Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
Balen Jazzlyn! Denk dat er niet veel anders is als Clomid, omdat je dan aan de spuiten moet denk ik? Klopt het dat jullie eerste 2 ronden wel zonder Clomid was? Vanwaar de Clomid?
Gast- Gast
Na mijn steralisatie had ik een redelijke cyclus, wel zonder goede eisprong door de PCO.James schreef:Balen Jazzlyn! Denk dat er niet veel anders is als Clomid, omdat je dan aan de spuiten moet denk ik? Klopt het dat jullie eerste 2 ronden wel zonder Clomid was? Vanwaar de Clomid?
Clomid is echt te slecht voor mij. Ik word depressief, veel buikpijn etc. Daarbij gewoon een onrustig gevoel erbij. Ik kan het niet zo goed verklaren. Daarbij wilde andere gyn al IUI doen, dus ik weet zo niet wat ik ervan moet denken.
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Na mijn steralisatie had ik een redelijke cyclus, wel zonder goede eisprong door de PCO.James schreef:Balen Jazzlyn! Denk dat er niet veel anders is als Clomid, omdat je dan aan de spuiten moet denk ik? Klopt het dat jullie eerste 2 ronden wel zonder Clomid was? Vanwaar de Clomid?
Clomid is echt te slecht voor mij. Ik word depressief, veel buikpijn etc. Daarbij gewoon een onrustig gevoel erbij. Ik kan het niet zo goed verklaren. Daarbij wilde andere gyn al IUI doen, dus ik weet zo niet wat ik ervan moet denken.
Ah, dat is echt naar Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat je het met spuiten anders hebt. Vaak is dat nog een tikkie heftiger. Maar je kunt het altijd overleggen. Wie weet is er wel een middel aanwezig!
Gast- Gast
Ik had juist begrepen dat spuiten wel eens beter kan vallen. Haha, is elke keer weer verschillend, voor ieder persoon natuurlijk. Maar van mij mogen ze zo met IUI beginnen. Ben het helemaal zat! Vooral omdat ik voor mijn gevoel de helft van de tijd zit te neuzelen, doordat het eitje vaak verkeerd zit.
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Ik had juist begrepen dat spuiten wel eens beter kan vallen. Haha, is elke keer weer verschillend, voor ieder persoon natuurlijk. Maar van mij mogen ze zo met IUI beginnen. Ben het helemaal zat! Vooral omdat ik voor mijn gevoel de helft van de tijd zit te neuzelen, doordat het eitje vaak verkeerd zit.
Het verschilt idd per persoon hoe je er op reageert. Misschien dat spuiten voor jou wel veel beter bevallen dan Clomid. Ook al is het heftiger qua hormonen enz.
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
Jazzlyn: Ik heb nooit clomid geslikt, maar heb wel de nodige hormonen gespoten. En dat is me best zwaar gevallen. De klachten die jij omschrijft kreeg ik er ook van. Hoort 'gewoon' bij het hormoongebruik.
All: ik ben weer terug van weggeweest. Had mn account gewist maar heb toch weer een nieuw gemaakt. Vond het toch wel leuk om nog eens te reageren.
Ben inmiddels een 9 dagen aan het spuiten (decapeptyl) voor onze eerste ivf behandeling en maandag is de startecho om te zien of ik dinsdag mag gaan stimuleren. Tot nu toe gaat het goed en heb ik nergens last van dus mij hoor je niet klagen! Ben alleen heeel moe maarja als dat alles is!
All: ik ben weer terug van weggeweest. Had mn account gewist maar heb toch weer een nieuw gemaakt. Vond het toch wel leuk om nog eens te reageren.
Ben inmiddels een 9 dagen aan het spuiten (decapeptyl) voor onze eerste ivf behandeling en maandag is de startecho om te zien of ik dinsdag mag gaan stimuleren. Tot nu toe gaat het goed en heb ik nergens last van dus mij hoor je niet klagen! Ben alleen heeel moe maarja als dat alles is!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Oog Sharky ik was al benieuwd hoe het met je was! Fijn dat de bijwerkingen meevallen en hopen dat je snel mag stimuleren! Hou je ons up to date?
Ik begin niet zo lang na jou, volgende week zaterdag de eerste spuit Decapeptyl!
Ik begin niet zo lang na jou, volgende week zaterdag de eerste spuit Decapeptyl!
Gast- Gast
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
James schreef:Oog Sharky ik was al benieuwd hoe het met je was! Fijn dat de bijwerkingen meevallen en hopen dat je snel mag stimuleren! Hou je ons up to date?
Ah dat gaat dan weer snel he, james. Maar jij had geloof ik de vorige keren wat last van de deca he? Hopelijk valt het deze keer mee.
Ja zou fijn zijn als ik snel mag gaan stimuleren.... eerlijk gezegd verheug ik me er een beetje op want dan wordt het allemaal wat echter. Al realiseer ik me ook heel goed dat het dan alleen maar zwaarder gaat worden.
Houd jullie zeker op de hoogte.
Muppetje: dankje. Voor jou ook succes, heb jouw topic meegelezen.
sharky- Fluisteraar
sharky schreef:James schreef:Oog Sharky ik was al benieuwd hoe het met je was! Fijn dat de bijwerkingen meevallen en hopen dat je snel mag stimuleren! Hou je ons up to date?
Ah dat gaat dan weer snel he, james. Maar jij had geloof ik de vorige keren wat last van de deca he? Hopelijk valt het deze keer mee.
Ja zou fijn zijn als ik snel mag gaan stimuleren.... eerlijk gezegd verheug ik me er een beetje op want dan wordt het allemaal wat echter. Al realiseer ik me ook heel goed dat het dan alleen maar zwaarder gaat worden.
Houd jullie zeker op de hoogte.
Muppetje: dankje. Voor jou ook succes, heb jouw topic meegelezen.
Dankje!!
Muppetje- Ratel
Earene; misschien meld ik me ook nog aan in het andere topic, weet het nog niet. Soms kom ik er niet eens aan toe om hier te reageren. haha. Ik blijf in elk geval hier misschien zie me je ook in het andere
Jazzlyn; balen!! Het lijkt me inderdaad ook zo frustrerend voor jou omdat je ook nog 'geluk' moet hebben dat het eitje op de goede plek zit.
Sharky; wat leuk om even wat van je te horen! Je zit dus midden in de behandeling. spannend! Wel fijn dat het tot nu toch goed gaat op de moeheid na dan. heel veel succes en sterkte!
all; hier alles goed, ik zit op het wachtbankje! Als je naar m'n ticker kijkt zou ik m'n nod hebben, maar ik ga uit van 31 dagen ipv 28 gezien de positieve ovulatietesten. En dit keer wil ik ook echt proberen met wachten met testen. Als ik ongesteld ga worden dan heb ik waarschijnlijk morgen of zaterdag al wel wat rozig slijm.... we zullen zien
Jazzlyn; balen!! Het lijkt me inderdaad ook zo frustrerend voor jou omdat je ook nog 'geluk' moet hebben dat het eitje op de goede plek zit.
Sharky; wat leuk om even wat van je te horen! Je zit dus midden in de behandeling. spannend! Wel fijn dat het tot nu toch goed gaat op de moeheid na dan. heel veel succes en sterkte!
all; hier alles goed, ik zit op het wachtbankje! Als je naar m'n ticker kijkt zou ik m'n nod hebben, maar ik ga uit van 31 dagen ipv 28 gezien de positieve ovulatietesten. En dit keer wil ik ook echt proberen met wachten met testen. Als ik ongesteld ga worden dan heb ik waarschijnlijk morgen of zaterdag al wel wat rozig slijm.... we zullen zien
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
@ moepie, ja inderdaad frustrerend. Maar ik heb deze ronde geen drang gehad om te testen. Gek he? Voel af en toe een krampje en heb echt geen tekenen van een zwangerschap. Alleen vreselijke maagzuur, mijn maagmedicatie wil niet werken
Jij ook bijna NOD, we liepen inderdaad zo´n beetje op!
@Sharky, wat leuk weer wat van je te horen!
Jij ook bijna NOD, we liepen inderdaad zo´n beetje op!
@Sharky, wat leuk weer wat van je te horen!
Jazzlyn- Prater
Sharky, ik had gezien dat je je account had laten verwijderen en was al bang dat we nooit meer wat van je zouden horen. Wat spannend dat er nu wat gebeurt bij jou, heel erg veel succes toegewenst.
Gast- Gast
Ik denk dat we weer een ronde verder zijn
Met afvegen al enige voortekenen ontdekt........
moepie- Kletskop
Wat jammer Moepie
Ga er weer vandoor, ik 'hoor' niet in jullie topic
Ga er weer vandoor, ik 'hoor' niet in jullie topic
Muppetje- Ratel
moepie schreef:Ik denk dat we weer een ronde verder zijn
Balen Moepie ik verwacht het ook vandaag en morgen. Kunnen we samen door, lopen gelijk op!
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:moepie schreef:Ik denk dat we weer een ronde verder zijn
Balen Moepie ik verwacht het ook vandaag en morgen. Kunnen we samen door, lopen gelijk op!
ja inderdaad gelijk op. Dit was ook mijn derde ronde met clomid! de jouwe toch ook?
moepie- Kletskop
Inderdaad! Ik zit nog steeds te wachten. Net zelfs gejeweetweld. maar nog niks De vorige 6 keer werd ik het wel rond 6e! Stom Stom Stom lichaam. Wil gewoon door naar de volgende ronde, deze afsluiten zeg maar.moepie schreef:Jazzlyn schreef:moepie schreef:Ik denk dat we weer een ronde verder zijn
ja inderdaad gelijk op. Dit was ook mijn derde ronde met clomid! de jouwe toch ook?
Jazzlyn- Prater
@ Injecties: De gynaecoloog zei tegen mij dat ik over moest gaan op injecties als ik de volgende keer weer zo veel last had van bijwerkingen van Clomid. De bijwerkingen van injecties zouden minder zijn. Maar het zal dan wel per persoon verschillen inderdaad.
@ Sharky: Leuk dat je toch weer reageert! Fijn dat je tot nu toe nergens last van hebt, behalve de moeheid dan. Hopelijk mag je snel stimuleren, ben benieuwd hoe het verder gaat!
@ Moepie: He, wat balen zeg! Hopelijk zet het toch niet door…
@ Muppetje: Je kan gewoon meeschrijven hier, hoor! Jij bent ook naar de huisarts gestapt en doorverwezen, het is niet zo dat je hier niet bij hoort.
@ Sharky: Leuk dat je toch weer reageert! Fijn dat je tot nu toe nergens last van hebt, behalve de moeheid dan. Hopelijk mag je snel stimuleren, ben benieuwd hoe het verder gaat!
@ Muppetje: Je kan gewoon meeschrijven hier, hoor! Jij bent ook naar de huisarts gestapt en doorverwezen, het is niet zo dat je hier niet bij hoort.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane schreef:@ Injecties: De gynaecoloog zei tegen mij dat ik over moest gaan op injecties als ik de volgende keer weer zo veel last had van bijwerkingen van Clomid. De bijwerkingen van injecties zouden minder zijn. Maar het zal dan wel per persoon verschillen inderdaad.
Ach, das lief van je, dankje.
Edit moet ik me dan ook nog netjes voorstellen, of ' kennen' jullie me wel?
Muppetje- Ratel
Muppetje; je bent welkom hoor! Ik heb wel het topic van je gelezen over dat je naar de fertiliteitsafdeling zou gaan. Maar verder weet ik nog niet zo veel van je (niet dat dat veel hoeft te zijn op een forum natuurlijk haha) Maar hoe was is je afspraak gegaan?
Ik ben moepie en wij gaan voor een tweede kindje. Heb een dochtertje van bijna 2. Van haar ben ik zwanger geworden door het slikken van clomid. Daarmee was het de tweede ronde raak.
Nu slik ik weer clomid maar in de tussentijd is mijn man ernstig ziek geweest en heeft chemotherapie ondergaan. Daardoor is de kwaliteit van zijn zaad erg verslechterd. We proberen het nu nog 3 rondes met clomid, waar ik er dus net 1 van heb gehad en gaan dan (indien nog nodig, hopelijk niet natuurlijk) inseminatie doen.
Ik ben moepie en wij gaan voor een tweede kindje. Heb een dochtertje van bijna 2. Van haar ben ik zwanger geworden door het slikken van clomid. Daarmee was het de tweede ronde raak.
Nu slik ik weer clomid maar in de tussentijd is mijn man ernstig ziek geweest en heeft chemotherapie ondergaan. Daardoor is de kwaliteit van zijn zaad erg verslechterd. We proberen het nu nog 3 rondes met clomid, waar ik er dus net 1 van heb gehad en gaan dan (indien nog nodig, hopelijk niet natuurlijk) inseminatie doen.
moepie- Kletskop
Moepie, ik heb je verhaal destijds gevolgd. Zo erg vond ik het voor je....
Ik ben 27 manlief 31. We gaan voor ons eerste kindje, ik word alleen niet meer ongesteld
Ben eind oktober gestopt met de pil, heb daarna drie cyclussen gehad, maar nu dus niets meer...
Hoe het is gegaan zal ik even kopiëren uit het andere topic:
Het ging op zich wel goed. Het liep een uur uit, vreselijk vond ik dat.
Toen we uiteindelijk aan de beurt waren hebben ze vooral een hoop gevraagd. Er is bij ons allebei bloed afgenomen. Mijn man moet volgende week een potje inleveren. Dan kunnen we volgende week bellen voor een nieuwe afspraak voor mij. Ik krijg dan een echo en inwendig onderzoek, en de zaad en bloed uitslagen worden dan besproken.
Pas dan zullen ze mijn menstruatie opwekken. Waarschijnlijk zal ik daarna Clomid krijgen,.maar dat ligt even aan de uitslagen.
Ik weet niet of ik heel actief mee ga schrijven hoor, ik vind een topic soms al bijhouden genoeg. Maar ik las altijd wel al met jullie mee, web heb nu natuurlijk in dit topic iets meer te vertellen dan toen ik nog ' gewoon' bezig was...
Ik ben 27 manlief 31. We gaan voor ons eerste kindje, ik word alleen niet meer ongesteld
Ben eind oktober gestopt met de pil, heb daarna drie cyclussen gehad, maar nu dus niets meer...
Hoe het is gegaan zal ik even kopiëren uit het andere topic:
Het ging op zich wel goed. Het liep een uur uit, vreselijk vond ik dat.
Toen we uiteindelijk aan de beurt waren hebben ze vooral een hoop gevraagd. Er is bij ons allebei bloed afgenomen. Mijn man moet volgende week een potje inleveren. Dan kunnen we volgende week bellen voor een nieuwe afspraak voor mij. Ik krijg dan een echo en inwendig onderzoek, en de zaad en bloed uitslagen worden dan besproken.
Pas dan zullen ze mijn menstruatie opwekken. Waarschijnlijk zal ik daarna Clomid krijgen,.maar dat ligt even aan de uitslagen.
Ik weet niet of ik heel actief mee ga schrijven hoor, ik vind een topic soms al bijhouden genoeg. Maar ik las altijd wel al met jullie mee, web heb nu natuurlijk in dit topic iets meer te vertellen dan toen ik nog ' gewoon' bezig was...
Laatst aangepast door Muppetje op za 18 jun 2011 - 4:35; in totaal 1 keer bewerkt
Muppetje- Ratel
muppetje: misschien vind je het juist wel fijner om hier mee te schrijven, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten (of hebben gezeten). goed van je dat je bij de arts bent geweest en dat er nu stappen ondernomen worden. Hopelijk valt het allemaal mee met de uitslagen en ben je snel zwanger, met of zonder een beetje hulp!
Voor mij is het al 2 jaar geleden dat ik naar de fertiliteitsarts ben gegaan, maar kan me nog goed voorstellen hoe zenuwachtig en onzeker ik toen was. En dankzij dit topic heb ik ervaren dat ik niet de enige ben die sommige gevoelens en gedachtes heeft. Vond er veel herkenning.
Voor mij is het al 2 jaar geleden dat ik naar de fertiliteitsarts ben gegaan, maar kan me nog goed voorstellen hoe zenuwachtig en onzeker ik toen was. En dankzij dit topic heb ik ervaren dat ik niet de enige ben die sommige gevoelens en gedachtes heeft. Vond er veel herkenning.
sharky- Fluisteraar
sharky schreef:muppetje: misschien vind je het juist wel fijner om hier mee te schrijven, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten (of hebben gezeten). goed van je dat je bij de arts bent geweest en dat er nu stappen ondernomen worden. Hopelijk valt het allemaal mee met de uitslagen en ben je snel zwanger, met of zonder een beetje hulp!
Dat is misschien ook wel zo ja. Fijn dat ik welkom ben in ieder geval! Ik hoop ook dat het meevalt.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:sharky schreef:muppetje: misschien vind je het juist wel fijner om hier mee te schrijven, omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten (of hebben gezeten). goed van je dat je bij de arts bent geweest en dat er nu stappen ondernomen worden. Hopelijk valt het allemaal mee met de uitslagen en ben je snel zwanger, met of zonder een beetje hulp!
Dat is misschien ook wel zo ja. Fijn dat ik welkom ben in ieder geval! Ik hoop ook dat het meevalt.
Muppetje ga je ons verlaten??
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....