Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
amber22 schreef:Muppetje schreef:sharky schreef:muppetje: misschien vind je het juist wel fijner om hier mee te schrijven, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten (of hebben gezeten). goed van je dat je bij de arts bent geweest en dat er nu stappen ondernomen worden. Hopelijk valt het allemaal mee met de uitslagen en ben je snel zwanger, met of zonder een beetje hulp!
Voor mij is het al 2 jaar geleden dat ik naar de fertiliteitsarts ben gegaan, maar kan me nog goed voorstellen hoe zenuwachtig en onzeker ik toen was. En dankzij dit topic heb ik ervaren dat ik niet de enige ben die sommige gevoelens en gedachtes heeft. Vond er veel herkenning.
Dat is misschien ook wel zo ja. Fijn dat ik welkom ben in ieder geval! Ik hoop ook dat het meevalt.
Muppetje ga je ons verlaten??
Natuurlijk niet gekkie, ik kom gewoon in twee topics kijken...
Ik zou nooit bij jullie weg gaan, daar is ons topic te leuk voor...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:sharky schreef:muppetje: misschien vind je het juist wel fijner om hier mee te schrijven, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten (of hebben gezeten). goed van je dat je bij de arts bent geweest en dat er nu stappen ondernomen worden. Hopelijk valt het allemaal mee met de uitslagen en ben je snel zwanger, met of zonder een beetje hulp!
Voor mij is het al 2 jaar geleden dat ik naar de fertiliteitsarts ben gegaan, maar kan me nog goed voorstellen hoe zenuwachtig en onzeker ik toen was. En dankzij dit topic heb ik ervaren dat ik niet de enige ben die sommige gevoelens en gedachtes heeft. Vond er veel herkenning.
Dat is misschien ook wel zo ja. Fijn dat ik welkom ben in ieder geval! Ik hoop ook dat het meevalt.
Muppetje ga je ons verlaten??
Natuurlijk niet gekkie, ik kom gewoon in twee topics kijken...
Ik zou nooit bij jullie weg gaan, daar is ons topic te leuk voor...
Gelukkig maar!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hoi Meiden,
Hoe is het ermee?
Hier begin ik vandaag weer met de clomid. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! (zo wat een positivisme van mezelf )
Vrijdag zag ik al de voortekenen van de ongsteldheid, ben wel even verdrietig erom geweest hoor, had zo'n goede hoop! Maar helaas! Zondag echt ongesteld geworden. Weer dus een nette cyclus van 31 dagen.
De vorige keer had ik weinig last van de clomid, hopelijk is dat nu weer het geval.
Liefs
Hoe is het ermee?
Hier begin ik vandaag weer met de clomid. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! (zo wat een positivisme van mezelf )
Vrijdag zag ik al de voortekenen van de ongsteldheid, ben wel even verdrietig erom geweest hoor, had zo'n goede hoop! Maar helaas! Zondag echt ongesteld geworden. Weer dus een nette cyclus van 31 dagen.
De vorige keer had ik weinig last van de clomid, hopelijk is dat nu weer het geval.
Liefs
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wat balen, Moepie! Het wordt echt tijd dat iemand uit dit topic zwanger wordt.
@ All: Ik heb gisterochtend een echo gehad en er is een mooi eiblaasje te zien van 17 mm op dag 13. Het groeit minder hard dan de vorige keer, toen had ik 19 mm op dag 12 geloof ik. Ik ben benieuwd… vorige ronde ging het groeien ook goed, alleen de eisprong liet op zich wachten. Morgen heb ik weer een echo. Mijn vriend en ik zijn dan alweer 6 jaar samen. We gaan dan shoppen, uit eten en overnachten in een hotel, zin in!
@ All: Ik heb gisterochtend een echo gehad en er is een mooi eiblaasje te zien van 17 mm op dag 13. Het groeit minder hard dan de vorige keer, toen had ik 19 mm op dag 12 geloof ik. Ik ben benieuwd… vorige ronde ging het groeien ook goed, alleen de eisprong liet op zich wachten. Morgen heb ik weer een echo. Mijn vriend en ik zijn dan alweer 6 jaar samen. We gaan dan shoppen, uit eten en overnachten in een hotel, zin in!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane: nou dan mag morgen ook wel je geluksdag zijn wat betreft je eitjes, laten we duimen dat ie morgen op springen staat, dan ga je op je jubileum helemaal een romantische avond/nacht tegemoet!
Moepie: balen weer he! maar fijn dat je nu weer positief kunt zijn!
all: ik start morgen met de puregon, volgende week woensdag 1e fm, dus vanaf nu gaat het spannend worden! Ben helemaal relaxed en zie het nog steeds positief dus wat dat betreft gaat het goed! Ben trots op mezelf, zeker als ik me bedenk hoe ik er een aantal maanden/weken geleden instond!
Moepie: balen weer he! maar fijn dat je nu weer positief kunt zijn!
all: ik start morgen met de puregon, volgende week woensdag 1e fm, dus vanaf nu gaat het spannend worden! Ben helemaal relaxed en zie het nog steeds positief dus wat dat betreft gaat het goed! Ben trots op mezelf, zeker als ik me bedenk hoe ik er een aantal maanden/weken geleden instond!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Moepie, heel veel succes deze nieuwe ronde. Wel een nette cyclus inderdaad.
Ereane, alvast gefeliciteerd. Ik hoop dat t je geluk brengt morgen!
Sharky, heel veel succes meid, ik ga voor jullie duimen!
Ereane, alvast gefeliciteerd. Ik hoop dat t je geluk brengt morgen!
Sharky, heel veel succes meid, ik ga voor jullie duimen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Earene; wat fijn he dat er een goed groeiend eitje te zien was!!
Alvast gefeliciteerd met jullie 6 jarig samen zijn! Leuk!! Veel plezier morgen. Mijn man en ik zijn volgende week donderdag 5 jaar getrouwd, we gaan dan ook een nachtje weg. Hij weet alleen nog van niks, is dus een verrassing!
Sharky; meid wat spannend nu he!! Je mag ook trots op jezelf zijn, dit is allemaal niet niks
Alvast gefeliciteerd met jullie 6 jarig samen zijn! Leuk!! Veel plezier morgen. Mijn man en ik zijn volgende week donderdag 5 jaar getrouwd, we gaan dan ook een nachtje weg. Hij weet alleen nog van niks, is dus een verrassing!
Sharky; meid wat spannend nu he!! Je mag ook trots op jezelf zijn, dit is allemaal niet niks
moepie- Kletskop
@ sharky: Ik hoop ook dat het vandaag onze geluksdag is, de echo was in ieder geval goed! Wat spannend bij jou en fijn dat je het positief inziet. Ik vind het ook knap van je dat je er nu zo instaat vergeleken met eerder!
@ Muppetje: Thanks!
@ Moepie: Wat leuk dat jullie ook binnenkort een nachtje weg gaan bij jullie jubileum! Zal je man vast leuk vinden!
@ All: Ik had eerder vanochtend de echo en mijn eiblaasje is uitgegroeid tot 23 mm! Het zou in principe elk moment kunnen springen, dus het wordt wel spannend! Ik hoop echt dat het eitje dit keer wel springt, anders moet ik de volgende ronde over op spuiten om de eisprong op te wekken. Als het eitje wel springt, krijg ik voor een paar maanden Clomid mee om zelf te proberen, zonder echo's. Zal wat zijn als het eitje vandaag springt! Hopelijk goed nieuws vrijdag bij de echo. Ik ga nu snel de tas inpakken en dan een heerlijk dagje tegemoet!
@ Muppetje: Thanks!
@ Moepie: Wat leuk dat jullie ook binnenkort een nachtje weg gaan bij jullie jubileum! Zal je man vast leuk vinden!
@ All: Ik had eerder vanochtend de echo en mijn eiblaasje is uitgegroeid tot 23 mm! Het zou in principe elk moment kunnen springen, dus het wordt wel spannend! Ik hoop echt dat het eitje dit keer wel springt, anders moet ik de volgende ronde over op spuiten om de eisprong op te wekken. Als het eitje wel springt, krijg ik voor een paar maanden Clomid mee om zelf te proberen, zonder echo's. Zal wat zijn als het eitje vandaag springt! Hopelijk goed nieuws vrijdag bij de echo. Ik ga nu snel de tas inpakken en dan een heerlijk dagje tegemoet!
Earane- Prater
Zo even op iedereen reageren!
Sharky: Hoe is je eerste spuitdag gegaan vandaag? Hoeveel keer moet je eigenlijk spuiten per dag? Wel spannend zeg! Ben blij dat je er zo relaxed in staat. Scheelt al de helft zeggen ze toch :-)
Earane: Jeej een ei wat op springen staat! Precies op het juiste moment, lekker een weekendje weg! Veel plezier!
Moepie: Voor jou dus ook een nieuwe ronde! Spannend weer. Ik hoop dat je niet te veel last krijgt.
Iedereen: Jeej ik had zojuist een "" op mn ovulatietest!!!!! Een week eerder dan verwacht. Dus de komende dagen gaan wij even goed aan de bak! Heeft het waarschijnlijk wel geholpen dat ik de pilletjes verspreid heb ingenomen?
Sharky: Hoe is je eerste spuitdag gegaan vandaag? Hoeveel keer moet je eigenlijk spuiten per dag? Wel spannend zeg! Ben blij dat je er zo relaxed in staat. Scheelt al de helft zeggen ze toch :-)
Earane: Jeej een ei wat op springen staat! Precies op het juiste moment, lekker een weekendje weg! Veel plezier!
Moepie: Voor jou dus ook een nieuwe ronde! Spannend weer. Ik hoop dat je niet te veel last krijgt.
Iedereen: Jeej ik had zojuist een "" op mn ovulatietest!!!!! Een week eerder dan verwacht. Dus de komende dagen gaan wij even goed aan de bak! Heeft het waarschijnlijk wel geholpen dat ik de pilletjes verspreid heb ingenomen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:
Wat fijn!! En dan een hele week eerder dan verwacht!! Goed benutten
moepie- Kletskop
Hey meiden,
We zijn echt heerlijk weggeweest en veel geshopt! We gingen vanochtend naar de gynaecoloog, in de hoop dat mijn ei was gesprongen. Maar helaas, hij zit er nog en het eiblaasje is nu 29 mm. Ik moest naar het ziekenhuis om een Pregnylspuit te laten zetten en nu zal mijn ei binnen 48 uur springen als het goed is. De komende rondes zal ik telkens een spuit krijgen als mijn eiblaas 20 mm is. Of niet, als ik nu geluk heb . Al zei de gynaecoloog dat mijn ei niet meer van goede kwaliteit is omdat de eiblaas al groot is. Ik baal er wel van.. had me wel fijn geleken om het een paar maanden zelf te proberen met Clomid als ik wel gewoon een eisprong zou krijgen.
@ Clapperdie: Wat fijn dat je ovulatietest positief was! En gelijk ook een week eerder. Hopelijk met goed resultaat over 2 weken!
We zijn echt heerlijk weggeweest en veel geshopt! We gingen vanochtend naar de gynaecoloog, in de hoop dat mijn ei was gesprongen. Maar helaas, hij zit er nog en het eiblaasje is nu 29 mm. Ik moest naar het ziekenhuis om een Pregnylspuit te laten zetten en nu zal mijn ei binnen 48 uur springen als het goed is. De komende rondes zal ik telkens een spuit krijgen als mijn eiblaas 20 mm is. Of niet, als ik nu geluk heb . Al zei de gynaecoloog dat mijn ei niet meer van goede kwaliteit is omdat de eiblaas al groot is. Ik baal er wel van.. had me wel fijn geleken om het een paar maanden zelf te proberen met Clomid als ik wel gewoon een eisprong zou krijgen.
@ Clapperdie: Wat fijn dat je ovulatietest positief was! En gelijk ook een week eerder. Hopelijk met goed resultaat over 2 weken!
Earane- Prater
Clapperdie: wat fijn een positieve ovulatietest! Jippie!
Ik hoef maar 1x per dag te spuiten, maar het zijn er wel 2. eentje om de cyclus stop te zetten (decapeptyl) en de ander om de eierstokken te stimuleren (puregon). Je zet ze meteen achter elkaar. Ik moet smorgens spuiten van het ziekenhuis (dat verschilt overigens per ziekenhuis) en aangezien dat met het werk het handigst is doe ik dat om 7:45. Maar het moet stipt gebeuren dus dat betekent ook in het weekend om 7:45. De spuiten liggen in de koelkast en moeten een kwartiertje van te voren eruit dus in het weekend sta ik al om 7:30 naast het bed. Dat vind ik wel wat jammer. Maarja alles voor het goeie doel he! Verder heb ik nog nergens last van!
Earane: wat een grote zeg! Pffftt... heb je daar geen last van? Is bijna 3 cm... Denk idd niet dat hij nog van goede kwaliteit is. Laat hem nu maar leker springen en nog even hopen op een wonder en anders volgende keer weer een pregnylspuit. Houd je er wel rekening mee dat de pregnyl ervoor kan zorgen dat je zwangerschapssymtomen krijgt? De eerste keer dat ik het spoot meende ik echt dat ik zwanger was, want het voelde echt zo. Maar dat was een bijwerking van de pregnyl. Wou ikje toch even zeggen, niet dat je straks valse hoop krijgt want dan is de teleurstelling echt enorm groot (en geloof me, daar weet ik alles van;)
Ik hoef maar 1x per dag te spuiten, maar het zijn er wel 2. eentje om de cyclus stop te zetten (decapeptyl) en de ander om de eierstokken te stimuleren (puregon). Je zet ze meteen achter elkaar. Ik moet smorgens spuiten van het ziekenhuis (dat verschilt overigens per ziekenhuis) en aangezien dat met het werk het handigst is doe ik dat om 7:45. Maar het moet stipt gebeuren dus dat betekent ook in het weekend om 7:45. De spuiten liggen in de koelkast en moeten een kwartiertje van te voren eruit dus in het weekend sta ik al om 7:30 naast het bed. Dat vind ik wel wat jammer. Maarja alles voor het goeie doel he! Verder heb ik nog nergens last van!
Earane: wat een grote zeg! Pffftt... heb je daar geen last van? Is bijna 3 cm... Denk idd niet dat hij nog van goede kwaliteit is. Laat hem nu maar leker springen en nog even hopen op een wonder en anders volgende keer weer een pregnylspuit. Houd je er wel rekening mee dat de pregnyl ervoor kan zorgen dat je zwangerschapssymtomen krijgt? De eerste keer dat ik het spoot meende ik echt dat ik zwanger was, want het voelde echt zo. Maar dat was een bijwerking van de pregnyl. Wou ikje toch even zeggen, niet dat je straks valse hoop krijgt want dan is de teleurstelling echt enorm groot (en geloof me, daar weet ik alles van;)
sharky- Fluisteraar
@ sharky: Ik heb geen last van die eiblaas, gelukkig. De vorige ronde was mijn eiblaas nog groter, maar ook toen geen last gehad. Bedankt trouwens voor je bericht, dan weet ik dat ik niet te hoopvol moet zijn als ik zwangerschapssymptomen krijg!
Lijkt me nog best lastig om elke dag op hetzelfde tijdstip te spuiten. Is het erg als je je bijvoorbeeld zou verslapen en later de spuit zet? Het is wel fijn dat je nog niet echt ergens last van hebt!
Lijkt me nog best lastig om elke dag op hetzelfde tijdstip te spuiten. Is het erg als je je bijvoorbeeld zou verslapen en later de spuit zet? Het is wel fijn dat je nog niet echt ergens last van hebt!
Earane- Prater
Earane: gelukkig maar dat je er geen last van hebt! Ja ik dacht, zeg het maar even want als ik het zelf toendertijd had geweten was de teleurstelling misschien een beetje kleiner geweest.
De spuit moet er echt op hetzelfde tijdstip in, gelukkig verslaap ik me nooit. Zet de wekker en mn vriend die schopt me dan het bed uit (als ik hem niet had, zou ik me wel verslapen . Bij de iui mocht ik savonds spuiten, dat was wat minder handig als je een keertje wegwilde. Dus eigenlijk ben ik best blij dat ik smorgens moet spuiten en vandaag ben ik weer lekker terug mn bedje in gekropen!
De spuit moet er echt op hetzelfde tijdstip in, gelukkig verslaap ik me nooit. Zet de wekker en mn vriend die schopt me dan het bed uit (als ik hem niet had, zou ik me wel verslapen . Bij de iui mocht ik savonds spuiten, dat was wat minder handig als je een keertje wegwilde. Dus eigenlijk ben ik best blij dat ik smorgens moet spuiten en vandaag ben ik weer lekker terug mn bedje in gekropen!
sharky- Fluisteraar
Sharky, ik moest eigenlijk ook sochtends spuiten maar ik spuit savonds. Was niet erg volgens het ziekenhuis! Hoe gaat het met je?
Gast- Gast
James: het gaat heel goed, op wat vermoeidheid na. Verder mag ik echt niet klagen,heb nergens last van. Vind het wel iedere dag wat spannender worden en tel af tot woensdag, dan is de eerste fm! Volgens mij begin jij dan weer he? Hoe voel jij je?
sharky- Fluisteraar
sharky schreef:James: het gaat heel goed, op wat vermoeidheid na. Verder mag ik echt niet klagen,heb nergens last van. Vind het wel iedere dag wat spannender worden en tel af tot woensdag, dan is de eerste fm! Volgens mij begin jij dan weer he? Hoe voel jij je?
Super dat je nergens last van hebt! Dat scheelt echt al een hoop. En natuurlijk is het spannend Ik hoop dat je vanaf woensdag mag stimuleren! Als het even meezit heb je dan na 2 weken ongeveer ook wel de punctie denk ik of niet? Is bij mij wel altijd zo.
Ik begin vanavond met de Decapeptyl, 6 juli moet ik voor de eerste fm! Ik heb wel weer 'zin' om te beginnen, t'is toch weer een kans he!
Gast- Gast
James schreef:Super dat je nergens last van hebt! Dat scheelt echt al een hoop. En natuurlijk is het spannend Ik hoop dat je vanaf woensdag mag stimuleren! Als het even meezit heb je dan na 2 weken ongeveer ook wel de punctie denk ik of niet? Is bij mij wel altijd zo.
Ik ben al sinds afgelopen woensdag aan het stimuleren, James! Dus aanstaande woensdag kan ik zien hoeveel er al groeit! En jij ook al snel de eerste fm, gaat weer snel he! Het is zeker weer een kans. Sta je er op dit moment ook weer positief in? De derde poging lijkt me toch best confronterend....hopelijk komt er over 9 maanden een mooie baby uit!
sharky- Fluisteraar
sharky schreef:James schreef:Super dat je nergens last van hebt! Dat scheelt echt al een hoop. En natuurlijk is het spannend Ik hoop dat je vanaf woensdag mag stimuleren! Als het even meezit heb je dan na 2 weken ongeveer ook wel de punctie denk ik of niet? Is bij mij wel altijd zo.
Ik ben al sinds afgelopen woensdag aan het stimuleren, James! Dus aanstaande woensdag kan ik zien hoeveel er al groeit! En jij ook al snel de eerste fm, gaat weer snel he! Het is zeker weer een kans. Sta je er op dit moment ook weer positief in? De derde poging lijkt me toch best confronterend....hopelijk komt er over 9 maanden een mooie baby uit!
Oh haha ja, dat bedoel ik ook . Alleen dan denk ik ergens anders aan even ofzo en schrijf ik iets anders dan wat ik denk hahaha. Ja, sta er wel weer wat positiever in. Hoop dat het dit keer wel tot een zwangerschap leidt! En bij jou ook!
Eerste spuit zit er overigens in. Heb jij er ook zo'n hevige huidreactie op? Mijn huid loopt helemaal rood aan met vlekken :s
Gast- Gast
James en Sharky, voor beide heel veel succes gewenst deze poging!! Ik duim voor jullie...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Dankje Pien!
James; nee heb er niet echt een reactie van. Als hij er net inzit krijg ik idd wel een rode vlek, maar die trekt ook vrij snel weer weg moet ik zeggen. Heb nu alleen een gestippelde buik van alle spuiten die ik tot nu toe gezet heb. Want ik zie namelijk rode puntjes op de plekjes waar ik geprikt heb. En de puregon, die een stuk makkelijker te zetten is, heeft me een kleine blauwe plek bezorgd. Leg je de spuit wel van te voren uit de koelkast? Misschien heeft het daarmee te maken!
James; nee heb er niet echt een reactie van. Als hij er net inzit krijg ik idd wel een rode vlek, maar die trekt ook vrij snel weer weg moet ik zeggen. Heb nu alleen een gestippelde buik van alle spuiten die ik tot nu toe gezet heb. Want ik zie namelijk rode puntjes op de plekjes waar ik geprikt heb. En de puregon, die een stuk makkelijker te zetten is, heeft me een kleine blauwe plek bezorgd. Leg je de spuit wel van te voren uit de koelkast? Misschien heeft het daarmee te maken!
sharky- Fluisteraar
sharky schreef:Dankje Pien!
Ja een uur van te voren. Nou ja, misschien gewoon een allergische reactie ofzo. Na een kwartier voel ik het ook niet meer. Ja die stippeltjes en blauwe plekken Zei al tegen mijn vriend: ''Kijk er nog maar even naar, aan het eind issie gehavend '' Misschien dat je bij de Puregon net op een verkeerde plek hebt geprikt? De Puregon heeft wel een veeel fijnere naald he?
Pien: thnx!
Gast- Gast
Heel veel succes met jullie nieuwe pogingen Sharky en James. Sharky, het zou toch wat zijn als jij de volgende zwangere bent die dit topic gaat verlaten na al die tijd . Ik hoop het heel, heel hard voor je!
Gast- Gast
Twellie: Dankje, daar ga ik ook voor! Wordt toch eens tijd dat deze veteraan dit topic zwanger gaat verlaten!
sharky- Fluisteraar
sharky schreef:Twellie: Dankje, daar ga ik ook voor! Wordt toch eens tijd dat deze veteraan dit topic zwanger gaat verlaten!
+1
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....