Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Le Chat Noir schreef:Oh trouwens voor degenen met ervaring...brachten jullie de Lutinus (heb ik) of Utrogestan altijd met applicator in of gewoon met vinger? Ik nu met applicator maar ben bang dat ik dan te hard tegen de baarmoeder aandruk ofzo haha...nu ook steeds last ervan na de tijd.
Ik gebruikte hier altijd de applicator voor, maar precies 1 week na de tp kreeg ik een lichte bloeding. Ik dacht dat het over was, en belde op maandag met het ziekenhuis. Zij adviseerde me te wachten tot precies 2 weken na tp en door te gaan met de bolletjes. Toen vroeg ze of ik de applicator gebruikte. Dat mocht ik niet meer doen, want die kon de bloedinkjes ook veroorzaken. En idd toen ik ermee stopte en ze met mijn vinger inbracht, stopte het bloedverlies ook. Achteraf was het een teken dat ik zwanger was omdat dan alles down under beter doorbloedt wordt en dus gevoelig voor bloedverlies werd. Tijdens de iuis gebruikte ik namelijk ook de bolletjes met applicator en daar kreeg ik geen bloedverlies van.
Dus als je mijn advies wilt, doe het met je vingers. Ik weet dat het een vieze bedoening is, maar uiteindelijk is het wel beter.
Overigens wil ik je nog even zeggen dat je van de pregnyl én de bolletjes zwangerschapssymptomen kunt krijgen, laat je daar niet mee voor de gek houden. Ik heb heel wat iuis gehad waarvan ik zeker wist dat ik zwanger was en dat kwam door de pregnyl en door de bollletjes. En de teleurstelling was daardoor des te groter. Maar we gaan er bij jou vanuit dat je lekker zwanger wordt!!! Jouw eerste poging gaat net zo positief verlopen als die van mij.
Krijg jij er 1 of 2 teruggeplaatst? Ons ziekenhuis doet er standaard 1 maar er zijn volgens mij wel verschillen per ziekenhuis.
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Heel veel succes LCN, hopelijk is er gelijk net zo'n goed resultaat als bij Sharky!
Haha Sharky, wat een verhaal! Zo'n mate van ontspanning heb ik nooit bereikt bij de gyneacoloog, het beste wat ik daar voor elkaar krijg is er niet totaal verkrampt bij te liggen .
Haha Sharky, wat een verhaal! Zo'n mate van ontspanning heb ik nooit bereikt bij de gyneacoloog, het beste wat ik daar voor elkaar krijg is er niet totaal verkrampt bij te liggen .
Gast- Gast
Twellie schreef:Heel veel succes LCN, hopelijk is er gelijk net zo'n goed resultaat als bij Sharky!
geloof me, het was absoluut niet tegen te houden als het niet uit mijn blaas was gekomen, dan wel uit mijn oren, zo nodig moest ik. zo erg heb ik nog nooit in mijn hele leven hoeven plassen.
sharky- Fluisteraar
Haha maar mocht je dan echt niet even plassen dan toen je zei dat je zo nodig moest?
Gast- Gast
@Sharky: hmmm dan ga ik het straks eens zonder applicator proberen! Lutinus is denk ik wel wat minder vies, het zijn kleine, platte, ovalen tabletjes.
Nee ga me zeker niets in mn hoofd halen door de symptomen. Voel me nu al zwanger en heb nog niet eens een tp gehad . Word echt slaperig van dat spul.
Hoe lang heb jij ( en anderen) last gehad van napijn vd punctie?
Nee ga me zeker niets in mn hoofd halen door de symptomen. Voel me nu al zwanger en heb nog niet eens een tp gehad . Word echt slaperig van dat spul.
Hoe lang heb jij ( en anderen) last gehad van napijn vd punctie?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Hahaha Sharky
LCN, bij mij verschilde dat per poging. Bij poging 1 had ik 1,5 week last. Bij poging 2 3 dagen en bij poging 3 1 middag. Heb je nog veel last?
LCN, bij mij verschilde dat per poging. Bij poging 1 had ik 1,5 week last. Bij poging 2 3 dagen en bij poging 3 1 middag. Heb je nog veel last?
Gast- Gast
Nouja wat is veel...Gister wel steeds gevoeld, vooral toen ik een stukje had gelopen. Dat ging steeds langzamer haha. Daarna maar weer op de bank gaan liggen. Vannacht had ik ook nog soort kramp rond baarmoeder. Hoop dat ik er na dit weekend weer vanaf ben, maar het valt me verder wel mee hoor.
Le Chat Noir- Prater
@LCN: wauw, alledrie bevrucht, super!! Ik had alleen de dag van de punctie was last van napijn, de dag erna was het zo goed als over. Ik gebruikte wel de applicator, had het idee dat ik de bolletjes dan dieper in kon brengen. Volgens mij heb ik de laatste poging wel zonder applicator gedaan, maar dat weet ik niet meer precies.
@Muppetje: gefeliciteerd!
Hier net zo'n verhaal als Sharky, alleen gebeurde het bij mij nadat de gyn weg was. Ik moest 10 minuten blijven liggen na de tp en hield het echt niet meer Mijn man heeft toen met handdoeken die daar lagen de boel wat drooggedept Ik schaamde me echt rot..
Het heeft idd met de stand vd baarmoeder te maken, het gaat makkelijker als je blaas vol is. Maar ik ben ook al 'ns geweest toen was mn blaas niet vol genoeg (aldus de gyn) en toen is het ook gelukt. Het is dan alleen wat meer gepriegel voor de gyn.
@Muppetje: gefeliciteerd!
Hier net zo'n verhaal als Sharky, alleen gebeurde het bij mij nadat de gyn weg was. Ik moest 10 minuten blijven liggen na de tp en hield het echt niet meer Mijn man heeft toen met handdoeken die daar lagen de boel wat drooggedept Ik schaamde me echt rot..
Het heeft idd met de stand vd baarmoeder te maken, het gaat makkelijker als je blaas vol is. Maar ik ben ook al 'ns geweest toen was mn blaas niet vol genoeg (aldus de gyn) en toen is het ook gelukt. Het is dan alleen wat meer gepriegel voor de gyn.
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Ojee dat belooft dus wat! Nou dan komt het vast vaker voor! Ik ben benieuwd of ik t op kan houden... Als we maar wel op tijd geholpen worden .
Le Chat Noir- Prater
Hahaha! Ik heb 1 keer gehad dat ik heel nodig moest plassen. Maar toen zei de gyn dat ik gewoon even mocht gaan, als ik maar niet alles eruit plastte. Hier was dat dus niet zo'n probleem!
Gast- Gast
LCN!! 3 bevrucht - 3 outta 3.. dat is gewoon HEEL goed!
Ik hoop zo dat ze blijven plakken!!
Ik hoop zo dat ze blijven plakken!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jolicious schreef:Hahaha! Ik heb 1 keer gehad dat ik heel nodig moest plassen. Maar toen zei de gyn dat ik gewoon even mocht gaan, als ik maar niet alles eruit plastte. Hier was dat dus niet zo'n probleem!
Nou dat heb ik dus ook gedaan, heb tegen de mevrouw achter de balie gezegd dat ik echt niet kon wachten, ik mocht bij wijze van uitzondering een heel klein beetje plassen 'maar niet uitplassen mevrouw' . Dus heel klein beetje gaan plassen, hup de wachtkamer weer in, toen moest ik weer zo nodig, weer gaan plassen, wachtkamer in, ik hield het nog niet, weer gaan plassen , wachtkamer weer in, kon niet meer zitten van de hoge nood dus maar gaan staan wiebelen.... het waren heel benauwde minuten in de wachtkamer. Maar als er nog een volgende keer zou komen, dan drink ik dus geen liter water meer, dan vind ik een halve liter meer dan voldoende!
sharky- Fluisteraar
LCN: morgen terugplaatsing! Ik denk aan je hoor, en mijn duimen draaien draaien draaien....
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:LCN: morgen terugplaatsing! Ik denk aan je hoor, en mijn duimen draaien draaien draaien....
+ 1
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
+ 2amber22 schreef:Creabea_28 schreef:LCN: morgen terugplaatsing! Ik denk aan je hoor, en mijn duimen draaien draaien draaien....
+ 1
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
+3 (en n half )Alyssa schreef:+ 2amber22 schreef:Creabea_28 schreef:LCN: morgen terugplaatsing! Ik denk aan je hoor, en mijn duimen draaien draaien draaien....
+ 1
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:+3 (en n half )Alyssa schreef:+ 2amber22 schreef:Creabea_28 schreef:LCN: morgen terugplaatsing! Ik denk aan je hoor, en mijn duimen draaien draaien draaien....
+ 1
Maak ik er +5 van haha
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:
Maak ik er +5 van haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
LCN: hoe ging het vandaag? Heb aan je gedacht hoor!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Muppetje schreef:Clapperdie schreef:
Maak ik er +5 van haha
en ik 7
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Hey! Wat lief dat jullie zo meeleven, het heeft vast geholpen:
Er is een blastocyst teruggeplaatst, die liep dus al voor op schema en zag er goed uit. Het aantal cellen is dan al niet meer goed te zien! Echt goed dus! Verder deden de andere 2 het ook goed (8 en 16cellig), dus we hebben nu ook nog 2 cryo's. Dat had ik echt niet verwacht.
De terugplaatsing zelf was niet echt een pretje door die nare eendebek en ook voelde ik een steekje toen het slangetje in de baarmoeder ging. Ook het drukken op mijn volle blaas was niet echt lekker, maarrr ik heb het droog gehouden haha.
Nu rustig aan en afwachten....
Er is een blastocyst teruggeplaatst, die liep dus al voor op schema en zag er goed uit. Het aantal cellen is dan al niet meer goed te zien! Echt goed dus! Verder deden de andere 2 het ook goed (8 en 16cellig), dus we hebben nu ook nog 2 cryo's. Dat had ik echt niet verwacht.
De terugplaatsing zelf was niet echt een pretje door die nare eendebek en ook voelde ik een steekje toen het slangetje in de baarmoeder ging. Ook het drukken op mijn volle blaas was niet echt lekker, maarrr ik heb het droog gehouden haha.
Nu rustig aan en afwachten....
Le Chat Noir- Prater
Spannend LCN, hoe nu verder??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat klinkt heel positief! Ik duim voor jullie hoor!
Gast- Gast
Fijn! Konden jullie nog kiezen tussen 1 of 2 embryo's? Nu 2 lange wachtweken, we duimen!
Gast- Gast
LCN: spannend zeg! nou hopen dat het blijft plakken!! ik ga heel hard voor je duimen!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....