Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een studie doen als je wat ouder bent

+8
Phileine
Polly
Sneeuwvlok
Zora
girli
TukTuk
BJA
M@niek
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een studie doen als je wat ouder bent Empty Een studie doen als je wat ouder bent

Bericht  M@niek zo 12 jun 2011 - 21:39

wie o wie? Ik ben nu 27 jaar en ik zou heel graag weer een studie op willen pakken.

Maar het is alweer 5 jaar geleden dat ik heb gestudeerd (heb toen mbo+ doktersassistente afgerond). Ik vraag me af of het studeren niet gaat tegenvallen? Hoe het met leeftijdsgenoten gaat (die dus zeer jonger zullen zijn).

Heeft iemand ervaringen of dit gebied en hoe vind je het gaan?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een studie doen als je wat ouder bent Empty Re: Een studie doen als je wat ouder bent

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:43

Ik ga vanaf september weer naar school en ben dan 23, ik heb nooit een diploma behaald dus wil dit nu toch uiteindelijk wel echt gaan doen. Ik kan wel makkelijk leren dus dat scheelt wel weer. En waarschijnlijk zal ik ook met veel 16 jarige in de klas zitten maar het is maar een jaar, dat overleef ik wel smile Na dat jaar wil ik een bbl opleiding kraamverzorgende gaan doen, dus zal dan nog maar 1 dag per week naar school gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een studie doen als je wat ouder bent Empty Re: Een studie doen als je wat ouder bent

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 21:43