Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
+44
Ugly Betty
Bruintje Beer
Caresses
CCC
Roxy
Triesje1983
Yaelynn
Alyssa
joyce0606
Lieke21
Parisienne
SarahKey
ingrid82
pitbullgup
Nana
nisavi
chipa
Liadan
Laced
kletskousje
Floor
Creabea_28
ShallY
liesje
holaagirl
Lejow
Paper Crown
Novalee
Pien
Amber-
sharky
blauwwitrood
Muppetje
Jazzlyn
*Lookie*
Chelle
truestar
Annie24
chloe30
Le Chat Noir
Luthien
moepie
Earane
Clapperdie
48 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
@ Moepie: wat onzettend balen zeg!! En ook belachelijk dat jullie zo lang op een afspraak moeten wachten. Zal er nu een keer getest worden? In ieder geval een dikke
@Earane: Best wel heftig om iemand in huis te nemen. Zal zij echt merken dat jij weg moet voor echo's? Gaat ze niet naar school/werk overdag?
@Earane: Best wel heftig om iemand in huis te nemen. Zal zij echt merken dat jij weg moet voor echo's? Gaat ze niet naar school/werk overdag?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Earene; Aan de ene kant wel gezellig natuurlijk een logee, maar ja voor langere tijd... hebben jullie wel een goede band? Wel heel lief van jullie dat jullie dat voor haar willen doen!
Ze zal toch vast wel snappen dat ze niet over jullie kinderwens moet praten met anderen?
Clapperdie; wat bedoel je met "zal er nu een keer getest worden?" ....
Hoe is het nu met jou? Heb je nog weer een echo gehad?
Ze zal toch vast wel snappen dat ze niet over jullie kinderwens moet praten met anderen?
Clapperdie; wat bedoel je met "zal er nu een keer getest worden?" ....
Hoe is het nu met jou? Heb je nog weer een echo gehad?
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Of zijn zaadjes nu nog een keer getest gaan worden omdat de twee uitslagen zo van elkaar afwijken.
Met mij gaat het goed. Heb maandag weer een echo. Zit nu op dag 21. De vorige ronde op dag 28 mn eisprong dus ben benieuwd of het weer die kant op gaat.
Met mij gaat het goed. Heb maandag weer een echo. Zit nu op dag 21. De vorige ronde op dag 28 mn eisprong dus ben benieuwd of het weer die kant op gaat.
Clapperdie- Kletskop
@ moepie wat piep die uitslag!!!
@ all, sorry even algemeen. Heb beetje last van mezelf momenteel Darmen sinds 2 a 3 dagen erg overstuur. Voel me erg moe en flauw :o Geen combinatie met ons handenbindertje hier thuis
Mama heeft heel de middag verplicht met de tractor moeten spelen
hoe is het hier allemaal?
Hoop op snel een eitje clapperdie
@ all, sorry even algemeen. Heb beetje last van mezelf momenteel Darmen sinds 2 a 3 dagen erg overstuur. Voel me erg moe en flauw :o Geen combinatie met ons handenbindertje hier thuis
Mama heeft heel de middag verplicht met de tractor moeten spelen
hoe is het hier allemaal?
Hoop op snel een eitje clapperdie
Gast- Gast
Clapperdie schreef:Of zijn zaadjes nu nog een keer getest gaan worden omdat de twee uitslagen zo van elkaar afwijken.
Over nog een keer testen heeft de verpleegkundige het niet gehad. Ze had het over 'verdere' behandeling. Maar mij lijkt het wel logisch dat ze nog een keer gaan testen omdat hij nu dus eigenlijk nog in die 2 tot 3 maanden na de griep zat.
Denk dat het duidelijk wordt zodra ik de arts spreek.
Dus maandag weer een echo voor jou. ben benieuwd.
Kleine uk; hopelijk voel je je gauw weer wat beter!
moepie- Kletskop
@ Clapperdie: Het is ook wel heftig inderdaad dat we nu niet meer lekker met zijn tweeën zijn. Mijn schoonzusje heeft geen werk of school en gaat vanaf morgen op zoek naar werk in mijn woonplaats. Zolang ze geen werk heeft zal ze het wel merken als ik naar het ziekenhuis moet. Als ze al snel werk vindt dan kunnen we het wel verbergen denk ik. De komende weken heb ik toch geen echo. Jij hebt morgen een echo dus? Ik hoop dat je eitje goed gegroeid is, of zelfs gesprongen!
@ Moepie: Ik kan wel goed opschieten met mijn schoonzusje, maar veel contact is er nooit geweest omdat ze aan de andere kant van het land woonde. Ik denk wel dat ze haar mond zal houden over onze kinderwens, maar toch... Hoe gaat het bij jou? Nog geen ongesteldheid te bekennen?
@ Kleine Uk: Voel je je al wat beter?
@ Moepie: Ik kan wel goed opschieten met mijn schoonzusje, maar veel contact is er nooit geweest omdat ze aan de andere kant van het land woonde. Ik denk wel dat ze haar mond zal houden over onze kinderwens, maar toch... Hoe gaat het bij jou? Nog geen ongesteldheid te bekennen?
@ Kleine Uk: Voel je je al wat beter?
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Earane schreef:
Nog geen ongestelheids verschijnselen, maar ook zeker niet van een zwangerschap. Dus ik ga d'r vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt. Ik probeer ook niet gelijk te gaan testen hoor, de vorige keer was m'n cyclus ook wat langer dan 28 dagen.
moepie- Kletskop
Moepie: Wat balen van het zaad van je man weer. Ik kan me voorstellen dat de verwachting heel anders is als het steeds de goede kant op ging.
Clapperdie: Hopelijk voor jou nog een eitje deze maand!
Allemaal: Wij hebben nog steeds geen behandeling meer en dat gaat voorlopig ook niet meer gebeuren. Ik ga hier ook in de toekomst niet meer meeschrijven. Ik merk dat ik rustiger en gelukkiger ben als ik me er niet teveel mee bezig houd en me wel bezig houd met andere dingen zoals genieten van het mooie weer, leuke dingen doen met mijn dochter etcetera. Vond het wel netjes om het even te laten weten omdat ik hier al zo lang meeschrijf. Allemaal heel veel succes met zwanger worden!!!!!!!!!!
Clapperdie: Hopelijk voor jou nog een eitje deze maand!
Allemaal: Wij hebben nog steeds geen behandeling meer en dat gaat voorlopig ook niet meer gebeuren. Ik ga hier ook in de toekomst niet meer meeschrijven. Ik merk dat ik rustiger en gelukkiger ben als ik me er niet teveel mee bezig houd en me wel bezig houd met andere dingen zoals genieten van het mooie weer, leuke dingen doen met mijn dochter etcetera. Vond het wel netjes om het even te laten weten omdat ik hier al zo lang meeschrijf. Allemaal heel veel succes met zwanger worden!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Twellie; jammer dat je niet meer mee komt schrijven, maar ook heel begrijpelijk! Daardoor ben je er inderdaad meer mee bezig. Fijn dat je een manier hebt gevonden dat dit voor jou minder is ( al zal het geregeld vast vaak aanwezig zijn) Ik wens je al het beste, heel veel genieten van je meisje! En hopelijk kom je hier weer met een heel mooi en fijn nieuws.
all: ik kon het natuurlijk niet laten!! dus heb een test gedaan.........negatief! Had ik eigenlijk wel verwacht dus nu maar wachten op m'n ongesteldheid want die zal dan toch vandaag of morgen wel komen.
all: ik kon het natuurlijk niet laten!! dus heb een test gedaan.........negatief! Had ik eigenlijk wel verwacht dus nu maar wachten op m'n ongesteldheid want die zal dan toch vandaag of morgen wel komen.
moepie- Kletskop
Earane: Toch lief dat jullie voor haar klaar staan!
Twellie: Jammer maar begrijpelijk waarom je ons gaat "verlaten". Geniet maar lekker van je dochtertje en alle leuke dingen daar om heen. Laat je zo af en toe nog eens weten hoe het met je gaat?
Moepie: Wat jammer dat je test negatief was! Hopelijk te vroeg getest!
Iedereen: Vandaag weer een echo gehad.. Mn eiblaasje was nu 15 mm.. Schiet dus niet op. Volgende week maandag staat er een afspraak met de fertiliteitsarts gepland. Nu definitief over op hormooninjecties. Ik weet alleen niet of het meteen in combinatie met IUI is. Dat horen we maandag. Gelukkig is mijn vriend bijgetrokken over het hoge meerlingspercentage bij hormooninjecties. Dus we zijn het er beide mee eens. Geeft mij wel een rustig gevoel. Wel jammer dat deze keer de clomid niet aan slaat. Hopelijk heb ik wel minder last van de bijwerkingen van de injecties. We gaan het meemaken!
Twellie: Jammer maar begrijpelijk waarom je ons gaat "verlaten". Geniet maar lekker van je dochtertje en alle leuke dingen daar om heen. Laat je zo af en toe nog eens weten hoe het met je gaat?
Moepie: Wat jammer dat je test negatief was! Hopelijk te vroeg getest!
Iedereen: Vandaag weer een echo gehad.. Mn eiblaasje was nu 15 mm.. Schiet dus niet op. Volgende week maandag staat er een afspraak met de fertiliteitsarts gepland. Nu definitief over op hormooninjecties. Ik weet alleen niet of het meteen in combinatie met IUI is. Dat horen we maandag. Gelukkig is mijn vriend bijgetrokken over het hoge meerlingspercentage bij hormooninjecties. Dus we zijn het er beide mee eens. Geeft mij wel een rustig gevoel. Wel jammer dat deze keer de clomid niet aan slaat. Hopelijk heb ik wel minder last van de bijwerkingen van de injecties. We gaan het meemaken!
Clapperdie- Kletskop
Clapperdie schreef:
He wat balen dat je eitje nog niet veel verder is gegroeid!
In welk ziekenhuis ben jij eigenlijk onder behandeling?
moepie- Kletskop
moepie schreef:Clapperdie schreef:
Het flevoziekenhuis in Almere.
Waar jij?
Clapperdie- Kletskop
Clapperdie schreef:moepie schreef:Clapperdie schreef:
Het flevoziekenhuis in Almere.
Waar jij?
Zwolle, ik dacht wie weet omdat je in flevoland woont, maar natuurlijk in Almere heb je ook een groot ziekenhuis
moepie- Kletskop
Ja idd. Gelukkig wel. Almere is laatst goed uit de bus gekomen qua fertiliteitsafdeling. Dus ben er wel blij mee.
Clapperdie- Kletskop
@ Moepie: Wat balen van je negatieve test! Hoe is het nu?
@ Twellie: Jammer dat je stopt met meeschrijven, maar heel begrijpelijk! Ik hoop dat je een keer in dit topic kunt melden dat je zwanger bent en dat alles goed gaat.
@ Clapperdie: Wat balen dat je eitje zo weinig gegroeid is! Jammer dat de Clomid nu niet aanslaat.. Eerder sloeg het wel aan toch? Ik hoop dat de hormooninjecties jullie meer geluk brengen. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen bij jou! Moet je beginnen met de injecties als je ongesteld wordt?
@ All: Hier weinig nieuws. Zit nu op dag 23 van mijn cyclus dus de dag dat ik de gynaecoloog kan bellen komt al wat dichterbij.
@ Twellie: Jammer dat je stopt met meeschrijven, maar heel begrijpelijk! Ik hoop dat je een keer in dit topic kunt melden dat je zwanger bent en dat alles goed gaat.
@ Clapperdie: Wat balen dat je eitje zo weinig gegroeid is! Jammer dat de Clomid nu niet aanslaat.. Eerder sloeg het wel aan toch? Ik hoop dat de hormooninjecties jullie meer geluk brengen. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen bij jou! Moet je beginnen met de injecties als je ongesteld wordt?
@ All: Hier weinig nieuws. Zit nu op dag 23 van mijn cyclus dus de dag dat ik de gynaecoloog kan bellen komt al wat dichterbij.
Earane- Prater
Het gaat met mijn ongesteldheid net als de vorige keer. Sinds dag 29 lichtelijk bloedverlies... of nou ja zo zou ik het nog niet eens willen noemen. Met afvegen beetje rozig... De vorige keer brak het op dag 31 echt door. Dat is het vandaag... Deze keer heb ik natuurlijk geen cyclusanalyse gehad en ik vraag me dan gelijk af of de clomid wel goed zijn werk heeft gedaan. Pfff... Mijn man heeft de afspraak met onze arts verzet omdat hij op een datum stond dat we op vakantie gaan en dat vonden we toch wel zonde, we willen dan ook kunnen genieten en niet pas een dag later vertrekken ofzo. Nu dus pas 30 juni heen. (of had ik dat al gezegd?) Net nog wel weer gebeld want op de afspraakwijziging die ik thuis kreeg stond bij de oude afspraak een hele ander tijd, een tijd die we wel hadden gekund. Maar dit klopte niet, was een fout van de computer. Dus de afspraak blijft staan.
We gaan wel een mail sturen naar onze behandelend arts met onze 'klachten' en dat we balen dat het allemaal zo lang moet duren. Hopelijk krijgt ze deze dan wel te lezen voor 30 juni en ik heb een heel klein beetje hoop dat ze er wat mee doet en regelt dat we dan toch nog eerder kunnen hopen.....maar ben bang van niet.
Nu dus maar afwachten totdat de ongesteldheid echt gaat doorzetten.
hoe is het met jullie?
We gaan wel een mail sturen naar onze behandelend arts met onze 'klachten' en dat we balen dat het allemaal zo lang moet duren. Hopelijk krijgt ze deze dan wel te lezen voor 30 juni en ik heb een heel klein beetje hoop dat ze er wat mee doet en regelt dat we dan toch nog eerder kunnen hopen.....maar ben bang van niet.
Nu dus maar afwachten totdat de ongesteldheid echt gaat doorzetten.
hoe is het met jullie?
moepie- Kletskop
hallo allemaal,
weer even een kort berichtje van mij.lees nog steeds mee hoor.wij gaan volgende maand weer een poging doen dus zal dan weer meegaan schrijven.iedereen ondertussen weer heel veel sucses!!
groetjes
weer even een kort berichtje van mij.lees nog steeds mee hoor.wij gaan volgende maand weer een poging doen dus zal dan weer meegaan schrijven.iedereen ondertussen weer heel veel sucses!!
groetjes
chloe30- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 38
Registratiedatum : 24-03-11
hoi dames,
Ik ben ook weer ongesteld helaas. op naar de volgende ronde!
@ moepie ben jij al ongesteld geworden?
@ Cloe veel succes weer volgende maand!
@ Clapperdie jammer dat je eiblaasje echt niet wil groeien. Op naar de volgende betere ronde!
@ Twellie, hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws
Ik ben ook weer ongesteld helaas. op naar de volgende ronde!
@ moepie ben jij al ongesteld geworden?
@ Cloe veel succes weer volgende maand!
@ Clapperdie jammer dat je eiblaasje echt niet wil groeien. Op naar de volgende betere ronde!
@ Twellie, hopelijk zien we je snel terug met goed nieuws
Gast- Gast
Cloe; veel succes met de volgende poging! We zien je wel weer verschijnen.
kleine_uk; balen van je ongesteldheid!!
all; de ongesteldheid heeft doorgezet en hoe.. Giga last van krampen, pijn in m'n rug en bovenbenen! En ik heb vanavond nog wel een feestje.... hopelijk ben ik dan wel wat opgeknapt!
kleine_uk; balen van je ongesteldheid!!
all; de ongesteldheid heeft doorgezet en hoe.. Giga last van krampen, pijn in m'n rug en bovenbenen! En ik heb vanavond nog wel een feestje.... hopelijk ben ik dan wel wat opgeknapt!
moepie- Kletskop
Hai meiden, ben ik ook weer eens, lees wel regelmatig mee.
Wij zijn vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor de uitslagen.
Ik mag de volgende ronde starten met Clomid vanwege luteale fase insufficientie. Mijn progesteronwaarde zat op 7 dagen na eisprong nog maar op 21, dus te laag en ik werd op dag 9 ook al ongesteld... Dus bij mij zit t ook niet helemaal goed! Hopelijk doet de Clomid iets, dit maakt de eisprong krachtiger bij mij en de progesteronwaardes hoger als het goed is. Ik ben alleen bang dat we nog een ronde moeten wachten ivm onze vakantie vanaf 17 juni . Mijn man moet in juli weer een zaadonderzoek, de arts was best positief over dat het de volgende keer beter zou zijn...we hopen het, ik zat al met mijn hoofd bij IVF en ICSI enzo. (hoezo doemdenker?) Al met al wel een positief gevoel aan het gesprek over gehouden dus.
@Moepie en Kleine uk: Balen dat jullie ongesteld zijn geworden...
@Ereane: Ja voor jou is het lang wachten zo...hoop dat je meer duidelijkheid krijgt over waarom je deze maand geen Clomid mocht nemen? En dat jullie snel weer verder kunnen!
@Clapperdie: Ik ben benieuwd naar jullie gesprek as maandag!
Ik mag de volgende ronde starten met Clomid vanwege luteale fase insufficientie. Mijn progesteronwaarde zat op 7 dagen na eisprong nog maar op 21, dus te laag en ik werd op dag 9 ook al ongesteld... Dus bij mij zit t ook niet helemaal goed! Hopelijk doet de Clomid iets, dit maakt de eisprong krachtiger bij mij en de progesteronwaardes hoger als het goed is. Ik ben alleen bang dat we nog een ronde moeten wachten ivm onze vakantie vanaf 17 juni . Mijn man moet in juli weer een zaadonderzoek, de arts was best positief over dat het de volgende keer beter zou zijn...we hopen het, ik zat al met mijn hoofd bij IVF en ICSI enzo. (hoezo doemdenker?) Al met al wel een positief gevoel aan het gesprek over gehouden dus.
@Moepie en Kleine uk: Balen dat jullie ongesteld zijn geworden...
@Ereane: Ja voor jou is het lang wachten zo...hoop dat je meer duidelijkheid krijgt over waarom je deze maand geen Clomid mocht nemen? En dat jullie snel weer verder kunnen!
@Clapperdie: Ik ben benieuwd naar jullie gesprek as maandag!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Cloe: Spannend dat jullie weer een nieuwe ronde in gaan! Heel veel succes!
Moepie: Ik snap echt niet waarom jullie pas eind juni een afspraak hebben! Je zou toch denken dat als je eenmaal onder behandeling bent dat de afspraken zich wat sneller opvolgen vooral omdat je met een cyclus zit die door moet gaan. Vervelend dat je ongesteld bent geworden. Voel je jezelf inmiddels al wat beter?
LCN: Ik hoop echt dat het volgende zaadonderzoek beter is! Kijken of de vitaminepillen enzo hun werk hebben gedaan . Fijn dat je met Clomid kan beginnen. Hoop dat je geen bijwerkingen krijgt! Ik denk dat je inderdaad wel heel de cyclus gemonitoord (hoe schrijf je dat?) moet worden. Want waarschijnlijk moet je weer een week na je eisprong bloedprikken voor het progesteronwaarde. Op welke dag van je cyclus zit je nu?
Iedereen: Volgens mij heb ik toch nog een eisprong gehad Sinds vandaag namelijk erg pijnlijke tepels en dat was de vorige keer ook na mn eisprong. Als dat zo is dan heb ik weer op dag 28 mn eisprong gehad. Een cyclus van 42 kom ik dan op uit. Best lang weer.
Ik ben benieuwd. Maandag hebben we natuurlijk gesprek in ziekenhuis. Ik wil dan ook een echo om te kijken of het eitje van 15mm nog te zien is of dat ie weg is. Als die weg is dan wil ik zoiezo 2 weken wachten voordat ik met provera ga beginnen want wie weet is mn eisprong toch bevrucht Als mn eitje er nog zit dan maar provera en op naar andere hormonen.
Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het mooie weer? Ik heb lekker een boek gelezen vandaag in het zonnetje ben lekker gekleurd. Vanavond alleen thuis. Mn vriend heeft een uitje van zijn werk ze gaan naar de schietbaan. Super leuk! Wilde ook wel mee maar mocht niet haha. Dus ik maar lekker Greys's Anatomy kijken! Season finale dus ben zoo benieuwd. Zal wel weer een spannend einde worden.
Moepie: Ik snap echt niet waarom jullie pas eind juni een afspraak hebben! Je zou toch denken dat als je eenmaal onder behandeling bent dat de afspraken zich wat sneller opvolgen vooral omdat je met een cyclus zit die door moet gaan. Vervelend dat je ongesteld bent geworden. Voel je jezelf inmiddels al wat beter?
LCN: Ik hoop echt dat het volgende zaadonderzoek beter is! Kijken of de vitaminepillen enzo hun werk hebben gedaan . Fijn dat je met Clomid kan beginnen. Hoop dat je geen bijwerkingen krijgt! Ik denk dat je inderdaad wel heel de cyclus gemonitoord (hoe schrijf je dat?) moet worden. Want waarschijnlijk moet je weer een week na je eisprong bloedprikken voor het progesteronwaarde. Op welke dag van je cyclus zit je nu?
Iedereen: Volgens mij heb ik toch nog een eisprong gehad Sinds vandaag namelijk erg pijnlijke tepels en dat was de vorige keer ook na mn eisprong. Als dat zo is dan heb ik weer op dag 28 mn eisprong gehad. Een cyclus van 42 kom ik dan op uit. Best lang weer.
Ik ben benieuwd. Maandag hebben we natuurlijk gesprek in ziekenhuis. Ik wil dan ook een echo om te kijken of het eitje van 15mm nog te zien is of dat ie weg is. Als die weg is dan wil ik zoiezo 2 weken wachten voordat ik met provera ga beginnen want wie weet is mn eisprong toch bevrucht Als mn eitje er nog zit dan maar provera en op naar andere hormonen.
Hebben jullie vandaag ook zo genoten van het mooie weer? Ik heb lekker een boek gelezen vandaag in het zonnetje ben lekker gekleurd. Vanavond alleen thuis. Mn vriend heeft een uitje van zijn werk ze gaan naar de schietbaan. Super leuk! Wilde ook wel mee maar mocht niet haha. Dus ik maar lekker Greys's Anatomy kijken! Season finale dus ben zoo benieuwd. Zal wel weer een spannend einde worden.
Clapperdie- Kletskop
Le Chat Noir schreef:Hai meiden, ben ik ook weer eens, lees wel regelmatig mee.
Mijn lf was ook 9 dagen en ik begon vanaf dag 6 of 7 al met bruinverlies. Tijdens het Clomid gebruik is er niets veranderd aan mijn lf, want ook toen was hij zo kort. Volgens mijn gyn geen probleem en dat bleek ook wel, want ik ben gewoon zwanger geworden (en kon dankzij de korte lf lekker vroeg testen ) Hij gaf aan dat het pas een probleem zou worden als ik op dag 7 al ongesteld zou worden.
Niet te veel zorgen maken dus, want het kán wel. Het bewijs ligt hier nu op mijn schoot
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Le Chat Noir schreef:Hai meiden, ben ik ook weer eens, lees wel regelmatig mee.
Mijn lf was ook 9 dagen en ik begon vanaf dag 6 of 7 al met bruinverlies. Tijdens het Clomid gebruik is er niets veranderd aan mijn lf, want ook toen was hij zo kort. Volgens mijn gyn geen probleem en dat bleek ook wel, want ik ben gewoon zwanger geworden (en kon dankzij de korte lf lekker vroeg testen ) Hij gaf aan dat het pas een probleem zou worden als ik op dag 7 al ongesteld zou worden.
Niet te veel zorgen maken dus, want het kán wel. Het bewijs ligt hier nu op mijn schoot
Ondanks mijn aangekondigde vertrek uit dit topic, voel ik me toch even geroepen om te reageren . Ik ben het helemaal met je eens dat het kan (kan het moeilijk niet met je eens zijn, vanwege je bewijs ), maar de kans is wel kleiner op een zwangerschap. De innesteling kan nog plaatsvinden tot en met dag tien na de ovulatie, dus het kan dan zijn dat het eitje nog onderweg is, maar de menstruatie al op gang komt. Een langere LF vergroot wel de zwangerschapskansen en Clomid vergroot de kans op een langere LF.
Gast- Gast
zo dames. Het balen is weer over! Heeft zon 24 uur geduurd
Dat vind ik het verschil nu. Mijn ukje haalt me zo weer uit mijn dip!
Vandaag 3 keer doorgelekt Zo erg ongesteld. Maarja de buikpijn neemt af en morgen weer aan de Clomid. Die ik lekker op 7 uur smorgens aan ga nemen Dan is de ongesteldheid smiddags weg
Mijn LF is gelukkig weer 12!
Fijn weekend meisjes. Dat we maar snel babyinbuik mogen hebben
Dat vind ik het verschil nu. Mijn ukje haalt me zo weer uit mijn dip!
Vandaag 3 keer doorgelekt Zo erg ongesteld. Maarja de buikpijn neemt af en morgen weer aan de Clomid. Die ik lekker op 7 uur smorgens aan ga nemen Dan is de ongesteldheid smiddags weg
Mijn LF is gelukkig weer 12!
Fijn weekend meisjes. Dat we maar snel babyinbuik mogen hebben
Gast- Gast
@ Chloe: Succes met de volgende poging straks!
@ Moepie: Wat balen van je ongesteldheid! Echt vervelend dat je pas zo laat een afspraak hebt.
@ Kleine uk: Jij ook al ongesteld, balen zeg!
@ Clapperdie: Zou mooi zijn als je je eisprong gehad hebt en misschien toch kans hebt dat het eitje is/wordt bevrucht! Dan zou ik ook zeker 2 weken wachten als het eitje weg is. Ben benieuwd maandag!
@ LCN: Ik hoop dat de Clomid z'n werk zal doen bij jou en dat het zaadonderzoek de volgende keer gewoon beter zal zijn. Wel balen dat je misschien een ronde moet wachten i.v.m. vakantie. Dat heb ik helaas nu ook, maar ik vond het toch wel fijn om een maand zonder afspraken te hebben. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
@ Moepie: Wat balen van je ongesteldheid! Echt vervelend dat je pas zo laat een afspraak hebt.
@ Kleine uk: Jij ook al ongesteld, balen zeg!
@ Clapperdie: Zou mooi zijn als je je eisprong gehad hebt en misschien toch kans hebt dat het eitje is/wordt bevrucht! Dan zou ik ook zeker 2 weken wachten als het eitje weg is. Ben benieuwd maandag!
@ LCN: Ik hoop dat de Clomid z'n werk zal doen bij jou en dat het zaadonderzoek de volgende keer gewoon beter zal zijn. Wel balen dat je misschien een ronde moet wachten i.v.m. vakantie. Dat heb ik helaas nu ook, maar ik vond het toch wel fijn om een maand zonder afspraken te hebben. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Earane- Prater
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat
» Meiden die zwanger willen worden !
» Als zwanger worden niet lukt....