Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Thnx meiden! Er was 1 goed embryo over gebleven van de 8 en die zit zich hopelijk in te nestelen! 5 augustus mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben. Een behoorlijke afvalrace dus!
Gast- Gast
Wauwwwwie wat spannend zeg. Wat dat betreft heeft babyboom mij de ogen wel doen openen...manieren om zwanger te raken als het op de natuurlijke manier niet gaat of niet verstamdig is
Gast- Gast
Wat fijn dat er toch nog 1 goed embryo over is gebleven! Ik ga hard voor je duimen dat je 5 augustus een positieve test in handen hebt!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend James! Jammer dat er veel zijn afgevallen, maar hopelijk blijft deze gewoon lekker zitten! Ik ga voor je duimen!
Hoe ervaar jij verder de IVF behandeling? Heb je veel klachten van de hormonen? Ik las dat jij de punctie wel behoorlijk pijnlijk vond?
Hoe ervaar jij verder de IVF behandeling? Heb je veel klachten van de hormonen? Ik las dat jij de punctie wel behoorlijk pijnlijk vond?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:Spannend James! Jammer dat er veel zijn afgevallen, maar hopelijk blijft deze gewoon lekker zitten! Ik ga voor je duimen!
Verschilde heel erg per keer! De eerste 2 keer had ik heel veel last van bijwerkingen. De 1e poging had ik bijna overstimulatie, ik had 31 follikels waarvan 14 goede en de rest allemaal klein. Ze hebben alles aangeprikt omdat ze dachten dat er misschien wat bruikbaars tussen de kleintjes zat. Nou, dat heb ik geweten want ik kon een week niet normaal lopen. De 2e punctie was ook wel pijnlijk, maar stukken minder dan de eerste. Ze prikten toen alleen de grote follikels aan. En ze hadden extra verdoving door het infuus gegeven. Ik had ook minder eenheden gespoten dus mijn eierstokken waren ook niet over gestimuleerd.
Deze punctie ging eigenlijk vrij goed! Ik had vrijwel geen kleine follikels en ze hadden meteen de goede dosis pijnstilling. Ik kan niet zeggen dat het pijnloos is, want dat was het niet. Maar als ik nog meer pogingen zou doen, dan was het met een punctie als deze goed te doen. Had daarna ook maar een paar uur buikpijn en de dag erna helemaal geen pijn meer.
Jij gaat ICSI doen toch? Ik las vandaag iets over IMSI, dat doen ze in Duitsland en Belgie en daar zijn de successen ook vrij hoog mee. Ze gebruiken dan veel minder hormonen. Ook kunnen ze veel meer zaadcellen vinden, omdat de microscoop niet 500/600 keer vergroot als bij ICSI in NL, maar 6500 keer.
Je hebt ook IVM, is echt een uitkomst voor mensen met PCO (misschien doen ze dat ook wel bij IMCI trouwens). Ze halen dan onrijpe eicellen uit de eierstokken om ze buiten de baarmoeder verder te rijpen.
Misschien dat meiden hier daar nog wat aan hebben! Ze doen het in ieder geval in Düsseldorf. Sowieso zijn onze buurlanden veel verder in dit soort dingen valt me op!
Gast- Gast
James schreef:Thnx meiden! Er was 1 goed embryo over gebleven van de 8 en die zit zich hopelijk in te nestelen! 5 augustus mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben. Een behoorlijke afvalrace dus!
Wat spannend!! Dan mogen we rond dezelfde dag testen!
Die ene is kennelijk de sterkste van de 8, dus dat belooft vast veel goeds!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:James schreef:Thnx meiden! Er was 1 goed embryo over gebleven van de 8 en die zit zich hopelijk in te nestelen! 5 augustus mag ik testen als ik nog niet ongesteld ben. Een behoorlijke afvalrace dus!
Wat spannend!! Dan mogen we rond dezelfde dag testen!
Die ene is kennelijk de sterkste van de 8, dus dat belooft vast veel goeds!!!
James, idd wat spannend!! Ik ga voor je duimen, deze keer moet het goed gaan
even algemeen: meiden ik wil jullie veel succes wensen! Ik lees geregeld mee, het ging hier ook niet zo makkelijk. En probeer moed en hoop te houden, eens komen dromen uit
Ook ik duim mee James! Spannend!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bedankt James voor je info! Ik zie wel in dat het per persoon en poging heel erg kan verschillen!
Ik lees ook wel eens over Dusseldorf enzo, mocht het bij ons niet lukken in Nl zou ik best overwegen daar heen te gaan! Maar voor nu heb ik hier ook wel vertrouwen in en het is fijn dat we nu geen wachttijd hebben (behalve dan tot de vervolgintake, maar dat komt door de vakantie periode en bovendien moeten we toch nog wat onderzoeken doen)
Ik lees ook wel eens over Dusseldorf enzo, mocht het bij ons niet lukken in Nl zou ik best overwegen daar heen te gaan! Maar voor nu heb ik hier ook wel vertrouwen in en het is fijn dat we nu geen wachttijd hebben (behalve dan tot de vervolgintake, maar dat komt door de vakantie periode en bovendien moeten we toch nog wat onderzoeken doen)
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
meiden , ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve reacties, en nu is het tijd dat ik dit topic dan ook echt ga verlaten. ik hoop dat jullie me allemaal snel volgen. ik blijf meelezen.
succes allemaal en james, ook al is het er maar 1tje, niet opgeven meid! we gaan ervoor, ik duim voor je!
succes allemaal en james, ook al is het er maar 1tje, niet opgeven meid! we gaan ervoor, ik duim voor je!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
@ Sharky, had het al wel gelezen, maar emt teruglezen kwam ik er achter dat ik je nog niet had gefeliciteerd, dus bij deze: GEFELICITEERD!!!
@ LCN, Nu al weten dat je meteen voor ICSI moet gaan lijkt me best een domper. Wij krijgen vrij snel te horen dat het niet vanzelf zou gaan, maar hadden nog wel een heel traject voor ons (deel 1 is inmiddels voorbij, maar hebben nog meer opties).
Ik heb het op een gegeven moment wel verteld op mijn werk. Ik werkte als gastouder, dus heb dan maar met weinig mensen te maken om het te vertellen. Net voor het begin van mijn Lio zijn we gestopt met de Clomid behandeling, dus hoefde daar gelukkig niets te vertellen. Ik weet nog niet hoe ik dat vanaf september ga doen. Ik zal dan eerst gaan invallen, dus tja hoe pak je het dan aan?... Zien we tegen die tijd dan maar.
@ Creabea, Welkom en veel succes bij de fertiliteitspoli. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat er nog een aantal mogelijkheden zijn. Ik ben Luthien, 26 jaar en getrouwd. In 2009 wilde voor een kindje gaan en omdat ik op mijn 16e behandeld ben tegen kanker, mochten we op voorhand mijn vruchtbaarheid laten testen. Deze behandeling heeft geen schade aangebracht, maar uit de onderzoeken kwam wel naar voren dat ik PCO heb. Wij zijn dus al heel snel begonnen in de MMM. Na 12 rondes Clomid nog zonder resultaat en nu moeten we voor injecties met IUI. Mijn man is alleen in mei naar A.fghanistan vertrokken, dus hebben we de kinderwens even in de ijskast gezet. Zodra hij terug komt gaan we meteen met het volgende traject beginnen.
@ Moepie, was je nu eigenlijk al begonnen met de clomid of moesten jullie wachten op alle uitslagen? Vroeg me namelijk af hoe lang je dan door mag gaan met de Clomid en als dat niet lukt, krijg je dan nog mogelijkheden met injecties?
@ Muppetje, Wat raar dat ze geen echo's maken. Maarja ze zullen het wel weten. Ik heb toen ik geen echo's meer kreeg ovutesten van het ziekenhuis gehad. Misschien kun jij hier ook om vragen?
@ James, je hebt je terugplaatsing gehad! Ik ga heel erg voor je duimen.
Ben nog niet afgestudeerd, maar heb m'n Lio afgerond dus daar ben ik klaar mee! Ik heb me inmiddels ingeschreven voor invalpools, dus we kunnen in ieder geval al aan de slag. Nog 2 verslagen en m'n assessment. Nog even bikkelen, maar dan hoop ik echt eind eerste kwartiel af te studeren. Nu drie weken niks, dus gaan we even stevig aan de bak met die verslagen.
Had ik al gezegd dat ik heel erg voor je ga duimen?
@ all, er is bij mij geen touw meer aan vast te knopen. Twee weken terug nog een paar dagen bruinverlies, gisteren opeens stevig doorgelekt, want ik ben opeens ongesteld. Het begint een beetje te lijken op hoe mijn cyclus was toen ik 14 was... ik wist nooit wanneer ik weer ongesteld moest worden (met regelmatig doorlekken als gevolg) en ben toen aan de pil gegaan. Balen dus.
@ LCN, Nu al weten dat je meteen voor ICSI moet gaan lijkt me best een domper. Wij krijgen vrij snel te horen dat het niet vanzelf zou gaan, maar hadden nog wel een heel traject voor ons (deel 1 is inmiddels voorbij, maar hebben nog meer opties).
Ik heb het op een gegeven moment wel verteld op mijn werk. Ik werkte als gastouder, dus heb dan maar met weinig mensen te maken om het te vertellen. Net voor het begin van mijn Lio zijn we gestopt met de Clomid behandeling, dus hoefde daar gelukkig niets te vertellen. Ik weet nog niet hoe ik dat vanaf september ga doen. Ik zal dan eerst gaan invallen, dus tja hoe pak je het dan aan?... Zien we tegen die tijd dan maar.
@ Creabea, Welkom en veel succes bij de fertiliteitspoli. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat er nog een aantal mogelijkheden zijn. Ik ben Luthien, 26 jaar en getrouwd. In 2009 wilde voor een kindje gaan en omdat ik op mijn 16e behandeld ben tegen kanker, mochten we op voorhand mijn vruchtbaarheid laten testen. Deze behandeling heeft geen schade aangebracht, maar uit de onderzoeken kwam wel naar voren dat ik PCO heb. Wij zijn dus al heel snel begonnen in de MMM. Na 12 rondes Clomid nog zonder resultaat en nu moeten we voor injecties met IUI. Mijn man is alleen in mei naar A.fghanistan vertrokken, dus hebben we de kinderwens even in de ijskast gezet. Zodra hij terug komt gaan we meteen met het volgende traject beginnen.
@ Moepie, was je nu eigenlijk al begonnen met de clomid of moesten jullie wachten op alle uitslagen? Vroeg me namelijk af hoe lang je dan door mag gaan met de Clomid en als dat niet lukt, krijg je dan nog mogelijkheden met injecties?
@ Muppetje, Wat raar dat ze geen echo's maken. Maarja ze zullen het wel weten. Ik heb toen ik geen echo's meer kreeg ovutesten van het ziekenhuis gehad. Misschien kun jij hier ook om vragen?
@ James, je hebt je terugplaatsing gehad! Ik ga heel erg voor je duimen.
Ben nog niet afgestudeerd, maar heb m'n Lio afgerond dus daar ben ik klaar mee! Ik heb me inmiddels ingeschreven voor invalpools, dus we kunnen in ieder geval al aan de slag. Nog 2 verslagen en m'n assessment. Nog even bikkelen, maar dan hoop ik echt eind eerste kwartiel af te studeren. Nu drie weken niks, dus gaan we even stevig aan de bak met die verslagen.
Had ik al gezegd dat ik heel erg voor je ga duimen?
@ all, er is bij mij geen touw meer aan vast te knopen. Twee weken terug nog een paar dagen bruinverlies, gisteren opeens stevig doorgelekt, want ik ben opeens ongesteld. Het begint een beetje te lijken op hoe mijn cyclus was toen ik 14 was... ik wist nooit wanneer ik weer ongesteld moest worden (met regelmatig doorlekken als gevolg) en ben toen aan de pil gegaan. Balen dus.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien, wat naar. Hopelijk krijgen jullie weer meer duidelijkheid en regelmaat als je vriend terug is en je weer naar de dokter gaat.
Ik kijk het wel even n ronde aan zonder testen. Misschien maar gewoon om de dag gezellig maken, haha.
Ik kijk het wel even n ronde aan zonder testen. Misschien maar gewoon om de dag gezellig maken, haha.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Luthien; ja ik slik al 4 maanden clomid en ben nu begonnen aan de vijfde cyclus met clomid. Thuis vroeg ik me het eigenlijk ook al hoe lang ik door mag gaan met het slikken van clomid, geen idee. Maar ik denk nog wel even, want de behandeling zal pas in september (hopelijk) zijn en de arts zei dus dat ik dat gewoon met clomid moest blijven doen omdat dit goed resultaat geeft. Anders is de mogelijkheid om over te gaan op injecties er wel, dit mag ook als ik de clomid niet meer zie zitten. Ik merk wel dat ik er nu namelijk meer last van krijg.
Wat vervelend he dat er geen touw aan je cyclus vast te knopen is! Erg onhandig dan ook als je dan doorlekt enzo. Wanneer kwam je man ook al weer terug? En welke behandeling gaan jullie dan krijgen?
Muppetje; ze zeggen dat "om de dag gezellig maken" het beste is Dus daar zou ik ook gewon voor gaan! Ik ben er nog niet over uit of ik deze ronde ovulatietesten ga gebruiken, misschien is het voor mezelf ook wel goed om het even op z'n beloop te laten. Zullen zien.
all; vandaag 4e dag clomid. Vorige cyclus en nu heb ik toch wel meer last van. Ik voel me gewoon niet 'fit/happy' Maar ja gaat wel weer over. Dat ik aan het eind van de vorige cyclus echte zwangerschapskwaaltjes had is waarschijnlijk ook een gevolg van de clomid, doordat ik het nu wat langer gebruik. Nou dan weet ik dat dus, in het vervolg reken ik nergens meer op!
Wat vervelend he dat er geen touw aan je cyclus vast te knopen is! Erg onhandig dan ook als je dan doorlekt enzo. Wanneer kwam je man ook al weer terug? En welke behandeling gaan jullie dan krijgen?
Muppetje; ze zeggen dat "om de dag gezellig maken" het beste is Dus daar zou ik ook gewon voor gaan! Ik ben er nog niet over uit of ik deze ronde ovulatietesten ga gebruiken, misschien is het voor mezelf ook wel goed om het even op z'n beloop te laten. Zullen zien.
all; vandaag 4e dag clomid. Vorige cyclus en nu heb ik toch wel meer last van. Ik voel me gewoon niet 'fit/happy' Maar ja gaat wel weer over. Dat ik aan het eind van de vorige cyclus echte zwangerschapskwaaltjes had is waarschijnlijk ook een gevolg van de clomid, doordat ik het nu wat langer gebruik. Nou dan weet ik dat dus, in het vervolg reken ik nergens meer op!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
hallo allemaal,
Ik ga voorlopig even niet meer meeschrijven,zit momenteel even in een dip en vind het moeilijk om positief te blijven,baal enorm dat mijn lichaam niet werkt zoals het hoort.en wil eerst even alles op een rijtje zetten natuurlijk blijf ik wel meelezen en we doen eind volgende maand hopelijk nog een poging en hoop dat ik dan weer mee kan gaan schrijven.veel sucses iedereen!
fijne zondag nog.
groetjes
Ik ga voorlopig even niet meer meeschrijven,zit momenteel even in een dip en vind het moeilijk om positief te blijven,baal enorm dat mijn lichaam niet werkt zoals het hoort.en wil eerst even alles op een rijtje zetten natuurlijk blijf ik wel meelezen en we doen eind volgende maand hopelijk nog een poging en hoop dat ik dan weer mee kan gaan schrijven.veel sucses iedereen!
fijne zondag nog.
groetjes
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
chloe30 schreef:hallo allemaal,
fijne zondag nog.
groetjes
In welke poging zit je nu meid?
Gast- Gast
@ moepie, hier mag ik ongeveer 6 keer clomid.. zit nu in de 5de ronde, en ik verwacht vrijdag ongesteld te worden brr..
Hopelijk wordt je voor de onderzoeken gewoon nog zwanger!
@ james, wat goed toch 1 terugplaatsing. Ik duim voor je!
@ sharky, en een beetje gewend aan het idee?
@ luthien, balen van de slechte cyclus! Hopelijk kun je snel weer verder!
@ all, zo ik heb regelmatig een verzuurd gevoel heel laag in mijn buik. Mijn baarmoeder protesteert gewoon een beetje denk ik.
Hopelijk wordt je voor de onderzoeken gewoon nog zwanger!
@ james, wat goed toch 1 terugplaatsing. Ik duim voor je!
@ sharky, en een beetje gewend aan het idee?
@ luthien, balen van de slechte cyclus! Hopelijk kun je snel weer verder!
@ all, zo ik heb regelmatig een verzuurd gevoel heel laag in mijn buik. Mijn baarmoeder protesteert gewoon een beetje denk ik.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
@ Sharky: Gefeliciteerd!!! Echt super meid!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
James, hoe is 't met je?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:James, hoe is 't met je?
I'm going psycho
Ik heb vanochtend getest (natúúrlijk veel te vroeg, 5 dgn ervoor), maar ik zag een heel licht 2e streepje. En omdat ik zeker wilde weten dat ik het me niet verbeeldde heb ik het aan vriend gevraagd en die zag ook een heel licht rozig streepje. Alleen na 20 min was het weg. Dus nu weet ik nog niks. Dom hè?
Gast- Gast
james ohhh wat spannend meis hoop dat je over 5 dgn een knaltest hebt
gr liesje
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Wat spannend James! Wanneer ga je nu weer testen, ga je die vijf dagen volhouden?
Gast- Gast
James, wat lees ik nu Dat zou geweldig zijn!!!
Ik hoop het zo!!!
Ik hoop het zo!!!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Spannend James! Ik wil geen partypooper zijn, maar heb je geen pregnylinjectie gehad? Want dat is nu dan toch nog niet uit je lichaam?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Spannend James! Ik wil geen partypooper zijn, maar heb je geen pregnylinjectie gehad? Want dat is nu dan toch nog niet uit je lichaam?
Nee, ik gebruik Utrogestan. Dat heeft geen invloed.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....