Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:00

Gefeliciteerd Earane cheers ! Nou, zo weinig zwangeren als er de afgelopen maanden waren, zoveel zijn het er nu ineens!

Laatst aangepast door Twellie op za 9 jul 2011 - 6:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 10 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:14

Twellie schreef:Gefeliciteerd Earane cheers ! Nou, zo weinig zwangeren als er de afgelopen maanden, zoveel zijn het er nu ineens!
Lees net dat jij ook zwanger bent, wat gaaf meis!! Gefeliciteerd!

Hoe voel je je? hug

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 9 jul 2011 - 6:17

Jee, wat een zwangeren allemaal! Gefeliciteerd!
En gooien jullie als de donder eens wat vruchtbaarheid naar mij hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:22

ProudMama schreef:
Twellie schreef:Gefeliciteerd Earane cheers ! Nou, zo weinig zwangeren als er de afgelopen maanden, zoveel zijn het er nu ineens!

Hoe voel je je? hug

Dankjewel! Ik ben aan de ene kant ontzettend blij en aan de andere kant ben ik nog steeds erg angstig, ik ga hier ook niet in een zwanger-topic meeschrijven, denk ik. Dan praat ik iedereen allerlei enge ideeen aan, haha. Nee, zo erg is het niet meer, gewoon overwegend blij met af en toe een angstig moment.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 6:26

Twellie schreef:
ProudMama schreef:

Hoe voel je je? hug

Dankjewel! Ik ben aan de ene kant ontzettend blij en aan de andere kant ben ik nog steeds erg angstig, ik ga hier ook niet in een zwanger-topic meeschrijven, denk ik. Dan praat ik iedereen allerlei enge ideeen aan, haha. Nee, zo erg is het niet meer, gewoon overwegend blij met af en toe een angstig moment.
Dat is logisch toch? Ik heb het ook echt gehad, al was het mijn eerste zwangerschap en daarvoor nooit mis gegaan.
Hoe ver ben je ongeveer denk je?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:24

Wow, alweer een zwangere! Gefeliciteerd Eaerane! Nou meiden, nu de rest nog! We gaan ervoor!

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 9 jul 2011 - 7:42

James, hoe is het nu met jou?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 7:50

Earane ; ook jij gefeliciteerd! Wat super!

Twellie ; ik ben ook nog steeds angstig hoor, vooral nu, ik voel haar maar heel af en toe en ben dus bang dat ze niet meer beweegt etc .. ben vd week ook vd trap gevallen op mn zij en nu denk k stees ; ohjee! straks is het mijn schuld! straks is ze er niet meer .. heel eng! Maar woensdag weer controle, dan ga ik ook even mn angst met de verloskundige bespreken, het zit me toch niet lekker, heb ook nog niet echt drang om iets te kopen, alsof ik bang ben ofzo, heel naar!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie za 9 jul 2011 - 9:42

Earane: Was leuk!! Gefeliciteerd zeg! Leuk dan lopen we samen :-) Kom je met me mee schrijven in het topic tot 12 weken ;-)
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 9 jul 2011 - 9:51

Ik ben zestien weken zwanger. Vanaf veertien weken had ik geen verhoogd risico meer op een miskraam volgens de gyneacoloog, maar toen kreeg ik last van krampen en licht bloedverlies. Dat zou nu bij nader inzien wat te maken kunnen hebben met de placenta die aan de onderkant / voorkant ligt. Als ik nu nog een bloeding krijg, gaan ze actief op zoek naar een oorzaak. Ik heb trouwens eerder in de zwangerschap ook regelmatig bloedverlies gehad, daarom kwam ik er pas laat achter, ik dacht dat het de PCO was die weer lekker bezig was.

@ Parels: Ik herken wat je zegt over geen spulletjes kopen. Ik heb nu twee slaapzakjes gekocht, maar mijn dochter had rond deze zwangerschapsduur al een complete garderobe (oke, ik liep toen ook wel heel hard van stapel smile). Ik ga dinsdag weer naar de verloskundige en nu ik dat zo lees van jou denk ik dat ik het ook even ga bespreken. Al moet ik wel zeggen dat ik er over het algemeen al echt rustiger onder ben geworden. Maar van die paniekmomenten af en toe zou ik ook wel graag af willen. Heb jij ook een miskraam gehad? Volgens mij had je hiervoor een andere naam of niet, maar die ken ik niet.

Nu houd ik hier op met mijn off-topicverhalen, beloofd smile!

Gast
Gast

Bericht  holaagirl za 9 jul 2011 - 18:13

earane (en alle andere) super gefeliciteerd!
Wilde nog wel even reageren!
Ik ben ook in de MMM zwanger geraakt en kon er vervolgens totaal niet van genieten omdat ik alleen maar bang was een miskraam te krijgen. Dit wonder was te groot en was te bang gewoon! Durfdde niet naar de 9maanden beurs, niets te kopen...tot ik hem ging voelen, toen raakte ik weer in paniek als ik hem niet genoeg voelde.
Acchteraf heb ik er zo spijt van, dat ik nier meer heb genoten...zo jammer, het is zo mooie tijd, je zwangerschap!
Ik snap het dus helemaaaaal, maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten! ( makkelijk gezegd, i know!)

holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  sharky za 9 jul 2011 - 21:56

Wauw Earane wat fijn voor je!!! Gefeliciteerd meid en geniet ervan!

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Novalee zo 10 jul 2011 - 0:06

Lejow schreef:En gooien jullie als de donder eens wat vruchtbaarheid naar mij hahaha
Euh.... Het lijkt me dat ze dat in dit topic zelf iets beter kunnen gebruiken... Wink

Earane, gefeliciteerd!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 2:55

Ook nog even offtopic dan ;

Holaagirl, bedankt voor je lieve woorden!
Ik probeer ook wel te genieten hoor, maar soms is dat heel moeilijk .. met elke week die je vordert, groeit je buik, ga je meer van dat mensje houden én word je dus alleen maar banger om het te verliezen ..

Twellie ; ik was eerst Tamm86, heb in het begin heel veel bloedverlies gehad, waardoor wij ook meerdere keren bij de gynaecoloog voor spoedecho's zijn geweest, en steeds was het goed. Maar doordat ik zo snel zwanger raakte (1ste echte keer), ben ik bang dat dit teveel 'geluk' is ofzo en dat er dus straks nog een domper komt! En inderdaad wat Holaagirl zegt over 'dan ga je het voelen en ben je bang dat je het weer te weinig voelt' heb ik ook absoluut .. pffff ... ach in het allerslechtste geval ben ik nu op de helft ..

Nu ga ik dit topic weer verlaten, excuses voor de vervuiling maar erg fijn mijn hart te luchten!

Gast
Gast

Bericht  Earane zo 10 jul 2011 - 3:01

Wat lief zeg, al die felicitaties, bedankt!

@ Annie: bedankt voor je info. Dan heb ik een beetje een idee hoe het gaat. Ik ga inderdaad morgen even het ziekenhuis bellen voor meer informatie.

@ Luthien: is je man alweer 9 weken weg? Het is wel mooi dat je 2 cyclussen hebt gehad, hopelijk zet het bruinverlies door en was het niet slechts een opleving.

@ Moepie: Jij ook bedankt voor je info. Ik ga morgen het ziekenhuis bellen en dan hoor ik wel hoe nu verder.

@ Twellie: Wow, al 16 weken, wat fijn! Logisch dat je nog steeds angstig bent, je bent in ieder geval goed op weg.

@ Clapperdie: We gaan inderdaad gelijk op, leuk! Ik zal ook wel gaan kletsen in het topic tot 12 weken, zie je daar ;-)

@ All: Ik hoop dat er snel meiden volgen en ik zal zeker mee blijven lezen hier. Heb veel aan dit topic gehad. Succes allemaal!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  moepie vr 15 jul 2011 - 23:35

Earene; heb je nog contact gehad met het ziekenhuis?

hoe is het hier verder?
Volgens mij zijn er nog maar weinig meiden over (gelukkig Wink )

Ik voel me niet echt lekker, misselijk en licht in m'n hoofd. Dit kan van alles zijn. Ik ga niet uit van een zwangerschap. Denk eerder dat het komt van de naderende ongesteldheid of van de slecht nacht.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:41

Moepie, spannend! Je weet maar nooit he...

Hier gaat het wel oké. Ben nog steeds aan het stimuleren. Morgen nog een echo en dan wordt de punctie voor dinsdag ingepland (hoogstwaarschijnlijk). Dus dinsdag op woensdag slaap ik een nachtje in het ziekenhuis. Hopenlijk zaterdag een terugplaatsing als er iets terug te plaatsen valt! Ik heb nu toch wel last van mijn eierstokken, voel ze behoorlijk. Verder erg moe, maar als dat alles is valt het nog mee vergeleken met de vorige pogingen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:42

Novalee schreef:
Lejow schreef:En gooien jullie als de donder eens wat vruchtbaarheid naar mij hahaha
Euh.... Het lijkt me dat ze dat in dit topic zelf iets beter kunnen gebruiken... Wink

Earane, gefeliciteerd!

Haha, inderdaad. Hier is het al niet in overvloed smile

Gast
Gast

Bericht  sharky vr 15 jul 2011 - 23:59

moepie: wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt. de klachten die jij omschrijft zouden ook wel eens van een zwangerschap kunnen komen, ik kan me voorstellen dat je daar toch een beetje van in de war raakt.

james; spannend misschien dinsdag de punctie. zitten er al veel follikels? krijg jij een narcose, je zegt namelijk dat je een nachtje in het ziekenhuis gaat slapen?

hier alles goed, ben de tweede wachtweek ingegaan. ben nog relaxed en zie wel wat er gebeurd. heb nog 1 cryo en daarna nog 2 pogingen dus als dit niet lukt dan gaan we gewoon door voor de volgende ronde.
heb gisteren al 1 druppeltje bloed verloren, precies 1 week na tp. hopelijk is het van een innesteling maar kan ook zijn dat het mislukt is. we wachten maar rustig af meer kun je toch niet. al werd ik tijdens iui nooit ongesteld door de bolletjes heen dus lijkt sterk dat dat nu wel gebeurt. maarja je weet maar nooit met het vrouwenlichaam;)

sharky
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 0:05

sharky schreef:moepie: wat vervelend dat je je niet zo lekker voelt. de klachten die jij omschrijft zouden ook wel eens van een zwangerschap kunnen komen, ik kan me voorstellen dat je daar toch een beetje van in de war raakt.

james; spannend misschien dinsdag de punctie. zitten er al veel follikels? krijg jij een narcose, je zegt namelijk dat je een nachtje in het ziekenhuis gaat slapen?

hier alles goed, ben de tweede wachtweek ingegaan. ben nog relaxed en zie wel wat er gebeurd. heb nog 1 cryo en daarna nog 2 pogingen dus als dit niet lukt dan gaan we gewoon door voor de volgende ronde.
heb gisteren al 1 druppeltje bloed verloren, precies 1 week na tp. hopelijk is het van een innesteling maar kan ook zijn dat het mislukt is. we wachten maar rustig af meer kun je toch niet. al werd ik tijdens iui nooit ongesteld door de bolletjes heen dus lijkt sterk dat dat nu wel gebeurt. maarja je weet maar nooit met het vrouwenlichaam;)

Sharky, spannend!! Ik word altijd 1 week na de tp ongesteld, dat is dan 1,5 week na de punctie zeg maar. Ik hoop voor je dat het een innesteling was! Wel fijn dat je nog een cryo hebt! Ik duim voor je!

Ik moet overnachten omdat ik een verminderde bloedstolling (bijwerking dragerschap hemofilie) heb. Ze zijn bang dat ik bloedingen krijg in mijn eierstokken na de punctie en als dat gebeurt, dan moet ik geopereerd worden want het kan uit zichzelf niet weg. Ik krijg van tevoren stollingsfactor ingediend dus de kans dat gebeurt is vrij klein, maar just to be safe moet ik een nachtje blijven.

Gast
Gast

Bericht  moepie za 16 jul 2011 - 1:58

James, spannend dus voor jou! Wel fijn dat het je dit keer mee valt vergeleken bij de eerdere pogingen. Ik duim voor je dat je dinsdag een terugplaatsing mag hebben. spannend meid!

Sharky; meid wat spannend bij jou. Nog een weekje in spanning zitten dus? Knap hoor dat je er zo 'rustig' onder bent! hug

Jakkes; eigenlijk wil ik een test doen om zekerheid te hebben. Maar ik moet mezelf gewoon in bedwang houden (heb ook geen test in huis, dus dat scheelt) want dan zul je zien dat ik iets later bloed heb met afvegen, zoals de afgelopen maanden. Ik hou het netjes vol tot maandag.
Maar ik verwacht dat de kans groot is dat ik al eerder wat zie met het naar de wc gaan. De vorige 3 rondes had ik namelijk vanaf dag 28 rozig/bruine afscheding en vanaf dag 31 werd ik dan echt ongesteld....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 2:14

Ik wil jullie allemaal even heel veel succes wensen!!

Sharky met afwachten tot ze kan testen...

James komende week met de punctie en hopelijke terugplaatsing...

Moepie ook met afwachten tot maandag!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  liesje za 16 jul 2011 - 21:17

hoi meiden,

lees jullie topic nog ik wil jullie heel veel succes wensen met zwanger worden
hopelijk zitten er weer een paar zwangeren tussen

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 0:07

@ Sharky: Heel spannend voor jou. Een druppel bloedverlies een week na de terugplaatsing lijkt me zeker geen verkeerd teken, hopelijk is het een innnesteling!

@ James: Succes volgende week met de punctie, hopelijk valt het dit keer mee en zitten er een paar mooie tussen.

@ Moepie: Je weet maar nooit, er zijn hier al heel veel mensen de laatste tijd in onwaarschijnlijke rondes zwanger geworden (Lookie: eisprong verkeerd ingeschat, Earane: geen goed follikel, ik: zwanger ondanks bloeding). Hopelijk gaat dit voor jou ook op!!

Gast
Gast

Bericht  Earane ma 18 jul 2011 - 3:33

@ James: Succes met de punctie deze week!

@ Moepie: Wat lief dat je het vraagt. Ik heb gebeld en heb de eerste echo 26 juli in het ziekenhuis. Bij jou is het nu ook spannend! Wanneer ga je testen?

@ Sharky: Hopelijk was het van de innesteling! Ik hoop zo voor je dat je binnenkort een positieve test hebt.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: