Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zal ik nemen?

+10
Tsjip
Lady4
Inge
Atelier Madame
Prosecco
Oasis
BJA
Minx
Shy
Cheesegirl
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 4:26

Ik moet mijn telefoonabonnement verlengen en nou twijfel ik tussen 2 telefoons. Een Blackberry Bold of een Samsung Galaxy Ace (allebei in het wit). Ik heb nu een Blackberry en daar ben ik wel blij mee, alleen heb ik geen BB abonnement en kan ik er dus niet mee mailen enzo (alleen via wifi, maar de meeste apps werken dus niet op mijn BB). Bij het nieuwe abonnement neem ik wel internet, maar kan ik dan ook alles met BB doen?
De Samsung Galaxy Ace vind ik heel mooi, maar ik twijfel of ik wel met zo'n touchscreen wil werken, ik sms namelijk erg veel en dan is een qwerty toetsenbord toch ook wel erg fijn. Maar ik vind van de Samsung het grote scherm ook handig en ik denk dat ik meer aan de apps heb dan. Wie heeft een van deze toestellen en hoe bevalt ie? En welke zouden jullie nemen?
Welke zal ik nemen? Images?q=tbn:ANd9GcQDQTFBFDjNEF4ps_BCo1O5VU4mL1pyj0evBji-fIi3kc6pZu-7YQ
Welke zal ik nemen? 2Q==

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Cheesegirl do 16 jun 2011 - 4:31

Ik heb de Galaxy S en hij bevalt erg goed! Toen ik een nieuwe uit mocht zoeken zei ik eigenlijk 'ik wil geen touchscreen meer' maar met deze telefoon werkt de touchscreen erg goed. Als je echt gerichte vragen hebt, hoor ik het wel.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 4:31

Ik ken ze allebei niet qua gebruik, maar als ik puur op het uiterlijk van het toestel af ga zou ik voor de Blackberry gaan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 4:36

Ik zou kiezen voor de BB Torch, dan heb je een toetsenbord en een groot scherm.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 4:38

Purple schreef:Ik zou kiezen voor de BB Torch, dan heb je een toetsenbord en een groot scherm.
Een vriend van me regelt hem voor me en kan me deze twee toestellen gratis aanbieden bij een 1jarig abonnement, dus ik ga denk ik wel tussen deze 2 kiezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Shy do 16 jun 2011 - 4:52

Ik ga dit topic even in de gaten houden, twijfel namelijk ook tussen die 2 of in ieder geval de blackberry torch, of de samsung galaxy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 4:59

Een Qwerty toetsenbord en een touchscreen lijken me allebei zo onhandig, haha.

Moest ik een keuze maken, dan zou ik de BB nemen. Ik vind toetsen altijd nog fijner dan touchscreen. Maar dat is persoonlijk.
Zelf heb ik een hele simpele Nokia nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 5:25

Ik heb anderhalf jaar een BB gehad, en nu heb ik sinds kort de Samsung Galaxy Ace.
Ik vind de Samsung echt zooo veel fijner dan de BB!
Het internet veel makkelijker en fijner, ik moest wel heel erg wennen aan de touchscreen (opmerking van mijn vriend na het zoveelste smsje met spelfouten te hebben gekregen: ik koop een los toetsenbord voor je Wink) maar dat gaat ook steeds beter.
De BB die ik had maakte geen mooie foto's en de apps waren ook veel minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Minx do 16 jun 2011 - 5:28

Ik zou ook voor de samsung gaan. Ik heb nu een blackberry maar mijn nieuwe tel heb ik al in huis een iPhone. Het internet op een bb is echt heel traag en wil je alles kunnen betaal je er ook nog eens veel voor. Wil je apps gebruiken is een touchscreen gewoon veel prettiger.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  BJA do 16 jun 2011 - 5:51

Ik ben fan van de BB. Heb ook een Bold en mijn internet is gewoon snel.
Neem wel een speciaal BB internetbundel, want deze is anders dan voor alle andere telefoons.
Je kan dan gewoon alles doen op internet. Je hebt inderdaad wel minder app, maar ik gebruik alleen whatsapp, Facebook, buienradar en ABN Amro, dus tja.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik van een touchscreen zenuwachtig wordt, dus mijn keuze is snel gemaakt!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Oasis do 16 jun 2011 - 6:01

Ik heb de Samsung Ace kort gehad. Het is wel fijn om veel apps te kunnen downloaden en internet is snel, maar het grote nadeel vond ik de batterij. Bij normaal gebruik gaat ie nog geen dag mee! Stond ik daar op het station met een lege telefoon... En daarbij vond ik dat het scherm erg snel vies werd van de vingerafdrukken.

Ik zou dus de BB aanraden. Die heb ik zelf ook en werkt heel fijn! Je hebt snel teksten getypt met het fysieke toetsenbordje en als je BB internet hebt, kan je er gewoon alles mee Wink
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Prosecco do 16 jun 2011 - 17:56

Fairytale schreef:Ik zou ook voor de samsung gaan. Ik heb nu een blackberry maar mijn nieuwe tel heb ik al in huis een iPhone. Het internet op een bb is echt heel traag en wil je alles kunnen betaal je er ook nog eens veel voor. Wil je apps gebruiken is een touchscreen gewoon veel prettiger.

Welke iPhone heb je, en bij wat voor abonnement? Ik wil er ook een, maar geen abo van 40 euro of nog meer...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Atelier Madame do 16 jun 2011 - 18:59

Zeker de ace, persoonlijk vind Ik blackberries vooral voor van die huppeltutjes die de god ganse dag zitten te pingen. Maar dat zegt natuurlijk niets over het gebruik. Zowel mn vriend als een vfendin hebben de ace en die zijn er super tevreden over. Samsung schijnt ook qua betrouwbaarheid van de toestellen het beste te zijn, gaan het minst vaak kapot.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Inge do 16 jun 2011 - 20:16

Ik vind de BB wel fijn en het toetsenbord ook ideaal... maar mijn volgende telefoon gaat geen BB meer worden (oke oke vast ook omdat ik graag een iphone wil :P)

Mijn vriend heeft de galaxy en had regelmatig vastlopers... maar nu heeft hij een update gedaan en werkt het toestel fijner. Zelf vind ik de galaxy ook een fijne mobiel eigenlijk
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Shy do 16 jun 2011 - 22:06

Prosecco schreef:
Fairytale schreef:Ik zou ook voor de samsung gaan. Ik heb nu een blackberry maar mijn nieuwe tel heb ik al in huis een iPhone. Het internet op een bb is echt heel traag en wil je alles kunnen betaal je er ook nog eens veel voor. Wil je apps gebruiken is een touchscreen gewoon veel prettiger.

Welke iPhone heb je, en bij wat voor abonnement? Ik wil er ook een, maar geen abo van 40 euro of nog meer...
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, heb de nieuwe iphone in het wit gezien namelijk en ooh ik ben verliefd angel
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Lady4 za 18 jun 2011 - 0:34

Shygirl85 schreef:
Prosecco schreef:
Fairytale schreef:Ik zou ook voor de samsung gaan. Ik heb nu een blackberry maar mijn nieuwe tel heb ik al in huis een iPhone. Het internet op een bb is echt heel traag en wil je alles kunnen betaal je er ook nog eens veel voor. Wil je apps gebruiken is een touchscreen gewoon veel prettiger.

Welke iPhone heb je, en bij wat voor abonnement? Ik wil er ook een, maar geen abo van 40 euro of nog meer...
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, heb de nieuwe iphone in het wit gezien namelijk en ooh ik ben verliefd Welke zal ik nemen? 166342

Ik heb de iPhone 4, en betaal 40 euro per maand bij Vodafone voor 275 belminuten/550 smsjes en 1gb internet. Ik moest voor de telefoon zelf wel 150 euro betalen. Ik ben echt heel blij met deze telefoon en zou echt niet meer anders willen..

Als je geen iPhone wilt, maar wel iets wat er op lijkt, dan zou ik voor de Samsung GalaxyS of Ace gaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Tsjip za 18 jun 2011 - 0:37

Lady4 schreef:
Shygirl85 schreef:
Prosecco schreef:
Fairytale schreef:Ik zou ook voor de samsung gaan. Ik heb nu een blackberry maar mijn nieuwe tel heb ik al in huis een iPhone. Het internet op een bb is echt heel traag en wil je alles kunnen betaal je er ook nog eens veel voor. Wil je apps gebruiken is een touchscreen gewoon veel prettiger.

Welke iPhone heb je, en bij wat voor abonnement? Ik wil er ook een, maar geen abo van 40 euro of nog meer...
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, heb de nieuwe iphone in het wit gezien namelijk en ooh ik ben verliefd Welke zal ik nemen? 166342

Ik heb de iPhone 4, en betaal 40 euro per maand bij Vodafone voor 275 belminuten/550 smsjes en 1gb internet. Ik moest voor de telefoon zelf wel 150 euro betalen. Ik ben echt heel blij met deze telefoon en zou echt niet meer anders willen..

Als je geen iPhone wilt, maar wel iets wat er op lijkt, dan zou ik voor de Samsung GalaxyS of Ace gaan.

Ik heb ook de Iphone 4. Ik heb het HI i-125 abonnement. 125 min/250 sms + 500 mb internet. Ik betaal € 32,50 per maand.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Prosecco za 18 jun 2011 - 0:41

Tsjip, moest jij bijbetalen voor je telefoon?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Zwerver za 18 jun 2011 - 0:50

Als je veel typt etc zou ik voor de BB gaan.
Vind je de apps veel leuker zou ik voor samsung gaan
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Tsjip za 18 jun 2011 - 0:51

Prosecco schreef:Tsjip, moest jij bijbetalen voor je telefoon?

Ja, 240 euro. Eerst twijfelde ik enorm want het is nogal wat geld maar nu zou ik het zo weer doen! De Iphone is het dubbel en dwars waard.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 1:13

Ik heb de bovenste en ben er dik tevreden mee.

Zit ermee op internet, twitter, hyves en ik ping veel.

Ook heb ik 3 mails gesynchroniseerd, dus m'n mail komt de hele dag op m'n mobiel binnen.

Gebruik m'n laptop nog amper door m'n BB.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Shy za 18 jun 2011 - 1:36

Lady4 schreef:
Shygirl85 schreef:
Prosecco schreef:
Fairytale schreef:Ik zou ook voor de samsung gaan. Ik heb nu een blackberry maar mijn nieuwe tel heb ik al in huis een iPhone. Het internet op een bb is echt heel traag en wil je alles kunnen betaal je er ook nog eens veel voor. Wil je apps gebruiken is een touchscreen gewoon veel prettiger.

Welke iPhone heb je, en bij wat voor abonnement? Ik wil er ook een, maar geen abo van 40 euro of nog meer...
Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, heb de nieuwe iphone in het wit gezien namelijk en ooh ik ben verliefd Welke zal ik nemen? 166342

Ik heb de iPhone 4, en betaal 40 euro per maand bij Vodafone voor 275 belminuten/550 smsjes en 1gb internet. Ik moest voor de telefoon zelf wel 150 euro betalen. Ik ben echt heel blij met deze telefoon en zou echt niet meer anders willen..

Als je geen iPhone wilt, maar wel iets wat er op lijkt, dan zou ik voor de Samsung GalaxyS of Ace gaan.

Wat ik wel lees (ik zit ondertussen even op de website van vodafone te kijken) Dat de accu te kort mee gaat? Hoe ervaar jij dat?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  marjoleinnn zo 19 jun 2011 - 0:11

Oasis schreef:Ik heb de Samsung Ace kort gehad. Het is wel fijn om veel apps te kunnen downloaden en internet is snel, maar het grote nadeel vond ik de batterij. Bij normaal gebruik gaat ie nog geen dag mee! Stond ik daar op het station met een lege telefoon... En daarbij vond ik dat het scherm erg snel vies werd van de vingerafdrukken.

Ik zou dus de BB aanraden. Die heb ik zelf ook en werkt heel fijn! Je hebt snel teksten getypt met het fysieke toetsenbordje en als je BB internet hebt, kan je er gewoon alles mee Wink
Na een dag de batterij leeg?? Ik heb de samsung galaxy ace en bij mij gaat de batterij wel echt langer dan een dag mee terwijl ik ook gewoon internet en spelletjes speel enxo. :P

Ik zou dus ook voor de galaxy ace kiezen, vind het een fijne telefoon, alles werkt goed enzo. Maar ik zou dan ook niet zo snel een bb nemen omdat ik die toetsjes niet fijn vind.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Moonlight zo 19 jun 2011 - 1:04

Ik zou gaan voor de BB bold. Een vriendin heeft hem, ik heb zelf de curve, en ik zal nooit meer overstappen op een touchscreen. Maar das persoonlijk smile

Nadeel is, is dat als je de hele dag aan het pingen of msnen bent dat je dan na een dag je batterij moet opladen.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Ilargi zo 19 jun 2011 - 7:20

Ik heb de samsung, helemaal blij mee!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zal ik nemen? Empty Re: Welke zal ik nemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum