Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kindje TE snel?

+6
loesje
Tania
Susan
Pussycat
holaagirl
LMCurious
10 plaatsers

Ga naar beneden

Kindje TE snel? Empty Kindje TE snel?

Bericht  LMCurious di 14 jun 2011 - 7:10

Pfftt....iedereen die almaar trots is op de kindjes die vlug zijn....ik bereid me voor op het ergste. Joris was altijd aan het begin van het gemiddelde zeg maar, alleen met lopen later.

Maar Milou heeft nu al dr eerste tandje door, rolt al om van dr buikje naar de rug. En ze is ook al 2 keer de andere kant op gerold, maar dat is volgens mij meer per ongeluk op goed geluk. Maar om nou te zeggen dat ik hier blij van word?! Als dit zo door gaat loopt ze strakjes voordat ze ook maar iets begrijpt van wat wel en niet kan. En iedereen zegt dat alles bij een tweede zoveel sneller gaat voor je gevoel. Nou op deze manier helemaal hoor.

Dus, wie verteld me dat jullie kindjes ook vlug begonnen en daarna een rustige periode kregen. Ik weet ook wel dat het komt zoals het komt, maar ze mag van mij nog wel ff klein blijven hoor!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kindje TE snel? Empty Re: Kindje TE snel?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 7:21

Mijn zoontje heeft pas sinds een week zijn eerste 2 tandjes, maar hij rolde ook al van buik naar rug toen hij net 3 maanden oud was. Ik dacht.. die heeft de vaart erin! Maar dat was toen maar eenmalig en nu rolt ie nog niet helemaal hoor.. Heel af en toe als hij echt goed zijn best doet.. maar volgens mij is hij wat rollen betreft liever lui dan moe haha. En nu issie ruim 7 maanden!

Gast
Gast

Bericht  holaagirl di 14 jun 2011 - 7:38

Mijn mannetje doet ook alles vrij snel ( vind ik?!?!!)
Hij staat al sinds 8 maanden, en loopt nu rond de tafel enz...aan de hand zelfs sinds een week of 1 a 2.
Hij heeft 6 tanden, maar dat is niet vreemd volgens mij...
Ik vind het ook niet leuk dat alles zo snel gaat.
Mijn vriend is reuze trots, maar ik vind het echt té snel gaan hoor...Pfff, herken je gevoel dus!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Pussycat di 14 jun 2011 - 7:46

Haha onze dochter rolde ook al om met 3 maanden beide kanten... maar ineens deed ze het niet meer en met 4,5 maanden deed ze het ineens wel weer beide kanten op. Net alsof ze het niet meer door had hoe het ook alweer moest enzo Laughing
Dus dat zegt volgens mij helemaal niks. Al is ze met veel andere dingen ook snel geloof ik.
Maar goed hoe het evrder gaat verlopen weet ik ook niet en dit is ook onze 1e. Maar kan me voorstellen dat het bij een 2e nog sneller lijkt te gaan en dat je juist wilt blijven genieten van je kleine... ik vind het nu al snel gaan! :shock:

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 7:57

H. was ongeveer 3½ maand toen ze begon te rollen.
Haar eerste tanden kreeg ze met 6.3mnd.

Ik denk dat het op zich wel mee valt.
De één is natuurlijk wat sneller dan de ander, maar dat ze nu al rolt wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook al voor het eerste jaar loopt.

Gast
Gast

Bericht  LMCurious di 14 jun 2011 - 8:10

Hazeltje schreef:H. was ongeveer 3½ maand toen ze begon te rollen.
Haar eerste tanden kreeg ze met 6.3mnd.

Ik denk dat het op zich wel mee valt.
De één is natuurlijk wat sneller dan de ander, maar dat ze nu al rolt wil natuurlijk niet zeggen dat ze ook al voor het eerste jaar loopt.

Ik weet van een paar mensen waarbij de kindjes ook met alles zo rap gingen, maar heb me er nooit zo mee bezig gehouden omdat Joris altijd best wel volgens het boekje ging zeg maar. En wil dus ook niet zeggen dat ze nu vooraltijd overal zo snel in is, maar is meer het gevoel dat het zo hard gaat nu.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:12

Zou dat niet ook zijn omdat je nu en Joris en Milou hebt?
Dat de tijd zeg maar dubbel zo hard gaat? Ik vind dat nu al met de zwangerschap....

Je hebt je handen natuurlijk vol aan twee kindjes, volgens mij gaat de tijd (en daarmee de ontwikkeling) ook echt wel sneller...

Gast
Gast

Bericht  Susan di 14 jun 2011 - 8:18

Yrsa rolde ook met ruim drie maanden en ze was ook heel erg snel met tijgeren en kruipen, maar ze was niet absurd snel met lopen, dat kon ze net voor haar eerste verjaardag. Ik zou me er niet te druk om maken, het komt zoals het komt en ze zal vast niet met zes maanden de kamer rond lopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania di 14 jun 2011 - 8:22

Mijn zoontje rolde met 6 weken (en die was ook nog een maand te vroeg geboren). Maar hij loopt, op een paar mini stapjes na die per ongeluk gingen, nogsteeds niet los.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  LMCurious di 14 jun 2011 - 8:32

Ben blij te horen dat het dus niets zegt. Ik ken eigenlijk maar de normale, of de alles of niets verhalen zeg maar. iedereen in mijn omgeving is of met alles snel, of met alles langzaam op eigenlijk het lopen/praten verschil na.

Hazeltje, ja dat vast en zeker meespelen.

maar goed, des te meer reden om nog meer te proberen nu alles bewust mee te maken en ervan te genieten denk ik dan maar. haha.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Bericht  loesje di 14 jun 2011 - 20:25

ik zou wel willen dat mijn zoontje wat sneller werd. A doet alles op zn gemak en kan alleen nog maar rollen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Jazzlyn di 14 jun 2011 - 21:05

Tania schreef:Mijn zoontje rolde met 6 weken (en die was ook nog een maand te vroeg geboren). Maar hij loopt, op een paar mini stapjes na die per ongeluk gingen, nogsteeds niet los.

Kon volledig mijn verhaal zijn!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 21:23

onze dochter was met bepaalde dingen heel snel, ze kon met 4 weken al lachen, met 6 weken met geluid, kon direct na de geboorte haar hoofd al 45 graden optillen en met 6 weken al 90 graden, maar over het algemeen is ze niet extreem vroeg. Ze loopt niet achter, maar is ook niet meer extreem vlot. Zo rolt ze pas een paar weken actief, maar kan dan ook direct al zitten en kruipen. Ze is wel heel erg sterk, dat dan weer wel. Het wisselt hier dus een beetje, met sommige dingen is ze heel vlot, met andere dingen wat later.

Gast
Gast

Bericht  liesje di 14 jun 2011 - 21:37

Dromertje schreef:onze dochter was met bepaalde dingen heel snel, ze kon met 4 weken al lachen, met 6 weken met geluid, kon direct na de geboorte haar hoofd al 45 graden optillen en met 6 weken al 90 graden, maar over het algemeen is ze niet extreem vroeg. Ze loopt niet achter, maar is ook niet meer extreem vlot. Zo rolt ze pas een paar weken actief, maar kan dan ook direct al zitten en kruipen. Ze is wel heel erg sterk, dat dan weer wel. Het wisselt hier dus een beetje, met sommige dingen is ze heel vlot, met andere dingen wat later.

+ 1
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  SuperGrover di 14 jun 2011 - 22:35

Het kan per ding sterk verschillen. Ik was buitengewoon snel met gericht lachen en spreken. Vooral praten verbaasde veel mensen, omdat ik al heel jong echt zinnetjes maakte. Maar lopen, dat deed ik na 1,5 jaar nog niet eens. Kruipen ook nauwelijks, rollen ging sneller. laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PiP wo 15 jun 2011 - 7:50

F is ook vrij snel met alles. Ze tilde meteen na de geboorte bij mij op de buik haar hoofdje op. Omrollen was met 3 en 4 maand, zitten en kruipen met 6 maand, met 6,5 maand stond ze te "dansen" aan de tafel en met een goede 7 maand stappen aan onze handen.
Ze liep met 10 maand en 3 weken en toen snapte ze inderdaad nog niet wat ze wel en niet mocht.
Ik vond dit soms best wel pittig eigenlijk.
Voor ze kon zitten en kruipen heeft ze een heeele heftige sprong gehad(precies in onze vakantie), maar dat bleek later dus ook waarom.

Alleen met praten loopt ze misschien iets achter als ik sommige kindjes hoor.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat Very Happy

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: