Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Steken in onderbuik

2 plaatsers

Ga naar beneden

Steken in onderbuik Empty Steken in onderbuik

Bericht  Verona do 17 nov 2011 - 1:56

Als ik een plotselinge snelle beweging maak, meestal in bed, dan krijg ik een enorme steek midden of rechts onderin mijn buik. Het doet echt pijn dan. Ik ben een jaar geleden al door de molen gehaald door de gynaecologe, niet om dit probleem maar om een andere. Toen is er uit gekomen dat alles goed was, maar nu begin ik hem toch te knijpen. Vooral omdat ik eigenlijk, ondanks de bevindingen van de gynaecoloog, altijd het gevoel hebt dat er iets verkeerd zit bij mijn baarmoeder en eierstokken. Herkent iemand dit probleem? of weet iemand wat het zou kunnen zijn?
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Steken in onderbuik Empty Re: Steken in onderbuik

Bericht  Le Chat Noir do 17 nov 2011 - 2:06

Ja ik herken het wel.
Volgens mijn gyn heb ik hele diepliggende en misschien meer dan gemiddeld gevoelige eierstokken (wat ook wel blijkt bij de inwendige echo's, auw). Daardoor voel ik sneller wat en als mijn darmen erg druk zijn dan voel ik dit ook gelijk aan mijn eierstokken...
Ik maak(te) me er ook wel eens zorgen om hoor.
Heb wel eens steken gehad dat ik niet rechtop kon blijven staan en dat leek me niet echt gezond maar goed...alles ziet er verder goed uit, dus het zal wel normaal zijn voor mij!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum