Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
LCN - Hoe is het met je?!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
@alyssa: balen zeg! Maar wie weet gaat het goed met 100 mg.
@ckc: met mij gaat het wel goed. Ik ben van vrijdag t/m zondag heel erg verkouden en lamlendig geweest.Gelukkig knapte het gister wel wat op. Vandaag moest ik weer werken. Was heel druk, maar ondertussen denk ik er toch steeds aan. Buik af en toe last van, sinds dit weekend soms wat misselijk en zere borsten. Ik heb wel goede hoop nog! Maar oh wat duurt het allemaal lang! Zit nu stress te twijfelen of ik eerder ga testen dan volg wk dinsdag. Vrijdag is
2 wk na punctie...
Hoe is t met jou?? Al data bekend?
@ckc: met mij gaat het wel goed. Ik ben van vrijdag t/m zondag heel erg verkouden en lamlendig geweest.Gelukkig knapte het gister wel wat op. Vandaag moest ik weer werken. Was heel druk, maar ondertussen denk ik er toch steeds aan. Buik af en toe last van, sinds dit weekend soms wat misselijk en zere borsten. Ik heb wel goede hoop nog! Maar oh wat duurt het allemaal lang! Zit nu stress te twijfelen of ik eerder ga testen dan volg wk dinsdag. Vrijdag is
2 wk na punctie...
Hoe is t met jou?? Al data bekend?
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
LCN, het is heel lastig maar ik zou wachten als ik jou was....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom? (overtuig mij)
Le Chat Noir- Prater
Alyssa; he meid wat balen! Hopelijk gaat de 100 mg zijn werk doen. Maar kan me helemaal voorstellen dat je je nu verdrietig voelt omdat je nog weer lang moet wachten, dat voelt dan zo nutteloos he? tenminste dat heb ik al wel meerdere keren zo gevoeld.
LCN; spannend meid! Ik hoop het zo voor je!!
all; ik ben gisteren ongesteld geworden. Een cyclus van 32 dagen bedenk ik me nu...ik dacht 33 maar gisteren telt dan natuurlijk als dag 1. Dus is mijn cyclus dit keer 32 ipv 33.
Vandaag het ziekenhuis gebeld om te bevestigen dat ik ongesteld ben geworden en aan te geven dat de ingreep volgende week door kan gaan. Alles nog weer even goed gelezen, al met al zal ik zo'n 2 uurtjes in het ziekenhuis zijn en dan is het allemaal achter de rug. De ingreep op zich duurt niet zo lang. Maar toch vind ik het nu al spannend en dan moet ik nog een dikke week wachten!! Nou ja, hopelijk beetje afleiding. Voel me wel dom hoor dat ik me hier zo druk om maak, had ik ook niet verwacht want ik dacht steeds "dat doe ik wel even". Er zijn mensen die iets veel ergers ondergaan of een IVF behandeling bijv. is vele malen erger....en toch maak ik me druk....bah!
Nou ja, het voelt wel goed dat het eindelijk gaat gebeuren! Hopelijk is de uitslag goed, want daar ben ik ook wel bang voor ik vind namelijk dat ik altijd "vreemd' ongesteld ben maar volgens de artsen is dat niet zo, we zullen het wel zien.
Liefs
LCN; spannend meid! Ik hoop het zo voor je!!
all; ik ben gisteren ongesteld geworden. Een cyclus van 32 dagen bedenk ik me nu...ik dacht 33 maar gisteren telt dan natuurlijk als dag 1. Dus is mijn cyclus dit keer 32 ipv 33.
Vandaag het ziekenhuis gebeld om te bevestigen dat ik ongesteld ben geworden en aan te geven dat de ingreep volgende week door kan gaan. Alles nog weer even goed gelezen, al met al zal ik zo'n 2 uurtjes in het ziekenhuis zijn en dan is het allemaal achter de rug. De ingreep op zich duurt niet zo lang. Maar toch vind ik het nu al spannend en dan moet ik nog een dikke week wachten!! Nou ja, hopelijk beetje afleiding. Voel me wel dom hoor dat ik me hier zo druk om maak, had ik ook niet verwacht want ik dacht steeds "dat doe ik wel even". Er zijn mensen die iets veel ergers ondergaan of een IVF behandeling bijv. is vele malen erger....en toch maak ik me druk....bah!
Nou ja, het voelt wel goed dat het eindelijk gaat gebeuren! Hopelijk is de uitslag goed, want daar ben ik ook wel bang voor ik vind namelijk dat ik altijd "vreemd' ongesteld ben maar volgens de artsen is dat niet zo, we zullen het wel zien.
Liefs
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Le Chat Noir schreef:Waarom? (overtuig mij)
Omdat het ook nog mis kan gaan, al gaan we daar natuurlijk niet vanuit, maar kijk maar naar het verhaal van James destijds
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Dat gebeurt ook nog eens vrij vaak bij ivf/icsi, zei mijn gyn. Ik zou dus ook niet te vroeg testen..
Gast- Gast
Zou het beter zijn om het niet te weten dat het wel even ingenesteld is?
Hmm ja het is natuurlijk wel heel naar als ik net helemaal blij ben en het dan nog misgaat (al kan dat ook nog na het testen..)
Jullie hebben wel een punt...
Zucht..nouja misschien wacht ik ook wel braaf tot dinsdag. Alleen had ik 14 dagen na punctie bij een ander ziekenhuis gelezen, dus dacht ik... Het is alleen ook zo vervelend dat ik net dit weekend een familieweekend heb (za/zo/ma). Wil dan al helemaal niet ongesteld worden, dus dan liever voorbereid zijn zeg maar. Maar daar wil ik helemaal niet aan denken . En op de officiele testdag heb ik nauwelijks tijd om te testen, nouja met name geen tijd om dan van het eventuele positieve resultaat te genieten .
Ach ja zo hou ik mezelf ook een beetje bezig he...
Hmm ja het is natuurlijk wel heel naar als ik net helemaal blij ben en het dan nog misgaat (al kan dat ook nog na het testen..)
Jullie hebben wel een punt...
Zucht..nouja misschien wacht ik ook wel braaf tot dinsdag. Alleen had ik 14 dagen na punctie bij een ander ziekenhuis gelezen, dus dacht ik... Het is alleen ook zo vervelend dat ik net dit weekend een familieweekend heb (za/zo/ma). Wil dan al helemaal niet ongesteld worden, dus dan liever voorbereid zijn zeg maar. Maar daar wil ik helemaal niet aan denken . En op de officiele testdag heb ik nauwelijks tijd om te testen, nouja met name geen tijd om dan van het eventuele positieve resultaat te genieten .
Ach ja zo hou ik mezelf ook een beetje bezig he...
Le Chat Noir- Prater
Als je test, houdt er dan wel gewoon echt rekening mee dat de kans nog behoorlijk aanwezig is dat het mis gaat. Natuurlijk moet je zelf weten wat je doet hoor en ik kan me voorstellen dat je gek wordt van de spanning (werd ik wel). Ik werd altijd precies 14 dagen na de punctie ongesteld. Misschien dat je daar op kan wachten en zo niet, de volgende dag testen? Dan zit je 2 dagen voor je testdatum, dat zou wel kunnen dan.
Gast- Gast
CKC, ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat meid!
Moepie, het voelt inderdaad heel nutteloos nu, heel machteloos ook. Maar goed, het is niet anders, we staan er nu toch voor en we moeten er toch door. En ik wil er natuurlijk heel graag weer positief ingaan en er met de volle 100% voor gaan.
Vervelend dat je ongesteld bent geworden en dat die laparoscopie (was het toch?) nu toch moet doorgaan. Ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vindt hoor. Je kan het niet vergelijken met IVF of andere dingen. Dit is iets wat jij nu doormaakt en dit is voor jou ontzettend spannend. Voel je absoluut niet dom, ik zou het eerder 'raar' vinden als je alles maar vanzelfsprekend zou vinden
LCN, ik kan je helaas niet helpen met wanneer je moet testen, maar ik duim zo enorm hard voor je!
Moepie, het voelt inderdaad heel nutteloos nu, heel machteloos ook. Maar goed, het is niet anders, we staan er nu toch voor en we moeten er toch door. En ik wil er natuurlijk heel graag weer positief ingaan en er met de volle 100% voor gaan.
Vervelend dat je ongesteld bent geworden en dat die laparoscopie (was het toch?) nu toch moet doorgaan. Ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vindt hoor. Je kan het niet vergelijken met IVF of andere dingen. Dit is iets wat jij nu doormaakt en dit is voor jou ontzettend spannend. Voel je absoluut niet dom, ik zou het eerder 'raar' vinden als je alles maar vanzelfsprekend zou vinden
LCN, ik kan je helaas niet helpen met wanneer je moet testen, maar ik duim zo enorm hard voor je!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
@moepie: jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Kan me goed voorstellen dat je tegen de fertiliscopie op kijkt... Heb t gegoogled, maar het lijkt iets vrij nieuws. En het lijkt mij heel apart dat je er gewoon bewust bij bent.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:@moepie: jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Kan me goed voorstellen dat je tegen de fertiliscopie op kijkt... Heb t gegoogled, maar het lijkt iets vrij nieuws. En het lijkt mij heel apart dat je er gewoon bewust bij bent.
Ja het is denk ik ook vrij nieuw...misschien dat ik het daarom hier nog niet eerder heb gelezen. Ze kunnen op deze manier de hele buikholte bekijken. Ik weet niet of ik zelf wel mee kijk op het schermpje hoor... misschien kijk ik wel de andere kant op haha.
Heb gisteren de medecatie opgehaald, een clisma (schrijf je dat zo?!) voor de avond ervoor en een pijnstiller die ik een uur van te voren moet innemen.
moepie- Kletskop
Alyssa schreef:
Het is een fertiloscopie.
goed hoor dat jullie er weer positief mee verder willen gaan, ook al is dat soms moeilijk het is wel nodig. Sterkte meid!
moepie- Kletskop
Nog nooit van gehoord Moepie. Hoop dat het wat meevalt voor je!
Heeft er overigens hier iemand een ovariële drilling gehad (voor de meiden met PCO)?
Heeft er overigens hier iemand een ovariële drilling gehad (voor de meiden met PCO)?
Alyssa- Prater
Alyssa schreef:
Uhmm nee dat ken ik niet... misschien als je verteld wat het is? Ik ben nooit zo goed met al die benamingen
moepie- Kletskop
Moepie, dan gaan ze de cystes rond je eierstokken (de PCO dus) verwijderen (ik weet niet hoe, iets met boren geloof ik) en dat blijft een halfjaar ongeveer. Het is absoluut geen permanente oplossing, maar wel een tijdelijke. Mijn gynaecoloog liet dit gisteren voorzichtig vallen, dat dit ook nog een optie is als de 100 mg en 150 mg ook niet zouden aanslaan, of als ze wel aanslaan maar ik er geen resultaat mee heb. Maar op internet vind ik er maar heel weinig over, daarom dat ik me afvroeg of er hier misschien meiden zijn die hier ervaring mee hebben.
Alyssa- Prater
Alyssa, heb nog nooit van die drilling gehoord, ( jee wat een eng word ), maar wil er meer over weten! Je krijgt sowieso deze wk nog een PM van me!
Gast- Gast
Ja, eng woord is het he, vind ik ook. Ik hoop ook dat het gewoon niet nodig is hoor, maar je weet natuurlijk maar nooit..
En is goed meis, ik zie 'm wel tegemoet.
En is goed meis, ik zie 'm wel tegemoet.
Alyssa- Prater
@Alyssa: Jeetje daar had ik nou nog nooit van gehoord. Hopelijk is t niet nodig, maar wel fijn dat er zoiets bestaat?!
@all:Hier op dag 12 na punctie en op dag 8 (of 9 incl) na terugplaatsing... Ben blij dat we nu weer wat dagen verder zijn, maar t wordt nu wel spannender. Hoop wisselt zich af met het gevoel dat het vast mislukt is...
Nog geen spatje bloed of bruinverlies gezien gelukkig. Normaal ben ik altijd heel snel ongesteld, maarja alles kan nu anders zijn...
Ik heb de laatste dagen af en toe last van mijn buik. Mijn meest opvallende klacht is dat ik heel erg last van mijn liezen heb heel drukkend gevoel en moet dan steeds mijn benen bewegen. Ik kan nog t beste met mijn benen languit liggen.. Of dit nu iets hiermee te maken heeft?? Of mijn eierstokken spelen nog wat op natuurlijk...
@all:Hier op dag 12 na punctie en op dag 8 (of 9 incl) na terugplaatsing... Ben blij dat we nu weer wat dagen verder zijn, maar t wordt nu wel spannender. Hoop wisselt zich af met het gevoel dat het vast mislukt is...
Nog geen spatje bloed of bruinverlies gezien gelukkig. Normaal ben ik altijd heel snel ongesteld, maarja alles kan nu anders zijn...
Ik heb de laatste dagen af en toe last van mijn buik. Mijn meest opvallende klacht is dat ik heel erg last van mijn liezen heb heel drukkend gevoel en moet dan steeds mijn benen bewegen. Ik kan nog t beste met mijn benen languit liggen.. Of dit nu iets hiermee te maken heeft?? Of mijn eierstokken spelen nog wat op natuurlijk...
Le Chat Noir- Prater
LCN, zeker fijn dat die methode ook nog bestaat, al wil ik uiteraard eerst wat meer informatie (mocht het zover komen) voordat ik dat ga laten doen. Maar uiteindelijk heb ik er eigenlijk alles wel voor over.
Bij jou is het zeker spannend zeg, ik duim zo voor je dat het eitje bevrucht is! Ga je dinsdag testen?
Bij jou is het zeker spannend zeg, ik duim zo voor je dat het eitje bevrucht is! Ga je dinsdag testen?
Alyssa- Prater
LCN spannend he! Nog even volhouden he meid! Niet te vroeg gaan testen hoor, gewoon proberen te wachten tot de afgesproken dag, hoe moeilijk dat ook is.... ik duim in ieder geval nog steeds heel hard voor je! En niet om je valse hoop te geven, maar ik had ook op het laatst van de wachtweken steeds last van buikpijn. Waren wel meer krampen in mijn baarmoeder en moest af en toe even stil staan tot de krampjes weg waren. Denk dat het de innesteling is geweest. Dus het kan een goed teken zijn!
alyssa; is die ingreep van jou hetzelfde als de leo-operatie? laprascopie waarbij het te veel aan eiblaasjes/cystes in de eierstokken worden weggebrandt? een vriendin van mij heeft die ook gehad, zij reageerde totaal niet op de hormonen (zij moest meteen spuiten heeft geen clomid gebruikt) en na de leo-ingreep heeft ze een natuurlijke cyclus gekregen en is ze spontaan (meteen in diezelfde natuurlijke cyclus) zwanger geraakt. Dus als het dezelfde ingreep is, kan ik hem je aanraden.
alyssa; is die ingreep van jou hetzelfde als de leo-operatie? laprascopie waarbij het te veel aan eiblaasjes/cystes in de eierstokken worden weggebrandt? een vriendin van mij heeft die ook gehad, zij reageerde totaal niet op de hormonen (zij moest meteen spuiten heeft geen clomid gebruikt) en na de leo-ingreep heeft ze een natuurlijke cyclus gekregen en is ze spontaan (meteen in diezelfde natuurlijke cyclus) zwanger geraakt. Dus als het dezelfde ingreep is, kan ik hem je aanraden.
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Sharky, dat klinkt inderdaad wel hetzelfde als de ovariële drilling waar mijn gyn het over had. Ik reageer totnogtoe ook niet op Clomid, maar ik heb nu natuurlijk nog wel de 100 mg en de 150 mg te gaan, en hopelijk reageer ik daar wel op. Maar als dat niet het geal is, is die ovariële drilling dus een optie. Wist niet dat het nog een andere benaming had, ga daar ook even op googlen. Thanks voor je reactie in elk geval!
Alyssa- Prater
Graag gedaan . Ik weet niet of het hetzelfde is hoor, maar het klinkt wel hetzelfde en die vriendin vond het reuze meevallen! Succes!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Ik heb even gegoogled en het is inderdaad wel hetzelfde. Deze benaming klinkt gelijk een stuk minder eng .
Maar goed, hopelijk is het niet nodig natuurlijk, maar in ieder geval al fijn om te lezen dat je vriendin het vond meevallen.
Maar goed, hopelijk is het niet nodig natuurlijk, maar in ieder geval al fijn om te lezen dat je vriendin het vond meevallen.
Alyssa- Prater
Le Chat Noir schreef:@Alyssa: Jeetje daar had ik nou nog nooit van gehoord. Hopelijk is t niet nodig, maar wel fijn dat er zoiets bestaat?!
Als dat zo is, weet ik 100% zeker dat jij zwanger bent! Je eierstokken spelen namelijk weer een btje op als de gehechtte embryo een 'stofje' afscheid dat kan duiden op je zwangerschap!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....