Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 32 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Creabea_28 ma 14 nov 2011 - 4:33

Heey meiden,

Even weer ego, morgen zal ik even op iedereen reageren, beloofd!
Net naar de echo geweest en we kregen goed nieuws. Zelfs ietsje te goed.
Het mocht nog net aan doorgaan (omdat de zaadkwaliteit van mijn man niet super is) maar ik heb 3 a 4 follikels die groot genoeg zijn :shock: Bij 4 mag het eigenlijk niet doorgaan omdat de kans op een meerling dan vrij groot is. Maar omdat de zaadkwaliteit van mijn man over het algemeen slecht is, mogen we toch verder. Vanavond om 10 uur de pregnyl injectie en dan woensdagochtend de inseminatie, spannend!
De gyn (had dit keer een andere) was heel lief en gaf het nog best een goede kans dat het zou kunnen lukken. Dus al met al eigenlijk best positief.
Ik ben er ook achter waardoor ik zo'n hoge koorts had: ik heb vannacht oorontsteking gekregen, echt zo balen! Hopelijk 'springt' hij snel open, want dan is de pijn in ieder geval weg.

Nou meiden, geniet van jullie avond en ik reageer morgen weer.
LCN: ik pm je morgen ook even terug smile
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 32 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Muppetje ma 14 nov 2011 - 4:47

Spannend spannend spannend Crea. Ik ga heel hard voor je duimen!
Enne, beterschap!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  moepie ma 14 nov 2011 - 4:57

Crea; wat spannend meid! Fijn dat het dus best positief was! Ik hoop heel erg dat de behandeling gewoon goed mag aanslaan en dat het een positief resultaat zal hebben!
Jij hebt toch ook clomid geslikt nu je de IUI doet? Waar dient de pregnylspuit (als ik het goed schrijf) voor?
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Le Chat Noir ma 14 nov 2011 - 7:59

Ik antwoord even voor Crea :P : de pregnyl dient om de eitjes op precies de goede tijd te laten springen zodat de inseminatie op het juiste moment plaats vindt.
Woow wat een goede score zeg met Clomid! Nou wie weet lukt het wel hiermee! Dat zou toch super zijn. Vreselijk een ooronsteking (had ik als kind altijd). Beterschap!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Triesje1983 ma 14 nov 2011 - 8:44

@ Muppet: ik ga enorm voor jullie duimen dat het snel weer mag lukken en dat jullie dan een plakkertje hebben...

@ Moepie: pfoe, daar vraag je me wat...Geen idee hahaha. Zou maarzo kunnen hoor, aangezien mijn kleine man 5 januari 2009 is geboren hahaha. Ik heb in de zwangerschap veel klachten gehad en daarnaast dus na m'n zwangerschap en tot nu toe zelfs elke dag klachten van mijn bekken. Maar ik ben dit gaan uitzoeken en er is toen gebleken dat ik HMS heb. En dat gaat nooit meer over...
Wij willen idd voor een tweede, maarja, dat word lastig als je niet ongesteld word he?

@ LCN: ik hoop dat 't allemaal goedkomt meid. Tja... het is protocol dat ze je niet mogen helpen bij een BMI van boven de 35... maar het gaat hier nu niet om zwanger worden, maar ongesteld worden... en blijkbaar is dat lastig te bewerkstelligen...

@ Creabea: oooow meid, ik ga zoooooooooo enorm hard voor jullie duimen meis!!!Het moet gewoon lukken nu...Beterschap meis. Oorontsteking is zeer pijnlijk...

Hier vandaag heerlijk gewerkt. Heel af en toe even gezeten, maar eigenlijk meer gelopen en gedaan. Dus al met al een goed dagje...
Morgen weer werken en daarna naar de psycholoog. Dus ben morgen pas rond 17.30 uur thuis... pfffffffff.
Vanmorgen ook Ra-Medical in Beverwijk gebeld om een afspraak te maken en op 29 november moet ik daarom 8.30 uur al zijn. Dus dat word weer om 6.30 uur in de auto zitten (heeeeeeeeel vroeg bah...) Er word dan besproken hoe nu verder. De gastroscopie die ik heb gehad liet wat ontstekingsbeelden zien in mijn slokdarm, maar mijn maag en twaalfvingerige darm zagen er goed uit van binnen.
De arts vroeg of ik nog steeds dezelfde klachten heb, dus ik heb gezegd dat dit idd het geval is, plus dat ik nu dus alleen maar aankom...
Ik wil er nu dus voor gaan vechten/pleiten dat ik een GBP ga krijgen, omdat punt 1: het maagbandje blijkbaar zijn werk niet meer doet, punt 2: ik er complicaties van heb en punt 3: omdat ik chronisch ziek ben...

Duimen jullie met me mee dat ik dit voor elkaar ga krijgen?

Ook heb ik vanmiddag de OK-planning plastisch chirurgie gesproken ivm de operatie van m'n zoontje. Onder voorbehoud word mijn zoontje 20 december geopereerd aan zijn duimpje.
Het staat nog niet vast. De "echte" datum krijgen we 2 weken van te voren pas te horen...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Luthien ma 14 nov 2011 - 10:13

@ yaelynn, helpt het ziekenhuis je pas als je op jou streefgewicht zit of mischien al eerder? Want je hebt anders nog wel een lange weg/tijd te gaan. Uiteraard hoop ik van harte voor je dat het jullie inderdaad binnen 3 maanden zal lukken.

@ LCN, bij puregon voor iui is het bij meer dan 2 follikels al over en uit. Ze willen daarom kosten wat kost overstimulatie voorkomen. Bij icsi of ivf is het bijna hoe meer hoe beter, natuurlijk.
Bij het begin hadden wij natuurlijk ook nog een heel traject te gaan. Het is bij ons niet geheel onmogelijk, maar de kans wel heeeel klein. Ik hoop dat we het punt nooit zullen bereiken dat ivf de enige optie is.

@ moepie, ik vroeg er de vorige post naar, maar zie dat je nog 5 dagen hebt. Succes op het wachtbankje! Ik duim voor je!

@ creabea, wauw meis, wat goed. Ik ga voor jullie ook heel erg duimen.

@ triesje, ik heb verder jouw verhaal niet meegekregen. Het gaat er bij jou nu vooral om om weer ongesteld te worden? Willen jullie wel weer zwanger raken of is dat iets voor op de langere termijn?

@ all, vanmorgen weer een echo gehad en eindelijk was er wat aan het groeien. Het is nog maar 1,2 cm, maar de rest ia allemaal nog net geen cm, dus het lijkt er op dat er wat gebeurd. Een week geleden was m'n slijmvlies ook nog erg dun en nu was dat juist mooi dik. Woensdag mogen we weer. Zou dit dan eindelijk de werkende dosis zijn? We zullen het zien.

Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Roxy ma 14 nov 2011 - 23:49

Hoi,

Lang gewacht om hier eens echt mee te gaan schrijven, bang om bekende tegen te komen laughcry.

Wij zijn bezig vanaf nov 2009 voor een kleintje. Afgelopen febr zijn we in het 1e ziekenhuis belandt om te kijken waar het aan lag. Hier ben ik niet heel netjes behandelt waardoor we naar een ander ziekenhuis zijn gegaan. Daar was het heel simpel, ik moest eerst 11kg afvallen voor ze me verder wilde helpen. Mijn eisprong was op dat moment ook niet zoals het hoort. Werd wel ongesteld, maar geen goede eisprong.
Nu ben inmiddels 11 kg kwijt. We zijn weer terug gegaan en ik had een goede eisprong gehad. In eerste instantie wilde ze dat ik nog 6 maanden zelf zou proberen, want er waren geen aanwijzingen waarom het niet lukte. Ik voelde me niet serieus genomen. Afspraak was nu, uitstrijkje en zaad weer controleren (in het 1e ziekenhuis was alles goed). Na 4 maanden bellen voor een baarmoeder foto en daarna IUI.
Vorige week de uitslag gehad. Uitstrijkje was prima, alleen blijkt nu het zaad van mijn vriend niet goed te zijn. Groot verschil met de cijfers van het 1e onderzoek. Kan eenmalig zijn, maar kan ook echt slecht zijn. Ze gaf aan dat het net goed was voor IUI.
Ben hier wel van geschrokken en merk dat het me wel dwars zit. Eerst moet ik veel pijn en moeite doen om af te vallen en nu dit. Volgende week opnieuw zaad inleveren. Is het nog slecht dan is het verder kijken en mogen we wel snel een traject in. Welke? Dat is nog niet duidelijk.
Wij zijn trouwens 23 en 25.

Heel verhaal, maar het lucht wel op :P.
Ik ga proberen alles eens bij te houden, ondanks dat ik een meelezer ben/was vind ik het lastig om alles bij te houden wie wie is.
Roxy
Roxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 01-08-11

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 5:35

Roxy welkom

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 6:08

Crea, morgen is het zo ver he. Spannend hoor, ik ga voor je duimen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa di 15 nov 2011 - 8:23

Muppetje schreef:Crea, morgen is het zo ver he. Spannend hoor, ik ga voor je duimen
+1
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Yaelynn di 15 nov 2011 - 8:27

Luthien schreef:@ yaelynn, helpt het ziekenhuis je pas als je op jou streefgewicht zit of mischien al eerder? Want je hebt anders nog wel een lange weg/tijd te gaan. Uiteraard hoop ik van harte voor je dat het jullie inderdaad binnen 3 maanden zal lukken.
.

Nee, niemand helpt me ermee. Bij mijn vorige zwangerschappen was ik 124 kg toen ik zwanger raakte dus het kan wel maar toch afslanken omdat het gezonder is :P

xxx
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11

Bericht  Luthien di 15 nov 2011 - 8:56

@ Roxy, welkom in dit topic. Ik snap dat het wel een schok is om te horen dat het waarschijnlijk niet vanzelf zal gaan. Naar ook dat je over hebt moeten stappen naar een ander ziekenhuis. Succes.

@ Creabea, succes morgen!

@ Yealynn, bedoelde of het ziekenhuis je met zwanger worden pas helpt als je op je streefgewicht hebt bereikt, of al eerder.

@ muppetje, hug vind het zo lief van je dat ondanks je eigen verdriet wel mee blijft lezen en reageren op meiden hier.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Yaelynn di 15 nov 2011 - 8:58

Luthien schreef:@ Roxy, welkom in dit topic. Ik snap dat het wel een schok is om te horen dat het waarschijnlijk niet vanzelf zal gaan. Naar ook dat je over hebt moeten stappen naar een ander ziekenhuis. Succes.

@ Creabea, succes morgen!

@ Yealynn, bedoelde of het ziekenhuis je met zwanger worden pas helpt als je op je streefgewicht hebt bereikt, of al eerder.

@ muppetje, hug vind het zo lief van je dat ondanks je eigen verdriet wel mee blijft lezen en reageren op meiden hier.

Nou nee, ik wil gewoon afslanken... Is vanuit mijn eigen initiatief. Geen ziekenhuis bij betrokken Wink
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 9:09

Luthien schreef:

Dankje dat vind ik lief. Ik doe mijn best om betrokken te blijven, ik ben niet alleen op de wereld met mijn verdriet.

Ik voel hoe fijn het is om steun en interesse van jullie te krijgen en vind dat jullie dat andersom ook verdienen.

Ik moet trouwens morgenochtend weer naar het ziekenhuis om te kijken of de pillen hun werk hebben gedaan en ik weer helemaal schoon ben. Ik vind het cru klinken, schoon zijn... Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Yaelynn di 15 nov 2011 - 9:28

Muppetje schreef:
Luthien schreef:

Dankje dat vind ik lief. Ik doe mijn best om betrokken te blijven, ik ben niet alleen op de wereld met mijn verdriet.

Ik voel hoe fijn het is om steun en interesse van jullie te krijgen en vind dat jullie dat andersom ook verdienen.

Ik moet trouwens morgenochtend weer naar het ziekenhuis om te kijken of de pillen hun werk hebben gedaan en ik weer helemaal schoon ben. Ik vind het cru klinken, schoon zijn... Sad

Dat vond ik toen ook en het is ook een vervelende zin... Succes morgen! hug
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Amber- di 15 nov 2011 - 9:49

Alyssa schreef:
Muppetje schreef:Crea, morgen is het zo ver he. Spannend hoor, ik ga voor je duimen
+1

Crea succes morgen, ik duim voor je!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Triesje1983 di 15 nov 2011 - 9:49

@ Luthien: In eerste instantie gaat 't er nu gewoon om dat ik weer ongesteld word. Ik ben vanaf begin maart niet meer ongesteld geworden en heb er gewoon last van in de vorm van dagelijks last van m'n buik (al klaag ik er nauwelijks over, maargoed). We willen wel weer zwanger worden, maarja, dat word sowieso lastig als ik niet ongesteld word natuurlijk...
Voor jou word 't ook spannend nu dus Very Happy...

@ Roxy: welkom meid en heel veel sterkte met alles.

@ Creabea: ik ga ook heel hard duimen voor je hoor! Ik duim mijn duimen uit de kom voor je. Very Happy.

@ Yaelynn: jou willen ze dus ook niet helpen omdat je te zwaar bent? Bij jou omdat je zwanger wilt worden en 't niet lukt? Hier heb ik 7 december weer een afspraak bij de fertiliteitsarts, omdat ik ongesteld wil worden... maar zij denken dat 't vooral met zwanger worden te maken heeft, terwijl ik er gewoon last van heb. Manlief gaat 7 december dan ook mee...

@ Muppet: ik wil je toch even zeggen dat ik enorm veel respect voor je heb. Ik geloof niet dat ik 't nu al had gekund om te komen bijlezen...
Ik snap je heel goed dat je er verdrietig van word en 't klinkt idd erg cru. Maar ik ga wel duimen dat je weer helemaal schoon bent... *knuffel geeft*

Hier zat ik vandaag voor niets bij de psycholoog hahaha. Dacht dat ik vandaag een afspraak had, maar dat is donderdag pas. Muts dat ik er ben whahahaha...

J.oshua heeft "peternoten" gemaakt op het kdv hahaha. Heb in een scheur gelegen toen hij dit vertelde LOL.
Het werkt erg goed om hem 's middags niet meer te laten slapen. Hij is echt snel vertrokken nu...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Yaelynn di 15 nov 2011 - 10:16

Triesje1983 schreef:@ Luthien: In eerste instantie gaat 't er nu gewoon om dat ik weer ongesteld word. Ik ben vanaf begin maart niet meer ongesteld geworden en heb er gewoon last van in de vorm van dagelijks last van m'n buik (al klaag ik er nauwelijks over, maargoed). We willen wel weer zwanger worden, maarja, dat word sowieso lastig als ik niet ongesteld word natuurlijk...
Voor jou word 't ook spannend nu dus Very Happy...

@ Roxy: welkom meid en heel veel sterkte met alles.

@ Creabea: ik ga ook heel hard duimen voor je hoor! Ik duim mijn duimen uit de kom voor je. Very Happy.

@ Yaelynn: jou willen ze dus ook niet helpen omdat je te zwaar bent? Bij jou omdat je zwanger wilt worden en 't niet lukt? Hier heb ik 7 december weer een afspraak bij de fertiliteitsarts, omdat ik ongesteld wil worden... maar zij denken dat 't vooral met zwanger worden te maken heeft, terwijl ik er gewoon last van heb. Manlief gaat 7 december dan ook mee...

@ Muppet: ik wil je toch even zeggen dat ik enorm veel respect voor je heb. Ik geloof niet dat ik 't nu al had gekund om te komen bijlezen...
Ik snap je heel goed dat je er verdrietig van word en 't klinkt idd erg cru. Maar ik ga wel duimen dat je weer helemaal schoon bent... *knuffel geeft*

Hier zat ik vandaag voor niets bij de psycholoog hahaha. Dacht dat ik vandaag een afspraak had, maar dat is donderdag pas. Muts dat ik er ben whahahaha...

J.oshua heeft "peternoten" gemaakt op het kdv hahaha. Heb in een scheur gelegen toen hij dit vertelde LOL.
Het werkt erg goed om hem 's middags niet meer te laten slapen. Hij is echt snel vertrokken nu...

Neuh maar mij willen ze nooit helpen... Ook niet met borstverkleining enzo.. Heb @$# al laten zien dat ik met mijn cup i 100 dat het niet aan mn vet ligt dus hup scan gemaakt en ik toen 20 kg afgevallen en xray gemaakt nou idd als ze mn borsten optilden dan ging mn wervel weer terugschieten en ook vastgesteld dat het niet vet is maar vlees wat mn borsten zo groot maakt (ik had al cup DD op mn 15de en toen was ik 58 kg). Dus mja verbaast me niet dat ik nu ook niet word geholpen
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  CCC di 15 nov 2011 - 10:24

Yaelynn: ik las dat je bezig was met afslanken, hoe pak je dit aan als ik vragen mag?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Yaelynn di 15 nov 2011 - 10:52

chococupcake schreef:Yaelynn: ik las dat je bezig was met afslanken, hoe pak je dit aan als ik vragen mag?

Tuurlijk mag je dat vragen!!

Qua drinken: water en thee zonder suiker , af en toe crystal clear

Qua eten:
4 sneetjes volkoren brood per dag met mager beleg
Avondeten gewoon 250 gram groenten en 2 aardappelen en jus gemaakt van poeder dus geen boter erbij en mja 3x per week vlees dus niet elke dag

In de avond niet meer eten na 20:30 en als je voor die tijd trek hebt dan staan de gezonde dingen klaar: cherrytomaatjes, komkommer, olijfjes, augurken, zilveruitjes...

Zo doe ik het... Als ik trouwens zin in chips en koek heb dan neem ik het om 11:00 want dan heb ik de rest van de dag nog om dat te verbranden en ja alleen 1 handje chips, nootjes en 1 koek ofzo
Yaelynn
Yaelynn
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Creabea_28 di 15 nov 2011 - 21:25

Dank jullie wel lieve meiden, jullie zijn echt schatten hug

Lieve muppet, heel veel succes in het zh vandaag. Klinkt een beetje vreemd, maar hopelijk is alles mooi schoon nu. Ik zal aan je denken!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Le Chat Noir di 15 nov 2011 - 21:45

Heel veel succes Crea!

En Muppet veel sterkte en succes!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Muppetje di 15 nov 2011 - 21:51

Bedankt meiden

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 16 nov 2011 - 1:53

Net al in het andere topic geplaatst, maar ook maar even hier

Nou, ik ben er weer. Jammer genoeg is het allemaal erg tegen gevallen.

Eerst ging de gyn kijken met een eendenbek, ze nam meteen al een stuk weefsel mee. De echo bevestigde dit, er was behoorlijk wat weefsel achter gebleven. Ik kreeg van de gyn de keuze. Nog een keer de pillen proberen, met het risico at het weer niet goed zou zijn of een curretage. Ik heb uiteindelijk, omdat ik zeker wilde weten dat het goed was, gekozen voor de curretage. Ik heb twee pijnstillers gekregen en moest wachten tot het spreekuur van de gyn klaar was. Wel nog expliciet gevraagd of zij het dan zou doen, ik vind haar echt vreselijk aardig en kundig, dus dat wilde ik graag. Natuurlijk zou ze dat doen. Fijn.

Uiteindelijk was ik aan de beurt, ik kreeg verder geen plaatselijke verdoving ofzo. Jongens jongens, wat deed dat vreselijk pijn, ik ben zelfs halverwege flauw gevallen. Toen het klaar was mocht ik even in een ziekenhuisbed liggen om bij te komen, ik lag verschrikkelijk te trillen en was helemaal bleek. Na een kopje thee ging het weer wat beter en mocht ik me weer aankleden. 2 december mag ik weer terugkomen, gelukkig weer bij dezelfde dokter.

Nu ben ik thuis en zit ik een beetje verslagen op de bank. Dit had ik niet verwacht, ik had gehoopt dat alles goed zou zijn..

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Luthien wo 16 nov 2011 - 2:09

even een ego berichtje van mij. Het ziet er niet goed uit bij mij. De Puregon slaat waarschijnlijk niet goed genoeg aan en nu dreigt er een overstimulatie. Als morgen het 'dominante' eitje geen 1,6 cm is, is het over en uit. Dan zullen we niet verder kunnen met hormonen spuiten en IUI. Een Leo-operatie is dan de volgende optie, maar daarna is de enige mogelijkheid alleen nog maar IVF.
Ik probeer positief te blijven dat het eitje morgen toch 1,6 is, maar ik ben erg bang dat het niet zo zal zijn. Ik voel me heel vreemd op dit moment. Vlieg van de ene emotie in de andere, maar er overheerst niets.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: