Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  holaagirl do 25 aug 2011 - 1:40

Lieke21 schreef:Hallo allemaal

Mn man en ik zijn sinds januari ook bezig voor ons eerste kindje..alleen het vlot niet zo op dit moment..ik denk dat het komt doordat ik er teveel mee bezig ben..te graag wil..vindt het ook zo leuk om mee te mogen maken..gebruik ook de ovulatietesten..maar kan vaak mn ovulatie niet eens vinden..hebben zojuist onze vakantie geboekt..even lekker weg en nergens aan denken..en wie weet wil het dan wel lukken.. smile

Hoe verloopt/verliep het bij jullie..hoelang deden jullie erover om zwanger te raken?

Nou Lieke, Leuk dat jullie bezig zijn voor een kindje. Je bent vanaf januari bezig? Dat wil zeggen, 8 maanden, 8 pogingen. Dat is héééél normaal hoor.
Je bent totaaal niet lang bezig. Ik snap dat het zo voelt, maar het is heel gemiddeld!!
Pas na een jaar wilt de huisarts er met je over praten ( tenzij je andere afwijkingen hebt zoals uitblijven menstruatie etc).
Wel vreemd dat je je eisprong niet kan vinden. Wanneer test je daarvoor???
Sterkte met zwanger worden, zou zelf gewoon lekker in het andere topic gaan kletsen!~Hier zitten vooral de meiden die al het MMM in zijn gedaan!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 18 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Le Chat Noir do 25 aug 2011 - 1:52

@lieke: vervelend dat het nog niet is gelukt. Ik vond 8 mnd ook al lang, maar valt natuurlijk nog erg mee. Heb je wel een regelmatige cyclus? Ben zelf na 9mnd naar de huisarts gegaan maar dat kwam vooral doordat ik bang was dat er iets mis was vanwege vruchtbaarheidsproblemen in familie. Alleen bleek het dus anders te liggen! Zou als ik jou was ook in andere topic gaan schrijven, want hier loopt iedereen in het ziekenhuis en is nog niet zwanger (meestal dan haha).
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  chloe30 do 25 aug 2011 - 22:52

Hallo,
Nou hierbegint het bloedverlies lanzaamaan door te zetten en heb ook geen verdere klachten die evt zou duiden op een zwangerschap dus ga er vanuit dat we volgende maand weer op kunnen voor nummer 4!

@lcn voor jullie begint het nu ook te korten! Spannend!

Groetjes weer

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11

Bericht  Le Chat Noir vr 26 aug 2011 - 8:09

Wat balen Chloe...hoe voel je je nu? Maar jullie hebben gelukkig nog wel een kans met een cryo dus?! Het zou toch geweldig zijn als je daarmee dan nu de volgende keer toch zwanger wordt!! Het is je echt gegund!

Ja heel spannend voor ons nu, ik kijk er echt naar uit om te mogen starten! Dat we dan echt iets kunnen gaan doen en zo hopen dat t lukt! Als ik daar aan denk krijg ik echt de kriebels smile.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Lieke21 za 27 aug 2011 - 3:48

Dankjulliewel voor de reacties.. ;-) ik zal eens even opzoek gaan naar het andere topic.. ;-)

Heb net gezocht naar het andere topic..maar kan hem niet vinden..kan iemand mij even helpen?
Lieke21
Lieke21
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 20-08-11

Bericht  chloe30 za 27 aug 2011 - 4:01

Hallo,
@lcn voel me vrij kalm tot nu toe had het half en half al verwacht.mischien dat deklap nog komt heb dan altijd ff een down dagje en dan laad ik mezelf weer op.ben alleen wel bang dat ik een blaasontsteking heb opgelopen.we hebben inderdaad gelukkig nog een cryo nog een extra kans.en maar proberen te geloven dat het allemaal ooit goedkomt!

Ik had dat ook dat je ernaartoe kijkt om te beginnen je wil toch verder en dat wachten is altijd vervelend hoop voor je dat je goed reageert en weinig last hebt en dat er natuurlijk snel een kindje mag komen! Ik vond de behandeling meevallen had gelukkig ook bijna geen last van bijwerkingen.hoop dat dat voor jouw ook zo is!

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje za 27 aug 2011 - 4:43

Lieke21 schreef:Dankjulliewel voor de reacties.. ;-) ik zal eens even opzoek gaan naar het andere topic.. ;-)

Heb net gezocht naar het andere topic..maar kan hem niet vinden..kan iemand mij even helpen?

Ze bedoelen het topic voor een kindje in 2011....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 29 aug 2011 - 6:17

Nou het komt nu echt dichtbij...morgen de vervolgintake voor ICSI en ik word morgen/overmorgen ook ongesteld, dus als het verhaal nog zo is als de vorige keer, kunnen we dan gelijk starten...SPANNEND!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Creabea_28 ma 29 aug 2011 - 6:22

Le Chat Noir schreef:Nou het komt nu echt dichtbij...morgen de vervolgintake voor ICSI en ik word morgen/overmorgen ook ongesteld, dus als het verhaal nog zo is als de vorige keer, kunnen we dan gelijk starten...SPANNEND!

Spannend meis, ik zal aan je denken! hug En zal natuurlijk ook duimen dat jullie meteen mogen starten!

Na onze afspraak bij de fertiliteitsarts zal ik ook wat meer mee komen schrijven hier, dan weet ik ook een beetje wat onze behandeling e.d. zal zijn.

liefs
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Muppetje ma 29 aug 2011 - 6:25

Le Chat Noir schreef:Nou het komt nu echt dichtbij...morgen de vervolgintake voor ICSI en ik word morgen/overmorgen ook ongesteld, dus als het verhaal nog zo is als de vorige keer, kunnen we dan gelijk starten...SPANNEND!

Oeh, ik hoop het voor je. Spannend hoor, heel veel succes

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie ma 29 aug 2011 - 6:52

LCN: heel veel succes morgen!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Laced ma 29 aug 2011 - 7:55

Zo spannendvoor je meis!! Heel veel succes en ikdenk aan je!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor ma 29 aug 2011 - 8:12

@LCN, spannend! veel succes!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  chloe30 di 30 aug 2011 - 2:34

hallo,
@lcn spannend! mag je meteen beginnen?

@all hier voor de vorm nog een test moeten doen zoals verwacht negatief Cry .
maar mag wel meteen verder voor onze laatste cryo als die niet goed ontdooit dan gaan we aan poging 2 beginnen dus weer spannende weken voor de boeg.

chloe30
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 di 30 aug 2011 - 2:41

pfff...wat baal ik van mijn nichtje, zij is inmiddels 36 weken zwanger, rookt als een ketter, drinkt...lekker feesten, alles wat "verboden" is tijdens je zwangerschap. ik ga gelukkig ook niet veel om met haar, maar zag haar laats op mijn oma's verjaardag en maar paffen....niet eens de moeite om te minderen.....

...en..

wat moest ik aan jullie denken....dat er zoveel meiden zijn die al jaren bezig zijn met het zwanger worden/blijven.....vreselijk vind ik het! vreselijk om te horen dat jullie zo jullie best doen, medicijnen slikken, je hele leven omgooien, gezond leven om maar de kansen te vergroten, in de onzekerheid leven of het ooit wel gaat lukken, ziekenhuis in en ziekenhuis uit!
vreselijk om te zien dat een grietje zomaar (was niet gepland) zwanger raakt, en vervolgens alles doet wat niet gewenst is in een zwangerschap. ik vind het werkelijk om te kotsen.

het is misschien een raar berichtje, maar eigenlijk wil ik laten weten dat ik echt aan iedereen denk die zo lang bezig zijn met maar 1 grote wens.

sterkte voor alle meiden hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Le Chat Noir di 30 aug 2011 - 6:30

Nou daar was ik weer!
Vanmiddag afspraak in ziekenhuis gehad dus. Er waren deze keer 0,2 miljoen levende en bruikbare zaadcellen gevonden na de opwerktest, het was goed genoeg voor ICSI, maar verder ook niet iets anders mee mogelijk. Het kon dus doorgaan. Bloeduitslagen ook allemaal goed.
Ben vandaag ongesteld geworden dus ik mocht gelijk starten met de pil en ben gelijk ingepland voor de rest! Het wordt nu dus heel echt allemaal. Ben wel heel blij dat we kunnen beginnen, maar het is ook wel weer heftig!

@Chloe: Fijn dat je direct weer door kunt met de laatste cryo, ik ga voor jullie duimen dat ie er goed uit komt!!! (en daarna in gaat nestelen Wink)

@Joyce: Ik begrijp wat je bedoelt...lief van je..het is soms gewoon zo oneerlijk! Ik ken ook zulke voorbeelden.. Maarja that's life...ik probeer me er maar niet teveel mee bezig te houden.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  moepie vr 2 sep 2011 - 7:29

Hoi meiden,

Wij zijn net 2 weekjes op vakantie geweest, daarom even stil vanaf mijn kant.
Op dit moment de vruchtbare dagen... ben benieuwd.
De laatste cyclus was een dag langer, ik heb tot nu toe precies steeds een cyclus gehad van 30 dagen met de clomid. nu dus 31.

Voor onze vakantie ben ik er niet meer aan toe gekomen om hier te vertellen hoe ons gesprek is verlopen. Sorry Embarassed
Maar 18 augustus (net voor onze vakantie) zouden wij een gesprek hebben op de fertiliteitsafsdeling en zouden we te horen krijgen wat de uitslag was van het uitgebreide zaadonderzoek van mijn man en hoe we dan verder zouden gaan. Man man ik was toch wel zenuwachtig hoor die week want ik had helemaal geen goed gevoel erover.
Maar.... ik moest s'ochtends nog werken. Beld mijn man ineens ze hadden al gebeld van het ziekenhuis want ze vonden het niet nodig om ons te laten komen, de uitslag was namelijk heel positief!! Het zaad van mijn man zag er normaal uit :shock: Nou ja zeg...hoe kon dit?!! Wat was ik blij! Toch komen we wel in aanmerking voor de IUI, ik denk omdat ik nu al wat rondes clomid erop heb zitten. Mijn man had niet gevraagd waarom we dit wel mogen gaan doen hij was ook helemaal overdonderd door de uitslag. Maar eerst deze ronde afwachten, als ik dan ongesteld wordt moet ik bellen naar het ziekenhuis en krijg ik te horen wanneer de kijkoperatie plaats vind (hiervoor ben ik al aangemeld), dan kijken ze dus of de eileiders goed doorlopen en als dit goed is mag ik daarna beginnen met de IUI. Spannend dus! Ik hoop natuurlijk alsnog dat het niet nodig is.

Nu even reageren op jullie;

2CKC2; meid ik lees dat je ontzettend positief bent, dat vind ik heel knap! hug

LCN; zoals je hierboven hebt gelezen dus geen slechte uitslag maar waren we dus op vakantie, sorry het was niet meer gelukt om hier te reageren. Wel lief dat je zo benieuwd was hoe het gegaan was!
Wat spannend nu voor jullie! Heel veel succes en sterkte meid!

Sharky; ook jij die erna vroeg. Lief!! Goede uitslag dus smile

Lieke; leuk dat jullie ook voor een kindje gaan! Jammer dat je nog niet zwanger bent. Als je het graag wilt dan is elke maand te lang.
Bij mijn eerste zwangerschap duurde het iets langer dan een jaar, maar toen zat ik met een half jaar al bij de huisarts omdat ik niet menstrueerde, ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis en toen bleek ik pco te hebben.
Nu zijn we bezig sinds november. Ik slik inmiddels weer medicatie om een goede eisprong te krijgen, tot nu toe was het zaad van mijn man ook niet goed, maar we hebben net afgelopen maand een nieuwe test gedaan het ziet er nu goed uit. Dus we hebben goede hoop. Anders beginnen we begin oktober met IUI.
Succes met zwanger worden! Je mag wat mij betreft hier mee kletsen, maar misschien voel je je meer thuis in het andere topic. Dit moet je zelf beslissen.

Cloe; he meid, wat balen dat je weer ongesteld bent geworden! hug

Joyce; ik vind het een lief berichtje wat je geplaatst hebt!

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 2 sep 2011 - 7:45

Wow Moepie, ineens allemaal normaal :shock: ? Kan me voorstellen dat jullie dat niet meer verwachten, maar wat een fijne verassing. Een goede kans dus deze maand en fijn dat er anders toch IUI kan plaats vinden.

Le Chat Noir: heel fijn dat alles bij jullie nu ook begint te lopen!

Gast
Gast

Bericht  sharky vr 2 sep 2011 - 7:49

Moepie: wat fijn dat alles nu goed was!!! gek he, je houdt rekening met heel slecht en dan is het opeens goed! moet toch een lekker gevoel geven!!! Ik zou zeggen, benut deze vruchtbare dagen volop;) haha.

LCN: bij jou is het nu dus echt begonnen! spannend hoor, heel veel succes. gaandeweg de behandeling zullen er misschien wat vragen of onzekerheden komen, stel ze gerust ik wil ze graag voor je beantwoorden.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Muppetje vr 2 sep 2011 - 7:51

Moepie, wat fijn zeg!!

Ik had vandaag een belafspraak met de gyn, de Clomid heeft niet het gewenste effect gehad.
Ik heb nog gevraagd naar de bijna positieve ovulatietest die ik had op dag 23 (toen waren de streepjes praktisch gelijk). Nu moet ik wachten tot de zestiende dag na die test. Dan nog een zwangerschapstest doen en als die negatief is weer aan de primolut.

Dan moet ik de volgende ronde 100mg Clomid gaan slikken.

Balen, maar ik had het wel verwacht

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir zo 4 sep 2011 - 4:23

@Moepie: Nou je hebt ons wel lang in spanning gelaten haha, maar wat fijn joh dat alles nu goed was! Is er ook iets gezegd over aantallen? Ben benieuwd hoe het nu verder gaat bij jou!

@Sharky: Bedankt! Op dit moment nog geen vragen, maar als ik iets heb stel ik ze zeker!

@Muppetje: Nou hopen dat de ovulatietest wel klopte en dat je zwanger bent! Het heeft niet het gewenste resultaat omdat je niet een cyclus van 28 dagen had? Want je werd toch niet gevolgd met echo's? Wanneer kun je gaan testen?

@All: Hier alweer 5 dagen de pil genomen. Over 2 weken mag ik gaan spuiten. Heb inmiddels alles in huis Cool !
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  moepie zo 4 sep 2011 - 4:27

LCN; ja sorry Embarassed Toen ik jullie berichtjes las dacht ik ook "oeps!!" haha. Ik geloof dat het nu op de 100 miljoen zat (kan dat kloppen??) Het was gewoon hartstikke goed.... ik snap er nog steeds niks van.... ergens ben ik bang voor weer een teleurstelling dat de test niet goed is gegaan ofzo... maar dat kan toch bijna niet zul je denken. Dus we gaan van het positieve uit smile

Spannend hoor bij jou, heb je veel spul in huis?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje zo 4 sep 2011 - 5:13

Le Chat Noir schreef:
@Muppetje: Nou hopen dat de ovulatietest wel klopte en dat je zwanger bent! Het heeft niet het gewenste resultaat omdat je niet een cyclus van 28 dagen had? Want je werd toch niet gevolgd met echo's? Wanneer kun je gaan testen?

Klopt helemaal!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Le Chat Noir zo 4 sep 2011 - 9:18

@Moepie: ja kan me voorstellen dat je nu haast gaat denken dat de test verwisseld is ofzo :P, wij hadden andersom dat gevoel wel eens; dat het nooit zo slecht kon zijn als uit de test was gekomen. Maar na 3 keer dezelfde uitslag geloven we het nu wel haha.
Maar 100 miljoen is supergoed! Misschien zat hij de vorige keer nog wat in een herstelfase of was hij nog een keer koortsig geweest?? Wat een fijn nieuws zeg!! En wat een verschil!
Bij IUI moet je toch ook in kleine hoeveelheden met Menopur of iets anders stimulerends spuiten??
Ik heb al heel veel in huis: Decapeptyl, Menopur, spuiten, Microgynon en Lutinus, het waren 3 tasjes vol. Dat laatste medicijn is een nieuwe variant van de Utrogestan, maar dan veel gebruikersvriendelijker, dus niet 3 keer daags 2 bollen, maar 3dd 1 kleine vaginale tablet. Moest wel een behoorlijke eigen bijdrage betalen, maar heb de hoop dat dit vergoed wordt. En anders lijkt het me altijd nog prettiger.
Heb nog niet Pregnyl, misschien krijg je dat pas als alles goed gaat, had ik zelf bedacht. Of ze is een recept vergeten smile .

@Muppetje: Je hebt alleen nog geen antwoord gegeven op de laatste vraag :P !

Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  moepie zo 4 sep 2011 - 9:22

Le Chat Noir schreef:@Moepie: ja kan me voorstellen dat je nu haast gaat denken dat de test verwisseld is ofzo :P, wij hadden andersom dat gevoel wel eens; dat het nooit zo slecht kon zijn als uit de test was gekomen. Maar na 3 keer dezelfde uitslag geloven we het nu wel haha.
Maar 100 miljoen is supergoed! Misschien zat hij de vorige keer nog wat in een herstelfase of was hij nog een keer koortsig geweest?? Wat een fijn nieuws zeg!! En wat een verschil!
Bij IUI moet je toch ook in kleine hoeveelheden met Menopur of iets anders stimulerends spuiten??
Ik heb al heel veel in huis: Decapeptyl, Menopur, spuiten, Microgynon en Lutinus, het waren 3 tasjes vol. Dat laatste medicijn is een nieuwe variant van de Utrogestan, maar dan veel gebruikersvriendelijker, dus niet 3 keer daags 2 bollen, maar 3dd 1 kleine vaginale tablet. Moest wel een behoorlijke eigen bijdrage betalen, maar heb de hoop dat dit vergoed wordt. En anders lijkt het me altijd nog prettiger.
Heb nog niet Pregnyl, misschien krijg je dat pas als alles goed gaat, had ik zelf bedacht. Of ze is een recept vergeten smile .

@Muppetje: Je hebt alleen nog geen antwoord gegeven op de laatste vraag :P !

Als ik de IUI ga doen hoef ik verder niks te spuiten omdat de clomid goed aanslaat bij mij, zolang ik dat nog 'prettig' vind om te slikken kan ik dat blijven doen en hoeft het dus niet. Maar zou ik er teveel last van krijgen of misschien wanneer ik het al te lang slik dan moet ik wel gaan spuiten. Heb nu 6 rondes clomid geslikt, dit houden ze normaal aan als richtlijn maar ik kon er nog wel even mee doorgaan.

Wow dat zijn heel wat medicijnen die je dan in huis hebt. Poeh, het is allemaal niet niks! Ik wens je nogmaals heel veel sterkte en succes met alles!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: