slaapproblemen
Pagina 1 van 1
slaapproblemen
Mijn dochter heeft sinds donderdag weer slaap problemen s'nachts, nu is ze altijd al een slechte slaper geweest ( ik kan gemiddeld 1 x per nacht naar haar toe ) maar daar heb ik opzich nog wel vrede mee, maar de laatste paar dagen huilt ze gemiddeld wel om de 1,5 a 2 uur s'nachts, en het ergste van alles is, ze wil alleen dat ik naar haar toe kom dan, als mijn man naar haar toe gaat doet ze helemaal hysterisch en blijft ze om mij roepen...:l
En ik ben het zooo moe, slaap met geluk 3 uur op een nacht en ben gewoon op, ik weet niet meer wat ik eraan kan doen dat ze weer goed slaapt, want ik weet namelijk niet waarom ze steeds huilt s'nachts...
Overdag gaat alles prima, en als we haar s'avonds in bed leggen gaat het opzich ook wel prima, maar na 2 uurtjes slapen begint de ellende .
Ze slaapt overdag ook nog maar 1 x van ongeveer 11 tot 13 uur, dus daar zal het toch ook niet aan liggen ??
En ik ben het zooo moe, slaap met geluk 3 uur op een nacht en ben gewoon op, ik weet niet meer wat ik eraan kan doen dat ze weer goed slaapt, want ik weet namelijk niet waarom ze steeds huilt s'nachts...
Overdag gaat alles prima, en als we haar s'avonds in bed leggen gaat het opzich ook wel prima, maar na 2 uurtjes slapen begint de ellende .
Ze slaapt overdag ook nog maar 1 x van ongeveer 11 tot 13 uur, dus daar zal het toch ook niet aan liggen ??
Gast- Gast
Re: slaapproblemen
zou je denken ?
Hopen dan maar dat het snel over is, want dit is slopend pff
Hopen dan maar dat het snel over is, want dit is slopend pff
Gast- Gast
Met 11 maanden begon H. ook ineens veel slechter te slapen terwijl ze dat juist nooit had.
Heeft hier ruim twee weken geduurd, toen was het over.
Heeft hier ruim twee weken geduurd, toen was het over.
Gast- Gast
Zo herkenbaar. Al is het voor mij alweer "eventjes" geleden. Luka heeft ongeveer een half jaar lang maar 2-3 uurtjes per nacht geslapen. (Hij was toen ong. een half jaar). Daarnaast was hij alleen maar aan het huilen, huilen, huilen. Gesloopt waren we.
Ondanks dat ik altijd vond dat een kind in zijn eigen bed hoort, ben ik daar tijdens die periode heel anders over gaan denken. We legden hem dan ook bij ons in bed, zodat wij wel enigszins aan onze rust toekwamen.
Nu hebben we gelukkig weer een kind die de nachten gewoon doorslaapt en alleen 's ochtends nog even bij ons kruipt.
Ik hoop dat onze 2e beter gaat slapen, want ik weet als geen ander hoe erg en vermoeiend het kan zijn.
Ondanks dat ik altijd vond dat een kind in zijn eigen bed hoort, ben ik daar tijdens die periode heel anders over gaan denken. We legden hem dan ook bij ons in bed, zodat wij wel enigszins aan onze rust toekwamen.
Nu hebben we gelukkig weer een kind die de nachten gewoon doorslaapt en alleen 's ochtends nog even bij ons kruipt.
Ik hoop dat onze 2e beter gaat slapen, want ik weet als geen ander hoe erg en vermoeiend het kan zijn.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk ook dat het gewoon een sprongetje / fase is. Die duren meestal niet al te lang, dus wie weet kom je vanavond / ergens in deze week weer aan je rust toe. Slopend inderdaad zulke nachten, pfff
Gast- Gast
ja ik hoop het ook, heb in ieder geval net wel kindival tabletten gehaald van vsm...hoorde van een vriendin dat die goed bij haar dochtertje hielpen en ze nu wat beter slaapt, dus ik dacht probeer het maar..
Onze dochter bij ons in bed leggen, daar heb ik niet zoveel zin in, moet eerlijk bekennen dat ik dat 1 x bij onze zoon heb gedaan en het vreselijk vond, heb de hele nacht niet geslapen hahah, s'morgens mogen ze overigens wel even bij ons komen hoor, maar s'nachts wil ik dat niet hebben
Onze dochter bij ons in bed leggen, daar heb ik niet zoveel zin in, moet eerlijk bekennen dat ik dat 1 x bij onze zoon heb gedaan en het vreselijk vond, heb de hele nacht niet geslapen hahah, s'morgens mogen ze overigens wel even bij ons komen hoor, maar s'nachts wil ik dat niet hebben
Gast- Gast
1982Angel1982 schreef:ja ik hoop het ook, heb in ieder geval net wel kindival tabletten gehaald van vsm...hoorde van een vriendin dat die goed bij haar dochtertje hielpen en ze nu wat beter slaapt, dus ik dacht probeer het maar..
Dat snap ik wel hoor. Ik wilde het ook pertinent niet, maar je gaat er toch wel anders over denken als je bijna een half jaar maar een paar uurtjes per nacht slaapt. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten kan ik je vertellen. Je doet dan alles voor nog een uurtje meer rust.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt mij idd als een sprong. Ik zou 1x per nacht trouwens niet een slechte slaper noemen op deze leeftijd, daar had ik voor getekend toen en nu nog (onze dochter is 21 maanden en vrijwel elke nacht meerdere keren wakker en weigert om alleen te gaan slapen, en nu gaat het nog beter). Maar ik zou bij jouw dochter denken aan een sprong.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Slaapproblemen
» Het-slaapproblemen-topic
» Slaapproblemen in bepaalde situatie
» Ook hier slaapproblemen, tips??
» Slaapproblemen,ik trek het niet meer
» Het-slaapproblemen-topic
» Slaapproblemen in bepaalde situatie
» Ook hier slaapproblemen, tips??
» Slaapproblemen,ik trek het niet meer
Pagina 1 van 1