Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie voor werk of studie?

+65
Hoochie
Dribbel
Rumble
Fiwen
Ilargi
Kruidkoek
Jeanette
Mida4you
Caramba
Cato
RYW
Arwyn
Pandora
Aziraphale
ixis
rapa nui
Printje
Monte
M@niek
Lejow
Zora
nina
ekiaam87
Evalynn
Thunder
Bosjesvrouw
Shadowfax
Muppetje
Kabouter
Carra
Lady4
Esperanza
SuperGrover
Chocoholic
Blond
banjer49
Weegschaal
Error
Juul
Lavendel
Sjaantje
Minx
minoessepoes
PluDan
Lotus
Penélope
Zonnetje
Red Velvet
GreenGrass
Caro
_Femme
Rovine
Marin
Shisha
Oasis
Krullebol
Rush
Snack a Jack
RioolSpook
Tesss
Chocolate Cookie
Sweety
Tullow
Tiana
slaatje
69 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  slaatje do 1 dec 2011 - 21:53

Zie heel vaak voorbij komen dat mensen of moeten studeren of moeten werken.
Vroeg me daarom af wat voor werk of studie je doet.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Tiana do 1 dec 2011 - 21:54

Ik doe de pabo.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Tullow do 1 dec 2011 - 21:56

Ik werk in een reisbureau.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 21:56

Stylegirl schreef:Ik doe de pabo.

Ik ook. Zit nu in mijn laatste jaar. Tot januari drie dagen voor de klas en onderzoek over onderzoekend leren. Daarna twee dagen in de gymzaal en drie dagen eigen vaardigheid/theorie om mijn bevoegdheid bewegingsonderwijs te halen. In juni ben ik hopelijk klaar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Sweety do 1 dec 2011 - 22:01

Ik werk nu nog als storemanager in een cd/dvd winkel. Dit houdt volgend jaar op ( wanneer weet ik niet ) dus ik zal dan wat anders moeten gaan doen. Maar wat, dat weet ik echt niet. Reisbureau lijkt me erg leuk werk, maar helaas heb ik daar geen papieren voor.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  slaatje do 1 dec 2011 - 22:02

Laat ik ook maar even wat neerzetten dan :P

Ik werk als oproepkracht achter de receptie bij een organisatie die dak en thuislozen help hun weg terug te vinden in de maatschappij. Wij bieden onderdak in o.a nachtopvang, crisisopvang en ambulante woonbegeleiding. Ook helpen wij mensen die schulden hebben. Deze organistatie begon als een opzichzelfstaande organistatie. Inmiddels is het een overkoepelende organisatie, is de organistatie gefuseert met allerlei kleinere en grote organisaties.

Verder doe ik vrijwilligerswerk dmv voorlichtingen te geven. Dit project is opgeven om het imago van dak en thuislozen te verberen. Ook dit is in de loop der jaren uitgebreid tot een groter project. De voorlichtingen vinden oa plaatsen op scholen in de richting spw, sph, sjd en dat soort richtingen. Ook worden er onderling bij de verschillende voorzieningen voorlichtingen geven voor bijvoorbeeld nieuwe medewerkers. Het geeft mij een voldaan gevoel en blij dat ik iets kan doen met de ervaringen die ik beleefd heb.

slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Chocolate Cookie do 1 dec 2011 - 22:02

Ik doe de opleiding Verkoper Reizen, via SEPR (op locatie) smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Tesss do 1 dec 2011 - 22:04

ik ben voeding assistente / helpende / receptioniste.

3 functies in 1 smile
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  RioolSpook do 1 dec 2011 - 22:10

Ik leg vloeren (eigen bedrijf) en doe daarnaast de administratie ervan.
In februari begin ik aan de pabo.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Snack a Jack do 1 dec 2011 - 22:11

Ik ben doktersassistente
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Rush do 1 dec 2011 - 22:11

Ik ben office manager bij een bekende Nederlandse website.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Krullebol do 1 dec 2011 - 22:13


Ik studeer SPH, zit nu in mijn laatste jaar en ik ga in Februari 3 maanden naar Amerika om daar af te studeren ( wilde ik gewoon ff vertellen Very Happy )
Daarnaast werk ik in de weekenden als woonbegeleider op een woongroep voor mensen met een psychische stoornis en verstandelijke beperking.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Sweety do 1 dec 2011 - 22:15

Chocolate Cookie schreef:Ik doe de opleiding Verkoper Reizen, via SEPR (op locatie) smile
Ga je dan ook naar school toe? Of is het een betaalde baan waarbij je die opleiding ook ernaast doet?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Oasis do 1 dec 2011 - 22:16

Ik studeer c.ommunicatie en hoop in april klaar te zijn. Daarna wil ik graag iets totaal anders studeren in combinatie met een parttime baan.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Shisha do 1 dec 2011 - 22:17

Ik werk in de zorg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  slaatje do 1 dec 2011 - 22:17

Krullebol schreef:
Ik studeer SPH, zit nu in mijn laatste jaar en ik ga in Februari 3 maanden naar Amerika om daar af te studeren ( wilde ik gewoon ff vertellen Very Happy )
Daarnaast werk ik in de weekenden als woonbegeleider op een woongroep voor mensen met een psychische stoornis en verstandelijke beperking.

Wat gaaf!!!! Waar in Amerika ga je je studie afronden en wat ga je doen?

Ben je slaapwacht op de woongroep, of heb je ook dagdiensten?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  slaatje do 1 dec 2011 - 22:18

@ Oasis: wat wil je gaan studeren en waarom wil je een switch maken?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Krullebol do 1 dec 2011 - 22:19

slaatje schreef:
Krullebol schreef:
Ik studeer SPH, zit nu in mijn laatste jaar en ik ga in Februari 3 maanden naar Amerika om daar af te studeren ( wilde ik gewoon ff vertellen Very Happy )
Daarnaast werk ik in de weekenden als woonbegeleider op een woongroep voor mensen met een psychische stoornis en verstandelijke beperking.

Wat gaaf!!!! Waar in Amerika ga je je studie afronden en wat ga je doen?

Ben je slaapwacht op de woongroep, of heb je ook dagdiensten?

Very Happy Ja he, ik ga bij een organisatie een handboek maken en programma's opzetten voor tienerouders.. Is in Pennsylvania
En voor het werk, ik doe dag en late diensten, geen slaap;zijn andere mensen voor Very Happy
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Marin do 1 dec 2011 - 22:20

Welke universiteit ga je naar toe in Amerika, Krullebol? Gaaf! Pennsylvania? Toch niet naar UPenn?!

Ik ben werkloos laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Rovine do 1 dec 2011 - 22:21

Ingenieur mechanica
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Krullebol do 1 dec 2011 - 22:22

Joy_ schreef:Welke universiteit ga je naar toe in Amerika, Krullebol? Gaaf! Pennsylvania? Toch niet naar UPenn?!

Ik ben werkloos laughcry

Het is niet bij een univerisiteit, maar bij christelijke organisatie. Ik ben nog niet helemaal 'in to America' maar wat is Upenn?? nerd
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  _Femme do 1 dec 2011 - 22:22

**


Laatst aangepast door _Femme op zo 15 jan 2012 - 4:05; in totaal 1 keer bewerkt

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Marin do 1 dec 2011 - 22:24

Krullebol schreef:
Joy_ schreef:Welke universiteit ga je naar toe in Amerika, Krullebol? Gaaf! Pennsylvania? Toch niet naar UPenn?!

Ik ben werkloos laughcry

Het is niet bij een univerisiteit, maar bij christelijke organisatie. Ik ben nog niet helemaal 'in to America' maar wat is Upenn?? nerd

UPenn is de University of Pennsylvania, een van de beste universiteiten van Amerika. Als je daar dus heen was gegaan was dat onwijs tof geweest. Niet dat het nu niet tof is hoor Wink Pennsylvania is een mooie staat, lekker dichtbij veel grote steden (Philadelphia zit in de staat zelf en op redelijke afstand van NYC, Washington DC en Boston). Je zult het er vast naar je plezier hebben.
Edit: Oh ja mocht je ook maar iets van vragen hebben over Amerika, daar wonen, cultuur, formulieren invullen of misschien moet je nog brieven schrijven, of wát dan ook.. Feel free to ask me!
Edit: Oh en in welke stad/dorpje kom je terecht?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 22:26

ik werk bij een webwinkel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Krullebol do 1 dec 2011 - 22:33

Joy_ schreef:
Krullebol schreef:
Joy_ schreef:Welke universiteit ga je naar toe in Amerika, Krullebol? Gaaf! Pennsylvania? Toch niet naar UPenn?!

Ik ben werkloos laughcry

Het is niet bij een univerisiteit, maar bij christelijke organisatie. Ik ben nog niet helemaal 'in to America' maar wat is Upenn?? nerd

UPenn is de University of Pennsylvania, een van de beste universiteiten van Amerika. Als je daar dus heen was gegaan was dat onwijs tof geweest. Niet dat het nu niet tof is hoor Wink Pennsylvania is een mooie staat, lekker dichtbij veel grote steden (Philadelphia zit in de staat zelf en op redelijke afstand van NYC, Washington DC en Boston). Je zult het er vast naar je plezier hebben.
Edit: Oh ja mocht je ook maar iets van vragen hebben over Amerika, daar wonen, cultuur, formulieren invullen of misschien moet je nog brieven schrijven, of wát dan ook.. Feel free to ask me!
Edit: Oh en in welke stad/dorpje kom je terecht?

Aha, klinkt logisch Very Happy Laughing Maar ik heb er ook mooie verhalen van gehoord en al mooie foto's gezien. Ik zit in Hanover.
En lief dat je dat zegt! Ik ga het onthouden, moeten nog wat formulieren invullen voor school over cultuur enzo, dus wie weet smile Thanks in ieder geval!
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie voor werk of studie? Empty Re: Wat doen jullie voor werk of studie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum