Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@LCN: wat fijn dat het vandaag alweer wat beter ging met de echo. En het klopt idd wel wat Sharky zegt, net alsof je eierstokken zich dan verplaatsen/oprekken als er meer/grotere eitjes zitten (op zich wel logisch) Ik hoop dat de 4e FM er goed uitziet en dat de kleintjes dan ook goed meedoen!!
@Tea: nee, wij gaan niks meer proberen. Als het spontaan gebeurd, dan gebeurd het, maar we gaan geen ICSI meer doen (kunnen we ook niet betalen) Hebben vantevoren gezegd, 4x en dan klaar. En helaas is dat werkelijkheid geworden. Helaas zijn mijn hormonen nu wel dusdanig in de war, dat ik van de huisarts een verwijzing voor de gyn heb gekregen. En welk gedicht bedoel je, ik zie niets staan?
@Creabea: kan me voorstellen dat het een klap is, heel veel succes!
@rest van de meiden hier: heel veel succes met alle behandelingen en alles daar omheen!!
@Tea: nee, wij gaan niks meer proberen. Als het spontaan gebeurd, dan gebeurd het, maar we gaan geen ICSI meer doen (kunnen we ook niet betalen) Hebben vantevoren gezegd, 4x en dan klaar. En helaas is dat werkelijkheid geworden. Helaas zijn mijn hormonen nu wel dusdanig in de war, dat ik van de huisarts een verwijzing voor de gyn heb gekregen. En welk gedicht bedoel je, ik zie niets staan?
@Creabea: kan me voorstellen dat het een klap is, heel veel succes!
@rest van de meiden hier: heel veel succes met alle behandelingen en alles daar omheen!!
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10
LCN wat fijn! Dus je hebt niet heel erg veel last van de hormonen? Oh gelukkig maar! Wanneer denk je dat de punctie is?
BWR, ga je zelf nog 1 poging wagen in de toekomst? Lezen CKC.
Laatst aangepast door 2CKC2 op ma 10 okt 2011 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
blauwwitrood schreef:
En nee, ik zie het gedicht ook niet meer staan helaas. Vreemd!
Gast- Gast
@Tea: ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar het gedichtje...wil je 'm nog een keertje plaatsen?? Heb net je eigen topic gelezen, voor jou!
@CKC: haha, stiekem moest ik wel een beetje lachen. Vraag met streep erdoor en dan je reactie naar jezelf toe. Maar goed, het antwoord heb je al gelezen. Hoe gaat het met jou, na de mislukte operatie van vorige wk? Ben je weer een beetje opgeknapt?
@CKC: haha, stiekem moest ik wel een beetje lachen. Vraag met streep erdoor en dan je reactie naar jezelf toe. Maar goed, het antwoord heb je al gelezen. Hoe gaat het met jou, na de mislukte operatie van vorige wk? Ben je weer een beetje opgeknapt?
Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat, CKC!
BWR:
BWR:
Gast- Gast
@ckc: volgens mij schreef ik nergens dat ik geen last van de hormonen heb hoor haha . Ik ben nl wel erg moe en heb best wel last van mn buik en onderrug. Eerder had ik ook veel hoofdpijn. Maar het valt me verder wel erg mee idd, gelukkig! Ben ook benieuwd hoe t met jou gaat en of je nog nieuws hebt. Oh en weet nog niet wanneer de punctie is, misschien vrijdag of in het weekend?
@bwr: jeetje heftig hoor. Hopelijk lukt het nog eens spontaan ... Lijkt me wel echt zwaar als je toch elke keer nog hoop hebt. Jullie hebben ook icsi gedaan lees ik? Hadden jullie wel steeds embryo's? Ik ken je verhaal nog niet, alleen als je zin hebt om te vertellen hoor...
@bwr: jeetje heftig hoor. Hopelijk lukt het nog eens spontaan ... Lijkt me wel echt zwaar als je toch elke keer nog hoop hebt. Jullie hebben ook icsi gedaan lees ik? Hadden jullie wel steeds embryo's? Ik ken je verhaal nog niet, alleen als je zin hebt om te vertellen hoor...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Le Chat Noir schreef:@ckc: volgens mij schreef ik nergens dat ik geen last van de hormonen heb hoor haha . Ik ben nl wel erg moe en heb best wel last van mn buik en onderrug. Eerder had ik ook veel hoofdpijn. Maar het valt me verder wel erg mee idd, gelukkig! Ben ook benieuwd hoe t met jou gaat en of je nog nieuws hebt. Oh en weet nog niet wanneer de punctie is, misschien vrijdag of in het weekend?
Haha, oh maar voor mij is last van mijn hormonen hebben dat mijn man dekking moet zoeken haha. Nee ik snap wat je bedoeld. Doen de prikken je zeer? Ik ben daar bang voor.
Met mij gaat het OK. Ik heb af en toe enorme pijnscheuten dat ik even moet stilstaan/zitten. Maar gaat beter. Ik moet aanstaande donderdagochtend langs bij de gynaecoloog om de verwijdering door te spreken. Had hem een boze email gestuurd, hij zei namelijk in zijn voorgaande emails dat ik niet,mocht dit niet lukken me vrij snel zou behandelen, maar toen het mislukte kon ik pas eind december terecht. Jadoei! Ga niet mijn kerst verpesten, en twee dit was niet de afspraak.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
BWR: kan hem niet meer vinden Ik zal nog eens goed zoeken, was een mooi gedichtje
CKC:
En natuurlijk ook voor de rest!
CKC:
En natuurlijk ook voor de rest!
Gast- Gast
LCN, spannend dat de punctie wellicht deze week is. Vervelend dat de echo's zo vervelend zijn bij jou . Ik hoop dat de kleinere follikels nog gegroeid zijn en dus mee in aanmerking komen voor de punctie!
Moepie, jouw vruchtbare dagen zijn alweer voorbij, toch? Nu is het spannend afwachten natuurlijk
Tea-Leaf, ik vind het een leuke tip van je, maar ik ga er nu verder nog niets mee doen. Ik zit nu juist in mijn eerste ronde met Clomid e.d. en ik wil eerst kijken of ik daar resultaat mee heb. Als het na x aantal maanden nog geen resultaat geeft, dan wil ik die zinktabeletten wel eens gaan proberen.
Creabea, jou 'ken' ik al he . Maar fijn dat je vrijdag het HSG onderzoek krijgt. Het lijkt me geen fijn onderzoek, maar schijnbaar ben je de maanden erna wel extra vruchtbaar (of is dat een fabeltje?)
CKC, ik ben benieuwd wat je gyn donderdag te vertellen heeft. Hopelijk kan je toch sneller terecht kan dan eind december.
BWR, ik vind het zo verdrietig om te lezen dat jullie uitbehandeld zijn . Hopelijk lukt het ooit toch nog op de spontane manier
@ All: Vorige woensdag heeft mijn vriend zijn zaad binnengebracht en donderdags kreeg ik al de uitslag dat deze heel goed was, dus dat daar sowieso al geen probleem is zeg maar. Wij waren enorm opgelucht nu natuurlijk. Gisteren ben ik dan ook nog ongesteld geworden, dus ik zit nu officieel in mijn eerste ronde met Clomid. Wel raar allemaal, weet niet goed wat ik moet verwachten, of het aan gaat slaan etc. Ik hoop op het beste iig.
Moepie, jouw vruchtbare dagen zijn alweer voorbij, toch? Nu is het spannend afwachten natuurlijk
Tea-Leaf, ik vind het een leuke tip van je, maar ik ga er nu verder nog niets mee doen. Ik zit nu juist in mijn eerste ronde met Clomid e.d. en ik wil eerst kijken of ik daar resultaat mee heb. Als het na x aantal maanden nog geen resultaat geeft, dan wil ik die zinktabeletten wel eens gaan proberen.
Creabea, jou 'ken' ik al he . Maar fijn dat je vrijdag het HSG onderzoek krijgt. Het lijkt me geen fijn onderzoek, maar schijnbaar ben je de maanden erna wel extra vruchtbaar (of is dat een fabeltje?)
CKC, ik ben benieuwd wat je gyn donderdag te vertellen heeft. Hopelijk kan je toch sneller terecht kan dan eind december.
BWR, ik vind het zo verdrietig om te lezen dat jullie uitbehandeld zijn . Hopelijk lukt het ooit toch nog op de spontane manier
@ All: Vorige woensdag heeft mijn vriend zijn zaad binnengebracht en donderdags kreeg ik al de uitslag dat deze heel goed was, dus dat daar sowieso al geen probleem is zeg maar. Wij waren enorm opgelucht nu natuurlijk. Gisteren ben ik dan ook nog ongesteld geworden, dus ik zit nu officieel in mijn eerste ronde met Clomid. Wel raar allemaal, weet niet goed wat ik moet verwachten, of het aan gaat slaan etc. Ik hoop op het beste iig.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Fijn dat dat in ieder geval goed was Alyssa!
De tip die Tea je gaf was eigenlijk bedoeld dat je op den duur dus geen Clomid meer nodig hebt, omdat zinktabletten je hypofyse stimuleren tot een normale cyclus. Dat is in feite ook wat Clomid doet, alleen Clomid doet dat maar 1 ronde (plus dat het chemische rommel is natuurlijk). En zink stimuleert dit dus op een natuurlijke manier.
De tip die Tea je gaf was eigenlijk bedoeld dat je op den duur dus geen Clomid meer nodig hebt, omdat zinktabletten je hypofyse stimuleren tot een normale cyclus. Dat is in feite ook wat Clomid doet, alleen Clomid doet dat maar 1 ronde (plus dat het chemische rommel is natuurlijk). En zink stimuleert dit dus op een natuurlijke manier.
Gast- Gast
Je kunt altijd verschillende dingen naast elkaar proberen. Bij mij hielp koolhydraatarm eten bijvoorbeeld heel goed voor mijn cyclus. Ik ben er tijdens het Clomidgebruik mee begonnen en op een gegeven moment begon dezelfde dosis beter aan te slaan. Waarmee ik natuurlijk helemaal niet wil zeggen dat je het maar moet gaan proberen Alyssa, ik zeg het alleen maar even .
Ik had trouwens nog nooit gehoord dat zink ook kon helpen! Dat klinkt een stuk beter dan koolhydraatarm eten, want dat was af en toe wel een opgave.
Ik had trouwens nog nooit gehoord dat zink ook kon helpen! Dat klinkt een stuk beter dan koolhydraatarm eten, want dat was af en toe wel een opgave.
Gast- Gast
Vrijdag om 8 uur heb ik de punctie...! Over 2 uurtjes de pregnyl spuit.. Spannend allemaal! Heb nu sowieso 5 grote en misschien nog 2 straks erbij, plus nog kleintjes die helaas niet mee doen zeer waarschijnlijk.
Le Chat Noir- Prater
Le Chat Noir schreef:Vrijdag om 8 uur heb ik de punctie...! Over 2 uurtjes de pregnyl spuit.. Spannend allemaal! Heb nu sowieso 5 grote en misschien nog 2 straks erbij, plus nog kleintjes die helaas niet mee doen zeer waarschijnlijk.
Wat spannend meid!! Heel veel succes en sterkte vrijdag!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Le Chat Noir schreef:Vrijdag om 8 uur heb ik de punctie...! Over 2 uurtjes de pregnyl spuit.. Spannend allemaal! Heb nu sowieso 5 grote en misschien nog 2 straks erbij, plus nog kleintjes die helaas niet mee doen zeer waarschijnlijk.
Spannend! Ik ga heel hard voor je duimen!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Heel veel succes LCN! Ik kan je echt een pittenkussen aanraden voor de puncties. Dat heeft mij goed geholpen te ontspannen en je aandacht te verleggen.
Gast- Gast
Spannend LCN! Ik zal heel hard voor je duimen dat het voor jou net zo goed te doen is als bij mij! En dan op naar bevruchte eicellen, spannend,spannend,spannend!!! Fijn dat je al lekker vroeg mag, dan hik je er niet zo tegenaan!
sharky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 161
Punten : 163
Registratiedatum : 16-06-11
Dankje allemaal...ik vind het echt spannend. Gelukkig gingen de laatste echo's wel en stuk beter.
@jolicious: hoe deed je dat met dat kersenpitkussen dan?
@jolicious: hoe deed je dat met dat kersenpitkussen dan?
Le Chat Noir- Prater
Gewoon op mijn onderbuik! Even vragen of ze 'm voor je opwarmen.
Gast- Gast
Lcn: ook hier nog even een berichtje, ik zal aan je denken morgen!
Ik heb morgen mijn hsg, wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig...hoop dat het meevalt! Ik reageer morgen uitgebreider meiden!
Ik heb morgen mijn hsg, wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig...hoop dat het meevalt! Ik reageer morgen uitgebreider meiden!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Lcn: ook hier nog even een berichtje, ik zal aan je denken morgen!
Heel veel succes morgen, mijn duimen draaien ook voor jou, komt vast goed
Muppetje- Ratel
Dank je wel lieve muppet!
Ik duim ondertussen ook voor jou, las in het andere topic dat je de spanning goed opbouwt! Ik heb hele goeie hoop voor je! Ik gun het je zo!
Ik duim ondertussen ook voor jou, las in het andere topic dat je de spanning goed opbouwt! Ik heb hele goeie hoop voor je! Ik gun het je zo!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea_28 schreef:Dank je wel lieve muppet!
Das lief van je, Dankje
Muppetje- Ratel
LCN en Crea, heel veel succes vandaag meiden!
Muppetje- Ratel
LCN en Crea: heel veel succes vandaag!!
Nou daar ben ik alweer! Vanmorgen al om 6:20 in de auto, is ruim een uur rijden naar dit ziekenhuis. Was erg nerveus. Gelukkig aardige verpleegkundige die het infuus gelijk goed prikte. Ik mocht gaan liggen met een doek over me heen. Kwam nog een analist en arts bij. Eerst met een eendenbek alles schoonmaken, toen begon de punctie. Het zijn wat venijnige, doffe prikken. Ik vond het goed te doen zo met wat dormicum..al had ik maar heel weinig gehad uiteindelijk. Had mn ogen dicht en goed ontspannen. Omdat ik er maar weinig had was het echt zo klaar.. In de uitrustkamer hoorden we dat er uiteindelijk 3 gevonden waren, van de 6 die aangeprikt waren. Hopelijk worden ze dan allemaal bevrucht..vind het niet echt enorm goed, maar er is nog genoeg hoop!
Morgenochtend worden we gebeld over bevruchtingen.
Morgenochtend worden we gebeld over bevruchtingen.
Le Chat Noir- Prater
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....