Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang slik jij de pil door?

+36
Arwyn
Jelin
Zininzon
Moezie
Lemon
Toet
Rush
Thunder
Roxi3
M-G
Tsjip
Sweety
JustMeDaan
Lies
Possom
Beachgirl
Sterre
Labeendje
Caramba
Lady4
Jeanette
sanne-84
Zora
Sorella
Inge
Flippin' Bitch
stargirl
Dennenappel
Niekske
Monte
Burn
SuperGrover
Nietjuuh
Blond
minoessepoes
Atelier Madame
40 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 3:42

Moezie schreef:
Rush schreef:Ik weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst ongesteld was, lente 2010 ofzo.

Ow god dat is wel erg lang geleden..
Als je aan de pil bent wordt je sowieso niet echt ongesteld, je krijgt gewoon een bloeding die op een ongesteldheid lijkt dus je kunt gewoon blijven slikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 4:51

Ik slikte ooit wel bijna een jaar door. Geen doorbraak bloeding, maar wel vaak buikpijn na seks. nu gestopt met pil en elke maand dus ongesteld. Voel me beter dan ooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Rush ma 4 jul 2011 - 8:59

Lize schreef:Ik slikte ooit wel bijna een jaar door. Geen doorbraak bloeding, maar wel vaak buikpijn na seks. nu gestopt met pil en elke maand dus ongesteld. Voel me beter dan ooit.
Ik zou ook wel iets anders willen, maar ik weet nu 100% zeker hoe het voor me werkt. Als ik zou stoppen loop ik kans dat het me bij m`n benen naar beneden loopt en dat wil ik echt niet opnieuw. pale
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Jelin zo 10 jul 2011 - 22:17

Nooit. Als ik de pil doorslik, krijg ik alsnog een bloeding en die houdt net zolang aan als ik de pil slik. Dus ik stop elke maand en dat werkt voor mij prima.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 11:17

.


Laatst aangepast door Jen_ op ma 25 jul 2011 - 6:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Arwyn di 19 jul 2011 - 21:45

Ik slik hem 3 maand door, daar reageer ik beter op dan als ik elke maand stop. Ik krijg in die week dan standaard ontzettend hoofdpijn en kramp, terwijl dat, sinds ik hem 3 maand door slik, steeds minder wordt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  xxgermaxx wo 20 jul 2011 - 2:11

Ik slik hem nooit door als ik dat doe dan krijg ik het twee keer zo dubbel terug als ik de volgende keer ongesteld moet worden.
En dan ben ik heel ziek.
xxgermaxx
xxgermaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 19-07-11
Woonplaats : Apeldoorn

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  SoGood ma 25 jul 2011 - 7:42

Door omstandigheden heb ik hem 3 keer door moeten slikken, en nu ben ik al 16 dagen ongesteld. :shock:
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  JD ma 25 jul 2011 - 10:07

Ik slik m altijd 2x achter elkaar door.
Meer kan niet vanwege doorbraakbloedingen, maar ik ben altijd zo beroerd tijdens mn menstruatie, dat ik echt niet elke maand ongesteld wil worden.
Ik heb, zoals mn HA dat zegt "menstruatie gerelateerd hoofdpijn" Question en ben daar zo ontzettend beroerd van dat ik uit mn werk gewoon zonder eten in 1x door ga naar bed, en dat heb ik de eerste 2 dagen van mn menstruatie.

En ben ook abnormaal lang ongesteld, meestal een dag of 8...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  BJA vr 29 jul 2011 - 21:01

Ik slikte hem weleens 2 maanden door, maar nu nooit meer.
Ben trouwens sinds gisteren gestopt met de pil. Sinds ik ervoor een keer gestopt was en weer begonnen, heb ik nare bijwerkingen en ben blij dat ik er nu definitief vanaf ben.
Binnenkort kijken voor een ander anticonceptiemiddel
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum