Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 23 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Paper Crown do 13 okt 2011 - 21:55

Le Chat Noir schreef:Nou daar ben ik alweer! Vanmorgen al om 6:20 in de auto, is ruim een uur rijden naar dit ziekenhuis. Was erg nerveus. Gelukkig aardige verpleegkundige die het infuus gelijk goed prikte. Ik mocht gaan liggen met een doek over me heen. Kwam nog een analist en arts bij. Eerst met een eendenbek alles schoonmaken, toen begon de punctie. Het zijn wat venijnige, doffe prikken. Ik vond het goed te doen zo met wat dormicum..al had ik maar heel weinig gehad uiteindelijk. Had mn ogen dicht en goed ontspannen. Omdat ik er maar weinig had was het echt zo klaar.. In de uitrustkamer hoorden we dat er uiteindelijk 3 gevonden waren, van de 6 die aangeprikt waren. Hopelijk worden ze dan allemaal bevrucht..vind het niet echt enorm goed, maar er is nog genoeg hoop!
Morgenochtend worden we gebeld over bevruchtingen.

Oh LCN! Ben je helemaal vergeten succes te wensen joh, sorry!
Ben blij dat het goed is gegaan, en als ze alle 3 bevrucht worden is het toch nog een mooie score, hopelijk van de beste kwaliteit allemaal dan kunnen er 2 ingevroren worden! Uiteindelijk heb je maar 1 plakkende nodig!

Succes nog even met het wachten.. wanneer is de TP?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 23 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Creabea_28 do 13 okt 2011 - 22:52

BWR en Muppetje: Dank jullie wel voor het succes wensen!

LCN: wat fijn dat het erop zit en dat het goed te doen was. Ik ga heel hard voor je hopen dat alle drie de eitjes bevrucht gaan worden. Spannend hoor, morgen het verlossende telefoontje of er bevruchtingen zijn. Je weet dat ik voor je duim! hug Ik ga je zo nog ff pm-en.

2CKC2: weet je al wanneer je geopereerd gaat worden?

Alyssa: heey! ja wij 'kennen' elkaar al uit het andere topic. Ben je al een beetje aan het idee van de MMM gewend? Het is geen fabeltje dat je na een HSG extra vruchtbaar bent, maar aangezien het 'probleem' vrijwel zeker bij mijn man ligt, denk ik niet dat die extra vruchtbaarheid effect heeft bij ons.

Nou mijn HSG onderzoek zit erop. Het was wel echt een pijnlijk onderzoek. Vooral die vloeistof erin spuiten was echt een rotgevoel. Ik ben niet zo kleinzerig, maar de tranen van de pijn liepen op een gegeven moment over mijn wangen...bah..
Ze waren ook aan het klooien...dat apparaat wat erin moet hadden ze eerst de spuit verkeerd opgezet, dus moet weer omgedraaid worden, toen stond het fotoapparaat niet goed en moesten ze het bed dus weer verplaatsen, terwijl ik daar lag met dat apparaat erin...denk dat het daarom ook extra pijnlijk was.
Gelukkig was de uitslag prima, want alles was goed doorgankelijk en nadat die vloeistof was uitgewaaierd was de pijn ook vrijwel meteen verdwenen. Heb nu gelukkig ook geen last van napijnen, maar wat ben ik blij dat het klaar is!

Nou woensdag naar de gyn om alle uitslagen te krijgen en een behandelplan op te stellen. Hopelijk kunnen we dan snel ergens mee beginnen.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  moepie do 13 okt 2011 - 23:08

LCN; spannend meid, ik duim heel hard dat ze alle 3 bevrucht mogen worden!

Creabea; wat vervelend dat het zo'n pijnlijk onderzoek was! En al dat gekloot eromheen is ook niks! Nu nog last van napijn ofzo? Je kreeg wel gelijk te horen dat het er goed uit zag? Dat is fijn! Gelukkig dat dat in elk geval goed zit dan.

all; afgelopen weekend zat ik in mijn vruchtbare dagen. Naar mijn idee heb ik 3 positieve ovulatietesten gehad :shock: al lijkt me dat nauwelijks te kunnen, misschien was die eerste van die drie nog niet positief, nou ja we hebben ze maar benut smile Nu maar weer afwachten, vind het onwijs spannend want hierna krijg ik de kijkoperatie...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Le Chat Noir do 13 okt 2011 - 23:36

Wat vervelend Crea, nou ik lees het verder dan nog wel.. Vandaag toch maar rustig aan of niet? Heb echt nog even aan je gedacht toen ik in de stoel lag met de beentjes omhoog!

@ckc: geeft niet hoor. Ja wat ben ik blij dat ik het gehad heb eerst! Tp werd nu dinsdag genoemd (had zelf maandag gedacht), maar dat horen we verder morgen pas als er bevruchtingen zijn.
@moepie: spannend bij jou dus! Hopelijk lukt t nog spontaan!

@all: lig nu heerlijk onder dekentje met kersenpit, met goede bediening hihi. Napijn tot nu goed te doen. Heb dan ook eerst wel genoeg pijnstilling in me!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Creabea_28 do 13 okt 2011 - 23:46

Moepie: Heb gelukkig geen last van napijn. Toen het onderzoek klaar was, was de pijn ook meteen weg en heb nu nergens meer last van, dat is wel echt fijn. Ik kreeg inderdaad meteen te horen, en te zien dat het goed was. Ze heeft precies laten zien waar de vloeistof moest lopen en dat alles goed was. Dat is toch weer een opluchting.
Wat spannend zeg! 3 positieve ovulatietesten, dat kan alleen maar goed zijn toch? En lekker dat ze zo goed benut zijn Wink
Hopelijk is de kijkoperatie niet meer nodig.

LCN: heb ook echt aan jou gedacht hoor, toen ik daar lag! We lagen er op hetzelfde moment allebei lekker charmant bij...hahaha. Het eerste wat ik tegen mijn man zei, toen ik in de auto zat: thuis meteen even kijken hoe het is gegaan met LCN smile Je Pm is verstuurd trouwens, dus je hebt weer wat te lezen :P . Laat je maar lekker verwennen door je bediening hahaha en rust goed uit.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir vr 14 okt 2011 - 22:28

Goed nieuws gehad: alle 3 de eicellen zijn bevrucht! Dinsdag terugplaatsing! Zijn erg blij!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  moepie vr 14 okt 2011 - 22:55

Le Chat Noir schreef:Goed nieuws gehad: alle 3 de eicellen zijn bevrucht! Dinsdag terugplaatsing! Zijn erg blij!

cheers Wat fijn!!! Zeker goed nieuws!
Heel veel succes dindsag!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje vr 14 okt 2011 - 23:02

Le Chat Noir schreef:Goed nieuws gehad: alle 3 de eicellen zijn bevrucht! Dinsdag terugplaatsing! Zijn erg blij!

SUPER!! Ik ga heel hard duimen!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Creabea_28 vr 14 okt 2011 - 23:56

Wat super!!!! Dinsdag terugplaatsing, wat spannend!
Ik ben echt zo blij voor jullie!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 3:16

Geweldig LCN!! Wauw! Lekker rustig aan doen tot de tp!

Gast
Gast

Bericht  Floor za 15 okt 2011 - 3:48

Wat een goed nieuws LCN!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alyssa za 15 okt 2011 - 4:02

Creabea, ik ben nog niet echt aan het idee van de MMM gewend nee. Zal wel snel komen hoor, ben vorige donderdag in het ziekenhuis geweest en aanstaande vrijdag ga ik weer en dan wellicht de week erop nog een paar keer.
Ik had al vaker gehoord dat zo'n HSG geen fijn onderzoek is, gelukkig vallen de naweeën wel mee en was alles goed doorgankelijk. Wat staat er nu in de planning bij jullie? Inseminatie? IVF? Of weet je dat woensdag pas als je alle uitslagen hebt?

Moepie, spannende dagen meid! Ik hoop dat je deze ronde zwanger bent en dat die kijkoperatie niet nodig is.

Le Chat Noir, wat een superfijn nieuws zeg! Heel erg veel succes dinsdag, ik zal voor je duimen!
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  sharky za 15 okt 2011 - 4:41

LCN: wat een goed nieuws!!! fijn he! vond je het ook zo spannend om dit telefoontje te krijgen? ik vond het heel spannend en heb erna heel hard gehuild van geluk, het was immers niet allemaal voor niets geweest. Succes dinsdag, de tp daar merk je niks van. Het enige vervelende is dat je 1 uur van te voren 1 liter water moet drinken en niet meer mag plassen. Dat vond ik heeeeeeeeel vervelend. Heb er nog een leuke anekdote over maar die ga ik hier niet letterlijk plaatsen. Komt erop neer dat ik een echte zeikerd ben, letterlijk en figuurlijk;) en dat heeft de arts geweten ook Embarassed

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Muppetje za 15 okt 2011 - 4:44

sharky schreef:LCN: wat een goed nieuws!!! fijn he! vond je het ook zo spannend om dit telefoontje te krijgen? ik vond het heel spannend en heb erna heel hard gehuild van geluk, het was immers niet allemaal voor niets geweest. Succes dinsdag, de tp daar merk je niks van. Het enige vervelende is dat je 1 uur van te voren 1 liter water moet drinken en niet meer mag plassen. Dat vond ik heeeeeeeeel vervelend. Heb er nog een leuke anekdote over maar die ga ik hier niet letterlijk plaatsen. Komt erop neer dat ik een echte zeikerd ben, letterlijk en figuurlijk;) en dat heeft de arts geweten ook Embarassed

Wahahaha, nu ben ik best benieuwd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 4:46

Oeps Sharky kon je t niet meer ophouden? Lijkt me vreselijk..
Ik moet na 1 glas water als snel veel plassen en echt wel binnen een uur!

Gast
Gast

Bericht  sharky za 15 okt 2011 - 4:52

Haha idd heb eerst heel wat benauwde minuten in de wachtkamer doorgebracht (zeg maar gerust een kwartier) ben ondertussen een aantal keer stiekem gaan plassen, (zonder dat de blaas helemaal leeg was) en toen ik daar lag en de arts de eendenbek inbracht zei ze 'u moet nu echt gaan ontspannen mevrouw' (ze zag dat ik het benauwd had van de hoge nood) en toen..... ja toen heb ik me letterlijk en figuurlijk ontspannen en helemaal eraan overgegeven. En je moet je bedenken dat de arts op een krukje met haar gezicht op de goede hoogte zit.... heb haar gelukkig niet geraakt. Maar schaamde me wel een ongeluk.
Ach nu heb ik het toch verteld, maakt ook eigenlijk niet uit.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Annie24 za 15 okt 2011 - 5:00

sharky schreef:Haha idd heb eerst heel wat benauwde minuten in de wachtkamer doorgebracht (zeg maar gerust een kwartier) ben ondertussen een aantal keer stiekem gaan plassen, (zonder dat de blaas helemaal leeg was) en toen ik daar lag en de arts de eendenbek inbracht zei ze 'u moet nu echt gaan ontspannen mevrouw' (ze zag dat ik het benauwd had van de hoge nood) en toen..... ja toen heb ik me letterlijk en figuurlijk ontspannen en helemaal eraan overgegeven. En je moet je bedenken dat de arts op een krukje met haar gezicht op de goede hoogte zit.... heb haar gelukkig niet geraakt. Maar schaamde me wel een ongeluk.
Ach nu heb ik het toch verteld, maakt ook eigenlijk niet uit.

Het blijft een leuk verhaal!

lol!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Muppetje za 15 okt 2011 - 5:06

Haha, Sharky, das best gênant inderdaad

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  sharky za 15 okt 2011 - 5:09

Klopt muppetje, op dat moment was het best ontzettend genant. Heb nog gevraagd of ikhet zelf moest opruimen maar dat hoefde niet. Had een jurkje aan omdat ik dat altijd prettiger vind in die stoel en helaas zat het jurkje niet helemaal goed waardoor ook dat zeiknat (haha ook een grappige woordspeling overigens angel ) was.
Maar nu is het gewoon een heel leuk verhaal voor feestjes en partijen want ben de schaamte wel voorbij en kan er zelf smakelijk om lachen!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Le Chat Noir za 15 okt 2011 - 5:39

Dankjewel!
We zaten echt in spanning, ik was om 6 uur al wakker. Omdat ik uiteindelijk maar 3 eicellen had was ik echt bang dat er niks bevrucht zou zijn. Na het telefoontje hebben we elkaar even flink geknuffeld en ik moest ff een klein traantje wegpinken! Toch een hele opluchting weer.
Heb nog gevraagd of mn blaas nou echt heel vol of halfvol moest zijn. Ik mag anderhalf tot 1 uur van tevoren niet meer plassen en moest "nog wat" drinken in die tijd... Wel vervelend, moet al zo vaak nu.
Wat gênant Sharky, op dat moment dan, jij kan je iig goed ontspannen haha! Ach wat maakt t ook uit! Maar de tp wilde alsnog dus wel? Ik las ook dat het met de stand van je baarmoeder te maken heeft.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir za 15 okt 2011 - 5:41

Gefeliciteerd Muppetje trouwens! Super zeg!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Le Chat Noir za 15 okt 2011 - 5:49

Oh trouwens voor degenen met ervaring...brachten jullie de Lutinus (heb ik) of Utrogestan altijd met applicator in of gewoon met vinger? Ik nu met applicator maar ben bang dat ik dan te hard tegen de baarmoeder aandruk ofzo haha...nu ook steeds last ervan na de tijd.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 5:55

Och jee wat zul jij je naar gevoeld hebben Sharky!
Mocht je echt niet eerst even plassen dan?
Ik denk echt dat ik van de stoel afgesprongen was!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 15 okt 2011 - 6:17

Le Chat Noir schreef:Gefeliciteerd Muppetje trouwens! Super zeg!

Dankje!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa za 15 okt 2011 - 6:24

Wat een grappig verhaal Sharky, haha Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: