Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  moepie za 4 jun 2011 - 21:25

He meiden,

Hoe is het met jullie??
Ons topic was helemaal verdwenen naar de tweede pagina, was even zoeken smile

Met mijn rug gaat het gelukkig weer een stuk beter!!
En ook dit keer heb ik waarschijnlijk weer een cyclus van 31 dagen, wat dus gunstig was voor m'n vruchtbare dagen, want volgens mij heb ik vanmorgen m'n eisprong gevoeld, gisteravond een positieve ovulatietest, en doordat het nu beter ging met m'n rug konden we het dus toch gezellig maken smile
Lang zitten en lang lopen wil nog niet echt, heb dus echt nog wel last.

liefs
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat - Pagina 4 Empty Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat

Bericht  Gast za 4 jun 2011 - 21:49

Succes Moepie! Fijn van je rug ;-)

Ik ben zelf weer aan de pil en moet rond 25 juni weer beginnen met spuiten, dus dat duurt nog een paar weekjes. De punctie valt midden in mijn vakantie, dat vind ik stiekem
een beetje jammer haha. Heb je nog niet het gevoel vakantie te hebben. Maar goed, aan de andere kant wel fijn dat ik de eerste wachtweek ook nog vakantie heb, kan ik mezelf ook niet overbelasten ;-).

Hoe zou het met chloe30 zijn?

Gast
Gast

Bericht  moepie zo 5 jun 2011 - 0:34

James; spannend hoor!! Ik ga natuurlijk weer hard voor je duimen!

ik ben ook wel benieuwd hoe het met Cloe is....
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie zo 5 jun 2011 - 5:40

Earane: Hoe gaat het met jou? Inmiddels al aan de Clomid begonnen? Hoeveel mg zit je nu?

Moepie: Fijn dat het weer iets beter gaat met je rug. Heb je toch mooi je ei kunnen benutten Wink Nu is het wachten, wachten, wachten... Duurt altijd lang he!

James: Voor jou komt er ook weer een spannende tijd aan! Mag ik vragen waarom je aan de pil bent?

Iedereen: Tijdje niet geweest. Was er een beetje klaar mee. Helaas gister weer ongesteld geworden. En hoe! Heel veel stolsels enzo. Heb ik normaal echt nooit. Kan niet eens een tampon gebruiken. Als ik op het toilet zit dan stroomt het er gewoon uit. Het is dat ik geen krampen heb anders zou ik zweren dat het een miskraam zou zijn. Nu maar hopen dat het snel minder wordt. Heb het niet zo op maandverband :P

Woensdag weer beginnen met de Clomid. De komende 3 keren zonder ziekenhuisbezoekjes dus hoop dat mn cyclus netjes blijft nu 42 - 41 dus opzich wel netjes.

Vraagje: Hoe nemen jullie de Clomid in? Ik nam namelijk alle pilletjes tegelijk.. Maar schijnt niet goed te zijn? Dus deze cyclus maar 3x per dag.

Verder zijn we druk bezig geweest met de tuin. De helft is nu gedaan. Ziet er al super uit! Door de regen vandaag kon er helaas niet verder gegaan worden dus ik hoop dat de broer van mijn vriend van de week nog tijd heeft. (hij is strater) Hij is alleen zo druk en betaalde klussen hebben toch een beetje voorrang (begrijpelijk, hij verdient nu zn geld voor de maanden dat het minder weer is).

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Earane zo 5 jun 2011 - 6:05

@ Moepie: Fijn dat je wat minder last hebt van rug en deze ronde toch niet verloren is gegaan! Hopelijk over 2 weken met positief resultaat natuurlijk.

@ James: Spannend weer bij jou! Kan me voorstellen dat het balen is dat de punctie midden in je vakantie valt.

@ Clapperdie: Balen dat je ongesteld bent geworden en gelijk zo heftig ook. Wel fijn op zich dat je de komende maanden geen echo's hebt. Ik slikte alle pillen van Clomid tegelijk toen ik 100 mg slikte. Wist niet dat het niet goed zou zijn. Ben wel benieuwd wat er niet goed aan is? Ik ben nog niet met Clomid begonnen, moet eerst nog ongesteld worden. Moet weer 100 mg gaan slikken.

@ All: Gister de laatste pil Provera gehad en nu maar afwachten op mijn ongesteldheid. Op dag 3 dus een echo en dan zie ik wel weer verder smile
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Earane di 7 jun 2011 - 23:47

Hey meiden, hoe gaat het bij jullie?

Ik ben vanochtend al ongesteld geworden en vrijdag heb ik de echo. Ik zie er wel een beetje tegenop omdat ik dan nog heftig ongesteld zal zijn. Ben benieuwd of ik schoon ben van binnen en ik gewoon mag beginnen met de Clomid.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie wo 8 jun 2011 - 0:09

Earane: Wat lekker snel zeg! Hoop dat alles er netjes uit ziet en dat je weer aan de Clomid mag.

Iedereen: Ik ben vandaag weer met Clomid begonnen. Probeer mn pilletjes verspreid over de dag in te nemen, kijken of dit verschil gaat geven. Omdat ik deze periode niet gemonitoord wordt in het ziekenhuis heb ik besloten wel ovulatietesten te gaan gebruiken. Alleen wel die van Clearblue. Die geven teminste een duidelijke "smile" als de test positief is. Verder is mijn menstruatie al weer bijna weg. Was even heel heftig maar nu nog nauwelijks iets. Gelukkig maar!

Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane vr 10 jun 2011 - 2:46

Ik ben bij de gynaecoloog geweest vanochtend en ik ben gelukkig schoon van binnen! Dus de eerste pilletjes Clomid zijn alweer geslikt... volgende week donderdag heb ik weer een echo op dag 9. Ik had wel gewoon mogen beginnen met Clomid toen ik op vakantie ongesteld werd... Heb blijkbaar wel gewoon een eisprong gehad. Maar het geeft niet, nu komt het ook beter uit i.v.m. stage.

@ Clapperdie: Hoe gaat het bij jou? Last van de bijwerkingen? Ik denk dat ik in jouw geval ook wel ovulatietesten zou gebruiken. Vooral omdat je steeds rond de 42 dagen zit en je geen echo's krijgt. Ik heb trouwens aan mijn gynaecoloog gevraagd of ik de Clomid in een keer moet slikken of verspreid over de dag. Hij zei dat de Clomid een lange halfwaardetijd heeft van 5 a 7 dagen en dan is de werking pas afgenomen tot de helft. Aangezien we 5 dagen de Clomid slikken wordt het steeds weer aangevuld. Geloof dat het zo zit, haha. Het zou in principe niet uit moeten maken dus. Wel handiger, want als ik meerdere keren op een dag moet slikken dan ben ik bang dat ik het een keer vergeet Wink

Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Clapperdie vr 10 jun 2011 - 7:03

Earane: Wat fijn dat je met Clomid mag beginnen! Lekker weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen! Hoop op een positief resultaat!

De bijwerkingen zijn er er weer hoor! Lekkere opvliegers, slaap slecht maar ben wel erg moe, en beetje neerslachtig. Maar gelukkig voel ik me vandaag al weer wat beter. De opvliegers heb ik nu alleen 's nachts.

Bedankt voor de uitleg over de Clomid! Ik slik wel gewoon 3x per dag. Kijken of het mn cyclus beinvloed. Vanaf woensdag ga ik beginnen met de ovulatietesten. Heb er 20 dus moet toch een smile uitkomen! Ben erg benieuwd en kan niet wachten! Heb weer zo de babykriebels te pakken.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  moepie za 11 jun 2011 - 6:45

Hoi meiden,

Wij zijn een midweekje weggeweest. Erg gezellig gehad!
Ik voel me niet veel anders dan normaal, ja soms... maar ik denk eigenlijk dat ik me dat inbeeld hahaha! Af en toe pijnlijke borsten, dit had ik bij m'n eerste zwangerschap gelijk heel erg maar zo is het nu niet dus zal wel niks zijn, van de week kon ik nauwelijks middageten. Ik hoefde er niet eens aan te denken. Opzich was de trek er wel maar als ik dacht wat ik dan wou eten draaide m'n maag zich om :shock: Dit was 2 middagen zo.... wel vreemd. Maar het zal niks te betekenen hebben.
Volgende week m'n nod. We zullen zien.

Earene; Fijn he dat alles er goed uit zag tijdens de echo en dat je nu weer verder kunt! Ik duim voor een mooie ronde met een mooi resultaat!

Clapperdie; omdat ik ook alleen de eerste cyclus een cyclusanalyse kreeg en nu niet meer gebruik ik ook ovulatietesten. Ik gebruik die van sensitest de midstream. Die vind ik opzich ook wel duidelijk.

James; meid hoe is het met jou?

moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie zo 12 jun 2011 - 22:47

Moepie: Wat lekker dat jullie een midweekje weg zijn geweest! Waar zijn jullie naar toe geweest?

Ohh dus weer spannende tijden! En met volgende week bedoel je deze week? Ik duim voor je!

Iedereen: Sad Damn opvliegers... Heb er zo'n last van zeg. Doe er geen oog door dicht. Strijken is trouwens ook geen goed idee op dit moment.. Zit dan ook heel de tijd te vliegeren haha...
Ben er wel achter dat als ik ergens kom waar het warmer is dan waar ik vandaan kom dat ik dan een opvlieger krijg. Dus van de kamer naar de badkamer waar de droger aan staat. Of als ik onder mn dekenskruip of als ik dus aan het strijken ben. Dus eigenlijk vind ik dat ik gewoon op de bank kan zitten heel de dag en mmn vriend maar even alles moet doen :P
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane ma 13 jun 2011 - 1:47

@ Clapperdie: Wat vervelend dat je weer zo'n last hebt van opvliegers hug En dan ook gewoon overdag nog. Hopelijk houdt het snel op nu je de laatste pillen hebt geslikt. Laat je vriend maar even alles doen inderdaad, je hebt een goed excuus :P

@ Moepie: Lekker een midweekje weg! Heerlijk is dat hè. Waar ben je geweest? Al bijna je NOD dus, spannend!

@ All: Bijna klaar met de Clomid, alleen morgen nog. Ik heb gelukkig niet zo veel last van de bijwerkingen als de vorige keer. Toen zat ik slecht in mijn vel en was ik erg neerslachtig. Nu wel dat ik wat emotioneler ben en prikkelbaarder, maar niet zo extreem als eerst. Ben benieuwd of de Clomid goed zijn werk doet.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  moepie ma 13 jun 2011 - 3:49

Clapperdie; nee ik bedoel volgende week m'n nod. Als ik van 31 dagen uit ga, ik ga proberen niet eerder te testen!

Balen he dat je zo'n last hebt van die opvliegers! Groot gelijk hoor, je mannetje gewoon even het werk laten doen Wink

Earene; wij zijn naar Centerparcs Vossemeren geweest. Was echt super. De kleine meid heeft zich daar ook geweldig vermaakt dus dan is het voor papa en mama al gauw goed.
Gelukkig dat je dit keer minder last had van de bijwerkingen van de clomid. Ik hoop ook voor jou dat het een mooi resultaat geeft.
Zit je schoonzusje trouwens al bij jullie in?

wat ik me afvroeg... kletsen jullie ook in het 'gewone' zwanger willen topic mee? Of alleen hier?

Liefs
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie ma 13 jun 2011 - 5:20

Ohh ik loop op ze zaken vooruit ;-) Ben benieuwd! Is moeilijk om je niet gek te maken.. Ik voel altijd alles na mn eisprong en ben er dan heilig van overtuigd dat ik zwanger ben haha.

Ik klets alleen hier mee maar zit soms wel te twijfelen om ook in het andere topic mee te kletsen. Het is hier zo rustig de laatste tijd.

Edit: ik kan het topic "meiden die zwanger willen worden" niet vinden. Bestaat die niet meer?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane ma 13 jun 2011 - 5:39

@ Moepie: Leuk, centerparcs! Heb ook goede verhalen gehoord over Vossemeren. Mijn schoonzusje woont al bijna 4 weken bij ons. Het gaat eigenlijk prima. Ze heeft ook al werk gevonden en nu nog een woning. Hopelijk gaat dat ook snel Wink .

Ik klets ook alleen hier mee, maar vind het wel jammer dat het hier zo rustig is. Andere topics zijn wel wat drukker inderdaad.

Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  *Lookie* ma 13 jun 2011 - 7:43

He meiden,
Hoe is het met jullie?
Ik kom jullie even een hart onder de riem steken, het is zo naar als het allemaal zo lang duurt en zo frustrerend.
Het zou zo super zijn als jullie binnenkort ook eens aan de beurt zijn om zwanger te raken want het is jullie allemaal enorm gegund. Heel veel liefs gewenst..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  moepie ma 13 jun 2011 - 7:48

Clapperdie; oh ja dit keer voel ik ook van alles hoor!! Gek wordt ik ervan, ergens zegt een stemmetje dat ik niet zwanger ben, dus dat zal ook wel niet o zijn.

Ik zat dus ook te twijfelen om in het andere topic (ook) mee te gaan schrijven omdat het inderdaad de laatste tijd hier zo rustig is en op dit moment is mijn situatie redelijk gelijk aan die van hun, het enige is dat ik de clomid slik elke maand. Hoef nu niet voor onderzoeken.

Volgens mij is het topic veranderd in "voor een kindje in 2011"

Earene; ja het park was echt super, de leukste van waar wij nu geweest zijn vind ik.
Wat fijn he dat het lekker loopt met je schoonzusje bij jullie in huis. En goed dat ze al een baan heeft gevonden!

Lookie; wat leuk dat je even komt kijken en wat een lieve woorden!!! Dank!! Ja, hopelijk volgen we je gauw smile
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jazzlyn ma 13 jun 2011 - 7:51

Hoi meiden,

Mag ik mijzelf hier ook aanmelden?

Zijn al een tijdje bezig voor een kindje. Gaan 4e ronde Clomid in over een dag of 4. (hopelijk niet natuurlijk)
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 5:44

Het is hier inderdaad rustig. Ik heb ook nog niet zoveel te melden nu, haha. 25 juni begin ik pas weer met spuiten. Heb de medicijnen vandaag alweer bij de apotheek besteld, dus het zal deze week wel weer binnen komen!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 14 jun 2011 - 7:08

moepie schreef:
Volgens mij is het topic veranderd in "voor een kindje in 2011"

Neehoor, zijn twee verschillende topics, maar iedereen stapt over naar het 2011 topic. Dat is dan ook heel gezellig, en iedereen is welkom!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Earane di 14 jun 2011 - 7:41

@ Lookie: Wat een lief berichtje, thanks! Hoe gaat het bij jou? Gaat hard joh! Het wordt ook eens tijd dat iemand uit dit topic jou gaat volgen!

@ Moepie: Ga jij ook in het andere topic meeschrijven? Als hier niemand meer gaat schrijven dan ga ik ook wel daarheen, haha.

@ Jazzlyn: Welkom! Al ben jij nu ook in het andere topic te vinden geloof ik. Wink

Hier niet veel te melden. Vandaag laatste Clomid geslikt en ik ben echt blij dat ik dit keer een stuk minder last heb gehad van bijwerkingen! Donderdag weer een echo bij een andere gynaecoloog en ik vind hem maar een rare vent. Kan het niet echt uitleggen, maar ik krijg de kriebels van hem en mijn vriend ook.
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Earane do 16 jun 2011 - 0:43

Vanochtend heb ik een echo gehad. Er zijn eiblaasjes te zien, maar nog erg klein. Moet maandag terugkomen en dan zijn ze hopelijk flink gegroeid.

Ik heb me ook aangemeld bij het andere topic, maar blijf ook gewoon hier meeschrijven. Misschien dat er in de toekomst meer meiden hier komen meeschrijven. Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn do 16 jun 2011 - 0:48

nou ik weet hier oor 95% zeker dat deze ronde ook weer is mislukt! morgen avond of zaterdag ongesteld, en daar gaan we weer met de Clomid.

Zucht Mad
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Earane do 16 jun 2011 - 0:55

Jazzlyn schreef:nou ik weet hier oor 95% zeker dat deze ronde ook weer is mislukt! morgen avond of zaterdag ongesteld, en daar gaan we weer met de Clomid.

Zucht Mad

Wat balen zeg! hug
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn do 16 jun 2011 - 1:01

Earane schreef:
Jazzlyn schreef:nou ik weet hier oor 95% zeker dat deze ronde ook weer is mislukt! morgen avond of zaterdag ongesteld, en daar gaan we weer met de Clomid.

Zucht Mad

Wat balen zeg! hug
Ja nogal...! De zoveelste ronde. Zoveel kansen hebben we niet meer. Zit te twijfelen of ik even de gyn bel of er iets anders is dan Clomid. Zie zo op tegen die zooi weer slikken!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: