Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet?

+15
Mamsie
Spring
Novalee
Dora
loesje
Theezakje13
Paper Crown
moepie
Happydobby
PapillonRose
Blue flower
Muppetje
holaagirl
joyce0606
Creabea_28
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet? - Pagina 3 Empty Re: Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet?

Bericht  Creabea_28 ma 20 jun 2011 - 7:37

Heey meiden,

Even een update voor de meiden die zo lief meeleven. Ik ga aanstaande donderdag naar de HA voor een gesprek. Hoop dat hij ons wil doorverwijzen. Meestal duurt dat wel even en kunnen we dus nog een paar maanden zelf proberen, want dat zou natuurlijk het leukst zijn. Was behoorlijk zenuwachtig toen ik een afspraak ging maken, maar naderhand had ik wel een goed gevoel erover.
Ben heel benieuwd, hoop dat we er iets aan hebben.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet? - Pagina 3 Empty Re: Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet?

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 7:40

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt, hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is en je voor de medische molen ingaat spontaan zwanger bent!!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet? - Pagina 3 Empty Re: Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet?

Bericht  Creabea_28 ma 20 jun 2011 - 7:43

ProudMama schreef:Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt, hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is en je voor de medische molen ingaat spontaan zwanger bent!!

hug

Wat lief! Dank je wel hug
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet? - Pagina 3 Empty Re: Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet?

Bericht  *Lookie* ma 20 jun 2011 - 7:45

Bij wie heeft het ook zo lang geduurd?
Hoe lang heeft het geduurd?
Wat heb je na een jaar proberen gedaan? Naar de arts of niet?
Ben je uiteindelijk zwanger geraakt?
Zo ja, op een natuurlijke manier of met hulp?

Bij ons heeft het ook iets langer geduurd. Achteraf bekeken mogen we echt niet klagen maar als je er middenin zit en maar zit te wachten, dan duurt het allemaal enorm lang.
Het heeft bij ons ruim anderhalf jaar geduurd.
Ik ben na een jaar naar de huisarts gegaan. Ook al een keer eerder omdat ik maar niet ongesteld werd, maar ik mocht pas na een jaar worden doorverwezen.
Ja, ik ben nu 4 maanden zwanger.
Dit is met hulp van het ziekenhuis gelukt, ik heb Clomid gekregen om een eisprong op te wekken omdat ik door een tekort aan hormoon geen eisprong had van mezelf.

Als ik jou was zou ik gewoon bellen hoor, ik weet niet of jij wel een normale cyclus hebt maar sowieso wil je op een gegeven moment wel weten hoe of wat. Het kan ook zijn dat er bij je man iets niet goed zit. Het is gewoon heel frustrerend als het maar niet lukt, alleen daarom al zou ik gewoon even bellen als ik jou was.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet? - Pagina 3 Empty Re: Na bijna een jaar proberen...naar de dokter of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum