Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 13 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Clapperdie wo 20 jul 2011 - 20:52

Yeahh!!! Oh wat ben ik blij voor je zeg!!! Van harte gefeliciteerd!

cheers cheers
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 13 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Annie24 wo 20 jul 2011 - 20:52

Lieve Mama Sharky, hier voor de 3e keer GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een nacht en dag hé, mooier dan dit kon gewoon niet, super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Earane wo 20 jul 2011 - 20:55

Wauw!! Wat super meis Very Happy! Het is je zo ontzettend gegund. Geniet ervan!!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:19

Gefeliciteerd Sharky!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 20 jul 2011 - 21:23

Wat goed Sharky!!! Gefeliciteerd!!!!
Wat gaat het 'goed' de laatste tijd hier in het topic!! Ik duim echt voor de andere dames dat het bij jullie ook snel raak is!

James, jij moest vandaag of morgen terug toch?!?!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Liadan wo 20 jul 2011 - 21:24

Sharky, wat een goed nieuws, gefeliciteerd!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:26

Nee, ik hoop zaterdag een terugplaatsing te hebben, Lejow.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:28

Le Chat Noir, jeetje wat heftig om te horen dat je nu voor ICSI moet joh! Komt wel even rauw op je dak! Daar mag je je ook best rot om voelen, het is niet niks.

Creabea, jij ook welkom! ''Jammer'' dat je ook in dit topic mee 'moet' komen kletsen!

Gast
Gast

Bericht  sharky wo 20 jul 2011 - 21:33

Dankjewel meiden!!! Het is echt onwerkelijk en alle clichés zijn waar, ik geloof het gewoon zelf niet! Ga zaterdag nog een keertje testen want het streepje was wat lichter dan de controlestreep en mn vriend gelooft het daarom niet, maar een streep is een streep dus ben echt zwanger hoor. Kon het streepje al zien komen toen ik nog zat te plassen Very Happy . Het ziekenhuis belt me dadelijk terug om het vervolg (echo) af te spreken ben benieuwd!

Annie: ja wat een dag en nacht he!!! zo ontzettend bijzonder!!!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  chipa wo 20 jul 2011 - 21:37

Sharky van harte gefeliciteerd! Eindelijk is het jou ook gegund! hug
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Lejow wo 20 jul 2011 - 21:40

Ok, Spannend James, das al bijna!!!!

En echt super gaaf Shark!! Ik denk dat ik ook 5 testen zou doen haahha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Chelle wo 20 jul 2011 - 21:43

sharky schreef:Gheghe wat leuk dat jullie hier allmeaal zitten te wachten Very Happy
Ik kan eindelijk doen wat ik al zo lang wilde doen:

wAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH cheers cheers cheers

Ben zwanger!!!! WIEHOE!!!

Na bijna 3 jaar is het dan eindelijk zo ver en kan ik zeggen dat ik zwanger ben!!!

ooooooowwwhhhh waaaaaauuuuwwwww sharky!!!!!!! Gefeliciteerd!!
Ben zoooooo blij voor je!
Hoe voel je je?
Geniet van de komende tujd, maar dat gaat vast goed komen!
hug
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  sharky wo 20 jul 2011 - 21:48

Chelle schreef:
sharky schreef:Gheghe wat leuk dat jullie hier allmeaal zitten te wachten Very Happy

wAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH cheers cheers cheers

Na bijna 3 jaar is het dan eindelijk zo ver en kan ik zeggen dat ik zwanger ben!!!

Hoe voel je je?
hug

Dankje chell. Hoe ik me voel? Nou eerlijk gezegd ben ik een beetje misselijk hihi maar dat zal echt van de spanning komen hoor. Maar het lijkt wel of mn ontbijt niet wil zakken , het zit me nog hoog in de keel. Maar verder voel ik niks, af en toe krampen in mn baarmoeder en pijnlijke borsten en moe maar dacht dat dat van de progesteronbolletjes kwam.
Maar eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om kostmisselijk te worden. Heb er zo lang op moeten wachten dat ik best eens kotsmisselijk wil zijn. (sorry voor de mensen die maanden hebben moeten spugen want dat is niet fijn)

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:57

Wow, Sharky, gefeliciteerd!
Denk dat iedereen hier het je onwijs gunt!
Ik hoop dat alles goed gaat en je over 8 maanden een pracht van een baby in je handen hebt!

En mag ik ook even Blauwwitrood even een dikke knuffel geven en zeggen dat ik het zó lief, zó goed en zó knap vind dat je zo oprecht blij (zo komt het over iig!) voor een ander kan zijn? Super!

Gast
Gast

Bericht  nisavi wo 20 jul 2011 - 21:59

Gefeliciteerd!!!!

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243

Bericht  holaagirl wo 20 jul 2011 - 22:16

wwhaaaaaaaaaaa! Kippenvelmomenttje!!!!
Wat HEERLIJK voor jullie! Had wel een voorgevoel, YES!
Enneh, ik heb toen ook wel 10 testen gedaan, allerlei merken! Haha
YEEEEAaaaH!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Annie24 wo 20 jul 2011 - 23:33

sharky schreef:Dankjewel meiden!!! Het is echt onwerkelijk en alle clichés zijn waar, ik geloof het gewoon zelf niet! Ga zaterdag nog een keertje testen want het streepje was wat lichter dan de controlestreep en mn vriend gelooft het daarom niet, maar een streep is een streep dus ben echt zwanger hoor. Kon het streepje al zien komen toen ik nog zat te plassen Very Happy . Het ziekenhuis belt me dadelijk terug om het vervolg (echo) af te spreken ben benieuwd!

Annie: ja wat een dag en nacht he!!! zo ontzettend bijzonder!!!

Ik heb serieus zitten gillen hier achter mijn bureau vanmorgen en kon nog nét de traantjes tegenhouden. Dit kán gewoon geen toeval zijn. Ze heeft écht net zolang gewacht tot ze het stokje over kon geven, hoe emotioneel kan je daar van worden Embarassed angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 23:35

cheers bounce cheers bounce

Geweldig sharky! Super gefeliciteerd. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!

Gast
Gast

Bericht  moepie wo 20 jul 2011 - 23:38

Sharky; Jaaaaa!!! Gefeliciteerd!! Wat een fijn nieuws! cheers Ben super blij voor je!

all; vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest.
Ze heeft even inwendig gevoeld bij mij of er geen gekke dingen zijn waardoor ik de kijkoperatie niet zou kunnen ondergaan. Dit was niet het geval. Toen kreeg ik ook nog even een echo om te kijken of het er goed uit zag, vooral omdat ik de afgelopen ronde zo het gevoel had zwanger te zijn. Alles zag er goed uit, precies zoals het nu zou moeten zijn.
Ik krijg dus eerst een kijkoperatie. Wanneer die zal plaats vinden hoor ik 4 augustus. Dit moet vlak na een menstruatie, na de volgende zijn we net op vakantie, dus ik moet een maandje wachten. Zal dus ergens halverwege/eind september zijn. Ik krijg dan een plaatselijke verdoving en dan maken ze een sneetje in mijn vagina, dan gaan ze met een cameraatje naar binnen en kijken ze of de eileiders goed doorlopen, dit doen ze door er vloeistof doorheen te laten lopen. Als alles er goed uitziet gaan we dan gelijk door (niet op die dag natuurlijk, maar wanneer ik eraan toe ben in die cyclus) met IUI. Ik blijf gewoon clomid slikken en hoef dus niet te spuiten. Of het moet zo zijn dat ik de clomid niet meer trek, dan ga ik wel over. Maar dat is nu niet het geval dus dan gaan we gewoon zo door. Daardoor kan ik tijdens mijn cyclus zelf kijken wanneer de ovulatie is doormiddel van testjes, zodra deze positief is moet ik een dag later komen voor de inseminatie.

De wachttijd had ik dus wel verwacht ivm onze vakantie. Hier heb ik me eerst wel druk om gemaakt, nu minder. Tijdens de vakantie heb ik lekker afleiding en voordat we het weten is het alweer eind september.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Nana do 21 jul 2011 - 0:03

Wauw Sharky wat fijn dat je dit wonder nu mee mag maken!!!!!!! Heerlijk!!!! En gewoon lekker veel testen joh, zo'n streepje zien verschijnen is heel bijzonder!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 0:06

SHARKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHYYYYYY, wat geweldig!!!!!!!!!! Ben zo verschrikkelijk blij voor je na al die jaren wachten.

Maar nu hebben we in dit topic natuurlijk wel een probleem, want wie gaat er nu advies en uitleg geven over werkelijk elke behandeling in de medische molen smile.

Ik had al echt een voorgevoel dat je zwanger zou zijn! Ben je er nog helemaal van de kaart van (kan ik me goed voorstellen)?

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 do 21 jul 2011 - 0:08

Sharky: Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je na 3 jaar zwanger bent. Mag ik vragen met welke behandeling je nu zwanger bent geraakt? Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Moepie: Mooi dat je baarmoeder eruit zag zoals het hoort. Fijn dat je 'gewoon' door kan gaan met de clomid, dan hoef je in ieder geval niet weer andere hormonen. Hopelijk is de kijkoperatie ook goed en kunnen jullie beginnen met de IUI.

James: dank je wel voor je welkom. Spannend dat je zaterdag misschien een terugplaatsing hebt. Jij doet ivf met selectie toch? Heb toen ik in het 'zwanger worden topic' zat af en toe wel meegelezen hier. Hoop dat je terugplaatsing door kan gaan.

LCN: Dank je wel voor je bericht. Ik was je echt niet vergeten hoor! Heb me de laatste tijd vaak afgevraagd hoe het met je was. Ik zag dat je niet zo vaak meer reageerde dus had zoiets van; ik ga je ook niet ermee lastig vallen. Maar vind het wel heel fijn (en gezellig natuurlijk smile) , dat je hebt gereageerd. Denk dat wij heel veel aan elkaar kunnen hebben, en ook met de andere meiden van het forum natuurlijk.
Maar wat naar dat jullie aan de ICSI moeten, kan me voorstellen dat het rauw op je dak is gevallen hug . Aan de ene kant is het fijn dat je geholpen kan worden, maar aan de andere kant zou je natuurlijk niet zo'n heftig traject in willen. Hopelijk is het voor een goed doel, en hoe je het ook went of keert, uiteindelijk hebben we maar 1 goed zaadjes nodig Wink . In welk ZH ga jij je behandeling doen? Mag ook via pm hoor.

Ik ben vandaag bij de HA geweest en heb gevraagd naar de mogelijkheden. Hij wil het zaadonderzoek in ieder geval nogmaals afnemen. Ook omdat het pas laat is onderzocht nadat ik het heb ingeleverd en dat was niet bevorderlijk. Ik verwacht niet dat de uitslag heel anders zal zijn, maar goed, hij had zoiets van; je weet het nooit. Ondertussen heb ik ook een afspraak gemaakt op de fertiliteitspoli, met toestemming van de HA.
We moeten wachten tot 9 september. Ik zal dan een echo en inwendig onderzoek krijgen en man moet weer zaad inleveren. Het is dus even afwachten tot die afspraak, maar als het zaad hetzelfde zou blijven, wordt het bij ons waarschijnlijk ook ivf of icsi. Het is even afwachten dus...
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Chelle do 21 jul 2011 - 0:20

sharky schreef:
Chelle schreef:

Hoe voel je je?
hug

Dankje chell. Hoe ik me voel? Nou eerlijk gezegd ben ik een beetje misselijk hihi maar dat zal echt van de spanning komen hoor. Maar het lijkt wel of mn ontbijt niet wil zakken , het zit me nog hoog in de keel. Maar verder voel ik niks, af en toe krampen in mn baarmoeder en pijnlijke borsten en moe maar dacht dat dat van de progesteronbolletjes kwam.
Maar eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden om kostmisselijk te worden. Heb er zo lang op moeten wachten dat ik best eens kotsmisselijk wil zijn. (sorry voor de mensen die maanden hebben moeten spugen want dat is niet fijn)

Snap precies wat je bedoeld hoor! Ik dacht hetzelfde. (gelukkig ben ik niet erg misselijk geweest trouwens Wink)
Geniet van alle momenten tijdens je zwangerschap! hug
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  liesje do 21 jul 2011 - 1:22

sharky wat onwijs gefeliciteerd na al die jaren nu toch eindelijk zover voor jullie en hoe reageerde je man? ga lekker genieten

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Jazzlyn do 21 jul 2011 - 1:24

Gefeliciteerd. Echt super!!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: