Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  ShallY za 23 jul 2011 - 0:33

Ik vind het altijd prettig om een rugzak mee te hebben in het vliegtuig, zodat niet alles opgepropt zit in mijn handtas. Ook vind ik het prettig dat als we op excursie o.i.d gaan een rugzak mee te hebben voor eventueel drinken en een lunchpakketje. Anderzijds vind ik een rugzak ook een nadeel omdat dan snel het zweet op mijn rug staat en gelijk weer een nat shirtje heb.
Ik heb nog steeds geen ideale oplossing gevonden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Tullow za 23 jul 2011 - 0:48

Ik neem altijd mijn Oilily weekendtas mee. Daar kan lekker veel in, maar ik kan hem ook een beetje indeuken, zodat ie onder de stoel voor me past.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Caroow za 23 jul 2011 - 0:54

Ik heb een grote handtas met een miljoen vakjes van mijn schoonmoeder geleend laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 1:38

Tullow schreef:Ik neem altijd mijn Oilily weekendtas mee. Daar kan lekker veel in, maar ik kan hem ook een beetje indeuken, zodat ie onder de stoel voor me past.

Ik ook, heb een blauwe met bloemenprint, zeer handig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 6:14

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? 331912045893bc57ba68
Ik heb deze in een andere kleur, een flinke bowlingtas. Past echt superveel in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  ShallY ma 25 jul 2011 - 6:55

En neem je dan deze tas ook mee als je dan een keer op excursie gaat?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 7:58

ShallY schreef:En neem je dan deze tas ook mee als je dan een keer op excursie gaat?

nee, daar heb ik mijn vriend (met rugzak) voor lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Flower_L ma 25 jul 2011 - 8:33

wij hebben dit jaar een kleine trolley gekocht bij de Wibra...heel handig handbagageformaat. Daarnaast vaak mijn schoudertas (schuin over schouders, zo'n soort tas).

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:19

Mijn eastpack rugtas. Die gebruik ik dan ook als ik ergens heen ga. Zweten op mijn rug heb ik dan niet zo'n last van volgens mij. Maar als ik de hele dag weg ben en er zit veel gewicht in, ben ik toch wel erg blij met een rugtas ivm pijn aan mijn schouders als het aan een kant hangt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat? Empty Re: Welke tas nemen jullie mee als je op vakantie gaat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum