Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Kan je dat niet gewoon gelijk op één dag doen. Dan heeft hij alles gelijk gehad haha. Minder reden om iedere keer opnieuw zenuwachtig te zijn.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik vind het wel zo netjes om hem eerst even aan m`n ouders voor te stellen voordat ik hem meeneem naar een feest waar de hele familie is..silly-one schreef:Kan je dat niet gewoon gelijk op één dag doen. Dan heeft hij alles gelijk gehad haha. Minder reden om iedere keer opnieuw zenuwachtig te zijn.
Gast- Gast
Doe je ook goed, ik nam mijn ex ook voor de eerste keer mee toen we voor het 30 jarig huwelijk uit eten gingen. Dus hij kreeg gelijk mijn zussen broer en zwagers erbij. Maar dat was ook puur omdat ik nu mijn ouders niet echt iedere week zie haha. Zijn ouders had ik al vaker gezien omdat hij nog thuis woonde.
silly-one- Ratel
Ik heb zijn ouders gisteren gezien omdat ze op hetzelfde terrein wonen.. Z`n broertje heb ik ook al gezien, alleen z`n zusje nog niet..
Gast- Gast
alles in etappes, doe je goed .
silly-one- Ratel
Hoihoi! Ik heb gister heerlijk gegeten en gekletst met iemand die ik geregeld tijdens vergaderingen zie. We vonden het beide erg geslaagd
Tussendoor kreeg ik weer een sms van mijn 'date', maar met die jongen gaat het toch echt niets worden... ik mis een goed gesprek! Zit beetje in dilemma wat ik tegen hem wel/niet moet zeggen...
Tussendoor kreeg ik weer een sms van mijn 'date', maar met die jongen gaat het toch echt niets worden... ik mis een goed gesprek! Zit beetje in dilemma wat ik tegen hem wel/niet moet zeggen...
Gast- Gast
Gewoon eerlijk zeggen. Daar heb je meer aan dan dat je hem aan het lijntje houdt. Je wordt er zelf niet gelukkig van en hij weet waar hij aan toe is. Als jij een goed gesprek belangrijk vind in een partner dan moet je die wel kunnen voeren.
silly-one- Ratel
silly-one schreef:Gewoon eerlijk zeggen. Daar heb je meer aan dan dat je hem aan het lijntje houdt. Je wordt er zelf niet gelukkig van en hij weet waar hij aan toe is. Als jij een goed gesprek belangrijk vind in een partner dan moet je die wel kunnen voeren.
Tsja hij zegt zelf dat ie het meer gezellig vindt en wel ziet wat er van komt... Kortom het voelt dan al niet als aan lijntje houden. Ik ben benieuwd of ik vanavond/vanmiddag weer een berichtje krijg...
Gast- Gast
Maar ergens heeft hij wel verwachtingen lijkt mij anders zeg je niet we zien wel hoe het loopt.
Gewoon eerlijk zeggen wat jou verwachtingen zijn en als die er niet zijn en weet hij hoe of wat en dan kan hij er altijd voor kiezen om voor vriendschap te gaan of niet.
Gewoon eerlijk zeggen wat jou verwachtingen zijn en als die er niet zijn en weet hij hoe of wat en dan kan hij er altijd voor kiezen om voor vriendschap te gaan of niet.
silly-one- Ratel
Jammer SS, maar ik zou wel eerlijk zijn..
Ik ben blij! Zaterdag kwam ik in noodweer terecht, dikke hagelbui met regen en onweer, 40 rijden op de snelweg, het was verschrikkelijk.. Midden in een dikke onweersbui ging ineens m`n motor management lampje branden.. Ik op de vluchtstrook en m`n ex bellen die bij de dealer werkt, waarschijnlijk dus niks aan de hand, maar komt het door de elektrische lading, dan komt er een soort mini kortsluiting ergens in terwijl de bliksem niet ingeslagen is.
Anyway, na 2 dagen branden is het lampje nu uit!!
Ik ben blij! Zaterdag kwam ik in noodweer terecht, dikke hagelbui met regen en onweer, 40 rijden op de snelweg, het was verschrikkelijk.. Midden in een dikke onweersbui ging ineens m`n motor management lampje branden.. Ik op de vluchtstrook en m`n ex bellen die bij de dealer werkt, waarschijnlijk dus niks aan de hand, maar komt het door de elektrische lading, dan komt er een soort mini kortsluiting ergens in terwijl de bliksem niet ingeslagen is.
Anyway, na 2 dagen branden is het lampje nu uit!!
Gast- Gast
Oww Heftig Don.. Maar goed dat het lampje nou weer uit is...
Heey Jade.
Heey Jade.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
ProudMama schreef:Gespuis?
en ik kom weer eventjes snel hier kijken voor jouw ticker
*31 weken*
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9705