Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Twellie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Je valt best wel op. Qua naam. Maar volgens mij vertel je niet heel erg veel over jezelf. :cyclops:
Da's wel scherp opgemerkt . Vooral toen ik hier net zat probeerde ik krampachtig anoniem en onherkenbaar te blijven, dat wil ik nog steeds wel, maar ik schrijf wel wat meer over mijn leven. Iemand die me kent IRL, zal me kunnen herkennen, maar dat maakt me nu wat minder uit.
Het maakt mij niets meer uit. Al lezen ze hier mijn hele leven. Dan ben ik kennelijk interessant genoeg om te volgen. Echt belangrijke dingen haal ik weg. Maar iedereen 'kent' me hier wel.
Gast- Gast
Zeg ABE, Roos is niet rijk hoor... Mocht ze willen
Mjah. Kga maar eens slapen... Truste!!!
Mjah. Kga maar eens slapen... Truste!!!
Gast- Gast
Nr 4!Reva schreef:Waar sta ikkeeeee?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Truste Maple!
Roos staat overigens wel open voor donaties om in elk geval rijk te wórden. Dat lijkt Roos wel watAngel Blue Eyes schreef:Da zei ik toch, Maple. Slaap lekker!
Gast- Gast
Maple schreef:Roos staat overigens wel open voor donaties om in elk geval rijk te wórden. Dat lijkt Roos wel watAngel Blue Eyes schreef:Da zei ik toch, Maple. Slaap lekker!
Jij kent de Roos dus ook? Grappig.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nr 4!Reva schreef:Waar sta ikkeeeee?
Valt tegen, ik was hier de hele dag.
Gast- Gast
Maple schreef:Roos staat overigens wel open voor donaties om in elk geval rijk te wórden. Dat lijkt Roos wel watAngel Blue Eyes schreef:Da zei ik toch, Maple. Slaap lekker!
Moet je wel je rekeningnummer geven, schat.
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Nr 4!Reva schreef:Waar sta ikkeeeee?
Valt tegen, ik was hier de hele dag.
Ik niet eens. En ik sta op nr. 9.
Gast- Gast
Zal ik jullie de kans geven mij in te halen... ik ga zo lekker slapen
Morgen verplicht een vrije dag want autoloos. Ik heb vanavond de garage al even gemaild dat ze bijtijds moeten bellen wanneer ze me komen halen omdat ik schandalig wil uitslapen hahah
Morgen verplicht een vrije dag want autoloos. Ik heb vanavond de garage al even gemaild dat ze bijtijds moeten bellen wanneer ze me komen halen omdat ik schandalig wil uitslapen hahah
Ja zeg, doe je nou alsof je oh oh cherso-Barbie bent, of snap je me nou echt even niet?Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:Roos staat overigens wel open voor donaties om in elk geval rijk te wórden. Dat lijkt Roos wel watAngel Blue Eyes schreef:Da zei ik toch, Maple. Slaap lekker!
Jij kent de Roos dus ook? Grappig.
Gast- Gast
Weet je wat Kut is... Een whats app wat blokkeert zodra ik het gebouw van Big Z binnenloop. Klerezooi!
Gast- Gast
Ik ook niet....heb nog een beetje geluk met mijn late dienst, van 14:00 tot 22:00. Morgenochtend even naar de kapper
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ohja, ik wilde jullie nog even vertellen dat ik m'n broek maat 42 inmiddels zonder knoop openmaken naar beneden kan trekken. 15 jaar niet gekund, stress hééft het en der positieve kanten.
Maargoed, weltrusszZZzzzz....
Maargoed, weltrusszZZzzzz....
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik ook niet, maar gelukkig is het wel mijn laatste werkdag van deze week!
En dat is een leuke mededeling omdat? Ik moet nog drie dagen werken.
Gast- Gast
Nog een leuke mededeling, het is ook voor mij de laatste van de week
maar ABE troost je, het wordt bar slecht weer...
maar ABE troost je, het wordt bar slecht weer...
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Angel Blue Eyes schreef:Twellie schreef:Ik ook niet, maar gelukkig is het wel mijn laatste werkdag van deze week!
En dat is een leuke mededeling omdat? Ik moet nog drie dagen werken.
Is ook niet leuk, ik zei het puur en alleen om afgunst op te wekken :cyclops:
Gast- Gast
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: