Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?

+16
Printje
TukTuk
PiP
_Jet
Filoria
mickey
Parisienne
Happydobby
mauwmauw
Spring
M@niek
Nana
Flip Fluitketel
Tania
Susan
PapillonRose
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke? - Pagina 2 Empty Re: Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?

Bericht  _Jet ma 13 jun 2011 - 7:38

Wij hebben de Quinny Buzz 3 en bij deze kan het wel (naar je toe dus Wink ).
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke? - Pagina 2 Empty Re: Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?

Bericht  PapillonRose ma 13 jun 2011 - 7:41

Was ik toch maar voor de Quinny Buzz gegaan dan Rolling Eyes Maarja, ik heb nu al een Speedi Laughing Van de week even kijken en hem ombouwen, ben benieuwd of ze het wat vindt. Zo ja, dan laat ik het maar zo en is het alleen voor mij een beetje ongezellig. Vindt ze het niks dan kan ik even vooruit met jullie tips smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  PiP ma 13 jun 2011 - 8:12

PapillonRose schreef:Was ik toch maar voor de Quinny Buzz gegaan dan Rolling Eyes Maarja, ik heb nu al een Speedi Laughing Van de week even kijken en hem ombouwen, ben benieuwd of ze het wat vindt. Zo ja, dan laat ik het maar zo en is het alleen voor mij een beetje ongezellig. Vindt ze het niks dan kan ik even vooruit met jullie tips smile
Toch spijt aan het krijgen nu je aan het wandelwagen gedeelte toe bent? Wink
Nu F wat ouder is vind ik het opzich wel weer een fijne wagen, maar eigenlijk wil ik voor een 2e een andere... Nu mijn man nog overhalen want hij vindt het "niet nodig". Ik ben dan ook weer zo dat ik er een bijpassende MaxiCosi bij wil Laughing
Eerst maar eens kijken of een 2e ons gegund is en dan speuren op MP of tijdens de mamamazzeldagen oid.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  TukTuk ma 13 jun 2011 - 8:23

mickey schreef:
Fauve schreef:De Stokke I love you
Vind je die zo mooi? Ik vind hem niet mooi, maar das een kwestie van smaak.
Een groot nadeel ervan vind ik juist dat de wageninzet alleen naar je toe gezet kan worden. Op een bepaald moment vinden de meeste kinderen dat niet meer leuk en willen ze meer zien.
@Papillon: de stokke zag ik laatst in knalroze Wink

Bij de stokke kan je hem zowel naar je toe als van je af zetten smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje ma 13 jun 2011 - 9:06

Hier ook een maxicosi Mura alleen dan met 3 wielen. Vind het een ideale wagen alleen is hij wel erg breed vind ik. Ik kan in sommige winkels amper door de rijen heen lopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Bruintje Beer ma 13 jun 2011 - 9:12

Snoepy87 schreef:Wij hebben ook de maxi cosi mura 4, ideale wagen. Ons zoontje zit nu meestal met zijn gezicht van ons af maar in het begin zat hij vaak naar ons toe.
+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  meisjesmama ma 13 jun 2011 - 9:22

Ik heb de speedi al 4 jaar en vind het een heerlijke wagen. We wilde toen ook een zitting naar ons toe en kunnen draaien maar toen was er niet veel.
Als ik nog zou mogen wijzigen (wat ons betreft niet hoeft) zou ik voor een joolz of stokke gaan.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  ProudMom ma 13 jun 2011 - 10:03

Susan schreef:Ik wist niet dat dat met de Quinny niet kon, we hebben wel heel even een Quinny gehad, maar toen ook verkocht en een Bugaboo gekocht omdat Ezra de wagenbak al met drie maanden te krap vond. Van de Bugaboo kun je de zitting beide kanten opzetten en de duwstang kan ook naar beide kanten, dus je kunt met de grote wielen voor, bijvoorbeeld op het strand of in het bos.

Idd, de Bugaboo.
Wij hebben deze ook (Cameleon), en vinden het een heerlijke wagen.
Vooral ook erg handig dat je zowel het zitje als de duwstang kunt draaien. Al vind ik het toch wel een stuk fijner om de kleine wieltjes voor te hebben. Maar dan kun je dus gewoon het zitje omzetten, wat heel makkelijk met 1 klik gedaan is.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Bericht  PapillonRose ma 13 jun 2011 - 10:21

meisjesmama schreef:Ik heb de speedi al 4 jaar en vind het een heerlijke wagen. We wilde toen ook een zitting naar ons toe en kunnen draaien maar toen was er niet veel.
Als ik nog zou mogen wijzigen (wat ons betreft niet hoeft) zou ik voor een joolz of stokke gaan.
Ik vind het ook echt een hele fijne wagen!

Heb er dus alleen toen ik hem kocht niet zo over nagedacht dat het best eens handig kon zijn als een wandelwagen ook naar je toe gericht kon worden. Je ziet het zo veel dat kindjes niet naar hun ouders kunnen kijken, dus ik dacht er niet zo bij na. Maar nu het aan de orde is lijkt het me voor ons beiden wel fijn eigenlijk, om elkaar wel goed te kunnen zien.

Maargoed, daar ga ik ook weer niet direct mijn wagen voor inruilen, want verder bevalt hij wel super! Dus als A. het er fijn in vindt dan blijft hij. Hij rijdt bijvoorbeeld ook super fijn en dat 360 graden zwenkwiel is ideaal. Eigenlijk alleen maar pluspunten, behalve dat zitje scratch
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Thunder ma 13 jun 2011 - 20:39

Ik heb een Bugaboo Bee! Klein op te vouwen, zwenkwielen, kan helemaal plat en een draaibare zitting I love you .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: