Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
ABE, het is ook allemaal niet niks wat je nu voor je kiezen krijgt en daar mag je best even om janken en alles kut vinden. Gooi het eruit want anders heb je er alleen maar meer last van.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nou ik hoop dat het rijmpje werkt, want ik ga nu weer verder zoeken! Ik ben hem al ruim een week kwijt, maar nu begint het me te irriteren.. Ik MOET die vijl vinden!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Niet gezien maar ben pas sinds vanavond echt online (vanmorgen alleen even gauw hier gegluurd)Stuiterbal schreef:Is Laq..... alias Leah al geweest vandaag ???
ABE, ik had het idd meegekregen. Maar je komt zo positief binnen en ineens slaat je humeur om... Nouja, klinkt eigenlijk ook wel herkenbaar, ik had 't ook vandaag, Jantje lacht, Jantje huilt.
Maar 't houdt ook niet op bij jou he?
Maar 't houdt ook niet op bij jou he?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:ABE, het is ook allemaal niet niks wat je nu voor je kiezen krijgt en daar mag je best even om janken en alles kut vinden. Gooi het eruit want anders heb je er alleen maar meer last van.
Maar waar moet ik beginnen?
Ewouds moeder is vandaag overleden. althans, jaren terug. Maar dit is zijn dag. En dan Eugene, het is zijn vrije weekend. Ik sta er alleen voor.
Gast- Gast
voor jou,ABE!
Ik denk dat je die goed kunt gebruiken
Ik denk dat je die goed kunt gebruiken
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
ABE , ik weet verder niet zoveel te zeggen! Het is niet niks allemaal wat je te verwerken krijgt! Maar probeer toch je verdriet/woede en al het andere wat je voelt te uitten en krop het niet op!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Heb je verder iemand bij wie je terecht kan? Je mag ook hier je hart uitstorten, maar dat is toch anders dan irl... Pak een doos tissues of een keukenrol en jank het er allemaal maar eens flink uit. Hopelijk helpt het iets...
Er komt nu even teveel tegelijk op je af en dan hoef je echt niet altijd maar een smile te hebben. Het is een spannende periode, morgen de uitslag en verder afwachten hoe het met oma gaat. Dat zijn 2 personen die dicht bij je staan en die je liefhebt en van allebei is het spannend hoe het verder met hen zal gaan. Dan is het toch niet gek dat je je even kut voelt?
Er komt nu even teveel tegelijk op je af en dan hoef je echt niet altijd maar een smile te hebben. Het is een spannende periode, morgen de uitslag en verder afwachten hoe het met oma gaat. Dat zijn 2 personen die dicht bij je staan en die je liefhebt en van allebei is het spannend hoe het verder met hen zal gaan. Dan is het toch niet gek dat je je even kut voelt?
Hey ABE, da's helemaal niet waar, dat jij er alleen voor staat. Forum, dagcafe, gooi het eruit?
Gast- Gast
Morgen moet ik weer werken, dus voor morgen moet ik het weer op de rit hebben. En ik heb drank gehad.
Gast- Gast
Drank maakt meer kapot dan je lief is Je weet wel dat het niets oplost he
Sjaantje schreef:Drank maakt meer kapot dan je lief is Je weet wel dat het niets oplost he
Hahaha, ik had een feestje.
Maar fuck! Ik wil zo graag dat iemand nu met me belt omdat hij de situatie kent en me even kan geruststellen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Drank maakt meer kapot dan je lief is Je weet wel dat het niets oplost he
Gast- Gast
ABE:
Je weet me te vinden...
Je weet me te vinden...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Tja, sorry Smikk, ik kan er niet meer van maken...Smikkell schreef:Sjaantje schreef:Drank maakt meer kapot dan je lief is Je weet wel dat het niets oplost he
ABE, feestje, dan is het goed! Dan is het goeie drank ipv slechte
Enne... 'omdat HIJ de situatie kent'... doel je op een specifiek persoon? Weet hij hoe je je NU voelt en dat ie je NU zou moeten bellen?
Wat een leuk nieuws, Lex!
Alex schreef:Ik heb net gehoord dat mijn neef en zijn vriendin een kindje verwachten!!!
Wat een leuk nieuws!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Wat leuk nieuws!!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Alex dat is leuk nieuws!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex schreef:Haha, Reev, wil je tante worden?
Ik vind het zooo leuk voor ze!
Gaat niet gebeuren. Ze haat kinderen
Gast- Gast
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: