Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wel of niet proberen?

+2
Annemie
Coco
6 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 6:13

Mijn eerste is geboren dmv een spoedks. Omdat ik hellp syndroom had en de baby niet was ingedaalt etc. Tot aan vandaag ging ik er van uit dat mijn 2e bevalling een vaginale bevalling ging worden, aangezien de controles tot nu toe elke keer goed zijn. Maar mijn gyn reageerde vandaag best negatief, hij zei dat als ik het wil, ik vaginaal kan proberen te bevallen. Alleen wist hij niet of dat ook ging lukken, en de kans op een ks is toch wel meer aanwezig dan ik dacht.

Ik vraag me alleen af wanneer/waarom wil ik het wel proberen om vaginaal te bevallen en wanneer niet? Als de gyn een licht signaal af geeft dat hij het niet zeker weet of het gaat lukken, moet ik me daardoor laten beinvloeden en voor 'safe' kiezen, of toch gewoon proberen? Hij geeft me nu nog helemaal geen duidelijkheid, en dat is iets waar ik erg onzeker van word. Ik snap ook wel dat elke bevalling weer anders is, en dat niemand mij kan vertellen hoe mijn bevalling straks gaat. Maar het geeft me wel een fijn gevoel om er in elk geval over te praten of na te denken. Ik heb wel wat pijnklachten in mijn onderbuik, ik weet alleen niet of dit van het litteken is of niet. Als het wel van het litteken komt, dan mag ik het sowieso niet vaginaal proberen van de gyn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Coco vr 4 jan 2013 - 6:17

In principe zou je na een kz gewoon vaginaal mogen bevallen. Wat is zijn reden om te twijfelen of het lukt?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Annemie vr 4 jan 2013 - 6:33

Ik lees even mee. Wat kan er dan aan de hand zijn als je last van het litteken hebt?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:10

Waarom denkt de gyn dat het niet zou lukken? Er is toch geen sprake van een te smal bekken ofzo? De reden dat je de vorige keer een keizersnee hebt gehad, geeft toch helemaal geen verhoogde kans op dat het dit keer weer niet gaat lukken?

En mocht je bang zijn voor het scheuren van het litteken: zonder voorgaande keizersnee is de kans dat dit gebeurt 0.2% tot 0.5%, na een keizersnee 1.5%

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:10

Ik ben zelf de tweede keer vaginaal bevallen terwijl de eerste keer een keizersnede was.

Ik heb hier een goed gesprek over gehad met de gyn vooraf. We hebben toen afgesproken dat ik zelf inspraak had in of ik alsnog een keizersnede wilde. Dat gaf me heel veel rust. Ook zei hij dat de ontsluiting sneller dan 1cm per uur moest gaan anders zou hij ingrijpen. Hierdoor had ik genoeg vertrouwen om het vaginaal te proberen. En ik ben achteraf zo ontzettend blij dat het me gelukt is... Het herstel is zoveel makkelijker en sneller. Zeker omdat ik al een draakje heb rondlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:14

oh en ik was ook heel bang dat het litteken scheurt. Theoretisch is dit natuurlijk mogelijk. Er zijn een aantal symptomen waaraan ze dat risico herkennen. Daarom dat je baby ook in de gaten gehouden wordt dmv een CTG en dat ik ook goed in de gaten gehouden werd. Ze vertelde me dat ik tijdens de weeen goed in de gaten moest houden of en zo ja hoe ik het litteken voelde. Dat je er druk op voelt is normaal zei ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  PapillonRose vr 4 jan 2013 - 7:24

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het denk ik wel vaginaal willen proberen. Lukt het niet kan er alsnog ingegrepen worden. Een keizersnede brengt dacht ik meer mogelijke complicaties met zich mee en het herstel duurt langer dan bij een vaginale bevalling. Daarom zou ik het dan zelf toch graag proberen. Tenzij het heel onverstandig zou zijn, maar dan moet de gyn dat aangeven en goed uitleggen neem ik aan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Manderijn vr 4 jan 2013 - 7:36

De eerste is geboren via een ks, en de tweede vaginaal. Ik snap niet echt waarom je gyn aangeeft waarom je niet normaal zou kunnen bevallen? Er is bij mij echt nooit sprake geweest van een ks bij de tweede. Het enige is dat ze wel vertelden dat je dan in het ziekenhuis moet bevallen.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:36

Manderijn schreef:De eerste is geboren via een ks, en de tweede vaginaal. Ik snap niet echt waarom je gyn aangeeft waarom je niet normaal zou kunnen bevallen? Er is bij mij echt nooit sprake geweest van een ks bij de tweede. Het enige is dat ze wel vertelden dat je dan in het ziekenhuis moet bevallen.

Je móet niks Wink Wordt wel sterk aangeraden idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:41

Jetje schreef:Ik ben zelf de tweede keer vaginaal bevallen terwijl de eerste keer een keizersnede was.

Ik heb hier een goed gesprek over gehad met de gyn vooraf. We hebben toen afgesproken dat ik zelf inspraak had in of ik alsnog een keizersnede wilde. Dat gaf me heel veel rust. Ook zei hij dat de ontsluiting sneller dan 1cm per uur moest gaan anders zou hij ingrijpen. Hierdoor had ik genoeg vertrouwen om het vaginaal te proberen. En ik ben achteraf zo ontzettend blij dat het me gelukt is... Het herstel is zoveel makkelijker en sneller. Zeker omdat ik al een draakje heb rondlopen.

Ik hoopte al op een reactie van jou :P Wel fijn dat je gyn er met je over praat. Mijn gyn houdt het allemaal ineens zo wazig, ik snap er niks meer van. De baby is al wel aan het indalen. Hij zei dat elke bevalling anders is, en hij nu niks kan zeggen over mijn bevalling, behalve dan dat de kans op een ks best groot was. Misschien moet ik eens een andere gyn vragen. Hoe herken je pijn aan je litteken dan?

Rejoy, klopt, mijn vorige bevalling was echt omdat ik zo ziek was en de baby erg rustig. Voor nu zijn alle controles goed, en de baby is druk. Mijn vorige gyn ks had wel het idee dat mijn bekken wat stijl was, maar heeft hier niets over genoteerd.

Manderijn, die gedachten had/heb ik dus ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Manderijn vr 4 jan 2013 - 7:42

Rejoy. schreef:
Manderijn schreef:De eerste is geboren via een ks, en de tweede vaginaal. Ik snap niet echt waarom je gyn aangeeft waarom je niet normaal zou kunnen bevallen? Er is bij mij echt nooit sprake geweest van een ks bij de tweede. Het enige is dat ze wel vertelden dat je dan in het ziekenhuis moet bevallen.

Je móet niks Wink Wordt wel sterk aangeraden idd.

Klopt hoor, maar ze brengen het alsof je wel moet smile Zo was mijn bevalling op medische indicatie, zonder medische ingreep. Maar goed, dat weet je nooit van te voren.

Ik vind het alleen wel gek dat je gyn op een keizersnee aanstuurt, omdat je al eerder 1 hebt gehad. Als je die nu had omdat het gewoon niet past, kan ik het me voorstellen. Maar zo zonder duidelijke reden, vind ik het wat strooien met de keizersnedes. Je hebt ook al een kind, en dan is je herstelproces gewoon vele malen lastiger met een keizersnee. Ik zou ook zeker naar de reden vragen, en je niks aan laten praten.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 7:45

Hij geeft niet echt duidelijkheid dat is het vervelende eraan. Ik heb wel wat pijnklachten in mijn onderbuik, maar weet niet waar dat van komt. Misschien is mijn gyn gewoon een negatief persoon.

Hoe was je 2e bevalling dan Manderijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Manderijn vr 4 jan 2013 - 7:56

Pluto schreef:Hij geeft niet echt duidelijkheid dat is het vervelende eraan. Hoe was je 2e bevalling dan Manderijn?

Nou ja, ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal he, maar als ik weer moest bevallen, en ik mocht kiezen, dan ging ik weer voor de vaginale bevalling hoor. Je bent zo (vergeleken met een ks) zo snel weer op de been, je hebt niet een enorm zere buik, geen grote wond waar je rekening mee moet houden, je kunt fatsoenlijk opstaan, ideaal!
Ik heb er tijdens de bevalling ook niet een seconde nagedacht over het feit dat het litteken zou kunnen scheuren. Die kans is gewoon heel klein.

Hoe ver ben je in je zwangerschap? Ik had zo nu en dan tijdens de zwangerschap soms wel het idee dat ik last had van het litteken, maar dat betekend niet dat je litteken het niet aan kan. Je moet oppassen met inleiden e.d omdat dat te onnatuurlijk is. Mijn verloskundige was er dan ook heel duidelijk in; inleiden stellen we zo lang mogelijk uit.
Uiteindelijk zijn mijn weeën begonnen met 40+6 weken zwangerschap.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 8:53

Pluto schreef:
Jetje schreef:Ik ben zelf de tweede keer vaginaal bevallen terwijl de eerste keer een keizersnede was.

Ik heb hier een goed gesprek over gehad met de gyn vooraf. We hebben toen afgesproken dat ik zelf inspraak had in of ik alsnog een keizersnede wilde. Dat gaf me heel veel rust. Ook zei hij dat de ontsluiting sneller dan 1cm per uur moest gaan anders zou hij ingrijpen. Hierdoor had ik genoeg vertrouwen om het vaginaal te proberen. En ik ben achteraf zo ontzettend blij dat het me gelukt is... Het herstel is zoveel makkelijker en sneller. Zeker omdat ik al een draakje heb rondlopen.

Ik hoopte al op een reactie van jou Wel of niet proberen? 253468018 Wel fijn dat je gyn er met je over praat. Mijn gyn houdt het allemaal ineens zo wazig, ik snap er niks meer van. De baby is al wel aan het indalen. Hij zei dat elke bevalling anders is, en hij nu niks kan zeggen over mijn bevalling, behalve dan dat de kans op een ks best groot was. Misschien moet ik eens een andere gyn vragen. Hoe herken je pijn aan je litteken dan?

Rejoy, klopt, mijn vorige bevalling was echt omdat ik zo ziek was en de baby erg rustig. Voor nu zijn alle controles goed, en de baby is druk. Mijn vorige gyn ks had wel het idee dat mijn bekken wat stijl was, maar heeft hier niets over genoteerd.

Manderijn, die gedachten had/heb ik dus ook.


Ik heb tijdens mijn controles meerdere gynaecologen gesproken en die zeiden ook elke keer: je kan het niet voorspellen. Elke bevalling is anders bla bla bla. Maar ik zag het gewoon niet zitten en heb een gesprek aangevraagd. Ik kreeg toen een gynaecoloog die ik niet eerder gesproken had en heb hem verteld dat ik een geplande keizersnede wilde. Hij ging echt het gesprek met me aan in plaats van alles afwimpelen. Vertelde ook dat het een serieuze optie was, maar dat hij even wilde kijken hoe 'de boel' erbij stond. Ik had al 1cm ontsluiting (was ruim 37 weken) en een inleiding was een optie. En toen hebben we deze voorwaarden afgesproken.

Ik zou in jouw geval dus ook gewoon een gesprek aanvragen en inderdaad desnoods met een andere gyn.

Tijdens mijn bevalling werd ik ineens heel onzeker omdat ik het litteken voelde trekken. De verpleegkundige heeft me toen verteld dat dit heel normaal is en dat als het gevoel erger of anders werd dat ik het dan aan moest geven.

Oh en in tegenstelling tot mijn eerste bevalling (30 uur en daarna ks), heb ik het dit keer in 6 uurtjes geflikt. Dus dat was ook wel heel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 10:02

Bedankt voor jullie reacties. Ik reageer morgen ochtend even met de pc. Telefoon is wat lastig. Ik ben trouwens 35 weken zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Jelin vr 4 jan 2013 - 11:19

Ik hou dit topic ook in de gaten. Eerste keer ook bevallen via spoedks. Hier wordt pas een bevalplan afgesproken na de 2 groeiecho's... Maar om eerlijk te zijn zie ik erg tegen een vaginale bevalling op ivm vorige bevalling..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Happydobby vr 4 jan 2013 - 11:26

Jelin schreef:Ik hou dit topic ook in de gaten. Eerste keer ook bevallen via spoedks. Hier wordt pas een bevalplan afgesproken na de 2 groeiecho's... Maar om eerlijk te zijn zie ik erg tegen een vaginale bevalling op ivm vorige bevalling..

Dat heb ik dus ook, mocht er een tweede komen dan ga ik erover praten met een gyn, ik wil echt nooit meer proberen te bevallen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 21:25

Jetje schreef:



Ik heb tijdens mijn controles meerdere gynaecologen gesproken en die zeiden ook elke keer: je kan het niet voorspellen. Elke bevalling is anders bla bla bla. Maar ik zag het gewoon niet zitten en heb een gesprek aangevraagd. Ik kreeg toen een gynaecoloog die ik niet eerder gesproken had en heb hem verteld dat ik een geplande keizersnede wilde. Hij ging echt het gesprek met me aan in plaats van alles afwimpelen. Vertelde ook dat het een serieuze optie was, maar dat hij even wilde kijken hoe 'de boel' erbij stond. Ik had al 1cm ontsluiting (was ruim 37 weken) en een inleiding was een optie. En toen hebben we deze voorwaarden afgesproken.

Ik zou in jouw geval dus ook gewoon een gesprek aanvragen en inderdaad desnoods met een andere gyn.

Tijdens mijn bevalling werd ik ineens heel onzeker omdat ik het litteken voelde trekken. De verpleegkundige heeft me toen verteld dat dit heel normaal is en dat als het gevoel erger of anders werd dat ik het dan aan moest geven.

Oh en in tegenstelling tot mijn eerste bevalling (30 uur en daarna ks), heb ik het dit keer in 6 uurtjes geflikt. Dus dat was ook wel heel fijn.

Dat is wel een heel verschil zeg! Ik vind het best vervelend dat de gyn het zo wazig houd. Ik ga dan ook een gesprek aanvragen met een andere gyn. 1 die wel dingen bespreekt. De houding van mijn eigen gyn maakt mij alleen maar onzeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 21:39

Ik had de hoop op een vaginale bevalling gisteren een beetje op gegeven. Maar heb nu wel weer hoop. Als de gyn zegt ik adviseer je een ks want...... Dan ga ik niet tegen zijn advies in natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 21:47

Pluto schreef:Ik had de hoop op een vaginale bevalling gisteren een beetje op gegeven. Maar heb nu wel weer hoop. Als de gyn zegt ik adviseer je een ks want...... Dan ga ik niet tegen zijn advies in natuurlijk.

Kan ik me voorstellen. Na mijn vorige bevalling, ik woonde toen in een andere stad, zei mijn gyn ook; de kans op een natuurlijke bevalling bij jou is heel klein. Zeker bij een tweede jongen.

Nou bleek ik dus weer zwanger van een jongen, maar deze gyn zei dat helemaal niet en was juist meer van de natuurlijke poging. Ze zeggen dus altijd allemaal wat anders. Maar jij hebt ook een zeg hierin hoor! Als jij het niet ziet zitten en met deze instelling een natuurlijke bevalling ingaat, hou je het onbewust ook zelf tegen. Dus als jij twijfelt, moet je echt voor jezelf op komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Manderijn za 5 jan 2013 - 8:57

Jetje schreef:
Pluto schreef:Ik had de hoop op een vaginale bevalling gisteren een beetje op gegeven. Maar heb nu wel weer hoop. Als de gyn zegt ik adviseer je een ks want...... Dan ga ik niet tegen zijn advies in natuurlijk.

Kan ik me voorstellen. Na mijn vorige bevalling, ik woonde toen in een andere stad, zei mijn gyn ook; de kans op een natuurlijke bevalling bij jou is heel klein. Zeker bij een tweede jongen.

Nou bleek ik dus weer zwanger van een jongen, maar deze gyn zei dat helemaal niet en was juist meer van de natuurlijke poging. Ze zeggen dus altijd allemaal wat anders. Maar jij hebt ook een zeg hierin hoor! Als jij het niet ziet zitten en met deze instelling een natuurlijke bevalling ingaat, hou je het onbewust ook zelf tegen. Dus als jij twijfelt, moet je echt voor jezelf op komen!

Dat dus, ik zou me er echt eens in gaan verdiepen. Waarom je die eerste keizersnee had. Mijn kleine lag bijvoorbeeld in stuit, was klein, en ik had bijna geen vruchtwater meer, dus er was geen optie om de zwangerschap uit te dragen. Deze redenen waren niet van belang bij een tweede zwangerschap. Dit keer was het een zwaarder kind, dat niet in stuit lag, en dat genoeg vruchtwater had. Het zou naar mijn idee, dan gek zijn dat er aangestuurd word op een keizersnee.
Mocht het na een eerste zwangerschap blijken dat een tweede ook niet op natuurlijke wijze gaat passen, ja dan is er een duidelijk punt.
Als het alleen gaat om het littekenweefsel, zou ik echt meer ervaringen gaan zoeken, want dat kan toch niet een reden zijn dat je gyn wil dat je met een keizersnee bevalt.

Ik zou het voor jou gewoon zo zonde vinden om zonder een duidelijke reden die keizersnee te krijgen, zeker omdat je al een kindje hebt lopen, heb je gewoon veel baat bij een natuurlijke bevalling. (en jou kinderen uiteindelijk ook)

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 10:53

De reden van de eerste keizersnede was het hellp syndroom, klein en heel rustig kindje en weinig vruchtwater. Ook was de baby niet ingedaald. Dit alles in combinatie met elkaar heeft gyn gelijk ingegrepen om de baby te halen. Ik was toen 39 weken en 6 dagen.
Tot nu toe is voor mijn gevoel altijd alles goed. Baby groeit goed, genoeg vruchtwater, geen duidelijke pijnklachten aan mijn litteken, baby was bij de laatste controle al wat ingedaald. Dus ik stond er een beetje van te kijken dat de gyn zo negatief deed. Mijn vriend zegt weer dat ik het juist wel serieus moet nemen als hij liever een ks doet. Want de gyn doet zoiets niet zomaar. Ergens denk ik dan dat hij ook wel een goed punt heeft. Maar toch denk ik ook weer dat de ene gyn meer van een ks is dan van een vaginale bevalling (als de bevalling ervoor een ks was).

Ik ga dus morgen bellen om te kijken of ik een afspraak kan maken met een andere gyn bij ons in het ziekenhuis, om de bevalling eens goed te bespreken. Niet dat ik tekst en uitleg wil hoe mijn bevalling gaat, maar gewoon informatie over de mogelijkheden, wanneer ze wel kiezen voor een ks, en wanneer niet. Mijn gyn zegt gewoon: ''Een bevalling is gecompliceerd, dus ik zeg er niks over, maar de kans op een ks is wel meer aanwezig dan jij denkt'' Wel of niet proberen? 878948377

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Manderijn zo 6 jan 2013 - 11:01

Kortom, waardeloze uitspraak, want daar kun je echt niks mee!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast zo 6 jan 2013 - 21:45

Inderdaad. Heel eerlijk gezegd vind ik de indicatie niet echt iets zeggen.

Ik had de eerste keer een aangezichtsligging in combinatie met een heel groot gewicht. Misschien als hij gewoon gelegen had, had het wel gewoon gepast. Dit keer had ik zwangerschapsdiabetes en zou het kindje weer heel groot zijn. Daarom hebben we samen besloten in te leiden met 38 weken. Omdat S gewoon goed lag en helemaal niet groot was, paste het gewoon en ben ik echt heel erg blij dat ik gewoon ben bevallen.

Goed van je dat je een gesprek met een andere gyn aanvraagt. Misschien is er wel een goede reden om een keizersnede uit te voeren, maar waar ze nu mee komen vind ik persoonlijk nog niet echt overtuigend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 2:15

Jetje, hebben ze jou ingeleid?

Ik heb aan de ctg gelegen en toen mijn verhaal gedaan bij de verloskundige. Ook dat ik vond dat hij(gyn) mij niet echt duidelijkheid gaf en zo negatief over kwam. Ik heb verteld dat ik best wat angsten heb voor een ks. ik ben nogal paniekerig als het gaat om operaties bij mezelf Rolling Eyes Ze was erg begripvol en lief. Ze heeft met de gyn gebeld over mijn urine, omdat die mega troebel is, en volgens mij heeft ze mijn verhaal bij hem neer gelegd. Want toen ik beneden bij de gyn kwam was hij ineens heel positief Wel of niet proberen? 878948377 Om te bevallen moest ik wel weeen hebben, als ik die heb mag ik gewoon proberen te bevallen. Hij zei dat hij heel tevreden is over alle controles tot nu toe. Ik kwam er gewoon helemaal blij weer weg Wel of niet proberen? 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wel of niet proberen? Empty Re: Wel of niet proberen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum