Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

+42
Lieskuh
Liadan
Twellie
Snoes
Lejow
missy.
Dora
Tania
Aagje!
Printje
M@niek
Jits
Happydobby
Star007
Monnie
Parel
Coco
Floor
PapillonRose
Erin
Sanne
Sterrin_
Flip Fluitketel
mauwmauw
holaagirl
Aimee
moepie
bolus26
Thunder
Bimbam
kwak
Susan
Luce
Burn
Highway
Annemie
Roodkapje
Océane
Charles
Linda
SarahKey
_Lana_
46 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  _Lana_ za 15 dec 2012 - 23:59

Aan de hand van verhalen en de manier van schrijven, vorm je toch een beeld van een forummer of een kindje.
En misschien klopt het wel helemaal niet.

Naar wie ben jij benieuwd? En zou je wel een foto van willen zien?

Ik naar heel veel mensen, maar ik ben benieuwd naar Twellie, Aimee en Sanne.
Oja en naar Flower_L, Limburg en Mauwmauw.
Ik was ook zo benieuwd naar Tiramisu, laatst zag ik een foto en ze zag er heel anders uit dan ik dacht. Zo leuk!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 0:04

Ik vind het leuk om te zien hoe kinderen groeien en groter worden, daarom zou ik het wel leuk vinden om foto's te zien van kids van forummers die hier niet zo vaak meer komen. De kinderen van Knets, Lieskuh, Pritt, etc etc. Vooral een beetje de 'eerste generatie' forumkids, dus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  SarahKey zo 16 dec 2012 - 0:07

Lennox schreef:Ik vind het leuk om te zien hoe kinderen groeien en groter worden, daarom zou ik het wel leuk vinden om foto's te zien van kids van forummers die hier niet zo vaak meer komen. De kinderen van Knets, Lieskuh, Pritt, etc etc. Vooral een beetje de 'eerste generatie' forumkids, dus Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? 561177

Ik ook. Ik blijf het leuk vinden om de kindjes van de 'oude garde' te zien.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  _Lana_ zo 16 dec 2012 - 0:09

SarahKey schreef:
Lennox schreef:Ik vind het leuk om te zien hoe kinderen groeien en groter worden, daarom zou ik het wel leuk vinden om foto's te zien van kids van forummers die hier niet zo vaak meer komen. De kinderen van Knets, Lieskuh, Pritt, etc etc. Vooral een beetje de 'eerste generatie' forumkids, dus Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? 561177

Ik ook. Ik blijf het leuk vinden om de kindjes van de 'oude garde' te zien.

Ja daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Maar ik doelde meer op forummers, die hier veel komen en je nog nooit een foto van gezien hebt.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 0:11

Titel was 'naar welke forummers + kinderen ben je benieuwd', en ik ben benieuwd naar deze forummers en met name hun kinderen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  _Lana_ zo 16 dec 2012 - 0:15

Lennox schreef:Titel was 'naar welke forummers + kinderen ben je benieuwd', en ik ben benieuwd naar deze forummers en met name hun kinderen smile

Haha, dat is prima hoor ;-).
Ik heb de titel in mijn verhaaltje omschreven, maar het is natuurlijk net hoe je het interpreteert.

Maar ik ben ook wel heel benieuwd naar de oude garde hoor.
Ook naar Summer...., ik weet de rest niet meer, maar ze heeft een jongen en een meisje.
En naar Muts.
Jammer dat die hier allemaal niet meer komen.

Lieskuh en Knets komen hier ook niet meer toch?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Linda zo 16 dec 2012 - 0:38

Lana, ik ben benieuwd naar jou. En Studiebol, tiramisu, printje en liadan.
Vast en zeker nog veel meer, maar dit waren de eerste die in me opkwamen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 0:47

Haha, wat leuk om te lezen! Ik zit nu op mobiel, maar zal een dezer dagen wel een foto plaatsen smile
En Lana, ik ben benieuwd naar jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Charles zo 16 dec 2012 - 0:55

Ik ben benieuwd naar Happinaz en haar twins. Evenals Stofzuiger.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 1:02

Sanne, liadan, printje en naar razz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Océane zo 16 dec 2012 - 1:06

Naar Rejoy en haar meiden en Rataplan haar jongens, oh en alle twins en hun mama's...


Laatst aangepast door Océane op zo 16 dec 2012 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  _Lana_ zo 16 dec 2012 - 1:06

Roisin schreef:Ik ben benieuwd naar Happinaz en haar twins. Evenals Stofzuiger.

Oja Happinaz ook inderdaad! En haar 2 jongens.

En Stofzuiger heeft toch wel eens een foto geplaatst?

Wat leuk dat er mensen benieuwd zijn naar mij.
Helaas plaats ik geen foto's hier, maar ik ben wel te vinden op Facebook bijvoorbeeld.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  _Lana_ zo 16 dec 2012 - 1:07

Linda schreef:Lana, ik ben benieuwd naar jou. En Studiebol, tiramisu, printje en liadan.
Vast en zeker nog veel meer, maar dit waren de eerste die in me opkwamen.

Wat leuk. Ik ook naar jou ;-).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Linda zo 16 dec 2012 - 1:10

Oh en maiadebij ook!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 1:18

Océane schreef:Naar Rejoy en haar meiden en Rataplan haar jongens, oh en alle twins en hun mama's...

Wie was jij eerst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  SarahKey zo 16 dec 2012 - 1:21

Als het om forummers gaat die nu schrijven dan ben ik benieuwd naar coco en haar kids.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Linda zo 16 dec 2012 - 1:24

Sarahkey naar jou ben ik ook benieuwd. En naar floor trouwens ook.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Gast zo 16 dec 2012 - 1:27

Lennox schreef:Ik vind het leuk om te zien hoe kinderen groeien en groter worden, daarom zou ik het wel leuk vinden om foto's te zien van kids van forummers die hier niet zo vaak meer komen. De kinderen van Knets, Lieskuh, Pritt, etc etc. Vooral een beetje de 'eerste generatie' forumkids, dus smile

Hee, wat leuk!
Weet iemand hoe ik vanaf de IPad hier een foto kan plaatsen?
Lennox, wie was jij eerst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Roodkapje zo 16 dec 2012 - 1:29

_Lana_ schreef:
Lennox schreef:Titel was 'naar welke forummers + kinderen ben je benieuwd', en ik ben benieuwd naar deze forummers en met name hun kinderen smile

Haha, dat is prima hoor ;-).
Ik heb de titel in mijn verhaaltje omschreven, maar het is natuurlijk net hoe je het interpreteert.

Maar ik ben ook wel heel benieuwd naar de oude garde hoor.
Ook naar Summer...., ik weet de rest niet meer, maar ze heeft een jongen en een meisje.
En naar Muts.
Jammer dat die hier allemaal niet meer komen.

Lieskuh en Knets komen hier ook niet meer toch?

Met Summ.ergirl gaat het goed hoor naar omstandigheden, haar vader is pas geleden heel jong (51) overleden. Ze heeft een eigen bedrijf nu en woont samen met haar zoon en dochter nu ( echt superleuke kids!) . Ze viert vandaag de verjaardag van haar dochter, die is 5 geworden. Helaas kan ik zelf niet omdat ik moet werken maar ik zal haar doorgeven dat er naar haar wordt gevraagd!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Annemie zo 16 dec 2012 - 1:31

Ik ben wel benieuwd naar Nillis, printje en mauwmauw.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Roodkapje zo 16 dec 2012 - 1:31

Pritt schreef:
Lennox schreef:Ik vind het leuk om te zien hoe kinderen groeien en groter worden, daarom zou ik het wel leuk vinden om foto's te zien van kids van forummers die hier niet zo vaak meer komen. De kinderen van Knets, Lieskuh, Pritt, etc etc. Vooral een beetje de 'eerste generatie' forumkids, dus smile

Hee, wat leuk!
Weet iemand hoe ik vanaf de IPad hier een foto kan plaatsen?
Lennox, wie was jij eerst?

Ik ben ook benieuwd wie Lennox eerst was. Ik was ooit heel lang geleden M.am.asapje.

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Highway zo 16 dec 2012 - 1:33

Ik ben benieuwd naar de meiden en kindjes (die bij veel nog moeten komen) uit het winter 2012/2013 topic en naar mijn eigen kindje Razz
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Burn zo 16 dec 2012 - 1:34

Ik ben benieuwd naar Charlie en haar kindjes..
En naar MamaRosa en haar grote gezin..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Luce zo 16 dec 2012 - 1:34

MamaRosa en haar kindjes :-)
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Susan zo 16 dec 2012 - 1:35

Naar Twellie, en straks natuurlijk naar de baby van PaperCrown.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd? Empty Re: Naar welke forummer en welk kindje ben jij benieuwd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum