Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Sharky en James; hoe is het met jullie?
En de rest? Hoe gaat het?
Hier weinig bijzonders te melden. Morgen gaan m'n man en ik een nachtje weg omdat we 5 jaar getrouwd zijn. Hij weet nog van niks, ik ga hem vanavond vertellen dat hij 2 dagen vrij heeft. ben benieuwd naar zijn reactie.
En de rest? Hoe gaat het?
Hier weinig bijzonders te melden. Morgen gaan m'n man en ik een nachtje weg omdat we 5 jaar getrouwd zijn. Hij weet nog van niks, ik ga hem vanavond vertellen dat hij 2 dagen vrij heeft. ben benieuwd naar zijn reactie.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
@ Sharky: Hoe is het gegaan bij de meting?
@ Moepie: En, hoe reageerde je man? Gefeliciteerd met jullie jubileum en veel plezier vandaag/morgen!
@ All: Ik heb ook niet veel te melden. Als het goed is heb ik afgelopen weekend mijn eisprong gehad (als de Pregnyl heeft gewerkt), dus over ruim een week zal ik wel ongesteld worden. Kan niks verder doen dan afwachten natuurlijk
@ Moepie: En, hoe reageerde je man? Gefeliciteerd met jullie jubileum en veel plezier vandaag/morgen!
@ All: Ik heb ook niet veel te melden. Als het goed is heb ik afgelopen weekend mijn eisprong gehad (als de Pregnyl heeft gewerkt), dus over ruim een week zal ik wel ongesteld worden. Kan niks verder doen dan afwachten natuurlijk
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Moepie: gefeliciteerd met je jubileum!
Earane: hopenlijk wordt je over anderhalve week niet ongesteld omdat je zwanger bent!
all: gisteren eerste fm gehad, er waren 6 mooie follikels te zien , 4 van 10/11 mm en 2 van 15mm. Moet morgen terug en waarschijnlijk hoor ik dan wanneer de punctie is... zal aan het begin van de volgende week zijn, spannend! het gaat nog steeds goed, al voel ik nu mn buik natuurlijk wat meer, het begint wat pijnlijker te worden... maar het is nog steeds goed te doen!
Earane: hopenlijk wordt je over anderhalve week niet ongesteld omdat je zwanger bent!
all: gisteren eerste fm gehad, er waren 6 mooie follikels te zien , 4 van 10/11 mm en 2 van 15mm. Moet morgen terug en waarschijnlijk hoor ik dan wanneer de punctie is... zal aan het begin van de volgende week zijn, spannend! het gaat nog steeds goed, al voel ik nu mn buik natuurlijk wat meer, het begint wat pijnlijker te worden... maar het is nog steeds goed te doen!
sharky- Fluisteraar
@ sharky: Wat goed dat er 6 mooie follikels te zien waren! Ten minste, ik neem aan dat het een goed aantal is? Spannend zeg, de punctie. Ik hoop dat het niet te pijnlijk zal zijn voor je. Fijn dat het tot nu toe goed te doen is.
Earane- Prater
sharky schreef:Moepie: gefeliciteerd met je jubileum!
Wat fijn zeg, 6! Superscore! Heel veel succes met de punctie!
Gast- Gast
Hallo meiden,
Hier was ik ook weer. We hebben 2 heerlijke dagen gehad in Zeeland. Echt even genoten met z'n tweetjes. De kleine meid heeft het goed naar haar zin gehad bij de oppas. Maar ik was ook blij om gisteren weer gezellig bij haar te zijn, we hadden haar wel gemist dat ene nachtje hihi!
Ben inmiddels weer aan de ovulatietesten. Vind die controle toch wel prettig. Ik ga weer uit van een cyclus van 31 dagen omdat ik dat met de clomid steeds heb gehad, maar je weet natuurlijk maar nooit. Gisteren eerste ovulatietest gedaan, die was negatief. We zullen zien hoe het gaat.
Earene; m'n man was erg verrast. Hij had wel iets verwacht maar dan een dag later hij had niet verwacht dat ik 2 dagen voor hem vrij had geregeld, dus dat was erg leuk!
Jij dus je eisprong gehad, spannend!
Sharky; wat fijn dat er donderdag mooie follikels te zien waren! Heel veel succes en sterkte met de punctie
James; hoe is het met jou? Ook al mooie follikels te zien?
Liefs
Hier was ik ook weer. We hebben 2 heerlijke dagen gehad in Zeeland. Echt even genoten met z'n tweetjes. De kleine meid heeft het goed naar haar zin gehad bij de oppas. Maar ik was ook blij om gisteren weer gezellig bij haar te zijn, we hadden haar wel gemist dat ene nachtje hihi!
Ben inmiddels weer aan de ovulatietesten. Vind die controle toch wel prettig. Ik ga weer uit van een cyclus van 31 dagen omdat ik dat met de clomid steeds heb gehad, maar je weet natuurlijk maar nooit. Gisteren eerste ovulatietest gedaan, die was negatief. We zullen zien hoe het gaat.
Earene; m'n man was erg verrast. Hij had wel iets verwacht maar dan een dag later hij had niet verwacht dat ik 2 dagen voor hem vrij had geregeld, dus dat was erg leuk!
Jij dus je eisprong gehad, spannend!
Sharky; wat fijn dat er donderdag mooie follikels te zien waren! Heel veel succes en sterkte met de punctie
James; hoe is het met jou? Ook al mooie follikels te zien?
Liefs
moepie- Kletskop
Leuk, moepie, dat je dat als verassing had voor je man! Ik heb normaal gezien ook altijd een cyclus van 31 dagen en dan heb ik mijn eisprong op dag 20/21/ Misschien bij jou ook?
Ik ben nog niet aan het stimuleren hoor, ik spuit alleen nog maar om mijn cyclus plat te gooien. Woensdag heb ik een echo om te kijken of alles rustig is en als dat zo is (wat waarschijnlijk zo is) dan mag ik gaan stimuleren.
Mijn vriend is vandaag opgehaald voor zijn vrijgezellenfeest. Verkleed als piraat vertrokken ze met hem in een busje. Ben benieuwd wat hij gaat doen
Ik ben nog niet aan het stimuleren hoor, ik spuit alleen nog maar om mijn cyclus plat te gooien. Woensdag heb ik een echo om te kijken of alles rustig is en als dat zo is (wat waarschijnlijk zo is) dan mag ik gaan stimuleren.
Mijn vriend is vandaag opgehaald voor zijn vrijgezellenfeest. Verkleed als piraat vertrokken ze met hem in een busje. Ben benieuwd wat hij gaat doen
Gast- Gast
Hier even een kleine update... het waren er vrijdag al 8! Dus ik ben heel blij, dinsdag is de punctie! Om 9uur melden en om 10 uur punctie. Ben benieuwd ik ga er op zich vrij ontspannen in op dit moment. Voel er ook vrij weinig van moet ik eerlijk zeggen. Heb een vol gevoel in mn buik en af en toe wat buikpijn maar het is goed te doen! Kan op zich nog alles en hoef nog niet in bed te liggen en zo had ik het me van te voren niet voorgesteld. Gelukkig valt het dus ontzettend mee! Voel me miss positievo! haha
James: ga je trouwen?
Moepie: leuk dat je je man verrast hebt en fijn dat het zo gezellig was!
James: ga je trouwen?
Moepie: leuk dat je je man verrast hebt en fijn dat het zo gezellig was!
sharky- Fluisteraar
SUPER Sharky!! Heel veel succes voor dinsdag! Geef je ons nog een update? Ik hoop op goede eicellen en veel bevruchtingen! Laat je maar lekker verwennen na de punctie! Ik hoop dat het meevalt bij je, maar dat verwacht ik wel met 8 follikels! Ik heb altijd een hele voorraad kleintjes waar je niks mee kan. De vorige keer 31 in totaal waarvan 8 goede. De rest was allemaal klein en daarom deed het bij mij zo pijn. Goed op je ademhaling letten!
Ik ga trouwens inderdaad trouwen, 2 september aanstaande
Ik ga trouwens inderdaad trouwen, 2 september aanstaande
Gast- Gast
James; hoe heeft je vriend het gehad op zijn vrijgezellenfeest en wat heeft hij gedaan?
Succes met de echo woensdag, hopelijk ziet het er goed uit zodat je verder kunt.
Tot nu toe had ik mijn eisprong op dag 17, heb nu het idee dat hij wel eens eerder kan zijn, gisteren neigde de ovulatietest al naar positief, dat was hij nog niet maar kwam wel in de buurt, straks weer een testje doen, ben benieuwd!
Sharky; Wat goed dat er mooie eitjes te zien waren!! Heel veel succes en sterkte dinsdag!
Succes met de echo woensdag, hopelijk ziet het er goed uit zodat je verder kunt.
Tot nu toe had ik mijn eisprong op dag 17, heb nu het idee dat hij wel eens eerder kan zijn, gisteren neigde de ovulatietest al naar positief, dat was hij nog niet maar kwam wel in de buurt, straks weer een testje doen, ben benieuwd!
Sharky; Wat goed dat er mooie eitjes te zien waren!! Heel veel succes en sterkte dinsdag!
moepie- Kletskop
@ Moepie: Wat fijn dat je man verrast was en jullie het leuk hebben gehad! Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest.
@ James: Hopelijk is de echo woensdag goed en mag je beginnen met stimuleren!
@ Sharky: Wat goed dat er nu 8 follikels zijn! Wat spannend zeg, succes dinsdag!
@ James: Hopelijk is de echo woensdag goed en mag je beginnen met stimuleren!
@ Sharky: Wat goed dat er nu 8 follikels zijn! Wat spannend zeg, succes dinsdag!
Earane- Prater
Bedankt voor de succeswensen, ik zal morgen/overmorgen een update brengen. Heb vooralsnog alleen nog maar last van wat gezonde spanning. Heb ook amper last van buikpijn en heb vandaag gewoon lekker kunnen werken. Voldoende afleiding gehad dus!
James: leuk dat je gaat trouwen en dat je kleine dat dus ook heel bewust mee gaat maken. Dat lijkt me heel leuk voor hem! Heeft je aanstaande een leuk vrijgezellenfeest gehad?
James: leuk dat je gaat trouwen en dat je kleine dat dus ook heel bewust mee gaat maken. Dat lijkt me heel leuk voor hem! Heeft je aanstaande een leuk vrijgezellenfeest gehad?
sharky- Fluisteraar
sharky schreef:Bedankt voor de succeswensen, ik zal morgen/overmorgen een update brengen. Heb vooralsnog alleen nog maar last van wat gezonde spanning. Heb ook amper last van buikpijn en heb vandaag gewoon lekker kunnen werken. Voldoende afleiding gehad dus!
Heel veel succes!!!!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie; hoe is het met jou??
moepie- Kletskop
Hoi meiden,
Even een update. Ik zit nu op dag 16 of 17 en de Clomid doet weinig meer. Had nu een ei zitten van 13mm. Volgende ronde dus over op 100 mg. Ook zit er helaas weer vocht in mijn baarmoeder. ik heb dus buikpijn en het is een raar iets, wat nu al 2 keer is voorgekomen in 4 maanden. Zal wel onderzocht gaan worden
Verder erg druk met de verbouwing thuis en andere prive zaken die hopelijk snel afgehandeld zijn.
xx
Even een update. Ik zit nu op dag 16 of 17 en de Clomid doet weinig meer. Had nu een ei zitten van 13mm. Volgende ronde dus over op 100 mg. Ook zit er helaas weer vocht in mijn baarmoeder. ik heb dus buikpijn en het is een raar iets, wat nu al 2 keer is voorgekomen in 4 maanden. Zal wel onderzocht gaan worden
Verder erg druk met de verbouwing thuis en andere prive zaken die hopelijk snel afgehandeld zijn.
xx
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Moepie: Wat lief dat je naar me vraagt! Ik moet toegeven dat ik af en toe gewoon te lui ben om te reageren.. Ik lees wel gewoon met jullie mee
Met mij gaat het goed. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben wil ik gaan testen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet denk dat ik zwanger ben maar aan de andere kant ben ik er van overtuigd Heb in ieder geval geen klachten ofzo. Dus we gaan het meemaken!
Wat leuk dat je weekend weg geslaagd was! Ben benieuwd wanneer je een positieve ovulatietest hebt! Ik vind die controle ook wel handig hoor! Je wilt toch elke ronde benutten!
Earane: Ik ben benieuwd of je nu echt een eisprong hebt gehad! Wanneer is je NOD?
Sharky: Hoe gaat het met je?
James: Leuk dat je gaat trouwen!! Gefeliciteerd!
Met mij gaat het goed. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben wil ik gaan testen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet denk dat ik zwanger ben maar aan de andere kant ben ik er van overtuigd Heb in ieder geval geen klachten ofzo. Dus we gaan het meemaken!
Wat leuk dat je weekend weg geslaagd was! Ben benieuwd wanneer je een positieve ovulatietest hebt! Ik vind die controle ook wel handig hoor! Je wilt toch elke ronde benutten!
Earane: Ik ben benieuwd of je nu echt een eisprong hebt gehad! Wanneer is je NOD?
Sharky: Hoe gaat het met je?
James: Leuk dat je gaat trouwen!! Gefeliciteerd!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
@ Sharky: Ben benieuwd hoe het is gegaan! Hopelijk heb je niet te veel pijn gehad.
@ Jazzlyn: Balen dat de Clomid weinig meer doet en dat er weer vocht in je baarmoeder zit.
@ Clapperdie: Leuk dat je weer reageert! Wat spannend voor jou, zeg! Ik hoop echt dat het raak is, ben benieuwd zaterdag! Ik weet niet zeker wanneer mijn NOD is. Komende vrijdag is het 2 weken geleden dat ik de Pregnylspuit kreeg en dan moet het eitje binnen 48 uur springen. Dus ik zou denken dat mijn NOD ook komend weekend is. De kans is zo klein dat ik zwanger ben, maar zeg nooit nooit... Misschien hebben we beiden geluk
@ Jazzlyn: Balen dat de Clomid weinig meer doet en dat er weer vocht in je baarmoeder zit.
@ Clapperdie: Leuk dat je weer reageert! Wat spannend voor jou, zeg! Ik hoop echt dat het raak is, ben benieuwd zaterdag! Ik weet niet zeker wanneer mijn NOD is. Komende vrijdag is het 2 weken geleden dat ik de Pregnylspuit kreeg en dan moet het eitje binnen 48 uur springen. Dus ik zou denken dat mijn NOD ook komend weekend is. De kans is zo klein dat ik zwanger ben, maar zeg nooit nooit... Misschien hebben we beiden geluk
Earane- Prater
Even een korte update... alles is goed gegaan gisteren, was een fluitje van een cent heb er niks van gevoeld.
Ze hebben 6 eicellen gevonden en net het verlossende telefoontje gehad dat we vrijdag de tp hebben!!!
Heb nu nergens last van, geen buikpijn of niks! Alleen grote opluchting dat we een tp hebben!!! Ik ben zo blij!!!
Ze hebben 6 eicellen gevonden en net het verlossende telefoontje gehad dat we vrijdag de tp hebben!!!
Heb nu nergens last van, geen buikpijn of niks! Alleen grote opluchting dat we een tp hebben!!! Ik ben zo blij!!!
sharky- Fluisteraar
Wat n goed nieuws Sharky, veel succes ik duim voor jullie!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Wat super, sharky! Fijn dat je geen pijn hebt gehad en dat je vrijdag een terugplaatsing hebt. Ik ga voor jullie duimen!
Earane- Prater
Sharky: wow, wat fijn dat je er zelfs niks van gevoeld hebt! Wat fijn dat er zes eicellen gevonden zijn, hoeveel worden er nu terug geplaatst? En kunnen de resterende eicellen voor een eventueel volgende keer gebruikt worden? Maar ik hoop natuurlijk heel hard met je mee dat je deze poging al zwanger wordt.
Gast- Gast
Twellie; in principe plaatsen ze als er een topper bij zit er maar 1tje terug omdat ze liever geen tweelingzwangerschap willen , en als er B kwaliteit zijn dan worden er wel 2 teruggeplaatst. Maar wat de kwaliteit is weet ik nog niet, dat hoor ik vrijdag. Weet ook niet hoeveel van de 6 bevrucht zijn, dat hoor ik ook vrijdag pas. Maar ik kan echt vanuit de grond van mn hart zeggen dat mijn ivfbehandeling reuze is meegevallen, heb geen bijwerkingen van de hormonen gehad, heb vrijwel geen pijn tijdens de punctie gehad en vandaag voel ik me alweer bijna zoals anders. Dus als er nog iemand twijfelt over een ivfbehandeling kan ik je zeggen dat het meevalt. Al is het natuurlijk voor iedere vrouw anders, er zullen ook genoeg gevallen zijn waarbij het tegenvalt.
sharky- Fluisteraar
Wauw Sharky, wat superfijn! En wat fijn dat je geen pijn hebt gehad! Het is inderdaad voor iedere vrouw weer anders. Ik heb juist wel veel pijn bij de punctie elke keer. Zo erg dat ze morfine moeten bij spuiten. Waarschijnlijk omdat ze zo ver moeten prikken. Maar heel fijn dat het bij jou pijnloos was! Nu hopen dat er een terugplaatsing plaats vindt! Ik duim voor je!
Ik ben vanmorgen weer voor de uitgangsecho geweest en ik mag ook beginnen met stimuleren! Deze ronde alleen de eerste dagen bijwerkingen gehad van de Decapeptyl, en daarna alleen nog maar hoofdpijn en vermoeidheid dus het valt me tot nu toe hartstikke mee! Een heel stuk anders dan de eerste pogingen. Als mijn punctie dan ook nog zo pijnloos mag zijn als die van Sharky ben ik helemaal blij
Ik ben vanmorgen weer voor de uitgangsecho geweest en ik mag ook beginnen met stimuleren! Deze ronde alleen de eerste dagen bijwerkingen gehad van de Decapeptyl, en daarna alleen nog maar hoofdpijn en vermoeidheid dus het valt me tot nu toe hartstikke mee! Een heel stuk anders dan de eerste pogingen. Als mijn punctie dan ook nog zo pijnloos mag zijn als die van Sharky ben ik helemaal blij
Gast- Gast
@Sharky: echt superfijn dat het zo is meegevallen!! Ik duim voor je!
@James: fijn dat je weer door mag en wat goed dat je nu minder last hebt van de bijwerkingen, super!! Hopelijk valt de punctie dit keer ook mee! Succes!!
@James: fijn dat je weer door mag en wat goed dat je nu minder last hebt van de bijwerkingen, super!! Hopelijk valt de punctie dit keer ook mee! Succes!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....