Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Sharky: Wat een goed nieuws zeg! Ik hoop dat super super super embryo's tussen zitten! Gelukkig viel het je allemaal mee. Ik hoop dat het snel raak is!
James: Voor jou ook weer spannend! Al enige idee wanneer jij je punctie kan verwachten?
Iedereen: Vrijdag is mijn NOD maar ik kon me weer niet bedwingen (test junk dat ik ben) maar goed nieuws! Ik had een positieve test!! Ik ga jullie dus weer verlaten meiden!. Ik ben erg blij maar ben ook best wel voorzichtig.. Ben best wel bang dat het weer misgaat. Gelukkig de komende weken genoeg afleiding morgen eens bellen voor een echo voor de 6/7 weken.
James: Voor jou ook weer spannend! Al enige idee wanneer jij je punctie kan verwachten?
Iedereen: Vrijdag is mijn NOD maar ik kon me weer niet bedwingen (test junk dat ik ben) maar goed nieuws! Ik had een positieve test!! Ik ga jullie dus weer verlaten meiden!. Ik ben erg blij maar ben ook best wel voorzichtig.. Ben best wel bang dat het weer misgaat. Gelukkig de komende weken genoeg afleiding morgen eens bellen voor een echo voor de 6/7 weken.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wow! Gefeliciteerd, wat geweldig!!
Gast- Gast
Wauw! Wat super, Clapperdie! Van harte gefeliciteerd en ik hoop echt dat het deze keer goed mag gaan!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Hallo meiden,
Ik schrijf hier al maanden niet meer actief mee, maar heb dat in het verleden wel gedaan. Daarom wil ik jullie graag nog laten weten dat ik zwanger ben . Ik ben er relatief laat in de zwangerschap achter gekomen, omdat ik het op dat moment niet voor mogelijk hield (uit het medische circuit gestapt).
Inmiddels zit ik in de veilige periode, eerder wilde ik het ook niet op het forum laten weten. Het was regelmatig een angstige zwangerschap, de placenta ligt op dit moment verkeerd (aan de onderkant) en dat kan klachten geven die lijken op de klachten bij een miskraam. Na twee eerdere miskramen is de schrik me dus regelmatig om het hart geslagen.
Vanavond hebben we weer een goede echo gehad en ik heb mezelf voorgenomen er vertrouwen in te krijgen en ervan te gaan genieten.
Jullie allemaal veel geluk toegewenst voor de toekomst en dat er maar snel veel mogen volgen! En Clapperdie: hurray! Al herken ik ook goed je angstige gevoel, dat de komende weken voor jou maar voorbij mogen vliegen!
Ik schrijf hier al maanden niet meer actief mee, maar heb dat in het verleden wel gedaan. Daarom wil ik jullie graag nog laten weten dat ik zwanger ben . Ik ben er relatief laat in de zwangerschap achter gekomen, omdat ik het op dat moment niet voor mogelijk hield (uit het medische circuit gestapt).
Inmiddels zit ik in de veilige periode, eerder wilde ik het ook niet op het forum laten weten. Het was regelmatig een angstige zwangerschap, de placenta ligt op dit moment verkeerd (aan de onderkant) en dat kan klachten geven die lijken op de klachten bij een miskraam. Na twee eerdere miskramen is de schrik me dus regelmatig om het hart geslagen.
Vanavond hebben we weer een goede echo gehad en ik heb mezelf voorgenomen er vertrouwen in te krijgen en ervan te gaan genieten.
Jullie allemaal veel geluk toegewenst voor de toekomst en dat er maar snel veel mogen volgen! En Clapperdie: hurray! Al herken ik ook goed je angstige gevoel, dat de komende weken voor jou maar voorbij mogen vliegen!
Gast- Gast
Clapperdie & Twellie; gefeliciteerd!
Sharky; meis, vrijdag wordt DE dag, geloof me! 1 (of meer) erin en 1 eruit, ik voel het aan m'n water. Zou wat zijn hé
Sharky; meis, vrijdag wordt DE dag, geloof me! 1 (of meer) erin en 1 eruit, ik voel het aan m'n water. Zou wat zijn hé
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Waaauw Twellie!!! Ooh dat vind ik echt superfijn voor jullie! Zeker omdat ik dacht dat jullie gestopt waren met het krijgen van een 2e kindje. Ooh heeel fijn! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!
Gast- Gast
Wauw Twellie, wat onwijs fijn, ik heb er kippenvel van, helemaal blij voor je!! Geniet ervan, hopelijk blijft alles goed gaan! Hoe ver ben je nu?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat een goed nieuws in dit topic! Twellie, jij ook van harte gefeliciteerd! Wat super dat het toch nog gelukt is en dat je in de veilige periode zit. Ik hoop echt dat de zwangerschap goed zal gaan en je ervan kunt genieten!
Earane- Prater
Ik heb net trouwens de gynaecoloog gebeld om te vragen wanneer de kliniek dicht is. Dat is van 11 t/m 31 juli... en dan worden er geen nieuwe rondes en behandelingen gestart. Ik belde voor de zekerheid omdat de gynaecoloog zei dat ik gewoon met Clomid moest beginnen als ik ongesteld word. Als het goed is weet ik dit weekend of ik ongesteld word en dan zou mijn echo-periode precies vallen in de periode dat de kliniek dicht is. Alleen vrouwen die dan nog bezig zijn met echo's, mogen door naar het ziekenhuis. Die vrouw zei dat ik dan weer een maand moet wachten... Toen ik aangaf dat ik alleen een Pregnylspuit nodig heb rond dag 13, dan is mijn eiblaas ongeveer 20 mm, en dat ik vorige keer ook al een maand moest overslaan, zei ze dat ik het ziekenhuis moet bellen als ik ongesteld word. Moet dan aangeven dat het mocht van de kliniek. Dus hopen dat het lukt want in principe heb ik gewoon pech. Dan zou ik over een paar weken weer Provera moeten slikken et cetera. Heb echt geen zin om weer te moeten wachten, bah.
Earane- Prater
Sharky; wat een fijn nieuws!! Heel veel succes met de tp!!
James; je mag dus gaan stimuleren, weer een stapje verder! Sterkte!! Fijn dat het tot nu toe mee valt!
Clapperdie; wat fijn!!! Gefeliciteerd meid!!
Twellie; Ja!!!! super nieuws! Wat fijn dat je zwanger bent en wat leuk dat je het ons komt vertellen! Van harte gefeliciteerd! Eigenlijk dus een echte verrassing omdat je het nu totaal niet had verwacht? Wel een super verrassing meid! Hoe ver ben je nu dan?
Earene; meid wat balen zeg! Hopelijk maken ze inderdaad gewoon die uitzondering, maar als ze horen dat de kliniek dat heeft gezegd zal het vast zo zijn. Weer een maand overslaan zou balen zijn!!
Balen he dat zo'n kliniek/afdeling dan helemaal even sluit. Bij ons worden er van juli tot half augustus ook geen behandelingen gedaan, daarom kan ik ook pas in september beginnen aan de IUI.
all; mijn vruchtbare dagen zijn weer achter de rug. We hebben ze benut... al had ik wel beter gewild. Ik vind het soms gewoon zo lastig, pffff je 'moet' dus de zin is er dan echt af voor mij!! We proberen het wel gezellig te maken, en dat is ook wel gelukt maar dat lukt niet steeds Nou ja, hopelijk een mooi resultaat over twee weken.
liefs
James; je mag dus gaan stimuleren, weer een stapje verder! Sterkte!! Fijn dat het tot nu toe mee valt!
Clapperdie; wat fijn!!! Gefeliciteerd meid!!
Twellie; Ja!!!! super nieuws! Wat fijn dat je zwanger bent en wat leuk dat je het ons komt vertellen! Van harte gefeliciteerd! Eigenlijk dus een echte verrassing omdat je het nu totaal niet had verwacht? Wel een super verrassing meid! Hoe ver ben je nu dan?
Earene; meid wat balen zeg! Hopelijk maken ze inderdaad gewoon die uitzondering, maar als ze horen dat de kliniek dat heeft gezegd zal het vast zo zijn. Weer een maand overslaan zou balen zijn!!
Balen he dat zo'n kliniek/afdeling dan helemaal even sluit. Bij ons worden er van juli tot half augustus ook geen behandelingen gedaan, daarom kan ik ook pas in september beginnen aan de IUI.
all; mijn vruchtbare dagen zijn weer achter de rug. We hebben ze benut... al had ik wel beter gewild. Ik vind het soms gewoon zo lastig, pffff je 'moet' dus de zin is er dan echt af voor mij!! We proberen het wel gezellig te maken, en dat is ook wel gelukt maar dat lukt niet steeds Nou ja, hopelijk een mooi resultaat over twee weken.
liefs
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Twellie, wow!!!
gefeliciteerd!!!
gefeliciteerd!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Annie24 schreef:Clapperdie & Twellie; gefeliciteerd!
Clapperdie & Twellie, gefeliciteerd!!!
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Clapperdie, nogmaals gefeliciteerd!
En Twellie, wat een ontzettend goed nieuws!
Allebei het allerbeste, en heel veel geluk toegewenst!
En Twellie, wat een ontzettend goed nieuws!
Allebei het allerbeste, en heel veel geluk toegewenst!
Gast- Gast
sharky schreef:Twellie; in principe plaatsen ze als er een topper bij zit er maar 1tje terug omdat ze liever geen tweelingzwangerschap willen , en als er B kwaliteit zijn dan worden er wel 2 teruggeplaatst. Maar wat de kwaliteit is weet ik nog niet, dat hoor ik vrijdag. Weet ook niet hoeveel van de 6 bevrucht zijn, dat hoor ik ook vrijdag pas. Maar ik kan echt vanuit de grond van mn hart zeggen dat mijn ivfbehandeling reuze is meegevallen, heb geen bijwerkingen van de hormonen gehad, heb vrijwel geen pijn tijdens de punctie gehad en vandaag voel ik me alweer bijna zoals anders. Dus als er nog iemand twijfelt over een ivfbehandeling kan ik je zeggen dat het meevalt. Al is het natuurlijk voor iedere vrouw anders, er zullen ook genoeg gevallen zijn waarbij het tegenvalt.
Oh wat fijn Sharky! Hopelijk weet je over 2-3 weken dat het allemaal niet voor niets is geweest. Ik kikker helemaal op van je positiviteit! Houden zo meis..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Earane schreef:Ik heb net trouwens de gynaecoloog gebeld om te vragen wanneer de kliniek dicht is. Dat is van 11 t/m 31 juli... en dan worden er geen nieuwe rondes en behandelingen gestart. Ik belde voor de zekerheid omdat de gynaecoloog zei dat ik gewoon met Clomid moest beginnen als ik ongesteld word. Als het goed is weet ik dit weekend of ik ongesteld word en dan zou mijn echo-periode precies vallen in de periode dat de kliniek dicht is. Alleen vrouwen die dan nog bezig zijn met echo's, mogen door naar het ziekenhuis. Die vrouw zei dat ik dan weer een maand moet wachten... Toen ik aangaf dat ik alleen een Pregnylspuit nodig heb rond dag 13, dan is mijn eiblaas ongeveer 20 mm, en dat ik vorige keer ook al een maand moest overslaan, zei ze dat ik het ziekenhuis moet bellen als ik ongesteld word. Moet dan aangeven dat het mocht van de kliniek. Dus hopen dat het lukt want in principe heb ik gewoon pech. Dan zou ik over een paar weken weer Provera moeten slikken et cetera. Heb echt geen zin om weer te moeten wachten, bah.
Kan ik me goed voorstellen! Balen dan he dat je zo afhankelijk bent van een ziekenhuis..
Moepie, ja vervelend dat je dan een soort van 'moet' he? Dr is weinig romantisch meer aan dan. Hopen dat je dagen inderdaad goed benut zijn!
Gast- Gast
Twellie!!!! Gefeliciteerd!!!!!
Gast- Gast
CKC, wanneer ga jij beginnen met je eerste poging? Zijn er al data bekend?
Gast- Gast
Ik heb 14 juli een afspraak, en dan in september een informatie avond.. maar ik twijfel of dan ook gelijk wil starten. We willen eerst het huis weer op orde, en dan 2 maanden reizen en dan ervoor gaan. Maar dan twijfel ik weer.. ik wil in ieder geval niet zwanger verhuizen, dus dan wil ik in maart/april beginnen volgend jaar. Stel is in 1x raak dan komt de baby pas in 2013, net mooi dacht ik zo. Maar ik wil ook erg graag reizen.
2CKC2 schreef:Ik heb 14 juli een afspraak, en dan in september een informatie avond.. maar ik twijfel of dan ook gelijk wil starten. We willen eerst het huis weer op orde, en dan 2 maanden reizen en dan ervoor gaan. Maar dan twijfel ik weer.. ik wil in ieder geval niet zwanger verhuizen, dus dan wil ik in maart/april beginnen volgend jaar. Stel is in 1x raak dan komt de baby pas in 2013, net mooi dacht ik zo. Maar ik wil ook erg graag reizen.
Nou ja, je kan in september altijd nog beslissen. Je hebt nog even om er over na te denken!
Gast- Gast
James schreef:2CKC2 schreef:Ik heb 14 juli een afspraak, en dan in september een informatie avond.. maar ik twijfel of dan ook gelijk wil starten. We willen eerst het huis weer op orde, en dan 2 maanden reizen en dan ervoor gaan. Maar dan twijfel ik weer.. ik wil in ieder geval niet zwanger verhuizen, dus dan wil ik in maart/april beginnen volgend jaar. Stel is in 1x raak dan komt de baby pas in 2013, net mooi dacht ik zo. Maar ik wil ook erg graag reizen.
Nou ja, je kan in september altijd nog beslissen. Je hebt nog even om er over na te denken!
Precies. Ik heb niet zo heel veel haast. Ik zie wel op tegen dat prikken, dus van mij mag dat lekker even uitgesteld worden maar je weet nooit, hoe ik er straks over denk.
Ja, kan ik me voorstellen. Zag er deze poging ook wel weer tegenop, maar gek genoeg valt het me dit keer heel erg mee. Jammer dat je niet kan voorspellen hoe het gaat. Als dat eens zou kunnen...
Gast- Gast
@ James: Ja, het is best frustrerend om afhankelijk te zijn van de kliniek! Wat fijn dat jij mag beginnen met stimuleren trouwens, en dat je minder last hebt van de bijwerkingen.. hopelijk blijft het zo!
@ Moepie: De wachttijd voor jou is weer aangebroken dus! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel en heb je straks positief resultaat! Ik vind het ook niks om het gezellig te maken omdat het moet... de lol gaat er zo snel vanaf.
@ Moepie: De wachttijd voor jou is weer aangebroken dus! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel en heb je straks positief resultaat! Ik vind het ook niks om het gezellig te maken omdat het moet... de lol gaat er zo snel vanaf.
Earane- Prater
Ladys
twellie en clapperdieclap wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!!
@ moepie, jij weer in de wachttijd dus!!
@ all; vandaag weer echo. het eitje van 12 mm was nu weg!! Maar ik mag vandaag op dag 17 met clomid 100 beginnen!! omdat er totaal geen eigroei is willen ze een versneld traject in. Dus vandaag dag 17 is nu ineens weer dag 3. Snappen jullie het nog? Nou ja scheelt bijna 3 weken korter. Ideaal. Wel balen dat het niets meer doet natuurlijk.
Dit was even uit mijn hoofd
twellie en clapperdieclap wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd!!!
@ moepie, jij weer in de wachttijd dus!!
@ all; vandaag weer echo. het eitje van 12 mm was nu weg!! Maar ik mag vandaag op dag 17 met clomid 100 beginnen!! omdat er totaal geen eigroei is willen ze een versneld traject in. Dus vandaag dag 17 is nu ineens weer dag 3. Snappen jullie het nog? Nou ja scheelt bijna 3 weken korter. Ideaal. Wel balen dat het niets meer doet natuurlijk.
Dit was even uit mijn hoofd
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Wauw Twellie en Clapperdie wat moeten jullie gelukkig zijn!!!! Wat een goed nieuws voor jullie beiden zeg!!!
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Laten jullie wel af en toe nog eens weten hoe het gaat?
CKC Ik las laatst al eens dat je binnenkort met ivf gaat beginnen. Ik zag er ook enorm tegenop en het is mij ontzettend meegevallen. Lees maar in het topic van tea, daar heb ik mijn verhaal gedaan. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed gaat!
James: wat fijn dat de bijwerkingen meevallen!
toen was ik het vergeten, sorry mijn hoofd is een zeef op dit moment.
Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Laten jullie wel af en toe nog eens weten hoe het gaat?
CKC Ik las laatst al eens dat je binnenkort met ivf gaat beginnen. Ik zag er ook enorm tegenop en het is mij ontzettend meegevallen. Lees maar in het topic van tea, daar heb ik mijn verhaal gedaan. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed gaat!
James: wat fijn dat de bijwerkingen meevallen!
toen was ik het vergeten, sorry mijn hoofd is een zeef op dit moment.
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Sharky, wat fijn dat je morgen een terugplaatsing hebt! Weet je ook al hoeveel embryo's?
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....