Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Lily schreef:Boogaloo ft Wiggy - Limbo Limbo
KIG - Head, Shouder, Kneez & Toez
Mr C The Slide Man - Cha Cha Slide
Passion Fruit - The Rigga Ding Dong Song
Kan je ze niet van youtube halen?
Of weet je niet hoe dat moet?
Oww die Cha cha slide die kan ik echt gewoon dansen
*vangt het ijsje* Thnx Sjaan
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Had ze laatst al online gezien en vroeg me al af of het iets voor hier zou zijn, dus vind het leuk het nu eens te zien hoe het eruit ziet als het écht aan de muur hangt. Mooi!Stuiterbal schreef:Ja ! en ze waren niet eens duur. 4,99 geloof ik !Sjaantje schreef:*gooit ijsje naar jordana*
Hee Stuiter, die dingen waar je lijstjes op staan, zijn dat die dingen van Ikea?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
en die boogaloo ft wiggy is ook een grappig nummer met leuk dansje :p
ik pas voor het ijsje sjaan maar thanks voor het aanbod
ik pas voor het ijsje sjaan maar thanks voor het aanbod
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Had ze laatst al online gezien en vroeg me al af of het iets voor hier zou zijn, dus vind het leuk het nu eens te zien hoe het eruit ziet als het écht aan de muur hangt. Mooi!Stuiterbal schreef:Ja ! en ze waren niet eens duur. 4,99 geloof ik !Sjaantje schreef:*gooit ijsje naar jordana*
Hee Stuiter, die dingen waar je lijstjes op staan, zijn dat die dingen van Ikea?
Ze hebben ook een lange ervan. Dit zijn de kortste. Maar is idd beter om te zien hoe het uitziet !
Gast- Gast
Lily schreef:als je verteld hoe ik ze van youtube kan downloaden/halen ....
www.mediaconverter.org
Eerst een liedje zoeken. Kan op verschillende manieren, dan terug en next step. Even de juiste dingen instellen als MP3 en de hoogste snelheid zeg maar en downloaden maaaaaarrrrrrrrr!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik heb een canvasfoto van mijn nichtje, die is 3,5 cm dik. Op internet vind ik wel dat de diepte van de lijst 9cm is, dus ik denk het wel dat dat past want die 9cm zal de totale diepte zijn? Kun je mij vertellen of mijn canvasfoto op zo'n lijst past?Stuiterbal schreef:Ze hebben ook een lange ervan. Dit zijn de kortste. Maar is idd beter om te zien hoe het uitziet !
*doet haar best om fatsoenlijk te gooien* (tja, reuma he... )Reva schreef:*Zit klaar om ijs te vangen*
Chocolate Cookie schreef:Lily schreef:als je verteld hoe ik ze van youtube kan downloaden/halen ....
www.mediaconverter.org
Eerst een liedje zoeken. Kan op verschillende manieren, dan terug en next step. Even de juiste dingen instellen als MP3 en de hoogste snelheid zeg maar en downloaden maaaaaarrrrrrrrr!
Zie geen next step :S of ben ik gewoon zo blond bezig :S Nog een andere manier hoe ik ze van youtube kan halen?
edit gelukt (denk ik)
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik heb een canvasfoto van mijn nichtje, die is 3,5 cm dik. Op internet vind ik wel dat de diepte van de lijst 9cm is, dus ik denk het wel dat dat past want die 9cm zal de totale diepte zijn? Kun je mij vertellen of mijn canvasfoto op zo'n lijst past?Stuiterbal schreef:Ze hebben ook een lange ervan. Dit zijn de kortste. Maar is idd beter om te zien hoe het uitziet !
Gaat even meten.....
Gast- Gast
7 cm is de echte diepte.. dus daar waar je de canvas in moet zetten ! moet makkelijk passen.
Gast- Gast
Alex schreef:Ik heb lekker friet gegeten met een kaassoufflé. Kut M.E.
De knuppel ME?
Gast- Gast
Ik voel me nu toch ernstig gepasseerdSjaantje schreef:*doet haar best om fatsoenlijk te gooien* (tja, reuma he... )Reva schreef:*Zit klaar om ijs te vangen*
Gast- Gast
Oh wou je er ook een? Sorry dat had ik over het hoofd gezienMaple schreef:Ik voel me nu toch ernstig gepasseerdSjaantje schreef:*doet haar best om fatsoenlijk te gooien* (tja, reuma he... )Reva schreef:*Zit klaar om ijs te vangen*
*gooit ijsje naar Maple*
hij download er 3 niet :S en de cha cha slide is een chipmunk versie :S
Laatst aangepast door Lily op wo 15 jun 2011 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh super, je bent geweldig!!Stuiterbal schreef:7 cm is de echte diepte.. dus daar waar je de canvas in moet zetten ! moet makkelijk passen.
Ik had ook nog een site voor je waarmee je vanaf youtube naar mp3 kunt, maar ik weet de site niet meer... Hij stond in mn favorieten maar dat ben ik allemaal kwijt nu mijn laptop gecrasht is geweestLily schreef:hij download er 3 niet :S
Grrrr... eindelijk een goed formaat vloerkleed gevonden, kleur vlg de site: Grijs.
Blijkt dus een mix tussen creme en bruin te zijn
Past er totaal niet bij.
Blijkt dus een mix tussen creme en bruin te zijn
Past er totaal niet bij.
Gast- Gast
Ja zeg, gooi ik nog wel m'n mooiste en m'n platste Amsterdamse accent ertegenaan... Staat je netjes.Sjaantje schreef:Oh wou je er ook een? Sorry dat had ik over het hoofd gezienMaple schreef:Ik voel me nu toch ernstig gepasseerdSjaantje schreef:*doet haar best om fatsoenlijk te gooien* (tja, reuma he... )Reva schreef:*Zit klaar om ijs te vangen*
*gooit ijsje naar Maple*
Maar dank je!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: