Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang slik jij de pil door?

+36
Arwyn
Jelin
Zininzon
Moezie
Lemon
Toet
Rush
Thunder
Roxi3
M-G
Tsjip
Sweety
JustMeDaan
Lies
Possom
Beachgirl
Sterre
Labeendje
Caramba
Lady4
Jeanette
sanne-84
Zora
Sorella
Inge
Flippin' Bitch
stargirl
Dennenappel
Niekske
Monte
Burn
SuperGrover
Nietjuuh
Blond
minoessepoes
Atelier Madame
40 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 22:50

Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar namelijk. Zelf heb ik een bloedhekel aan ongesteld zijn dus daarom slik ik altijd 3 strippen achter elkaar. Nooit meer eigenlijk dat voelt weer heel onnatuurlijk. Heel veel meiden in mijn omgeving slikken gewoon netjes 21 dagen de pil, stopweek en dan weer een strip. Ik vind dat zo weinig :shock: Of ben ik nu de enige die dat doet? :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:51

Normaal slik ik nooit door, ik gebruik netjes 1 strip en heb dan de stopweek. Maar met vakanties / weekendjes weg slik ik 'm wel door, maar dan is het ook maximaal 1 strip.
Bij doorslikken worden de klachten rondom de ongesteldheid die daarna volgt bij mij namelijk heviger.(buikkrampen/hoofdpijn). En dat is niet zo prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:53

Ik heb wel een paar keer geprobeerd om door te slikken, maar kreeg elke keer doorbraakbloedingen, dus dat werkte niet echt voor mij. Dan liever elke maand, maar wel voorspelbaar ongesteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  minoessepoes wo 15 jun 2011 - 22:55

Ook altijd 3 strips, als ik langer doorslik dan krijg ik vanzelf een doorbraakbloeding. Ik vind het ideaal!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Blond wo 15 jun 2011 - 22:56

Ik slik hem zelden door, alleen op vakantie of met weekendjes weg. Maximaal 1 strip.
Ik krijg ook regelmatig doorblaakbloedingen als ik ze doorslik, dus het werkt niet echt voor mij.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Nietjuuh wo 15 jun 2011 - 23:03

Ik slik ook altijd 3 strips achter elkaar door!
Afgelopen keer 4x gedaan en dat ging ook, maar meer zou ik zelf niet doen.
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  SuperGrover wo 15 jun 2011 - 23:06

Ik slik eigenlijk altijd door tot ik een doorbraakbloeding krijg. Meestal is dat na een maand of 5/6. Alleen nu dus na ruim 3 al Cry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 23:20

SuperGrover schreef:Ik slik eigenlijk altijd door tot ik een doorbraakbloeding krijg. Meestal is dat na een maand of 5/6. Alleen nu dus na ruim 3 al Cry

Zo doe ik het ook, meestal krijg ik na een maand of 3 een doorbraakbloeding en dan stop ik. Wie wil er nou iedere 4 weken ongesteld zijn.. Ik vind het hartstikke lastig, moet er altijd rekening mee houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:05

Amazzonia schreef:
SuperGrover schreef:Ik slik eigenlijk altijd door tot ik een doorbraakbloeding krijg. Meestal is dat na een maand of 5/6. Alleen nu dus na ruim 3 al Cry

Zo doe ik het ook, meestal krijg ik na een maand of 3 een doorbraakbloeding en dan stop ik. Wie wil er nou iedere 4 weken ongesteld zijn.. Ik vind het hartstikke lastig, moet er altijd rekening mee houden.

Ik liever ook niet, maar het heeft wel weer een functie, denk ik dan. Het wordt van binnen zeg maar opgeschoond, tenminste zo'n idee krijg ik er dan bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:24

ik slik meestal 2-3 strips door. Soms iets langer dan weer wat korter. Net zoals nu trouw ik over een maand dus heb ik 2 weken geleden een stopweek ingelast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:31

Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Burn do 16 jun 2011 - 0:58

Break Of Day schreef:Normaal slik ik nooit door, ik gebruik netjes 1 strip en heb dan de stopweek. Maar met vakanties / weekendjes weg slik ik 'm wel door, maar dan is het ook maximaal 1 strip.

+1

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:08

Break Of Day schreef:
Amazzonia schreef:
SuperGrover schreef:Ik slik eigenlijk altijd door tot ik een doorbraakbloeding krijg. Meestal is dat na een maand of 5/6. Alleen nu dus na ruim 3 al Cry

Zo doe ik het ook, meestal krijg ik na een maand of 3 een doorbraakbloeding en dan stop ik. Wie wil er nou iedere 4 weken ongesteld zijn.. Ik vind het hartstikke lastig, moet er altijd rekening mee houden.

Ik liever ook niet, maar het heeft wel weer een functie, denk ik dan. Het wordt van binnen zeg maar opgeschoond, tenminste zo'n idee krijg ik er dan bij.

Hahaha ja dat idee heeft iedereen maar dat is onjuist.. Het schijnt dat het vroeger zo bedacht is (21 dagen slikken, dan 7 stoppen) omdat dit het meest op de normale cyclus lijkt en vrouwen anders niet aan de pil wilden beginnen (zoiets zei mn oude baas iig, = apotheker) In principe kan je gewoon oneindig door slikken smile Alleen kan je af en toe een doorbraakbloeding hebben dan, maarja.. Je baarmoederslijmvlies bouwt zich ook niet helemaal op, dus er hoeft ook weinig af te worden gebroken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:16

[quote="Amazzonia"][quote="Break Of Day"]
Amazzonia schreef:
Hahaha ja dat idee heeft iedereen maar dat is onjuist.. Het schijnt dat het vroeger zo bedacht is (21 dagen slikken, dan 7 stoppen) omdat dit het meest op de normale cyclus lijkt en vrouwen anders niet aan de pil wilden beginnen (zoiets zei mn oude baas iig, = apotheker) In principe kan je gewoon oneindig door slikken smile Alleen kan je af en toe een doorbraakbloeding hebben dan, maarja.. Je baarmoederslijmvlies bouwt zich ook niet helemaal op, dus er hoeft ook weinig af te worden gebroken smile

Okee, weer wat geleerd nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Monte do 16 jun 2011 - 1:22

max 2,5 strip, want rond rond de 10e dag van strip 3 krijg ik een doorbraakbloeding en daar heb ik al helemaal geen zin in. Dus meestal 2 strippen, maar soms vergeet ik hoeveel strippen ik had en ga ik door tot aan het begin van de 3e.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Nietjuuh do 16 jun 2011 - 1:28

Twellie schreef:Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

Gewoon op eigen initiatief.
Maar ik heb het ooit aan de dokter gevraagd over dat doorslikken en die zei dat je zolang door kon slikken als je zelf wilde.
Nietjuuh
Nietjuuh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 252
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Atelier Madame do 16 jun 2011 - 1:32

Twellie schreef:Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

gyneacologen in het ziekenhuis. Meerdere hebben aangegeven dat het niet uitmaakt hoelang je hem doorslikt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Niekske do 16 jun 2011 - 1:44

Atelier Madame schreef:
Twellie schreef:Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

gyneacologen in het ziekenhuis. Meerdere hebben aangegeven dat het niet uitmaakt hoelang je hem doorslikt.

Ik heb het idee dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn. Mijn huisarts vind het geen goed idee, maar een vriendin van me (ook huisarts) slikt zelf altijd 6 strips achter elkaar. Ik slikte eerst ook altijd door tot ik een doorbraakbloeding kreeg, maar de laatste tijd had ik veel last van mijn buik en kwamen doorbraakbloedingen al na 2 weken :S dus nu doe ik weer een tijdje braaf stoppen na één strip...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  minoessepoes do 16 jun 2011 - 3:04

Twellie schreef:Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

Ik heb het toen ik aan de pil begon met de huisarts besproken en die gaf aan dat dat gewoon kan, dat doorslikken dus totaal geen probleem is!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  SuperGrover do 16 jun 2011 - 3:06

Zowel mijn huisarts als mijn apotheek zeggen dat het echt geen kwaad kan.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Atelier Madame do 16 jun 2011 - 3:29

Niekske schreef:
Atelier Madame schreef:
Twellie schreef:Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

gyneacologen in het ziekenhuis. Meerdere hebben aangegeven dat het niet uitmaakt hoelang je hem doorslikt.

Ik heb het idee dat de meningen daar nogal over verdeeld zijn. Mijn huisarts vind het geen goed idee, maar een vriendin van me (ook huisarts) slikt zelf altijd 6 strips achter elkaar. Ik slikte eerst ook altijd door tot ik een doorbraakbloeding kreeg, maar de laatste tijd had ik veel last van mijn buik en kwamen doorbraakbloedingen al na 2 weken :S dus nu doe ik weer een tijdje braaf stoppen na één strip...

De meningen verschillen er niet over hoor, volgens mij zijn alle artsen erovereens dat het geen kwaad kan voor de vruchtbaarheid dat doorslikken. Dit staat helemaal los van doorbraakbloedingen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Dennenappel do 16 jun 2011 - 3:34

Op aanraden van mijn toenmalige gynaecoloog. Deze zei dat het absoluut geen kwaad kon en begreep niet goed waarom vrouwen stoppen na een bepaalde tijd ermee (kan mij wel voorstellen, bang voor een doorbraak bloeding op vakantie, in de zomer tijdens het dragen van witte kleding, etc.)
Deze meneer vertelde mij dat je in je baarmoeder als het ware een bakje had, waar het bloed e.d. in werd opgevangen, wanneer dit te vol werd, raakte je vanzelf ongesteld. Je lichaam regelde dit dus alsnog dan zelf en maakte de boel weer schoon. Per mens verschilt de snelheid waarmee het vol wordt (net als zonder de pil te slikken).

Zelf slik ik altijd door, de duur daarvan is afhankelijk. Meestal moet ik stoppen door onderzoeken, antibiotica, ziek zijn met spugen, etc.

Ik vind het wel fijn dat het kan! Heerlijk geen omkijken ergens naar.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 3:36

2/3 strippen, ligt eraan of ik 'zin' heb om ongesteld te worden nerd. Langer werkt voor mijn lichaam niet, al mocht ik hem van de huisarts ook een half jaar doorslikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  stargirl do 16 jun 2011 - 5:47

Meestal 3 strippen

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Flippin' Bitch do 16 jun 2011 - 6:20

Alleen 's zomers slik ik 3 maanden door. Met hitte vind ik het zo ranzig om een stopweek te hebben.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum