Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nog energie in gaan steken?

+2
Pussycat
Plien
6 plaatsers

Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Nog energie in gaan steken?

Bericht  Plien ma 13 dec 2010 - 0:16

Een collega en ik kennen elkaar nu 2 jaar en sinds een paar maanden zijn we aan het daten. De eerste paar dates hebben we wat gegeten, gedronken en veel gepraat. Voor een vervolgdate had hij mij meegenomen naar een feest waar hij met vrienden heen zou gaan. Tijdens het feest is er voor het eerst gezoend smile Na afloop van het feest hebben we samen nog wat bij hem gedronken en tot de volgende morgen nagepraat.

Tijdens onze laatste date, nu een paar weken geleden, merkte ik van zijn kant wat afstandelijkheid. Hij gaf aan het hij het toch lastig vindt. Uiteindelijk samen besloten om het rustig aan het toen en zien waar het heen gaat. We hebben er niet het kopje relatie aan gegeven, wil me ook niet direct in een relatie storten, maar wel de afspraak gemaakt om geen intiem contact met anderen te hebben.

In het begin waren we dagelijks (buiten het werk om) aan het sms'en. Inmiddels is dat veel minder geworden. Ik werk veel in de avonduren en dan is hij juist vrij (we werken niet op dezelfde afdeling). Voor mij komt afspreken aan op de vrijdagavond en het weekend. Nu heb ik een aantal keer een voorstel gedaan om wat af te spreken, maar dan had hij al andere afspraken. Voor mij voelt dat als een afwijzing. Nu heb ik afgelopen vrijdag gevraagd of hij zaterdag kon. Hij liet weten dat hij die avond al een verjaardag + feest had en dat ik de date nog tegoed houd. Als zijn plannen zouden wijzigen zou hij het laten weten. Heb toen laten weten dat hij dan met een voorstel voor een datum moet komen, omdat ik altijd zijn bezette dagen uitzoek. Op zondag is er van beide kanten geen contact geweest. Had verwacht dat hij misschien wel met een tegenvoorstel zou komen om zondag wat af te spreken, maar helaas. Kwam hem net tegen op het werk en vroeg hem hoe het feest was. Maar ze zijn er niet geweest.

Op dit moment weet ik niet of ik er nog energie in moet gaan steken. Ik vind het prima om het rustig aan het doen. Maar als je elkaar beter wilt leren kennen, zul je er naar mijn mening wel tijd in moeten steken. Mag hem op dit moment van mezelf niet sms'en, maar wilde eigenlijk voorstellen om te praten. Heb het idee dat ik tussen wal en schip ben beland...

Heeft iemand van julllie advies?

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Pussycat ma 13 dec 2010 - 0:56

Ik zou (als je het kan) het gewoon laten rusten.
Mijn ervaring is dat als een man niet genoeg zijn best doet dan zal hij daar een reden voor hebben.
Als een man jou echt heel erg leuk vind dan zou hij er alles aan doen om er tijd en energie in te steken.
Dus laat het rusten en hoor je niks van hem en verwatert het? Dan heeft hij blijkbaar geen zin in een relatie.
Maar wie weet neemt hij wel weer contact op en vraagt hij weer om dates...
Maar ik zou er niet op gaan hopen en lekker uitgaan met wie je wilt etc...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Pussycat ma 13 dec 2010 - 0:58

Plien schreef:Tijdens onze laatste date, nu een paar weken geleden, merkte ik van zijn kant wat afstandelijkheid. Hij gaf aan het hij het toch lastig vindt. Uiteindelijk samen besloten om het rustig aan het toen en zien waar het heen gaat. We hebben er niet het kopje relatie aan gegeven, wil me ook niet direct in een relatie storten, maar wel de afspraak gemaakt om geen intiem contact met anderen te hebben.

Ik lees je stukje nog eens en zie nu dit.
Wat vind hij precies lastig?

En je hebt geen relatie, maar je mag geen intiem contact hebben met anderen? Kan het nog vager?
Zo maak je dingen toch moeilijker dan ze zijn?? :shock:
Of je hebt een relatie en blijft elkaar gewoon trouw of je hebt geen relatie en dan mag je zelf altijd nog bepalen wat je wel of niet doet.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  CrazyGrace ma 13 dec 2010 - 9:07

Idd. Geen intiem contact met anderen?? Wat is dat?
En waarom is het lastig?

Ik denk echt: verspil geen tijd meer. Hij wilt duidelijk niet meer daten, anders was jullie laatste date niet weken geleden.

Laat gaan, hoe lastig ook, en noteer hem onder: sukkel
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:15

Ik krijg hier ook een vreemd gevoel bij. Geen intiem contact met anderen? Hoezo? En hij reageert inderdaad alsof hij niks meer van je hoeft... Als hij je écht leuk had gevonden dan hadden jullie allang kunnen afspreken en deed hij niet zo vaag...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Zwoesj ma 13 dec 2010 - 9:32

Ik zou het op de man af vragen. Wat wil hij nou, je wilt duidelijkheid, en dat is je goed recht.
Mocht hij dan nog steeds vaag doen dan is het duidelijk, kappen met die handel. Misschien heeft hij helemaal niet door hoe stom hij eigenlijk bezig is en heeft hij een reden om zo te doen (vergeet niet, mannen hebben een dikkere gebruiksaanwijzing dan wij vrouwen).
En misschien wil hij inderdaad niets meer, en denkt hij er zo vanaf te komen.

Je werkt wel samen, dus probeer het toch een beetje uit te spreken, bevorderd de werksfeer ook beter
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 10:48

Zwoesj schreef:Ik zou het op de man af vragen. Wat wil hij nou, je wilt duidelijkheid, en dat is je goed recht.
Mocht hij dan nog steeds vaag doen dan is het duidelijk, kappen met die handel. Misschien heeft hij helemaal niet door hoe stom hij eigenlijk bezig is en heeft hij een reden om zo te doen (vergeet niet, mannen hebben een dikkere gebruiksaanwijzing dan wij vrouwen).
En misschien wil hij inderdaad niets meer, en denkt hij er zo vanaf te komen.

Je werkt wel samen, dus probeer het toch een beetje uit te spreken, bevorderd de werksfeer ook beter

Sluit ik mij volledig bij aan!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Plien di 14 dec 2010 - 23:08

Ik had gister even een onhandigheidje op het werk en blijkbaar was dat voor hem aanleiding om te gaan beginnen met sms'en. De smsjes waren van dezelfde toon als toen we net aan het 'date' waren. Vind zijn gedrag hierdoor ook erg tegenstrijdig.

Als afsluiting van het jaar, gaan we met het hele bedrijf eten. Ik weet niet of hij ook besluit om mee te gaan. Als hij wel mee gaat, ga ik hem voorstellen om na het eten even te gaan praten. Wil nu wel duidelijkheid van zijn kant.

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Janelie wo 15 dec 2010 - 0:34

Waarom wil je zo lang nog wachten om er met hem over te praten? Het zit jou duidelijk hoog, bel hem gewoon. Als hij je leuk vindt dan kan hij dat best hebben. Anders laat je alles van hem afhangen, je wacht eerst af of hij wel het bedrijfsfeest gaat, vervolgens wil je daarna nog praten. Lijkt mij allemaal niet zo handig.
En ja, mijn persoonlijke ervaring is ook dat als een man je leuk vindt hij moeite voor je doet..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nog energie in gaan steken? Empty Re: Nog energie in gaan steken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum