Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  moepie ma 18 jul 2011 - 7:52

Earane schreef:
@ Moepie: Wat lief dat je het vraagt. Ik heb gebeld en heb de eerste echo 26 juli in het ziekenhuis. Bij jou is het nu ook spannend! Wanneer ga je testen?
.

Anders had ik vandaag getest, maar gisteren zag ik al dat er tóch een ongesteldheid aan zat te komen.
Dus helaas Sad weer een ronde verder....
Het zet nog niet echt door, maar verwacht dat dat morgen wel het geval zal zijn.
a.s. donderdag hebben we afspraak in het ziekenhuis om duidelijke afspraken te maken voor een verdere behandeling (kunstmatige inseminatie)
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 11 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Luthien ma 18 jul 2011 - 9:12

Hallo all,

@ Moepie, balen meis dat je weer ongesteld bent. Jij moet nu dus ook voor IUI?

@ James, succes deze week. Morgen punctie als het goed is? De duimen zullen hier voor je draaien!

@ Sharky, jij ook veel succes.

@ all, waarschijnlijk ben ik nog wel iemand vergeten, maar er is tussendoor wel veel gereageerd door mensen van 'buiten'.
Ik heb voor de maandag meteen na mijn mans terugkomst een afspraak gemaakt bij het ziekenhuis. We gaan dus echt meteen weer beginnen zodra hij thuis komt. De ongesteldheid is deze keer toch bij bruinverlies gebleven. Denk dus toch da de vorige twee keren oplevingen waren.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 4:50

Luthien, knap van je dat je weer meteen verder gaat straks! Hoe is het met je? En afstuderen?

Sharky, hoe is het?

Moepie, hier ook nog een dikke knuffel!!

Ik zit te typen vanuit het ziekenhuis want ik heb vanochtend de punctie gehad en er zijn 14 eicellen gevonden! Heeeel fijn! 10 is gemiddeld voor dit traject, dus ben super lij met 14! Verder gaat het goed met me, wel wat buikpijn maar moet alleen een nachtje blijven voor observatie. Nu hopen op goed nieuws vrijdag en zaterdag!

Gast
Gast

Bericht  Earane di 19 jul 2011 - 6:10

@ Moepie: Ah, wat balen zeg hug Had nog zo gehoopt dat het voor jou ook raak zou zijn!

@ James: Wat goed dat er zoveel eicellen zijn gevonden! Hopelijk krijg je goed nieuws over een paar dagen!

@ Luthien: Jammer dat de ongesteldheid bij bruinverlies is gebleven.. hopelijk heb je toch volgende keer wel weer een cyclus. Wel fijn dat de afspraak staat en jullie gelijk verder kunnen gaan als je man weer thuis is.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sharky di 19 jul 2011 - 7:01

Moepie: he balen weer meid! hug hopelijk kun je alle moed weer vinden om door te gaan naar de volgende ronde. Je gaat nu voor iui? fijne daarvan is dat alles door het ziekenhuis getimed wordt en dat je zeker weet dat je er iedere keer op tijd bij bent. Maar leuk is het uiteindelijk niet, je zou het het liefste gewoon alleen met je man willen meemaken.

James; wauw 14 dat is een mooie score! zeker in jullie geval, hoe meer hoe beter! hoe moet ik het bij jou zien, halen ze het gen uit het embryo of selecteren ze op embryos gezond/niet gezond of jongen/meisje? Heb door babyboom heel wat over jouw traject geleerd. Lig je trouwens gewoon in je eigen ziekenhuis en worden de eitjes verplaatst of lig je in mijn ziekenhuis? Ik hoop dat je een tp hebt, met misschien zelfs nog een/meerder cryo(s)! en denk maar zo *ahum wel heel cliche maar goed bedoeld* 3x is scheepsrecht!

Lutthien: jammer dat je nu niet meer echt ongesteld wordt en dat je lichaam het toch niet heeft opgepakt. succes als je weer in het ziekenhuis gaat starten!

All: heb af en toe wat licht bloedverlies gehad, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik de testdatum toch halen! Zondag had ik het helemaal opgegeven, maar het heeft niet doorgezet. Het is heel lichtjes en het blijft beperkt tot 2 druppeltjes bloed per dag. Vandaag nog niks gehad (haha behalve als ik zo ga kijken ik roep het meestal op me af als ik zeg dat er nog niks is geweest;) dus ik durf toch weer een sprankje hoop te krijgen. Vind het iig al fijn dat ik kan gaan testen. Wordt vervolgd!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  ShallY di 19 jul 2011 - 7:34

sharky schreef:Moepie: he balen weer meid! hug hopelijk kun je alle moed weer vinden om door te gaan naar de volgende ronde. Je gaat nu voor iui? fijne daarvan is dat alles door het ziekenhuis getimed wordt en dat je zeker weet dat je er iedere keer op tijd bij bent. Maar leuk is het uiteindelijk niet, je zou het het liefste gewoon alleen met je man willen meemaken.

James; wauw 14 dat is een mooie score! zeker in jullie geval, hoe meer hoe beter! hoe moet ik het bij jou zien, halen ze het gen uit het embryo of selecteren ze op embryos gezond/niet gezond of jongen/meisje? Heb door babyboom heel wat over jouw traject geleerd. Lig je trouwens gewoon in je eigen ziekenhuis en worden de eitjes verplaatst of lig je in mijn ziekenhuis? Ik hoop dat je een tp hebt, met misschien zelfs nog een/meerder cryo(s)! en denk maar zo *ahum wel heel cliche maar goed bedoeld* 3x is scheepsrecht!

Lutthien: jammer dat je nu niet meer echt ongesteld wordt en dat je lichaam het toch niet heeft opgepakt. succes als je weer in het ziekenhuis gaat starten!

All: heb af en toe wat licht bloedverlies gehad, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik de testdatum toch halen! Zondag had ik het helemaal opgegeven, maar het heeft niet doorgezet. Het is heel lichtjes en het blijft beperkt tot 2 druppeltjes bloed per dag. Vandaag nog niks gehad (haha behalve als ik zo ga kijken ik roep het meestal op me af als ik zeg dat er nog niks is geweest;) dus ik durf toch weer een sprankje hoop te krijgen. Vind het iig al fijn dat ik kan gaan testen. Wordt vervolgd!

@Sharky, ik hoop zo van harte dat het gelukt is!!! Ik zit elke dag even dit topic in de gaten te houden of je al wat geschreven had. Ben zo benieuwd!! Succes nog even met wachten!

@ James: jij ook heel veel succes!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Lejow di 19 jul 2011 - 7:42

Wow, James, 14! Wat goed!!
Nu verder duimen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  holaagirl di 19 jul 2011 - 7:45

sharky schreef:Moepie: he balen weer meid! hug hopelijk kun je alle moed weer vinden om door te gaan naar de volgende ronde. Je gaat nu voor iui? fijne daarvan is dat alles door het ziekenhuis getimed wordt en dat je zeker weet dat je er iedere keer op tijd bij bent. Maar leuk is het uiteindelijk niet, je zou het het liefste gewoon alleen met je man willen meemaken.

Sharky: wanneer kan je testen????????? Ik duim echt voor je!
(je kan mij vast niet herinneren, wij begonnen ongeveer tegelijkertijd en zat ook nog in het moeilijk-zwanger-worden-topic)
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 7:49

James: wat goed, 14 eicellen! Hopelijk is 3x scheepsrecht, ik duim met jullie mee!

Sharky: oh, ook voor jou spannend! Ik hoop voor jou dat je nu ook zwanger mag zijn.

Gast
Gast

Bericht  sharky di 19 jul 2011 - 7:57

Holaagirl, ik ben jou echt niet vergeten hoor! Weet nog wel wie je bent ook omdat we als ik het me goed herinner hetzelfde beroep hebben! Ik mag officieel vrijdag testen maar dan hebben we een bruiloft (ben getuige van de bruid) en ik wil de sfeer niet verpesten als ik niet zwanger ben. We zouden het eerst uitstellen tot zaterdag maar aangezien ik bloedverlies heb gehad en heel wat onzekere gevoelens heb doen we het donderdag. Dat mocht ook van het ziekenhuis dus nog even afwachten. Al zijn er mensen die zeggen dat ik nu al zou kunnen testen, 2 weken na punctie. Maar neem het zekere voor het onzekere en wacht tot donderdagochten. Bovendien heb ik geeneens een test in huis, simpelweg om me te bedwingen niet eerder te testen.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  holaagirl di 19 jul 2011 - 8:00

sharky schreef:Holaagirl, ik ben jou echt niet vergeten hoor! Weet nog wel wie je bent ook omdat we als ik het me goed herinner hetzelfde beroep hebben! Ik mag officieel vrijdag testen maar dan hebben we een bruiloft (ben getuige van de bruid) en ik wil de sfeer niet verpesten als ik niet zwanger ben. We zouden het eerst uitstellen tot zaterdag maar aangezien ik bloedverlies heb gehad en heel wat onzekere gevoelens heb doen we het donderdag. Dat mocht ook van het ziekenhuis dus nog even afwachten. Al zijn er mensen die zeggen dat ik nu al zou kunnen testen, 2 weken na punctie. Maar neem het zekere voor het onzekere en wacht tot donderdagochten. Bovendien heb ik geeneens een test in huis, simpelweg om me te bedwingen niet eerder te testen.

Ow, leuk!! (dat je me nog herinnert)
Maareh..Ik snap dat je eerder gaat testen! donderdagochtend is oke toch!? Dat is nog even 2 daagjes volhouden. Lukt dat een beetje?
Wel slim om geen test in huis te halen...haha! Dat deed ik soms wel, en dan testte ik te vaak en onnodig! Echt zonde!
Maareh..ik duim duim duim duim duim duim duim zoooo hard voor je!

Heb je normaal gesproken wel last van bruinverlies ervoor???
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:01

@ James: Wow 14 eicellen! Plaatsen ze er dan misschien ook twee of drie terug?

@ Sharky: Heel, heel erg spannend. Wanneer zou je officieel overtijd zijn dan? Is dat twee weken na de punctie of twee weken na de terugplaatsing?

Gast
Gast

Bericht  sharky di 19 jul 2011 - 8:07

holaagirl: normaal heb ik idd altijd last van bruinverlies, maar gebruik nu utrogestanbolletjes en daarmee heb ik dat eerder nog nooit gehad (heb ze 4x bij iui gebruikt.) dat is het vreemde nu. maarja gewoon maar afwachten he.

twellie ik heb geen idee of je na punctie of na tp van overtijd spreekt. jij hebt ook last van bloedverlies gehad he ook al in zo`n vroeg stadium?

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  sharky di 19 jul 2011 - 8:07

shally thnx!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:13

Oke, ik vroeg het me af omdat James zei dat ze vaak een week na de terugplaatsing al ongesteld werd. Over twee dagen dus testen, 's ochtends? Dan duurt het eigenlijk nog maar één dagje Very Happy . Ik heb last gehad van bloedverlies inderdaad en je leest het hier toch heel regelmatig op het forum (Hazeltje en Aimee hadden dat bijvoorbeeld ook).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:14

Ooh wat spannend Sharky! Ik duim me suf voor je!

Ze selecteren in dit traject bij mij op geslacht. Jongens hebben 50 procent kans op ziekte dus zoeken ze de meisjes eruit. Wat is jouw ziekenhuis? Ik lig in het umcg! Alleen het Zkh in Maastricht, Utrecht en Groningen doen dit.

Gast
Gast

Bericht  sharky di 19 jul 2011 - 8:16

aha duidelijk james! 'mijn' ziekenhuis is het azm, ik dacht dat jij daar ook was. maar je ligt een stukje verder.

fijn te horen dat jij ook bloedverlies had twellie, dat geeft mij weer een beetje hoop. al was het voor jou natuurlijk niet leuk en heel onzeker.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:20

Ik ben blij dat het jou hoop geeft, ik ben er heel erg paniekerig over geweest vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, maar dan is het uiteindelijk gelukkig toch nog ergens goed voor geweest!

Gast
Gast

Bericht  sharky di 19 jul 2011 - 8:23

Nou ik kan me goed voorstellen dat je er paniekerig onder bent geweest hoor Twellie. zou ik ook zijn . Maar voorlopig heb ik nog geen positieve test, daar leef ik eerst naartoe . En ik weet zeker dat als ik positief test en bloedverlies blijf houden, ik ook net zo paniekerig ben. Maar probeer mijn nuchtere kant te laten spreken als ik denk dat het bij veel vrouwen in het begin tot bloedverlies lijdt. Maar leuk is het helemaal niet, want je wilt zonder onzekerheden een zwangerschap starten, zeker na een aantal miskramen zoals jij hebt meegemaakt.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  moepie di 19 jul 2011 - 8:56

Sharky; Ja de moed voor de volgende ronde komt er wel weer hoor. We gaan nu inderdaad verder voor inseminatie. Alleen zag ik op de website staan IUI en KID. Ik weet niet wat het laatste inhoud?
Wat wel balen is, is dat we dus donderdag het gesprek hebben, dan zullen we duidelijke afspraken gaan maken voor het onderzoek voor mijn eileiders en voor de eerste behandeling. Het onderzoek moet vóór die behandeling, maar aangezien wij 20 augustus op vakantie gaan ga ik er niet vanuit dat dat onderzoek nog voor die tijd kan plaats vinden. Dus zal het na onze vakantie zijn. Dan moet het onderzoek nog eens plaats vinden vlak na mijn ongesteldheid. Ik verwacht half september ongesteld te worden. Dus misschien eind september het onderzoek en dan dus pas in oktober de eerste behandeling..... dit is wat ik verwacht en daar baal ik wel van. Het liefst wil ik nu gelijk... maar ja....
Ik mag niet klagen!! Ik mag al lang blij zijn dat deze mogelijkheid er is helemaal als ik jouw en James haar verhalen steeds lees.

Wat spannend nog bij jou! Ik hoop zo van harte dat je een positieve test in handen krijgt!! Dat is je echt gegund meid!

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  sharky di 19 jul 2011 - 20:59

Moepie: Kid is kunstmatige inseminatie met donorzaad en iui is met het zaad van je eigen partner.
Misschien krijg je het eileideronderzoek wel al voor je vakantie, het moet namelijk als ik me niet vergis tussen cyclusdag 8 en 10 plaatsvinden en dat zal dan volgende week zijn. Wie weet hebben ze dan wel een plekje voor je, ben je dr maar meteen vanaf! Maargoed, ik heb je al eens verteld dat dat onderzoek bij mij niks voorstelde, dus probeer je daar maar niet te druk om te maken.

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Chelle wo 20 jul 2011 - 0:30

sharky schreef:Moepie: Kid is kunstmatige inseminatie met donorzaad en iui is met het zaad van je eigen partner.
Misschien krijg je het eileideronderzoek wel al voor je vakantie, het moet namelijk als ik me niet vergis tussen cyclusdag 8 en 10 plaatsvinden en dat zal dan volgende week zijn. Wie weet hebben ze dan wel een plekje voor je, ben je dr maar meteen vanaf! Maargoed, ik heb je al eens verteld dat dat onderzoek bij mij niks voorstelde, dus probeer je daar maar niet te druk om te maken.

Sharky, hoe gaat het met jou??? Mag jij vrijdag testen? Ik hoop zoooooo dat het jou nou eindelijk eens gegund is! hug
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Creabea_28 wo 20 jul 2011 - 0:30

Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben Creabea, getrouwd en we zijn na een jaar proberen naar de HA gestapt.
Deze heeft bij ons allebei een bloedonderzoek laten doen en een zaadtest bij mijn man.
Nou heb ik gisteren gebeld voor de uitslagen en mijn man zijn zaad was helemaal niet goed. Er was een zeer lage concentratie zaadcellen en ze hebben de beweeglijkheid niet getest, dus die was waarschijnlijk ook laag (zo zei de assistente van de dokter).
Ik heb morgen een afspraak bij de dokter om alles te bespreken, maar ga er toch wel voor 99 % vanuit dat we nu de MMM in gaan. Ben nu toch wel heel verdrietig en vraag me af wat ons allemaal te wachten staat.

Aan de ene kant stel je, je er wel op in dat het misschien niet helemaal goed zit, als je al een jaar bezig bent, maar dat het zo slecht was schok ik toch wel van. Hopelijk kunnen we elkaar een beetje ondersteunen.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  moepie wo 20 jul 2011 - 5:55

Sharky; mijn man zegt ook steeds dat het onderzoek misschien al wel voor de vakantie kan, ik hoop het smile Maar ik ben zo'n doem-denker dus ik ga altijd gelijk van het meest negatieve uit Embarassed
Ik probeer me voor het onderzoek niet te druk te maken nee, het moet toch gebeuren dus.
Ben nu wel een beetje zenuwachtig voor morgen... hoop zo op duidelijkheid en dat het allemaal niet meer te lang gaat duren.

Creabea; welkom meid! Wat vervelend dat het zaad er niet goed uit zag bij je man! Hier een zelfde probleem. Ik heb daarnaast pco. Hiervoor gebruik ik clomid en ben ik in 2009 zwanger geraakt en hebben we een dochter gekregen. Toen was het zaad van mijn man heel goed. Helaas is hij in datzelfde jaar erg ziek geweest, hierdoor is de kwaliteit van zijn zaad flink achteruit gegaan.
Inmiddels zijn we alweer bezig sinds november. Morgen gaan we opnieuwe naar het ziekenhuis en dan gaan we afspraken maken over verder behandeling. Waarschijnlijk wordt dat IUI.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Creabea_28 wo 20 jul 2011 - 7:16

moepie schreef:Sharky; mijn man zegt ook steeds dat het onderzoek misschien al wel voor de vakantie kan, ik hoop het smile Maar ik ben zo'n doem-denker dus ik ga altijd gelijk van het meest negatieve uit Embarassed
Ik probeer me voor het onderzoek niet te druk te maken nee, het moet toch gebeuren dus.
Ben nu wel een beetje zenuwachtig voor morgen... hoop zo op duidelijkheid en dat het allemaal niet meer te lang gaat duren.

Creabea; welkom meid! Wat vervelend dat het zaad er niet goed uit zag bij je man! Hier een zelfde probleem. Ik heb daarnaast pco. Hiervoor gebruik ik clomid en ben ik in 2009 zwanger geraakt en hebben we een dochter gekregen. Toen was het zaad van mijn man heel goed. Helaas is hij in datzelfde jaar erg ziek geweest, hierdoor is de kwaliteit van zijn zaad flink achteruit gegaan.
Inmiddels zijn we alweer bezig sinds november. Morgen gaan we opnieuwe naar het ziekenhuis en dan gaan we afspraken maken over verder behandeling. Waarschijnlijk wordt dat IUI.

Dank je voor het welkom. Jeetje wat naar dat het bij jullie allebei wat moeilijker gaat. Ook naar dat het zaad van je man is aangetast door ziekte. Is hij inmiddels wel weer helemaal beter? Wat leuk dat je een dochter hebt, hoe oud is ze?
Spannend morgen naar het ziekenhuis. Hebben we morgen allebei een spannende dag. IUI is dat het zaad geselecteerd wordt en dan bij jou ingespoten word, toch?
Ik heb geprobeerd me al een beetje in te lezen zodat ik een beetje weet waar ik het over heb, als ik morgen bij de arts kom. Hoop dat je snel kan beginnen met de behandeling, met positief resultaat natuurlijk!
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: