Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
aniet schreef:Dat doe je gewoon express,doos!Sjaantje schreef:En jawel hoor, Aniet en Sjaan hebben weer eens hetzelfde te zeggen...
Wééér op dezelfde minuut posten!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:aniet schreef:Dat doe je gewoon express,doos!Sjaantje schreef:En jawel hoor, Aniet en Sjaan hebben weer eens hetzelfde te zeggen...
Wééér op dezelfde minuut posten!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Hallo allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Smikkell schreef:Had zo je kind kunnen zijn, ABE.
Maar waarom zit een kind dat al loopt in een maxi-cosi?
Hij lag vandaag bijna onder een auto, dus vond een maxi-dinges nog niet eens zo slecht. Hij is trouwens nog geen twee.
Hij had vandaag zo iets leuks... Hij reed met zijn wagen over het gras en kon de overstap naar de klinker niet maken. En toen kreeg hij een auto-ongeluk. Hij deed zijn armen als superman en toen viel zijn auto om. En hoe harder ik lachte, hoe vaker hij het deed.
Maar inderdaad, pijpekrulletjes. Mijn neefje!
Gast- Gast
+1Smikkell schreef:Wat fijn..Stuiterbal schreef:Dank jullie wel ik ben er echt blij mee. Stukje bij beetje word het echt mijn thuis....
Ik vind het een mooie kleur!
aniet- Kletskop
Jullie zullen het daar vast wel weer anders noemen..Angel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Had zo je kind kunnen zijn, ABE.
Hij lag vandaag bijna onder een auto, dus vond een maxi-dinges nog niet eens zo slecht. Hij is trouwens nog geen twee.
Hij had vandaag zo iets leuks... Hij reed met zijn wagen over het gras en kon de overstap naar de klinker niet maken. En toen kreeg hij een auto-ongeluk. Hij deed zijn armen als superman en toen viel zijn auto om. En hoe harder ik lachte, hoe vaker hij het deed.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jullie zullen het daar vast wel weer anders noemen..Angel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Had zo je kind kunnen zijn, ABE.
Wandelwagen van MaxiCosi????
Gast- Gast
ABE, ik dnek dat jij de wandelwagen bedoelt. Als je het over puur een Maxi Cosi hebt, wordt er meestal dit bedoeld:
Gast- Gast
Ik denk dat Smikkell t woord:pijpekrulletjes bedoelt,ABE!
aniet- Kletskop
Het is een wandelwagen van Maxicosi. Nicht en neef (hoe noem je dat?) zijn aardig van die merk. Ik had het niet gemerkt als ik niet een half uur achter de wandelwagen had gezeten.
Gast- Gast
Dan snap ik het verhaal al iets beter. Wat je er aan moet schroeven nog niet helemaal, maar okee!
Gast- Gast
Wie?! Ik?!Smikkell schreef:je bent zelf pijpekrulletjes!
aniet- Kletskop
Smikkell schreef:Dan snap ik het verhaal al iets beter. Wat je er aan moet schroeven nog niet helemaal, maar okee!
Krijg het kind maar eens in de riemen. Dat werkt echt niet. Kreeg de zooi niet vastgeschroefd.
Gast- Gast
Oooh dilemma! Ik ben mijn glazen nagelvijl kwijt en dat ding kostte best wel veel! En als er 1 ding is waar ik niet tegen kan, is iets kwijt zijn ! Heb alles al overhoop gehaald maar het ding is nergens te bekennen...
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Dan ligt ie op een plek waar je hem he-le-maal niet verwacht!
Ik ben zo ongelofelijk klaar met alles. Ik ben klaar met het positief benaderen. Ik ben klaar met de eeuwige smile. Ik ben er klaar mee.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Dan ligt ie op een plek waar je hem he-le-maal niet verwacht!
Mmm... Dat is lastig .. Ik heb al mijn tassen al leeggegooid, lades uit kasten gehaald om te kijken of het erachter is gevallen, mijn vader heb ik onder de kasten laten kijken en onder het bed.. De enige plek die nog moet is mijn kledingkast! Maar ik kan er zoooo niet tegen om iets kwijt te zijn! Ik heb die hele vijl nu niet nodig, maar ik moet hem gewoon vinden...
Tiana- Ratel
Hey... hoe dit zo ineens?Angel Blue Eyes schreef:Ik ben zo ongelofelijk klaar met alles. Ik ben klaar met het positief benaderen. Ik ben klaar met de eeuwige smile. Ik ben er klaar mee.
Gast- Gast
Zodra ik mn glasvijl of tweezerman kwijt ben, ren ik naar douglas. Er moeten hier in huis al minstens zeven tweezermannen liggen en vast net zoveel glasvijlen
Edit: bij de hema heb je ook glasvijlen!
Edit: bij de hema heb je ook glasvijlen!
Gast- Gast
Stylegirl, weet je nog wanneer en waar je hem voor het laatst gebruikt hebt?
ABE, da's wel heel erg! Kan ik je over 2 weken verleiden met een pizza? Krijg ik dan je smile wel eventjes te zien?
ABE, da's wel heel erg! Kan ik je over 2 weken verleiden met een pizza? Krijg ik dan je smile wel eventjes te zien?
Nou, ik zou nu het liefst ook naar de Douglas rennen om een nieuwe te halen, maar dat zit er even niet in want de winkels zijn dicht en mijn budget laat het even niet toe . Die vijl ligt altijd op een kastje ofzo en anders altijd in dezelfde la.. Misschien in een opruimwoede mee mijn klerenkast ingegooid met mijn kleren? Zo dus even dat nog overhoop halen. En ik heb meerdere glasvijlen gehad, maar deze is het fijnst voor mijn nagels, als ik ze met een andere nagelvijl vijl, krijg ik allemaal verschillende laagjes zegmaar..
@ Sjaantje: nee geen idee , maar weet wel dat ik al even opmerkte dat ik hem nergens meer zag , maar ik ga zo verder zoeken, hij moet vandaag boven water komen!
@ Sjaantje: nee geen idee , maar weet wel dat ik al even opmerkte dat ik hem nergens meer zag , maar ik ga zo verder zoeken, hij moet vandaag boven water komen!
Tiana- Ratel
Maple schreef:Hey... hoe dit zo ineens?Angel Blue Eyes schreef:Ik ben zo ongelofelijk klaar met alles. Ik ben klaar met het positief benaderen. Ik ben klaar met de eeuwige smile. Ik ben er klaar mee.
Omdat ik me kut voel.
Mijn oma ligt voor dood in verzorgingstehuis.
Mijn stief heeft niet anders dan doen janken vanavond.
Mijn vader denkt dat ze dood gaat.
Mijn oom durft zijn bek niet open te trekken.
En ik doe alsof ik achterlijk ben, wellicht ben ik dat ook gewoon, maar voel me kut.
Gast- Gast
ABE, wat rot zeg allemaal!
Tiana- Ratel
Wij hadden daar vroeger altijd een rijmpje voor, kwam m'n moeder ooit mee aan:
Heilige Antonius, goeie vrind,
Zorg dat Stylegirl haar glasvijl vindt!
Meer kan ik helaas niet voor je doen