Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?

+16
Printje
TukTuk
PiP
_Jet
Filoria
mickey
Parisienne
Happydobby
mauwmauw
Spring
M@niek
Nana
Flip Fluitketel
Tania
Susan
PapillonRose
20 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke? Empty Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?

Bericht  PapillonRose ma 13 jun 2011 - 2:06

Ik heb een combiwagen van Quinny. Ze is nu bijna uit de bak gegroeid, en vindt het ook minder interessant om daar in te liggen. Dus ik ga 'm van de week ombouwen. Ik vind het alleen zo jammer dat ik haar dan niet goed kan zien omdat ze van me af zit.. Beetje ongezellig toch?

Dus nu zit ik te twijfelen om deze op MP te zetten en voor een andere te kijken. Eerst de mijne maar even testen natuurlijk, maar vind het veel gezelliger als ik haar gewoon aan kan kijken.

Dus, weet iemand welke wandelwagens met de inzet naar je toegericht kunnen? En toevallig mama's met ervaring met zulke wagens?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke? Empty Re: Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?

Bericht  Susan ma 13 jun 2011 - 2:08

Ik wist niet dat dat met de Quinny niet kon, we hebben wel heel even een Quinny gehad, maar toen ook verkocht en een Bugaboo gekocht omdat Ezra de wagenbak al met drie maanden te krap vond. Van de Bugaboo kun je de zitting beide kanten opzetten en de duwstang kan ook naar beide kanten, dus je kunt met de grote wielen voor, bijvoorbeeld op het strand of in het bos.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke? Empty Re: Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke?

Bericht  Tania ma 13 jun 2011 - 2:09

Wij hebben de Maxi cosi mura 4. In het begin zat hij altijd met z'n gezicht naar ons toe. Nu wisselen we het af en soms draai ik hem ook halverwege om. Ik vind het erg prettig, vooral in het begin vond ik het fijn dat ik hem gewoon makkelijk kon zien.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flip Fluitketel ma 13 jun 2011 - 2:11

Wij hebben de Maxi Cosi Mura 4 en J. zit nu sinds een maandje in de wandelwageninzet. De wandelwageninzet kan beide kanten gezet worden. Wij hebben hem nu op dit moment nog zo dat ze naar ons kijkt, vinden we wat veiliger en fijner voor haar op dit moment. Heb het idee dat ze het wel fijn vindt om tegelijkertijd naar een bekende te kijken, maar ook wat van de 'wereld' te zien.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Nana ma 13 jun 2011 - 2:14

Hier ook de Maxi Cosi Mura 4. Juist gekocht met de reden dat ze naar ons kunnen kijken in het begin.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 2:15

Wij hebben ook de maxi cosi mura 4, ideale wagen. Ons zoontje zit nu meestal met zijn gezicht van ons af maar in het begin zat hij vaak naar ons toe.

Gast
Gast

Bericht  M@niek ma 13 jun 2011 - 2:16

bij de quinny buzz kan de wandelwageninzet wel na je toe gezet worden.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Spring ma 13 jun 2011 - 2:18

Wij hebben de mutsy 4rider. Daarbij kan het zitje beide kanten op.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  mauwmauw ma 13 jun 2011 - 2:20

hier ook de maxi cosi mura,heb hem nu ook nog met zijn gezicht naar mijn kant toe,vind ik zelf wat prettiger.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 2:21

wij hebben de bugaboo.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 13 jun 2011 - 2:22

Hier de safety first. die kan alles wat de mura 4 ook kan dus de inzet naar je toe en van je af.
Safety first is van maxi cosi alleen veel goedkoper.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  PapillonRose ma 13 jun 2011 - 2:50

Ok, bedankt iedereen tot dusver smile Had al wat zitten speuren, maar je kan niet altijd overal zien hoe de inzet staat bij een wagen. Dus ervaringsverhalen zijn dan beter, en ook handig om te horen hoe het bevalt.

Ik heb de Quinny Speedi SX, voor zover ik weet kan die echt niet met de inzet naar je toe gericht. Heb alleen helaas ook de gebruiksaanwijzing niet, heb 'm via MP gekocht en die zat er niet meer bij. Maar ik krijg hem er zo in, alleen op geen enkele manier naar me toe. Dus ik vrees dat het niet kan.

Dan maar even proberen komende week met mijn wagen en daarna beslissen, het lijkt mij toch wel leuker en 'veiliger' om haar te kunnen zien, en vooral ook dat ze mij nog kan zien en toch ook wat van de wereld. Ik vind de Bugaboo trouwens wel heel mooi smile Balen is wel dat mijn wagen precies in mijn kleine auto achterin past, en ik bij een andere wagen dat toch weer eerst moet gaan testen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne ma 13 jun 2011 - 2:59

Wij hebben ook de Bugaboo.. ideale wagen vind ik. Zou niet anders willen. Heb je niet iemand die je kent met een Bugaboo om even te passen? Anders mag je de mijne ook wel even 'testen' in je auto als je een keer in de buurt bent Wink Bij de Bugaboo kan je overigens ook heel makkelijk allebei de grote wielen eraf halen en weer erop klikken. De wagen past zelfs bij mijn moeder in de achterbak, die heeft een Toyota Aygo Very Happy
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Susan ma 13 jun 2011 - 3:02

Volgens mij is de Bugaboo een van de kleinst opvouwbare wagens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PapillonRose ma 13 jun 2011 - 3:04

Dat de grote wielen er eventueel af kunnen is erg handig! Dan past het denk ik wel, nu moet ik er ook 1 wiel af klikken wil het passen angel
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 3:05

De Stokke I love you

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose ma 13 jun 2011 - 3:07

Fauve schreef:De Stokke I love you
Die wordt het denk ik niet zo snel. Tenzij ik een heel hip kleurtje kan vinden, want ik vind het model wagen zo lelijk Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 13 jun 2011 - 3:09

Vind je die zo mooi? Ik vind hem niet mooi, maar das een kwestie van smaak.
Een groot nadeel ervan vind ik juist dat de wageninzet alleen naar je toe gezet kan worden. Op een bepaald moment vinden de meeste kinderen dat niet meer leuk en willen ze meer zien.
@Papillon: de stokke zag ik laatst in knalroze Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 3:09

PapillonRose schreef:
Die wordt het denk ik niet zo snel. Tenzij ik een heel hip kleurtje kan vinden, want ik vind het model wagen zo lelijk Embarassed

Haha ja dat heb ik hier vaker gelezen, het is denk ik echt een "either you love it or you hate it" wagen. Ik ben echt verliefd erop, vriendin van me heeft 'm en hij loopt zo lekker (zo fijn hoog!). Oh vriendin heeft deze voor haar dochter:

Wandelwagen waarin je kindje naar jou kijkt, welke? Xplory%20Reiswieg%20Creme-Aanvulling%20Groot

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 13 jun 2011 - 3:15

Van Joolz is er ook een wagen waarin je kind zo hoog zit als in een Stokke, als je dat fijn vindt, maar de Stokke niet mooi dan is dat nog een optie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 3:59

Wij hebben de Mouse van babypark.
Ook een hele fijne wagen, betaalbare wagen en de inzet kan naar je toe en van je af.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:01

Onze wagen past bij ons in de achterbak ( toyota yaris)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:06

Wij hebben de Mutsy 4 rider besteld. De wandelinzet kan ook naar je toe en van je af.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:11

Wij hebben de Toppi Motion, volgens mij één van de goedkoopste wagens die dit kan.

Gast
Gast

Bericht  Filoria ma 13 jun 2011 - 4:33

Wij hebben een Mutsy Slider. Die kan dat.

Sowieso is het een hele fijne wagen omdat hij makkelijk opklapbaar is, en omdat je het handvat heel laag en hoog kunt zetten. Mijn man is 2 meter lang en dit was de enige wagen die hoog genoeg kon voor hem.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: