Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Ah zo, bedankt voor het bijpraten. Wel vervelend voor de mensen die dachten dat ze iemand ondersteunden
Gast- Gast
Ben stiekem toch wel benieuwd wat er in die pm heeft gestaan... Is dat heel slecht van mij?Angel Blue Eyes schreef:Zusje deed een gooi. Zusje heeft nog een PM gehad. En daarna is ze vertrokken met een welterustenwens.Twellie schreef:En hoe is dan uitgekomen dat ze fake is / zou kunnen zijn? Ben even nieuwsgierig hoor .
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Twellie schreef:Hoeft niet met veel posts. In de topics van vertel-eens-wat-over-de-forummer-boven-je word ik altijd genegeerd of iemand schrijft dat ze eigenlijk niets van me af weet
Ja, wie ben je eigenlijk?
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:
Huh!?
Niet meegekregen? Ik werd uitgemaakt voor faker op het oude forum. Jaja. Ik.
Gast- Gast
Dankje!Angel Blue Eyes schreef:Wajong snap ik niet. Dus dan reageer ik niet. Kan op basis van een openingspost mijn mening wel vormen, maar kan het niet beargumenteren. En daarnaast ken ik jou.Sjaantje schreef:Ik vind/vond Jada's reacties ook erg jammer. Eerst al in het Wajong-topic, maar na uitgebreidere uitleg van mij (waarbij het leek alsof ik me enorm zat te verdedigen) leek ze wat bij te draaien maar daarna in het biechttopic weer van die akelige posts... bah...
Sjaantje schreef:Ben stiekem toch wel benieuwd wat er in die pm heeft gestaan... Is dat heel slecht van mij?Angel Blue Eyes schreef:Zusje deed een gooi. Zusje heeft nog een PM gehad. En daarna is ze vertrokken met een welterustenwens.Twellie schreef:En hoe is dan uitgekomen dat ze fake is / zou kunnen zijn? Ben even nieuwsgierig hoor .
Ik vraag het me ook af. Maar Zusje is zo gesloten als een boek.
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Huh!?
Ow wacht. Door een vriendin toch? Of althans... Vriendin....
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Huh!?
Ow wacht. Door een vriendin toch? Of althans... Vriendin....
Dat dacht men inderdaad. Maar ik weet het nog steeds niet. En ik zal het waarschijnlijk nooit weten ook. Tot op heden heeft ze me niet meer gevonden, hopelijk weet ze niet dat er een nieuw Y.esforum is
Gast- Gast
Ergens ook wel zo netjes, toch? Maar dat neemt niet weg dat ik nieuwsgierig ben aangelegd...Angel Blue Eyes schreef:Ik vraag het me ook af. Maar Zusje is zo gesloten als een boek.Sjaantje schreef:Ben stiekem toch wel benieuwd wat er in die pm heeft gestaan... Is dat heel slecht van mij?Angel Blue Eyes schreef:Zusje deed een gooi. Zusje heeft nog een PM gehad. En daarna is ze vertrokken met een welterustenwens.Twellie schreef:En hoe is dan uitgekomen dat ze fake is / zou kunnen zijn? Ben even nieuwsgierig hoor .
En dat onze Lexie voor faker werd uitgemaakt, hoor ik nu ook pas voor het eerst. Of ik was het alweer vergeten, dat kan ook Wat was er toen dan?
Angel Blue Eyes schreef:Twellie schreef:Hoeft niet met veel posts. In de topics van vertel-eens-wat-over-de-forummer-boven-je word ik altijd genegeerd of iemand schrijft dat ze eigenlijk niets van me af weet
Een nogal onopvallende forumster dus
Gast- Gast
Laten we dat maar hopen!
Maar volgens mij worden hier meiden nog best gedisst (schrijf je dat zo?) door andere forummers, omdat ze simpelweg jaloers zijn.
Maar volgens mij worden hier meiden nog best gedisst (schrijf je dat zo?) door andere forummers, omdat ze simpelweg jaloers zijn.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Laten we dat maar hopen!
Heb ik ook weleens gedaan
Gast- Gast
Oh, ene RoosjeV zei dat ik een faker was, ik was nooit getrouwd en ik had geen kind want ik was veel te lelijk. Bladiebla. Had waarschijnlijk nogal issues met zichzelf die ze op mij moest afreageren. Het topic werd toen gesloten en weg was ze. Een paar maanden later werd er weer een topic geopend over dat ik fake was en dat werd verwijderd, waarop ze een nieuw topic opende met als prachtigmooie titel Alex is een hoer.
Die is wederom gesloten.
Oh ja, en de account van RoosjeV is toen definitief geblokkeerd. Er is nog een IP-check gedaan en daar kwam een adres in Friesland uit. Ik ken niemand uit Friesland. Ja, Donnaa, maar die was het vast niet
Die is wederom gesloten.
Oh ja, en de account van RoosjeV is toen definitief geblokkeerd. Er is nog een IP-check gedaan en daar kwam een adres in Friesland uit. Ik ken niemand uit Friesland. Ja, Donnaa, maar die was het vast niet
Gast- Gast
Twellie schreef:Angel Blue Eyes schreef:Twellie schreef:Hoeft niet met veel posts. In de topics van vertel-eens-wat-over-de-forummer-boven-je word ik altijd genegeerd of iemand schrijft dat ze eigenlijk niets van me af weet
Een nogal onopvallende forumster dus
Je valt best wel op. Qua naam. Maar volgens mij vertel je niet heel erg veel over jezelf. :cyclops:
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Laten we dat maar hopen!
Anderen dissen? Dat doe je met regelmaat zelfs!
Gast- Gast
Reva schreef:Angel Blue Eyes schreef:Laten we dat maar hopen!
Vertel. Je mag bij deze biechten.
Gast- Gast
Alex schreef:***
Er is ook een forummer geweest welke beweerde ontzettend rijk te zijn. En dan niet in geluk, maar in geld. Dat was ook een Roos. En die woonde in Frl. Maar ehmz, toevallig weet ik heel erg zeker dat degene nog geen dubbie had om de kont mee te krabben. Maar goed, dit is roddelen. Dat mag niet.
Gast- Gast
Yeah right...Alex schreef:..want ik was veel te lelijk.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn... ze is niet voor niets met de noorderzon vertrokken he...Alex schreef:Ik ken niemand uit Friesland. Ja, Donnaa, maar die was het vast niet
Angel Blue Eyes schreef:Je valt best wel op. Qua naam. Maar volgens mij vertel je niet heel erg veel over jezelf. :cyclops:
Da's wel scherp opgemerkt . Vooral toen ik hier net zat probeerde ik krampachtig anoniem en onherkenbaar te blijven, dat wil ik nog steeds wel, maar ik schrijf wel wat meer over mijn leven. Iemand die me kent IRL, zal me kunnen herkennen, maar dat maakt me nu wat minder uit.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Daar zou ik niet zo zeker van zijn... ze is niet voor niets met de noorderzon vertrokken he...Alex schreef:Ik ken niemand uit Friesland. Ja, Donnaa, maar die was het vast niet
Nu je het zegt! Maar het is al zeker een jaar geleden ofzo, dus ik geef haar het voordeel van de twijfel
Gast- Gast
Nou vooruit dan maar...Alex schreef:Sjaantje schreef:Daar zou ik niet zo zeker van zijn... ze is niet voor niets met de noorderzon vertrokken he...Alex schreef:Ik ken niemand uit Friesland. Ja, Donnaa, maar die was het vast niet
Nu je het zegt! Maar het is al zeker een jaar geleden ofzo, dus ik geef haar het voordeel van de twijfel
Alex schreef:Hahahaha, ik weet niet over wie het gaat, dus van mij mag je
Ik ken haar verder ook niet. Geen idee wie het verder is. Maar als je elkaar een tijd, noem jaren, in hyves hebt, leer je elkaar kennen, ondanks dat je nooit met elkaar praat. En ik weet dat ze hier ook Roos heeft geheten. Of het dezelfde is? Geen idee. Maar het deed wat belletjes bij mij rinkelen.
Gast- Gast
Crap... ik sta gewoon op nr. 3 in de top 20 van berichtplaatsers van vandaag Boven mij staan alleen Lexie en PM...
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: