Wat kan ik na deze studie doen?
Pagina 1 van 1
Wat kan ik na deze studie doen?
Momenteel zit ik in de laatste fase van mijn H.BO studie C.ommunicatie.
Vier jaar geleden heb ik deze studie gekozen omdat ik niet wist wat ik wilde, en deze studie was erg breed dus bood mij vele mogelijkheden. Nu ik in de laatste fase ben beland weet ik 100% zeker dat het vak C.ommunicatie niet mijn vak is. Zeker nadat een docent maandag tegen mij zei: "De klant is koning is onzin. Je moet plezier hebben in je werk en het zelf geweldig vinden om te doen. Als de klant dan tevreden is, is dat helemaal mooi meegenomen. Bovendien straal je dit dan ook uit".
Nu vraag ik me af of iemand tips o.i.d. heeft, wat ik hierna kan gaan doen?
Mijn interesses ligggen bij schrijven, creatief, talen.
Zelf heb ik al gezocht naar post H.BO opleidingen en M.asters, maar ik ben benieuwd of iemand nog iets weet.
Bedankt voor het meedenken
Vier jaar geleden heb ik deze studie gekozen omdat ik niet wist wat ik wilde, en deze studie was erg breed dus bood mij vele mogelijkheden. Nu ik in de laatste fase ben beland weet ik 100% zeker dat het vak C.ommunicatie niet mijn vak is. Zeker nadat een docent maandag tegen mij zei: "De klant is koning is onzin. Je moet plezier hebben in je werk en het zelf geweldig vinden om te doen. Als de klant dan tevreden is, is dat helemaal mooi meegenomen. Bovendien straal je dit dan ook uit".
Nu vraag ik me af of iemand tips o.i.d. heeft, wat ik hierna kan gaan doen?
Mijn interesses ligggen bij schrijven, creatief, talen.
Zelf heb ik al gezocht naar post H.BO opleidingen en M.asters, maar ik ben benieuwd of iemand nog iets weet.
Bedankt voor het meedenken
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat kan ik na deze studie doen?
Mijn nichtje heeft deze opleiding afgerond en is begonnen met een premaster aan de universiteit. [url=Opleiding]http://www.eur.nl/master/masteropleidingen/masters/media_journalistiek/#toelatingseisen[/url]
Verder heeft ze tussen haar bachelor en premaster een half jaar gewerkt op een bekend uitzendbureau. Maar dat kwam misschien ook wel door [url=dit]https://www.youtube.com/watch?v=T8sD18vHrg8[/url]
Ik ken nog iemand die ook een master Journalistiek is gaan doen na deze opleiding.
Verder heeft ze tussen haar bachelor en premaster een half jaar gewerkt op een bekend uitzendbureau. Maar dat kwam misschien ook wel door [url=dit]https://www.youtube.com/watch?v=T8sD18vHrg8[/url]
Ik ken nog iemand die ook een master Journalistiek is gaan doen na deze opleiding.
Gast- Gast
@ SunnyScience: Dankjewel voor de reactie! Die master had ik zelf ook al gevonden, maar dan word je toch eerder opgeleid als onderzoeker van journalistieke teksten, dan echt als journalist? Of kan je hierna ook aan de slag als journalist? Als je het niet weet snap ik het hoor
Oasis- Ratel
Misschien een master doen in bijv Romaanse talen, dan heb je frans en spaans(als ik het goed zeg:P) of een master in marketing bijv?
Gast- Gast
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik heb er verder ook niet naar gekeken.
Wel is het voortraject vrij pittig volgens mij nichtje, als ze 1 toets nu niet ging halen... dan moet ze stoppen!
Wel is het voortraject vrij pittig volgens mij nichtje, als ze 1 toets nu niet ging halen... dan moet ze stoppen!
Gast- Gast
@ Yasmin: Talen kan ik niet doen vrees ik, zomaar, want ik heb geen vooropleiding daarin.
Bedankt voor het meedenken!
@SunnyScience: Ojee, dat klinkt pittig! Het lijkt me wel interessant, want heb er al meer verhalen er over gehoord. Misschien dat ik toch een opendag bezoek, dankjewel voor de tip
Bedankt voor het meedenken!
@SunnyScience: Ojee, dat klinkt pittig! Het lijkt me wel interessant, want heb er al meer verhalen er over gehoord. Misschien dat ik toch een opendag bezoek, dankjewel voor de tip
Oasis- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Welke studie zou jij willen doen als het kon?
» Wat zou jij kiezen als je nog een studie mag doen (gratis)?
» Een studie doen als je wat ouder bent
» Wat doen jullie voor werk of studie?
» Wat zou jij doen in deze situatie?
» Wat zou jij kiezen als je nog een studie mag doen (gratis)?
» Een studie doen als je wat ouder bent
» Wat doen jullie voor werk of studie?
» Wat zou jij doen in deze situatie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: