Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Twellie, ik moet steeds zo lachen om je avatar!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
btje jammer dat je t verder echt niet aan me ziet...Twellie schreef:Welterusten slankerd
Gast- Gast
Als er 98% kans op 5 mm regen wordt voorspeld, betekent dat dan dat het véél regent die dag? Jawel he?
Waarschijnlijk is het zo dat jij het niet ziet, maar anderen wel, dat is meestal zo met afvallen geloof ik.
Gast- Gast
er valt iig wat, dat is zeker
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Sjaantje schreef:Twellie, ik moet steeds zo lachen om je avatar!
Ik wilde het zo simpel mogelijk houden, hiervoor had ik een roze, maar die was wat te lieflijk .
Gast- Gast
Ik zou graag kunnen zeggen dat ik bijna weekend had, maar moet helaas het weekend werken. Ben nu ook aan het werk. Heb slaapdienst, maar slaap dan nooit voor half 2
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Ik ga ook mijn bed opzoeken...Welterusten!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Sjaantje schreef:Als er 98% kans op 5 mm regen wordt voorspeld, betekent dat dan dat het véél regent die dag? Jawel he?
Hahahahah! Wat jij wilt dan!
Gast- Gast
Nou ja het is niet zozeer dat ik het wíl... maar we hebben die dag een optreden met het koor dat afgelast zou kunnen worden in geval van regen. En ik zie net dat het in die plaats 's morgens 90% kans op 3 mm en 's middags 98% kans op 5 mm regen geeft...Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Als er 98% kans op 5 mm regen wordt voorspeld, betekent dat dan dat het véél regent die dag? Jawel he?
Zo, mn dagelijkse 2 glazen Licor op. Had de fles net een halve week
Maple, rotwijf wil ik ook!
Maple, rotwijf wil ik ook!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou ja het is niet zozeer dat ik het wíl... maar we hebben die dag een optreden met het koor dat afgelast zou kunnen worden in geval van regen. En ik zie net dat het in die plaats 's morgens 90% kans op 3 mm en 's middags 98% kans op 5 mm regen geeft...Angel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Als er 98% kans op 5 mm regen wordt voorspeld, betekent dat dan dat het véél regent die dag? Jawel he?
Dan valt er 8mm en verzuip je.
Gast- Gast
Bikini kan ik niet meenemen want die zit dan al in de vakantie-kofferAngel Blue Eyes schreef:Dan valt er 8mm en verzuip je.
Sjaantje schreef:Bikini kan ik niet meenemen want die zit dan al in de vakantie-kofferAngel Blue Eyes schreef:Dan valt er 8mm en verzuip je.
Basterd!
Gast- Gast
Ow en het 'dissen' kan ik niet zeggen, want iig eentje leest en post in t dagcafe... whaha
Gast- Gast
God, dat is tien keer dezelfde film kijken en de clue missen. Ik was een weddenschap, maar werd iemand waarvan hij hield.
Gast- Gast
Reva schreef:Ow en het 'dissen' kan ik niet zeggen, want iig eentje leest en post in t dagcafe... whaha
Gast- Gast
Simpeler kan ook haast niet!Twellie schreef:Sjaantje schreef:Twellie, ik moet steeds zo lachen om je avatar!
Ik wilde het zo simpel mogelijk houden, hiervoor had ik een roze, maar die was wat te lieflijk .
Nou hehe... we zijn een half uur verder maar mijn printer is weer geïnstalleerd!! Kan ik eindelijk mijn nestje in.
Welterusten!!
Welterusten!!
Sjaan, ik vind zo'n voorspelling altijd zo vaag. Als ik nu naar buiten kijk dan hoost het, niet normaal! Kan best dat alle voorspelde regen dus nu in een uur valt en daarna de zon doorbreekt; net als gister trouwens... Ik weet niet of 5mm veel is.
Ik ga zo werken en vanavond heb ik een date, whoehoeee!
Ik ga zo werken en vanavond heb ik een date, whoehoeee!
Gast- Gast
Hier hoost het ook... Heb collega gevraagd of ik mee kan rijden maar ze smst niet terug
Gast- Gast
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: