Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
@Maple. Ik vind je helemaal niet overkomen als een zeikerd hoor. Dat je je zo voelt is, gezien de situatie waar je nu in zit, wel redelijk normaal denk ik. Die onzekerheid brengt gewoon heel veel stress met zich mee. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter gaat voelen!
Gast- Gast
Nou ja, zolang je alleen wat melk gebruikt om er puree van te maken, is het niet heel veel ongezonder hoor. Als je er maar geen ei en boter ook nog bij gooit.Theedoosje schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ook niet als je er puree van maakt? Lekker met een beetje kruiden erdoor?Theedoosje schreef:
En ja VMN maar gekookte aardappels vind mijn vriend niet zo super lekker
Mwa wel wat lekkerder maar ja dat is ook minder gezond toch?
Gast- Gast
Niet als je er boter en melk bij doet!Theedoosje schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Ook niet als je er puree van maakt? Lekker met een beetje kruiden erdoor?Theedoosje schreef:
En ja VMN maar gekookte aardappels vind mijn vriend niet zo super lekker
Mwa wel wat lekkerder maar ja dat is ook minder gezond toch?
Gast- Gast
Ah oke! Maar wat eet je dan om toch voldoende te variëren? Ik kom nooit veel verder dan rijst, pasta en aardappels in verschillende vormen. Een heel enkele keer maak ik ook wraps, maar dat is echt zelden en couscous lust m'n vriend niet :SPurple schreef:Ik heb ze sinds ik uit huis ben nooit weer gehad. Mijn moeder maakte ze 1 keer per week, ik dus nooit. Ik vind het helemaal niks om te eten al lust ik ze best wel.Vergeet-me-nietje schreef:]Niet? Ik eigenlijk best vaak.
Gast- Gast
Ik weet denk al wat ik kan maken met kip en kikkererwten (en andere dingen die in huis zijn). Ik wil niet naar de supermarkt, omdat ik dat wijn ga kopen. Die cake moet maar even wachten dan
Gast- Gast
Ja erdoorheen ja, maar losse koude aardappel??Reva schreef:Zo gek is het toch niet, haha. Zit ook in een maaltijdsalade.
Gast- Gast
(bij gebrek aan thumbs up-smiley)Smikkell schreef:Ik weet denk al wat ik kan maken met kip en kikkererwten (en andere dingen die in huis zijn). Ik wil niet naar de supermarkt, omdat ik dat wijn ga kopen. Die cake moet maar even wachten dan
Wat ga je maken?
Gast- Gast
Waarom gaat het gesprek over eten? Daar krijg ik honger van ...
En ik verveel me!
En ik verveel me!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Reva en ik zijn echt uit het zelfde hout gesneden, misschien niet het meest gebruikte hout, maar toch..Vergeet-me-nietje schreef:Ja erdoorheen ja, maar losse koude aardappel??Reva schreef:Zo gek is het toch niet, haha. Zit ook in een maaltijdsalade.
Koude aardappel
Eieren in de waterkoker
Nationale kots je surinaamse voer uit in de plee
....
....
....
Gast- Gast
Aardappelen poffen en bakken. Rosti, pom duchesse, aardappelkroketjes uit de oven. Krieltjes of aardappelschijfjes wokken. Uhm, pasta, rijst, wraps. Soep, bami, nasi, een kip-1-pans-gerecht... Genoeg dus!Vergeet-me-nietje schreef:Ah oke! Maar wat eet je dan om toch voldoende te variëren? Ik kom nooit veel verder dan rijst, pasta en aardappels in verschillende vormen. Een heel enkele keer maak ik ook wraps, maar dat is echt zelden en couscous lust m'n vriend niet :S
Gast- Gast
Iets met kip, kikkererwten en heel veel tomaten, peper en kruiden en dat lekker laten sudderen. Misschien wat couscous erbij.Vergeet-me-nietje schreef:(bij gebrek aan thumbs up-smiley)Smikkell schreef:Ik weet denk al wat ik kan maken met kip en kikkererwten (en andere dingen die in huis zijn). Ik wil niet naar de supermarkt, omdat ik dat wijn ga kopen. Die cake moet maar even wachten dan
Wat ga je maken?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ah oke! Maar wat eet je dan om toch voldoende te variëren? Ik kom nooit veel verder dan rijst, pasta en aardappels in verschillende vormen. Een heel enkele keer maak ik ook wraps, maar dat is echt zelden en couscous lust m'n vriend niet :SPurple schreef:Ik heb ze sinds ik uit huis ben nooit weer gehad. Mijn moeder maakte ze 1 keer per week, ik dus nooit. Ik vind het helemaal niks om te eten al lust ik ze best wel.Vergeet-me-nietje schreef:]Niet? Ik eigenlijk best vaak.
Ik eet regelmatig avondeten zonder pasta, rijst, aardappel hoor
Paprika vullen, courgette vullen, gevuld omelet, maaltijdsoep, naanbrood met spinazie en kip erop, zelf hamburger/pizza maken etc
Gast- Gast
Ja dat is ook waar ja....denk vaker puree maken...
En jeetje wat is skeeleren eng geworden Ben ook nog eens mijn polsbeschermers kwijt...misschien liggen die nog wel ergens bij mijn ouders. Denk niet dat ik het nog ooit ga doen
En jeetje wat is skeeleren eng geworden Ben ook nog eens mijn polsbeschermers kwijt...misschien liggen die nog wel ergens bij mijn ouders. Denk niet dat ik het nog ooit ga doen
Gast- Gast
Haha oke oke, maar:Purple schreef:Aardappelen poffen en bakken. Rosti, pom duchesse, aardappelkroketjes uit de oven. Krieltjes of aardappelschijfjes wokken. Uhm, pasta, rijst, wraps. Soep, bami, nasi, een kip-1-pans-gerecht... Genoeg dus!Vergeet-me-nietje schreef:Ah oke! Maar wat eet je dan om toch voldoende te variëren? Ik kom nooit veel verder dan rijst, pasta en aardappels in verschillende vormen. Een heel enkele keer maak ik ook wraps, maar dat is echt zelden en couscous lust m'n vriend niet :S
Soep en kip-in-1-pans-gerecht horen niet in die categorie toch?
En bami is gewoon pasta, nasi gewoon rijst.
En verder dus een hoop verschillende soorten aardappelproducten, zover was ik ook ik had gehoopt op een ware openbaring
Gast- Gast
Reva schreef:Zo gek is het toch niet, haha. Zit ook in een maaltijdsalade.
Die eet ik dan ook niet met koude aardappel Liever met koude pasta
Gast- Gast
Dan moet je over op japans.Vergeet-me-nietje schreef: ik had gehoopt op een ware openbaring
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ja dat is ook waar ja....denk vaker puree maken...
Whaha. Zo ging het een paar weken geleden ook bij mij. Met rolschaatsen, die nog bij mn ouders stonden.
Gast- Gast
Volgens mij is er zoveel keus dat je geen dag in je leven het zelfde hoeft te eten...
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Haha oke oke, maar:Purple schreef:Aardappelen poffen en bakken. Rosti, pom duchesse, aardappelkroketjes uit de oven. Krieltjes of aardappelschijfjes wokken. Uhm, pasta, rijst, wraps. Soep, bami, nasi, een kip-1-pans-gerecht... Genoeg dus!Vergeet-me-nietje schreef:Ah oke! Maar wat eet je dan om toch voldoende te variëren? Ik kom nooit veel verder dan rijst, pasta en aardappels in verschillende vormen. Een heel enkele keer maak ik ook wraps, maar dat is echt zelden en couscous lust m'n vriend niet :S
Soep en kip-in-1-pans-gerecht horen niet in die categorie toch?
En bami is gewoon pasta, nasi gewoon rijst.
En verder dus een hoop verschillende soorten aardappelproducten, zover was ik ook ik had gehoopt op een ware openbaring
Hee joh, ik gaf toch openbaringen.
En ik wil nog steeds kibbeling.
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Ja dat is ook waar ja....denk vaker puree maken...
Whaha. Zo ging het een paar weken geleden ook bij mij. Met rolschaatsen, die nog bij mn ouders stonden.
Oh ja dat lijkt mij dan weer makkelijker? Maar jij doet dat dus ook niet meer?
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: