Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

steken achter mn oor

+2
Linnie1985
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty steken achter mn oor

Bericht  duckie do 3 mei 2012 - 7:09

ik heb sinds vandaag af en toe van die pijnlijke steken in mn hoofd zo achter mn oor... Het is niet continu maar af en toe.... Wat zou dit kunnen zijn??
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  Linnie1985 do 3 mei 2012 - 7:53

Even naar de dokter gaan?

Zo heb ik ooit een keer een minibeestje in mn oor gehad (volgens mij een spinnetje). Leek net of er iets aan het fladderen was in mijn hoofd, en ook pijnlijke steken. Bleek dus dattie eruit wilde en me gebeten heeft, en dat fladderen dat was dus dattie aan het lopen of graven was ofzo.

Heb echt lopen huilen van de pijn en frustratie wat het was! Dokter had gekeken en mn oren uit gespoten en weg wad het!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  Krullebol do 3 mei 2012 - 8:40

Ik ben er zelf niet van om direct naar de dokter te gaan als ik er nog maar 1 dag last van heb. Zelf zou ik paar dagen afwachten en kijken op de pijn aanhoudt of erger wordt en of je het op bepaalde momenten hebt of dat het misschien vanzelf weer weg gaat.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 8:45

Linnie1985 schreef:

Zo heb ik ooit een keer een minibeestje in mn oor gehad (volgens mij een spinnetje). Leek net of er iets aan het fladderen was in mijn hoofd, en ook pijnlijke steken. Bleek dus dattie eruit wilde en me gebeten heeft, en dat fladderen dat was dus dattie aan het lopen of graven was ofzo.


Ieuw ieuw ieuw ieuw wil je dit noooit meer vertellen? Aaah dat vind ik echt heel eng!

Duckie: Zit de pijn echt direct achter je oor, of er onder of boven? Ik heb heel vaak last van de plek vlak onder m'n oor, wat ook veel oorpijn geeft.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  SuperGrover do 3 mei 2012 - 8:46

Oh jemig, Linnie, wat een afschuwelijk verhaal. Nu ben ik echt elke keer als ik oorpijn heb gruwelijk bang dat ik allemaal beesten in mijn lijf heb Neutral
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 8:49

Linnie1985 schreef:Even naar de dokter gaan?

Zo heb ik ooit een keer een minibeestje in mn oor gehad (volgens mij een spinnetje). Leek net of er iets aan het fladderen was in mijn hoofd, en ook pijnlijke steken. Bleek dus dattie eruit wilde en me gebeten heeft, en dat fladderen dat was dus dattie aan het lopen of graven was ofzo.

Heb echt lopen huilen van de pijn en frustratie wat het was! Dokter had gekeken en mn oren uit gespoten en weg wad het!

Ooh my...... :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  Jade do 3 mei 2012 - 8:51

Even goed in de gaten houden! Ik heb dat regelmatig net onder/achter mijn oor. Meestal is dit eedn lymfeklier ontsteking die uitstraalt. Klieren zijn dan net knikkers..

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  duckie do 3 mei 2012 - 8:52

het zit er soort van net boven.... als ik mn oor plat leg dan ligt het daar net boven... gelukkig is het niet continu steken en is het ook wel uit te houden alleen is het gewoon vervelend... ik kijk het even aan hoe het gaat....
ga alleen soms even het ergste denkensteken achter mn oor 394967




zon beestje in mn oor lijkt me echt vreselijk zeg..... brrrr daar moet ik niet aan denken
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

steken achter mn oor Empty Re: steken achter mn oor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum