Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?
+16
Printje
TukTuk
PiP
_Jet
Filoria
mickey
Parisienne
Happydobby
mauwmauw
Spring
M@niek
Nana
Flip Fluitketel
Tania
Susan
PapillonRose
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?
Wij hebben de Quinny Buzz 3 en bij deze kan het wel (naar je toe dus ).
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Was ik toch maar voor de Quinny Buzz gegaan dan Maarja, ik heb nu al een Speedi Van de week even kijken en hem ombouwen, ben benieuwd of ze het wat vindt. Zo ja, dan laat ik het maar zo en is het alleen voor mij een beetje ongezellig. Vindt ze het niks dan kan ik even vooruit met jullie tips
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Toch spijt aan het krijgen nu je aan het wandelwagen gedeelte toe bent?PapillonRose schreef:Was ik toch maar voor de Quinny Buzz gegaan dan Maarja, ik heb nu al een Speedi Van de week even kijken en hem ombouwen, ben benieuwd of ze het wat vindt. Zo ja, dan laat ik het maar zo en is het alleen voor mij een beetje ongezellig. Vindt ze het niks dan kan ik even vooruit met jullie tips
Nu F wat ouder is vind ik het opzich wel weer een fijne wagen, maar eigenlijk wil ik voor een 2e een andere... Nu mijn man nog overhalen want hij vindt het "niet nodig". Ik ben dan ook weer zo dat ik er een bijpassende MaxiCosi bij wil
Eerst maar eens kijken of een 2e ons gegund is en dan speuren op MP of tijdens de mamamazzeldagen oid.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
mickey schreef:Vind je die zo mooi? Ik vind hem niet mooi, maar das een kwestie van smaak.Fauve schreef:De Stokke
Een groot nadeel ervan vind ik juist dat de wageninzet alleen naar je toe gezet kan worden. Op een bepaald moment vinden de meeste kinderen dat niet meer leuk en willen ze meer zien.
@Papillon: de stokke zag ik laatst in knalroze
Bij de stokke kan je hem zowel naar je toe als van je af zetten
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook een maxicosi Mura alleen dan met 3 wielen. Vind het een ideale wagen alleen is hij wel erg breed vind ik. Ik kan in sommige winkels amper door de rijen heen lopen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
+1Snoepy87 schreef:Wij hebben ook de maxi cosi mura 4, ideale wagen. Ons zoontje zit nu meestal met zijn gezicht van ons af maar in het begin zat hij vaak naar ons toe.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik heb de speedi al 4 jaar en vind het een heerlijke wagen. We wilde toen ook een zitting naar ons toe en kunnen draaien maar toen was er niet veel.
Als ik nog zou mogen wijzigen (wat ons betreft niet hoeft) zou ik voor een joolz of stokke gaan.
Als ik nog zou mogen wijzigen (wat ons betreft niet hoeft) zou ik voor een joolz of stokke gaan.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Susan schreef:Ik wist niet dat dat met de Quinny niet kon, we hebben wel heel even een Quinny gehad, maar toen ook verkocht en een Bugaboo gekocht omdat Ezra de wagenbak al met drie maanden te krap vond. Van de Bugaboo kun je de zitting beide kanten opzetten en de duwstang kan ook naar beide kanten, dus je kunt met de grote wielen voor, bijvoorbeeld op het strand of in het bos.
Idd, de Bugaboo.
Wij hebben deze ook (Cameleon), en vinden het een heerlijke wagen.
Vooral ook erg handig dat je zowel het zitje als de duwstang kunt draaien. Al vind ik het toch wel een stuk fijner om de kleine wieltjes voor te hebben. Maar dan kun je dus gewoon het zitje omzetten, wat heel makkelijk met 1 klik gedaan is.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik vind het ook echt een hele fijne wagen!meisjesmama schreef:Ik heb de speedi al 4 jaar en vind het een heerlijke wagen. We wilde toen ook een zitting naar ons toe en kunnen draaien maar toen was er niet veel.
Heb er dus alleen toen ik hem kocht niet zo over nagedacht dat het best eens handig kon zijn als een wandelwagen ook naar je toe gericht kon worden. Je ziet het zo veel dat kindjes niet naar hun ouders kunnen kijken, dus ik dacht er niet zo bij na. Maar nu het aan de orde is lijkt het me voor ons beiden wel fijn eigenlijk, om elkaar wel goed te kunnen zien.
Maargoed, daar ga ik ook weer niet direct mijn wagen voor inruilen, want verder bevalt hij wel super! Dus als A. het er fijn in vindt dan blijft hij. Hij rijdt bijvoorbeeld ook super fijn en dat 360 graden zwenkwiel is ideaal. Eigenlijk alleen maar pluspunten, behalve dat zitje
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb een Bugaboo Bee! Klein op te vouwen, zwenkwielen, kan helemaal plat en een draaibare zitting .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?
» Hoe oud is jouw kindje en waarin.....
» Wandelwagen: naar je toe of van je af?
» hoevaak is jouw kindje al naar de HA geweest?
» Vaak naar de huisarts met je kindje?
» Hoe oud is jouw kindje en waarin.....
» Wandelwagen: naar je toe of van je af?
» hoevaak is jouw kindje al naar de HA geweest?
» Vaak naar de huisarts met je kindje?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: