijgt dan? Ook gehad, was geen pretje. Hoop dat alles erg goed uit ziet verder voor jullie.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Triesje1983 do 29 dec 2011 - 8:00

Hey meiden,

@ Luthien: dinsdagavond de laatste gehad en tot nu toe nog niks... al begin ik nu wel aan de race te raken en dat heb ik altijd voordat ik ongi word, dus heb nog stille hoop...'t kan nog...
Fijn dat de IUI meeviel meid. Ik ga blijven duimen voor je dat je straks een posi-test hebt Very Happy.
Waarvoor moest je naar 't ziekenhuis voor een hartecho dan?
Wij hebben een superkerst gehad. Lekker rustig Very Happy.
He bah, wat balen dat je ongi bent geworden zeg!!! IK ga duimen voor de volgende ronde hoor...

@ Alyssa: ow jeetje meid, wat vervelend dat het nog niet aanslaat... Ik ga heel hard duimen dat de volgende ronde het wel aanslaat hoor. Dit is ook niet leuk! Ben je inmiddels ongesteld geworden? Of is 't nog niet zover?

@ Caresses: dankjewel meid. Heb 't best moeilijk hoor... helemaal omdat er hier in m'n omgeving allemaal mensen die dicht bij me staan zwanger worden... waarvan 1 het zelfs een "ongelukje" was... (condoom gescheurd)... Tot nu toe nog niet ongi, maar 't kan nog... dinsdagavond de laatste pil gehad en ben net een beetje aan de race geraakt en dat heb ik vrijwel altijd voordat ik ongi word, ik blijf hoop houden...

Hier dus nog even aan het wachten tot ik ongi word... Ondertussen lijkt 't wel of iedereen in m'n omgeving zomaar ineens zwanger word. Dat vind ik best moeilijk, ondanks dat ik uiteraard enorm blij voor ze ben... (begrijp me niet verkeerd). Maar zou zo graag zelf ook met dit nieuws komen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje do 29 dec 2011 - 8:01

Luthien wat onwijs balen zeg hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa vr 30 dec 2011 - 6:30

Carresses, moet je een HSG-onderzoek laten doen?

Luthien, wat ontzettend balen zeg, het was je zo gegund! Hoe was je belafspraak vandaag?

Triesje, je bent nu één maand aan de pil geweest, toch? Ik hoop dat je menstruatie nu wel vanzelf op gang komt meis. Ja, het is k*t dat de 100 mg ook niet aanslaat, maar ik hoop nu maar op het beste voor de 150 mg, hoger kan ik niet meer gaan.

Ik ben vanmiddag ongesteld geworden, eindelijk. Dus ik kan weer eens meedoen smile. Zondag begin ik met de Clomid, 3 pilletjes per dag. Ben benieuwd wat het gaat geven hoor, de vorige keer met 100 mg werd ik er ontzettend emotioneel van. Ach, we zien wel, het is voor het goede doel natuurlijk smile.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Puzzle vr 30 dec 2011 - 6:49

Hoe gaat het hier met iedereen??

Triesje, heeft je menstruatie nu al doorgezet of nog steeds niks? Hoop dat je snel weer verder kunt!
Alyssa, hopelijk gaat het met de 150mg wel lukken! iig veel succes!

Ik wacht nog steeds op m'n menstruatie...hoop dat ie nu toch komt of dat ik positief test..
Heb al wel de primolut en clomid in huis, maar durf nog niet zo goed ermee te beginnen Rolling Eyes
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Caresses vr 30 dec 2011 - 7:00

@ Luthien, wat rot Sad. Heb je vandaag dan met de gyn gesproken over hoe nu verder?

@ Luthien en Alyssa ja klopt het is inderdaad een HSG-onderzoek wat ik binnenkort krijg.

@Puzzle, ik wacht met je mee. Ben nu 1 dag over tijd (maar heb geen heel regelmatig cyclus dus ga er vanuit dat ik elk moment ongesteld wordt).
Moet je met primolut en clomid beginnen zodra je ongesteld wordt? En wat maak dat je het niet zo goed durft te beginnen ermee?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20719

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: