Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:He getver, ik ben bang dat ik de laatste tijd als een enorme zeikerd en ouwe zeur overkom, maar ik voel me zo verschrikkelijk onrustig. Ben net een jojo, dan lach ik en dan heb ik weer nergens zin in. En die buien wisselen gewoon met de minuut, en daar word ik nog klere-moe van ook.
/zeikmodus uit...
Nee je komt zo niet over. En soms heb je (je als in men) nou eenmaal een zeikbui/tijd. Al zie ik het niet als zeiken maar gewoon even spuiien omdat je je niet lekker erbij voelt
Gast- Gast
Ik doe vissticks ook in de oven, veel lekkerder!
THeedoosje, gewoon gaan skeeleren, dan kom je ook niet in de verleiding om te gaan eten!
Ik ga zo meteen thee zetten en daar een banaan bij eten.
THeedoosje, gewoon gaan skeeleren, dan kom je ook niet in de verleiding om te gaan eten!
Ik ga zo meteen thee zetten en daar een banaan bij eten.
Gast- Gast
VMN> ik kom niet inverleiding hoor hahaha. Zei het meer omdat het wel erg lekker is
En thee en banaan? hahaha is dat lekker bij elkaar?
Gast- Gast
Ik heb dan gelijk zo'n heb-je-haar-weer-gevoel.Theedoosje schreef:Maple schreef:He getver, ik ben bang dat ik de laatste tijd als een enorme zeikerd en ouwe zeur overkom, maar ik voel me zo verschrikkelijk onrustig. Ben net een jojo, dan lach ik en dan heb ik weer nergens zin in. En die buien wisselen gewoon met de minuut, en daar word ik nog klere-moe van ook.
/zeikmodus uit...
Nee je komt zo niet over. En soms heb je (je als in men) nou eenmaal een zeikbui/tijd. Al zie ik het niet als zeiken maar gewoon even spuiien omdat je je niet lekker erbij voelt
Echt, en ik jank de laatste week gewoon echt om alles.
Gast- Gast
Da's beter dan frietjes uit de frituur en slechter dan gekookte aardappelenTheedoosje schreef:Zo doe ik ook aardappelbolletjes en frietjes in de oven....is dat slecht?
Gast- Gast
Euh, geen idee? Haha. Ik drink altijd de hele dag door thee en op mijn tussendoortjesmoment eet ik daar dan fruit bij. Waarom zou dat niet matchen?Theedoosje schreef:VMN> ik kom niet inverleiding hoor hahaha. Zei het meer omdat het wel erg lekker is
Gast- Gast
Inderdaad. Gekookte aardappelen eet ik serieus; nooit!Vergeet-me-nietje schreef:Da's beter dan frietjes uit de frituur en slechter dan gekookte aardappelenTheedoosje schreef:Zo doe ik ook aardappelbolletjes en frietjes in de oven....is dat slecht?
Gast- Gast
Maple> ik heb dat echt niet hoor dat gevoel vand aar heb e haar weer. Ik hoop gewoon dat je gauw weer in een betere mood komt
En ja VMN maar gekookte aardappels vind mijn vriend niet zo super lekker
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Euh, geen idee? Haha. Ik drink altijd de hele dag door thee en op mijn tussendoortjesmoment eet ik daar dan fruit bij. Waarom zou dat niet matchen?Theedoosje schreef:VMN> ik kom niet inverleiding hoor hahaha. Zei het meer omdat het wel erg lekker is
Bij mij hoort thee bij chocola of koekjes en banaan bij water.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat dat redelijk normaal is. Toen ik enorm in de stress zat met ons koophuis en de verbouwing en dergelijke kon ik ook echt ieder moment in janken uitbarsten. Ik denk wel dat het belangrijk is ergens een uitlaatklep voor die emoties te hebben.Maple schreef:Ik heb dan gelijk zo'n heb-je-haar-weer-gevoel.Theedoosje schreef:Maple schreef:He getver, ik ben bang dat ik de laatste tijd als een enorme zeikerd en ouwe zeur overkom, maar ik voel me zo verschrikkelijk onrustig. Ben net een jojo, dan lach ik en dan heb ik weer nergens zin in. En die buien wisselen gewoon met de minuut, en daar word ik nog klere-moe van ook.
/zeikmodus uit...
Echt, en ik jank de laatste week gewoon echt om alles.
Gast- Gast
I gekookte aardappels. En gepofte aardappels ook!
Iemand nog een recept met kip en kikkererwten?
Gast- Gast
Niet? Ik eigenlijk best vaak.Purple schreef:Inderdaad. Gekookte aardappelen eet ik serieus; nooit!Vergeet-me-nietje schreef:Da's beter dan frietjes uit de frituur en slechter dan gekookte aardappelenTheedoosje schreef:Zo doe ik ook aardappelbolletjes en frietjes in de oven....is dat slecht?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Euh, geen idee? Haha. Ik drink altijd de hele dag door thee en op mijn tussendoortjesmoment eet ik daar dan fruit bij. Waarom zou dat niet matchen?Theedoosje schreef:VMN> ik kom niet inverleiding hoor hahaha. Zei het meer omdat het wel erg lekker is
Geen idee....de combi klonkt gewoon niet zo
Gast- Gast
Met die combi begin ik elke dag!!Theedoosje schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Euh, geen idee? Haha. Ik drink altijd de hele dag door thee en op mijn tussendoortjesmoment eet ik daar dan fruit bij. Waarom zou dat niet matchen?Theedoosje schreef:VMN> ik kom niet inverleiding hoor hahaha. Zei het meer omdat het wel erg lekker is
Geen idee....de combi klonkt gewoon niet zo
Gast- Gast
Oeh gepofte aardappels Maar ik eet ze werkelijk nooitSmikkell schreef:I gekookte aardappels. En gepofte aardappels ook!
Enne... http://www.ah.nl/recepten/zoek?rq=kip+kikkererwten
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maple> ik heb dat echt niet hoor dat gevoel vand aar heb e haar weer. Ik hoop gewoon dat je gauw weer in een betere mood komt
Ik lust ze ook niet warm. Dus koken, laten afkoelen en dan de koelkast erin. En als ze helemaal koud zijn snij ik ze in blokjes of plakjes. Mjammie!
Gast- Gast
Thanks... Ja, dat hoop ik ook. Maar ik herken dit niet zo van mezelf, heb mezelf nooit echt eerder zo wisselvallig gevoeld.Theedoosje schreef:Maple> ik heb dat echt niet hoor dat gevoel vand aar heb e haar weer. Ik hoop gewoon dat je gauw weer in een betere mood komt
Gast- Gast
Ook niet als je er puree van maakt? Lekker met een beetje kruiden erdoor?Theedoosje schreef:
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Maple> ik heb dat echt niet hoor dat gevoel vand aar heb e haar weer. Ik hoop gewoon dat je gauw weer in een betere mood komt
Ik lust ze ook niet warm. Dus koken, laten afkoelen en dan de koelkast erin. En als ze helemaal koud zijn snij ik ze in blokjes of plakjes. Mjammie!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik lust ze ook niet warm. Dus koken, laten afkoelen en dan de koelkast erin. En als ze helemaal koud zijn snij ik ze in blokjes of plakjes. Mjammie!
Iehl
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Ook niet als je er puree van maakt? Lekker met een beetje kruiden erdoor?Theedoosje schreef:
Mwa wel wat lekkerder maar ja dat is ook minder gezond toch?
Gast- Gast
Ik heb ze sinds ik uit huis ben nooit weer gehad. Mijn moeder maakte ze 1 keer per week, ik dus nooit. Ik vind het helemaal niks om te eten al lust ik ze best wel.Vergeet-me-nietje schreef:]Niet? Ik eigenlijk best vaak.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: