Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zal ik nemen?

+10
Tsjip
Lady4
Inge
Atelier Madame
Prosecco
Oasis
BJA
Minx
Shy
Cheesegirl
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? - Pagina 2 Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:09

Nou, ik ben eruit hoor. Het wordt de Samsung Galaxy S II. Blijkbaar een high end toestel met veel mogelijkheden. Mijn zus heeft er ook een en ik heb er even mee gespeeld en hij werkt geloof ik ook wel fijn. Hij heeft in ieder geval een erg mooi helder scherm (Amuled) en ik heb er onbeperkt internet bij genomen, dus kan ik er ook mijn mail op checken enzo. Dat werkt bij mijn BB niet heel fijn vind ik.
Ik heb er een 1 jarig abonnement bij en de telefoon was dan gratis, dus als ik hem echt vind tegenvallen dan gaat ie gewoon Marktplaats op (toestel kost ruim 500 euro, dus kan hem dan denk ik nog wel goed verkopen) en dan doe ik wel weer een jaartje met mijn BB, of ik koop een ander toestel.
Nu nog een hoesje erbij, want als ik dat ding (hijs is vrij groot en het scherm lijkt me nogal kwetsbaar) zo in mijn tas gooi, is hij denk ik zo beschadigd en dat is wel erg zonde. Iemand tips waar ze leuke accessoires verkopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum