Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang slik jij de pil door?

+36
Arwyn
Jelin
Zininzon
Moezie
Lemon
Toet
Rush
Thunder
Roxi3
M-G
Tsjip
Sweety
JustMeDaan
Lies
Possom
Beachgirl
Sterre
Labeendje
Caramba
Lady4
Jeanette
sanne-84
Zora
Sorella
Inge
Flippin' Bitch
stargirl
Dennenappel
Niekske
Monte
Burn
SuperGrover
Nietjuuh
Blond
minoessepoes
Atelier Madame
40 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Inge do 16 jun 2011 - 6:23

3 strips
Hier gaf de dokter ook aan dat het prima kan
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slik jij de pil door?  - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang slik jij de pil door?

Bericht  Sorella do 16 jun 2011 - 6:59

Ik slik hem altijd 1 keer door, langer gaat niet i.v.m. doorbraakbloedingen Mad . Ik zou willen dat ik hem 3 of 4 keer zou kunnen doorslikken, heb altijd zo'n last van m'n ongesteldheid. Maar helaas, meer dan 1x uitstellen gaat niet!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Zora do 16 jun 2011 - 7:29

Ik hou altijd een stopweek. Deze uitstellen zorgt er gegarandeerd voor dat ik sowieso een doorbraakbloeding krijg, vaak net zolang tot ik weer een stopweek heb. Erg jammer vind ik dat.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  sanne-84 do 16 jun 2011 - 7:54

ik gebruik ook eigenlijk iedere x maar 1 strip, en dan een stopweek. heb een 3fasenpil, en de eerste dagen lijken te weinig om een doorbraakbloeding te voorkomen. heb wel een andere pil, om indien nodig door te slikken, maar vaak is dat dan maar een weekje
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jeanette do 16 jun 2011 - 10:07

Ik slik hem ook haast nooit door, behalve wanneer ik wat gepland heb staan waarbij het niet handig is om ongesteld te zijn. Dus hoogstens slik ik hem 1x door.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame do 16 jun 2011 - 20:09

Ik moet trouwens ook eerlijk toegeven dat ik altijd mijn stopweek laat komen om zeker te weten dat ik ongesteld wordt en dus niet zwanger ben angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Lady4 do 16 jun 2011 - 21:48

Ik slik hem ook vaak drie of vier strippen door.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 22:21

Atelier Madame schreef:Ik moet trouwens ook eerlijk toegeven dat ik altijd mijn stopweek laat komen om zeker te weten dat ik ongesteld wordt en dus niet zwanger ben angel

Dat kan ook een onttrekkingsbloeding zijn omdát je aan de pil bent en wil dus niet altijd wat zeggen. Helaasch :P Maar ik zie het eigenlijk ook wel altijd zo hoor.

Gast
Gast

Bericht  Caramba do 16 jun 2011 - 23:19

Ik slik hem soms een maand door. Ben er een aantal jaren geleden achtergekomen toen ik 3 strippen na elkaar nam, iedere keer een doorbraakbloeding kreeg.
Ik las daarom iedere maand een stopweek in. Met vakanties, of andere gelegenheden en ik moet ongesteld worden wat niet uitkomt, slik ik een maand langer door. Ook dan is de kans wel aanwezig dat ik een doorbraakbloeding krijg.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:23

Toen ik nog niet voor een kindje ging slikte ik hem zo rond de 3 maanden/6 maanden door. En dat was geen probleem. Tegenwoordig krijg ik steeds doorbraakbloedingen. En nu slik ik dat ding niet eens voor mijn lol ook, ik moet een paar weken slikken voordat ik aan mijn ivf poging kan beginnen. Nou, ben constant ongesteld. Mad Evil or Very Mad Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 23:32

De laatste keer dat ik probeerde door te ringen met de nuvaring kreeg ik ook een doorbraakbloeding, zo rot! Ik ga het nog 1 keer proberen want ik vond het zo relaxt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 2:20

Atelier Madame schreef:
Twellie schreef:Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

gyneacologen in het ziekenhuis. Meerdere hebben aangegeven dat het niet uitmaakt hoelang je hem doorslikt.

Goh, dat heb ik nooit geweten! Ik dacht altijd al dat ik slecht bezig was als ik de pil een keer doorslikte om te voorkomen dat ik op vakantie ongesteld zou worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 2:26

Twellie schreef:
Atelier Madame schreef:
Twellie schreef:Bespreken jullie dat doorslikken dan ook met de huisarts of is dat op eigen initiatief?

gyneacologen in het ziekenhuis. Meerdere hebben aangegeven dat het niet uitmaakt hoelang je hem doorslikt.

Goh, dat heb ik nooit geweten! Ik dacht altijd al dat ik slecht bezig was als ik de pil een keer doorslikte om te voorkomen dat ik op vakantie ongesteld zou worden.

Dat is al jaren bekend dat dat geen kwaad kan smile Maar nu zijn er ook steeds meer artsen die zeggen dat langer doorslikken ook niet erg is. Mijn huisarts stelde het trouwens zelf voor :P

Gast
Gast

Bericht  Labeendje vr 17 jun 2011 - 2:36

In de eerste jaren dat ik ongesteld was had ik er altijd zo veel last van dat de huisarts heeft aangeraden om door te slikken. Hij heeft er toen niet echt een periode bij gezegd, maar ik slik gewoon door totdat het een "uitkomt". Is natuurlijk eigenlijk nooit haha, maar het komt neer op zo'n 4 tot 6 strips achter elkaar. Heel soms krijg ik een doorbraakbloeding en dan las ik ook een stopweek in. Hoe langer ik doorslik, hoe minder erg het is! Hebben jullie dat ook? Ik heb weleens "al" na 3 strips een stopweek gedaan en toen was het echt niet te houden...
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 4:26

Doorslikken kan wel, maar het is wel beter als je om het half jaar bijv een keer ongesteld wordt. Als je in de toekomst kinderen wil dan. Dan blijft je baarmoeder beter doorbloed. Dat zei mijn gyneacoloog in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 4:34

James schreef:Doorslikken kan wel, maar het is wel beter als je om het half jaar bijv een keer ongesteld wordt. Als je in de toekomst kinderen wil dan. Dan blijft je baarmoeder beter doorbloed. Dat zei mijn gyneacoloog in ieder geval.

Ik vind het ook zelf geen prettig idee om NOOIT meer ongesteld te zijn.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover vr 17 jun 2011 - 5:49

James, mijn huisarts zegt dat het al dan niet doorslikken van de pil volledig los staat van vruchtbaarheid. Dus das best vreemd.

Al hou ik het veel langer dan 6 maanden nooit vol, dan krijg ik al een doorbraakbloeding wel.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sterre vr 17 jun 2011 - 5:49

Ik slik maximaal 1,5 strip steeds, daarna krijg ik al een doorbraakbloeding. Zo kan ik het dus wel goed plannen wanneer ik mijn stopweek heb, maar helaas kan ik het niet lang uitstellen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Beachgirl vr 17 jun 2011 - 6:16

2 strips en dan een stopweek. Soms gewoon 1 strip als dat beter uitkomt, maar meestal 2.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 6:26

SuperGrover schreef:James, mijn huisarts zegt dat het al dan niet doorslikken van de pil volledig los staat van vruchtbaarheid. Dus das best vreemd.

Al hou ik het veel langer dan 6 maanden nooit vol, dan krijg ik al een doorbraakbloeding wel.

Ja, dat is inderdaad vreemd. Maar ik geloof een gyneacoloog die zich met vruchtbaarheid bezig houdt toch sneller dan een huisarts if you don't mind smile

Gast
Gast

Bericht  Possom vr 17 jun 2011 - 8:34

Jeetje wat slikken jullie allemaal veel door zeg, ben ik dan de enige die braaf 3 weken slikt en dan stopweek doet? :O
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 9:09

Possom schreef:Jeetje wat slikken jullie allemaal veel door zeg, ben ik dan de enige die braaf 3 weken slikt en dan stopweek doet? :O

Ik denk dat voornamelijk nu mensen reageren die wél doorslikken ipv niet.

Gast
Gast

Bericht  Lies vr 17 jun 2011 - 12:00

Ik slik nu de 4e strip. Na deze doe ik de stopweek.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 20:29

Ik slik altijd 3 strips en heb dan een stopweek, meer gaat niet want dan krijg ik een doorbraakbloeding. Ik ben 7 dagen ongesteld in mijn stopweek inclusief heftige buikpijn en daar heb ik echt niet iedere maand zin in. Doe dit ocerigens op advies van mijn gynaecoloog die zei dat dit totaal geen kwaad kon en los staat van je vruchtbaarheid

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan vr 17 jun 2011 - 23:54

Ik kan me de laatste keer dat ik ben gestopt niet meer herinneren Embarassed
En ik zou ook niet weten wanneer ik wel ga stoppen.
Weet dat het geen kwaad kan dus ik ga gewoon door.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: