Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Daarom heb ik ook geen nagelvijl haha
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:Daarom heb ik ook geen nagelvijl haha :p
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maar het is een grote vijl, zit in een zwart doosje, dus die kan ik ook echt niet zomaar kwijt zijn . Dus toch wel... Dit is een beetje een autistisch trekje van me, dat wanneer ik iets kwijt ben, ik helemaal in paniek ben terwijl het dan helemaal niet zo belangrijk is, maar ik moet het dan gewoon vinden...
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Maar het is een grote vijl, zit in een zwart doosje, dus die kan ik ook echt niet zomaar kwijt zijn . Dus toch wel... Dit is een beetje een autistisch trekje van me, dat wanneer ik iets kwijt ben, ik helemaal in paniek ben terwijl het dan helemaal niet zo belangrijk is, maar ik moet het dan gewoon vinden...
Hier nog eentje!! En dat moet ik het gewoon vinden... En ik blijf ook echt zoeken...
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Sjaantje schreef:Ja ik! Ik heb vannacht op de bank geslapen om dat mijn kleine nichtje bij mij logeerdeMay schreef:Heeft er iemand nog iets leuks meegemaakt dit weekend?
Dat is zeker heel leuk! Kan niet wachten tot ik tante word! Nog een jaartje of 4 wachten ben ik bang!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ai, dat duurt nog erg lang May Sorry, maar je mag mijn nichtje niet lenen hoor
Slaap lekker allemaal, Sjaan duikt haar bed in!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Jordana schreef:Stylegirl schreef:Maar het is een grote vijl, zit in een zwart doosje, dus die kan ik ook echt niet zomaar kwijt zijn . Dus toch wel... Dit is een beetje een autistisch trekje van me, dat wanneer ik iets kwijt ben, ik helemaal in paniek ben terwijl het dan helemaal niet zo belangrijk is, maar ik moet het dan gewoon vinden...
Hier nog eentje!! En dat moet ik het gewoon vinden... En ik blijf ook echt zoeken...
Ik zoek al een week, maar kan niks vinden! Ik verdenk mijn zusje ervan dat ze hem heeft meegenomen toen ze hier was... Ze pakt wel vaker dingen van me en liegt er daarna over.. Ik heb haar gevraagd of ze hem toevallig heeft gezien, maar ze zei nee en ze had hem ook niet meegenomen..
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Jordana schreef:Stylegirl schreef:Maar het is een grote vijl, zit in een zwart doosje, dus die kan ik ook echt niet zomaar kwijt zijn . Dus toch wel... Dit is een beetje een autistisch trekje van me, dat wanneer ik iets kwijt ben, ik helemaal in paniek ben terwijl het dan helemaal niet zo belangrijk is, maar ik moet het dan gewoon vinden...
Ik zoek al een week, maar kan niks vinden! Ik verdenk mijn zusje ervan dat ze hem heeft meegenomen toen ze hier was... Ze pakt wel vaker dingen van me en liegt er daarna over.. Ik heb haar gevraagd of ze hem toevallig heeft gezien, maar ze zei nee en ze had hem ook niet meegenomen..
Zusje!!!
Ze moet het gewoon eerlijk zeggen.. Balen als zij hem meegenomen zou hebben...
Zo zie ik hopelijke zondag weer mijn lieve nichtje
Jordana- Ratel
Sjaantje schreef:Ai, dat duurt nog erg lang May Sorry, maar je mag mijn nichtje niet lenen hoor
Ja tenzij mijn andere broer en schoonzusje het opeens in de bol krijgen, maar die kans acht ik erg klein. Dus dan nog maar even wachten of anders maar een kerel opscharrelen en zelf kindjes maken
Slaap lekker Sjaan!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex schreef:Jordana, heb jij ook een lief nichtje? Leuk!
Ja ze wordt eind juli 1!! En ze is ze lief...
Nou heeft ze een fase dat ze bijna staat.. Met een hand aan de salontafel maar het andere armpje zwaait om haar heen dat ze niet weet wat ze er mee aan moet..
Of je ziet opeens pamperbillen in de lucht hahahaha
Jordana- Ratel
Ik ga binnenkort haar kamer overhoop halen, dan weet ik het .. En nu moet ik erover ophouden, anders gooi ik het ding stuk als ik hem vind, met al die frustraties !
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Ik ga binnenkort haar kamer overhoop halen, dan weet ik het .. En nu moet ik erover ophouden, anders gooi ik het ding stuk als ik hem vind, met al die frustraties !
En dan moet je helemaal een nieuwe halen...
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Stylegirl schreef:Ik ga binnenkort haar kamer overhoop halen, dan weet ik het .. En nu moet ik erover ophouden, anders gooi ik het ding stuk als ik hem vind, met al die frustraties !
En dan moet je helemaal een nieuwe halen...
NOUHOU... You are right ..
Tiana- Ratel
Vervelend he, als andere mensen gelijk hebben
girli- Ratel
Doe er wat aan!
girli- Ratel
Zusje schreef:Ik.Wil.Weg.
Waar.Naar.Toe.
Jordana- Ratel
Jullie zitten overigens nog een uur met me opgescheept, moet even die ticker op 31 zien voor ik ga slapen
Gast- Gast
@ ProudMama: waar staat die smiley uit je vorige post? Ik denk dat ik er steeds overheen kijk ofzo
Tiana- Ratel
Jordana schreef:Zusje schreef:Ik.Wil.Weg.
Waar.Naar.Toe.
Ik heb wel een voorkeur maar ik moet werken en qua tijdzones is het een beetje lastig om dan op tijd terug te zijn... Hmpfff, ik zit ook nog steeds in een alles-gaat-mis-periode (al sinds ik terug ben), dat helpt niet echt mee... Ik wil naar Texas...
Gast- Gast
Ik blijf nog een halfuurtje, daarna moet ik douchen en naar bed van mijzelf. Morgen weer een lange dag.
girli- Ratel
Gewoon, tussen de smileys!
Je hebt keus uit deze:
:-)
:o
:face:
:cyclops:
:affraid: