Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Twellie schreef:Wat spannend James! Wanneer ga je nu weer testen, ga je die vijf dagen volhouden?
Nee Ik ga morgen stiekem weer testen. En anders word ik dinsdag wel ongesteld als het niet zo is dus
Wat heb ik mezelf nou weer op de hals gehaald he
Gast- Gast
Ah, okee! Dan is het helemaal spannend! Succes met afwachten!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
James schreef:Twellie schreef:Wat spannend James! Wanneer ga je nu weer testen, ga je die vijf dagen volhouden?
Nee Ik ga morgen stiekem weer testen. En anders word ik dinsdag wel ongesteld als het niet zo is dus
Haha, kan ik me wel voorstellen, wat voor een test was het trouwens?
Gast- Gast
Twellie schreef:James schreef:Twellie schreef:Wat spannend James! Wanneer ga je nu weer testen, ga je die vijf dagen volhouden?
Kruidvat, 2 voor 5 euro.
Maar ik google een beetje en op internet staat wel dat het vaker gebeurt. Dat het verdwijnt omdat de chemische reactie al heeft plaats gevonden ofzo? Beetje vaag verhaal.
Mijn vriend zegt lekker nuchter: ''Ja wacht nou gewoon tot morgen tot je weer kan testen. En dan zien we het dan wel''. Maar hij is een man.
Gast- Gast
Wat super james als het echt zo is!!
Kun jij mij trouwens vertellen of je LF langer wordt met Pregnyl?
Kun jij mij trouwens vertellen of je LF langer wordt met Pregnyl?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
James schreef:Twellie schreef:James schreef:Twellie schreef:Wat spannend James! Wanneer ga je nu weer testen, ga je die vijf dagen volhouden?
Kruidvat, 2 voor 5 euro.
Maar ik google een beetje en op internet staat wel dat het vaker gebeurt. Dat het verdwijnt omdat de chemische reactie al heeft plaats gevonden ofzo? Beetje vaag verhaal.
Mijn vriend zegt lekker nuchter: ''Ja wacht nou gewoon tot morgen tot je weer kan testen. En dan zien we het dan wel''. Maar hij is een man.
Uhuh, 'gewoon' even afwachten, die heb ik ook vaak gehoord van mijn vriend. Die snapt dan ook niet dat een dag heel lang kan duren . Ik hoop dat er morgen een echte staat!!!!!!!!!
Gast- Gast
Ehm, dat is de 2e fase zeg maar toch? Die 2 wachtweken? Met IVF stimuleer je in die laatste 2 weken met Utrogestan of met Pregnyl je lichaam om het embryo vast te houden zeg maar. Bij Utrogestan moet je 3 keer per dag 2 bolletjes inbrengen en Utrogestan heeft geen invloed op een zwangerschapstest, dus je kunt niet vals positief testen. Bij Pregnyl moet je geloof ik 4 keer in die 2 weken een injectie zetten. En die kan de test wel vals positief doen uitslaan.
Maar ze doen allebei hetzelfde, ze zorgen ervoor dat je lichaam ''denkt' dat het zwanger is en dus het embryo vast houdt tot het lichaam genoeg HCG heeft aangemaakt.
Maar ze doen allebei hetzelfde, ze zorgen ervoor dat je lichaam ''denkt' dat het zwanger is en dus het embryo vast houdt tot het lichaam genoeg HCG heeft aangemaakt.
Gast- Gast
Twellie schreef:James schreef:Twellie schreef:James schreef:Twellie schreef:Wat spannend James! Wanneer ga je nu weer testen, ga je die vijf dagen volhouden?
Kruidvat, 2 voor 5 euro.
Uhuh, 'gewoon' even afwachten, die heb ik ook vaak gehoord van mijn vriend. Die snapt dan ook niet dat een dag heel lang kan duren . Ik hoop dat er morgen een echte staat!!!!!!!!!
Exactly! Ik zat op de wc met mijn hart in mijn keel zo ongeveer, WHA ik zag een streepje. Ik ren naar mijn vriend, ''Zie jij iets op deze test?''. Hij heel nuchter:''Ja ik zie een licht streepje. Maar wacht gewoon af tot morgen''. Ja HALLO DAT KAN IK TOCH NIET SUKKEL. BEGRIJP DAT DAN!
Gast- Gast
Oooh james wat spannend! Ik duim voor je en hopelijk heb je komende dagen een knalpositieve test!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend James!
Als hij er vandaag stond en jij én je vriend zagen hem, dan staat ie er morgen vast ook!
Kan je niet even die test van vandaag ´doorspoelen´?
Dus met dat pipetje een paar druppels gewoon water erop doen?
Dan trekken alle urinedeeltjes enzo weg en is je test weer als nieuw, wie weet zie je hem dan wel weer! En dan gelijk blanke nagellak eroverheen doen
*edit* test als nieuw, bedoel ik dus net zo nieuw als wanneer je net getest hebt, hij geeft hetzelfde resultaat weer is alleen niet opgedroogd. Dus niet zo nieuw dat je hem morgen nog eens kan gebruiken, haha, sorry
Als hij er vandaag stond en jij én je vriend zagen hem, dan staat ie er morgen vast ook!
Kan je niet even die test van vandaag ´doorspoelen´?
Dus met dat pipetje een paar druppels gewoon water erop doen?
Dan trekken alle urinedeeltjes enzo weg en is je test weer als nieuw, wie weet zie je hem dan wel weer! En dan gelijk blanke nagellak eroverheen doen
*edit* test als nieuw, bedoel ik dus net zo nieuw als wanneer je net getest hebt, hij geeft hetzelfde resultaat weer is alleen niet opgedroogd. Dus niet zo nieuw dat je hem morgen nog eens kan gebruiken, haha, sorry
Gast- Gast
@ james, nee ik bedoelde meer dat als je eenmalig een spuit krijgt om het op te wekken. Ik heb die namelijk gekregen om mijn ei te laten springen. Maar weet jij of je dan later ongesteld wordt als normaal (inderdaad tweede fase)
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:@ james, nee ik bedoelde meer dat als je eenmalig een spuit krijgt om het op te wekken. Ik heb die namelijk gekregen om mijn ei te laten springen. Maar weet jij of je dan later ongesteld wordt als normaal (inderdaad tweede fase)
Ik weet niet hoe dat in jouw traject werkt eigenlijk. Wacht je erop?
Gast- Gast
-James schreef:Jazzlyn schreef:@ james, nee ik bedoelde meer dat als je eenmalig een spuit krijgt om het op te wekken. Ik heb die namelijk gekregen om mijn ei te laten springen. Maar weet jij of je dan later ongesteld wordt als normaal (inderdaad tweede fase)
Ik weet niet hoe dat in jouw traject werkt eigenlijk. Wacht je erop?
Laatst aangepast door Jazzlyn op zo 31 jul 2011 - 6:36; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
Nee, wil eerst zeker weten dat het niet door de pregnyl komt teleurstelling is niet leuk hahaJames schreef:Heb je al getest dan?
Jazzlyn- Prater
Oh, James wat spannend meid! Hoop het heel erg voor jullie.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
James!! Wat spannend, oh ik ga zo voor je duimen
Jazzlyn schreef:Nee, wil eerst zeker weten dat het niet door de pregnyl komt teleurstelling is niet leuk hahaJames schreef:Heb je al getest dan?
Volgens mij geldt dat echt alleen voordat je ongesteld moet worden hoor. Na je testdatum kan je niet meer door de Pregnyl positief testen. Tenminste, dat heb ik ooit eens begrepen. Daarom kan je beter niet voor je NOD testen als je Pregnyl spuit.
Gast- Gast
Wat spannend! Ik ga voor je duimen, james!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
James en Jazzlyn: Wat SPANNEND!!
morgenochtend kijk ik direct..dus beide: TESTEN morgen hé?
ik duim duim duim duim...
morgenochtend kijk ik direct..dus beide: TESTEN morgen hé?
ik duim duim duim duim...
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
James: spannend!! Maar hoefde jij geen pregnyl te spuiten 36u voor punctie? Dat moet normaal nml wel, al kan het ook een andere naam hebben. De bolletjes krijg je pas na de punctie.
Jazzlyn: ik geloof dat Pregnyl na ong 10 dagen uit je lichaam is. Het zorgt er iig niet voor dat je later ongesteld wordt (zo is mij verteld)
Succes dames, ik duim voor jullie!!
Jazzlyn: ik geloof dat Pregnyl na ong 10 dagen uit je lichaam is. Het zorgt er iig niet voor dat je later ongesteld wordt (zo is mij verteld)
Succes dames, ik duim voor jullie!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Bwr: daar had ik even niet aan gedacht. 10 dagen zeg je? Ik heb 17 juli Pregnyl gespoten en vandaag getest dus dat is al 14 dagen later.. Ik zal het wel merken komende dagen.
Gast- Gast
Volgens mij moet het er wel al uit zijn hoor, James. Ik heb, net als jou, ook al paar keer 2 dagen voor 14 dgn na punctie (snap je het nog) getest en altijd negatief. Nog nooit 2 streepjes gehad, dus ook niet door de pregnyl.
Ik duim dus dat je streepje niet vals positief is, maar gewoon hartstikke goed nieuws betekent!!
Ik duim dus dat je streepje niet vals positief is, maar gewoon hartstikke goed nieuws betekent!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
James ik was gisteren de hele dag op pad, dus ben niet meer online geweest, maar wohhh.. spannend!! Heb je vandaag weer getest?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....