Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Printje wo 20 maa 2013 - 6:01

Want inmiddels ben ik echt echt boos/pissig en alles daar tussenin...

Even een korte uitleg. In januari hebben we via bol.com een babyfoon gekocht van een externe verkoper. Toen we hem in gebruik namen merkten we al meteen dat hij niet werkte zoals hoorde, slecht beeld, geluid etc. Dus bol.com gebeld en er werd verteld dit via de verkoper te regelen, de externe verkoper dus. Dus prima mailtje naar die verkoper...nee krijg ik terug dat gaat via bol.com...dus ik weer gebeld. Dit ging zo ff heen en weer totdat bol.com dus zegt stuur het maar aangetekend terug met een brief.

Ik gedaan, uiteindelijk mailtje terug gekregen dat het netjes ontvangen was en dat zij bol.com zouden inlichten. Dat is dus niet gebeurd en ik kreeg een herinnering dat ik moest betalen, weer naar bol.com gebeld en ik moest het mailtje vd verkoper doorsturen en dan kwam alles goed....

Nou mailtje gestuurd, nette bevestiging gehad en toen begon de ellende want op mijn account bleef die babyfoon dus maar staan. Ik weer gebeld, mailtje nogmaals gestuurd..ze zouden het regelen.. inmiddels herinnering 2 gehad...maar daar moest ik niets mee doen van Bol want ze waren eht aan het regelen...

En idd nadat ik weer een aantal keer gebeld en gemaild had was de babyfoon eindelijk van mijn account verdwenen. Maar de herinneringskosten bleven wel staan..ja doei dus wederom gebeld..nee dat was fout dat gingen ze regelen...dat is inmiddels twee weken geleden en nog steeds staan die kosten erop. Vd week gebeld, nee dat klopte niet gingen ze meteen regelen. Nu dus nog steeds niet goed...

Heb net weer een mailtje gestuurd, en heb alle heen en weer mailtjes nog dus ik sta wel in mijn recht maar kan ik hier iets mee? Zouden jullie bijv. iets van Radar inschakelen of gewoon ff uitrazen en klaar.


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  luisa wo 20 maa 2013 - 7:02

Maar staan die kosten alleen in jouw account zodat jij het ziet of krijg je ook aanmaningen?
In het eerste geval zou ik eigenlijk gewoon nogmaals een mail of brief sturen (iig dat je iets op schrift hebt) en daarin het probleem bij hen leggen, dat je verwacht dat het opgelost wordt. In het tweede geval zou ik eigenlijk het zelfde doen, maar dreigender. En dan de correspondentie erbij waaruit blijkt dat jij de babyfoon hebt teruggestuurd.

Ik kan me voorstellen hoor dat je er niet goed van wordt, maar zelf zou ik niet naar radar o.i.d. stappen. Maar goed, dat zou ik sowieso niet snel doen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Printje wo 20 maa 2013 - 8:12

Ben strakjes gebeld door bol.com dus dat was wel erg netjes. Collega had het verkeerd uitgelegd zei ze, ze kunnen schijnbaar niet alles van je account afhalen, maar mijn saldo is gewoon 0 zeg maar dus de kosten die er nog stonden, vervallen idd gewoon.

Maar goed, eerst even zien en dan geloven. Heb mooit eerder negatieve ervaringen met bol gehad dus hopelijk is het nu echt afgerond.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Sarah1985 wo 20 maa 2013 - 8:12

die herinnering kosten blijven volgens mij staan in je account
Ik had in dec een pakket retour gestuurd en die 3 euro herinnering kosten staan nog steeds open. Ik had er ook over gemaild en zeiden dat ik het niet hoefde te betalen. Heb ook nooit meer iets er over gehoord maar die 3 euro staat nog wel open
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Sarah1985 wo 20 maa 2013 - 8:13

Printje schreef:Ben strakjes gebeld door bol.com dus dat was wel erg netjes. Collega had het verkeerd uitgelegd zei ze, ze kunnen schijnbaar niet alles van je account afhalen, maar mijn saldo is gewoon 0 zeg maar dus de kosten die er nog stonden, vervallen idd gewoon.

Maar goed, eerst even zien en dan geloven. Heb mooit eerder negatieve ervaringen met bol gehad dus hopelijk is het nu echt afgerond.

precies dit bedoel ik
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Printje wo 20 maa 2013 - 8:13

Sarah1985 schreef:die herinnering kosten blijven volgens mij staan in je account
Ik had in dec een pakket retour gestuurd en die 3 euro herinnering kosten staan nog steeds open. Ik had er ook over gemaild en zeiden dat ik het niet hoefde te betalen. Heb ook nooit meer iets er over gehoord maar die 3 euro staat nog wel open

Nou dit dus idd, ze kunnen dat niet weghalen ze zei dat het vanzelf naar beneden zakt wanneer er andere bestellingen komen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Sarah1985 wo 20 maa 2013 - 8:19

vind het ook vreemd want je kan wel op de betaal knop klikken en zullen vast mensen zijn die het gewoon betalen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Printje wo 20 maa 2013 - 8:23

Ja idd en het gaat maar om zes euro dus ik dacht ik betaal het wel gewoon dan ben ik er klaar mee maar aan de andere kant dacht ik ja daag ik ben al twee maanden over en weer aan het mailen met jullie.

Blijf het raar vinden dat ze dat niet weg kunnen halen en de bestellingen zelf wel maar goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke vervolgstap kan ik nu nemen? Empty Re: Welke vervolgstap kan ik nu nemen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum